Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

auso e ha mini ticks för bern bechoh

die för mailand au

nome d'ängländer machet ame chli e längi a so billet, aber da semmer üs gwöhnt

madrid chaufi au no juhui das johr werd emmer mus(e)iger

 

goht au sosch no öper annes konzärt es osland?

 

Bis jetzt "nur" Wembley weu aues andere entweder dür d Wuche oder no nid i mine Ferie isch :(

Faus ig hie bi Musebay no a Ticks für Stade de France am 12. Juni chume, wär das uf jedefall no ä Option.

Link to comment
Share on other sites

Wo isch de nid usverchouft?

 

Also Stehplätz hets no über 4000. Wär no Tickets suecht cha mer jo schriibe, will jo do nit dr Schwarzmärt aheize ;-)

 

Ha mini Tickets woni über Ticketcorner bstellt ha au bekoh.

 

Ich gseh si sicher no im Rock am Ring und am Werchter das Johr, ansunscht isch mers eher ztüür in anderi Städt zgo...get doch no einigi anderi Bands woni gärn würd gseh das Johr!

Link to comment
Share on other sites

also e gang notürli scho au no a diversi anderi konzärt

eifach be muse gehts halt grad no öppe es reisli

 

madrid zom bispel wörd e vellech nie e mim läbe sosch goh

aber so mache mer grad en städtetrip

be 85.- för de flog hin o zrog lieht das alleweil denne

london stoht e minimum einisch pro johr ufem shopping kaländer als verbende mer das doch grad met eme konzärt

 

luege was sosch no schlaus das johr uf tour chonnt

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;7295166']hed vo euch eigentlich per d'Single: Undisclosed Desire chne chaufe?

 

Ich han si niene gfunde gha wo si usecho isch und zwchedure au nid und sid paar Wuche staht jetzt erall nid liferbar... :S

 

Wie sell mer do d'Sammlig komplettiere? :(

 

ha si ou niene gfunde und uf cede.ch steit Erscheint am 26.2.2010?!? h! Nach Resistance? Hallo? Naja ha se halt fang im iTunes acheglade...

Entweder isch d Schwiiz so hindedrii oder ja? hmmm Fragen er Fragen :D

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;7295166']hed vo euch eigentlich öpper d'Single: Undisclosed Desire chönne chaufe?

 

Ich han si niene gfunde gha wo si usecho isch und zwüschedure au nid und sid paar Wuche staht jetzt überall nid liferbar... :S

 

Wie sell mer do d'Sammlig komplettiere? :(

 

mmmhhh esch Undisclosed Desires ned nor als download single dose

fendi jo zwar au relativ dooff well de cha si definitiv ned ed sammlig

also do em muse shop esch si bes höt emmer nome als download erhältlich gsi

o es geht doch au downloadcharts

 

demfall gehts do enne au so chranki wo sich alles öb cd oder vinyl chaufet ?

glaub do drockt de sammler klar dore

e chauf mer jedi cd öb albom oder single als vynil o als disc o wenns verschedeni variatione geht de chauf e si halt e allne usfüehrige

so ha e zom bispel au alli albe als japan version o z.t au di amerikanisch oder australisch

mängisch hets e denne länder ebe no e zusatz disc denne met dvd oder live mettschnett

d'franzose händ jo vo de 1te 3albom au no so e singlebox usegeh, notürli au kauft :D

glaub the resistance esch au scho e 5facher usfüerig dihei

mue das zügs glaub kategorisiere

Link to comment
Share on other sites

mmmhhh esch Undisclosed Desires ned nor als download single dose

fendi jo zwar au relativ dooff well de cha si definitiv ned ed sammlig

also do em muse shop esch si bes höt emmer nome als download erhältlich gsi

o es geht doch au downloadcharts

 

demfall gehts do enne au so chranki wo sich alles öb cd oder vinyl chaufet ?

glaub do drockt de sammler klar dore

e chauf mer jedi cd öb albom oder single als vynil o als disc o wenns verschedeni variatione geht de chauf e si halt e allne usfüehrige

so ha e zom bispel au alli albe als japan version o z.t au di amerikanisch oder australisch

mängisch hets e denne länder ebe no e zusatz disc denne met dvd oder live mettschnett

d'franzose händ jo vo de 1te 3albom au no so e singlebox usegeh, notürli au kauft :D

glaub the resistance esch au scho e 5facher usfüerig dihei

mue das zügs glaub kategorisiere

 

Chunnt mer bekannt vor. Ha vo de Lieblingsbands (zum Glück sis nur 3) gloub o fasch aues dopplet und drüfach. Resistance isch ou es super Bispiu wo si isch usecho natürlech sofort i Exlibris ga chaufe aber nur die normali Version, speter no die mit DVD und im Jewelcase :LOL:

Oder was ou schlimm isch wenn d CD im Usland mit em ne andere Cover findsch :rolleyes:

 

Ja bi Resistance gäbi si widr Vougas, ä 3er Usfüehrig! Bstellet dir se hie ufe Muse.mu damit der würklech aues heit? Weu die Version mit Popcorn druf bechunnt me ja de wahrschinlich niene anders.

Link to comment
Share on other sites

Muse si für ne Swiss Award nominiert: http://www.swissmusicawards.ch/nominees

 

Sehr schöööön!

 

Och ig würd so gärn is Stade de France, wet niemer mitcho? :D

 

jap ha scho gvotet

 

stade de france lit be mer ned denn, mer se de am greenfield

 

Resistance Tour 09/10

04.09.09 Teignmouth A Seaside Rendezvous

01.11.09 Amneville Le Galaxie

12.11.09 London O2 Arena

13.11.09 London O2 Arena

18.11.09 Zürich Hallenstadion

02.12.09 Dijon Zenith

02.06.10 Bern Stade de Suisse

08.06.10 Milano San Siro

16.06.10 Madrid Estadio Vicente Calderon

10.09.10 London Wembley

11.09.10 London Wembley

Link to comment
Share on other sites

Muse si für ne Swiss Award nominiert: http://www.swissmusicawards.ch/nominees

 

Sehr schöööön!

 

Och ig würd so gärn is Stade de France, wet niemer mitcho? :D

 

Chämti sofort aber de Transport isch sautüür und Autofahre chani au nid :S

 

Edith seid: ganz vergässe, dass ja s'Greenfield das Jahr so früeh im Juni isch :(

 

What about Milan???

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;7302338']Chämti sofort aber de Transport isch sautüür und Autofahre chani au nid :S

 

Edith seid: ganz vergässe, dass ja s'Greenfield das Jahr so früeh im Juni isch :(

 

What about Milan???

 

Milan isch impossible für mich. Z einzige wo vom Datum her no würd ga, wär Holland. Meinet dir es wird no ä Stadion Gig bekannt gä?

 

Dä Summer klappet bi mir ja gar nüüt so wis söt. Muse Konzi si aui denn weni mues schaffe und Geschter het mir mi Chef gseit dass mer z nächste Inventar genau denn hei, wenn dr Gurte isch :eek::mad:

Link to comment
Share on other sites

Milan isch impossible für mich. Z einzige wo vom Datum her no würd ga, wär Holland. Meinet dir es wird no ä Stadion Gig bekannt gä?

 

Dä Summer klappet bi mir ja gar nüüt so wis söt. Muse Konzi si aui denn weni mues schaffe und Geschter het mir mi Chef gseit dass mer z nächste Inventar genau denn hei, wenn dr Gurte isch :eek::mad:

 

Irgend sones Buuchgfühl seid mir, dass Muse nid nur im Stade de Suisse wärded aawäsend sii. Ich glaube sobald dä Gig dure isch wärdeds no ufem Set vomne Openair uftauche... Aber ich weiss ja au nid meh als ihr.

 

Holland isch ja scho chli sehr wiit... Da stellt sich halt wider d'Geldfrag oder isch ächt s'U2 Zuesatzkonzärt d'Antwort? :D Sind ihr morn ide Startlöcher für paar Tickets für de Vorwiederverkauf? :D

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;7304626']Irgend sones Buuchgfühl seid mir, dass Muse nid nur im Stade de Suisse wärded aawäsend sii. Ich glaube sobald dä Gig dure isch wärdeds no ufem Set vomne Openair uftauche... Aber ich weiss ja au nid meh als ihr.

 

Holland isch ja scho chli sehr wiit... Da stellt sich halt wider d'Geldfrag oder isch ächt s'U2 Zuesatzkonzärt d'Antwort? :D Sind ihr morn ide Startlöcher für paar Tickets für de Vorwiederverkauf? :D

 

also wenn e uf ricardo guge wevell agebot das no för u2 tickets send

o es werd nome knapp öber em chaufpris bote, werd e secher keini chaufe

do esch mer s'risiko z'höch

 

e cha mer ned wörkli vorstelle das no uf es openair chömmet

o wenn e chönnt wähle am liebschte rock oz'arenes en avenches

Link to comment
Share on other sites

also wenn e uf ricardo guge wevell agebot das no för u2 tickets send

o es werd nome knapp öber em chaufpris bote, werd e secher keini chaufe

do esch mer s'risiko z'höch

 

e cha mer ned wörkli vorstelle das no uf es openair chömmet

o wenn e chönnt wähle am liebschte rock oz'arenes en avenches

 

Oh jaaa ide Arena isches ganz geil, ich liebe Konzärt dete. Ich han eh a es spätsummerlichs Openair dänkt à la Gampel, Paleo, Montreux oder äbe Avenches... Vermuetlich isches aber eher unrealistisch...

 

Ich han ja letscht Mal nur am Abig no churz zwei Tickets ide günstigste Kategorie kauft.

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;7304626']Irgend sones Buuchgfühl seid mir, dass Muse nid nur im Stade de Suisse wärded aawäsend sii. Ich glaube sobald dä Gig dure isch wärdeds no ufem Set vomne Openair uftauche... Aber ich weiss ja au nid meh als ihr.

 

Holland isch ja scho chli sehr wiit... Da stellt sich halt wider d'Geldfrag oder isch ächt s'U2 Zuesatzkonzärt d'Antwort? :D Sind ihr morn ide Startlöcher für paar Tickets für de Vorwiederverkauf? :D

 

Ach nööö i schlaf Morn lieber us :D nei ig mache ds eigentlech eh nid. Obwohls ja sehr lukrativ tönt

 

Aso a no nes Openair glaubi ou nid würklech...wär zwar Hammer aber ebe...

 

P.s. Mues no schnäl poste wi Muse bi de Swiss Awards beschribe wärde: die Jugendfreunde mit ihrem zaghaft-tieftraurigen, verzweifelt-wütenden Robo-Funk- Monster-Riff-Stadium-Space-Rock-Sound

=D

Link to comment
Share on other sites

Wär nit wirklich stolz druf wenn muse dä award würd gwünne, i mein i ha jo nüt drgege dass si immer wie populärer wärde, aber wenn dplatte immer wie poppiger, radiotauglicher wärde und em mainstream folge, denn empfind ich das n it wirklich als fortschritt.

 

Und mol ehrlich die awrds sin e riese müll (wie 95% vo allne andere awards). I mein elei scho nur d kategorie newcomer...ha kings of leon scho glost, do het dlady gaga nonit emol englisch könne (guet obs sis mittlerwiile cha isch e anderi frog).

 

Do vote ich lieber für eini vo de andere bands...

Link to comment
Share on other sites

Wär nit wirklich stolz druf wenn muse dä award würd gwünne, i mein i ha jo nüt drgege dass si immer wie populärer wärde, aber wenn dplatte immer wie poppiger, radiotauglicher wärde und em mainstream folge, denn empfind ich das n it wirklich als fortschritt.

 

Und mol ehrlich die awrds sin e riese müll (wie 95% vo allne andere awards). I mein elei scho nur d kategorie newcomer...ha kings of leon scho glost, do het dlady gaga nonit emol englisch könne (guet obs sis mittlerwiile cha isch e anderi frog).

 

Do vote ich lieber für eini vo de andere bands...

 

Ig verstah was du meinsch, empfinde das chlei gliich, trotzdem ma ig Muse jede Erfolg gönne, wo si berchöme, si hei sächs reichlich verdient...

 

Ha o immer äs Problem wenn eini vo minä Lieblingsbands plötzlich mega erfougrich si wüü si haut uf Mainstream ufspringe.

 

No zu däm, öb Muse äs wiiters Konzert ir Schwiiz spiilä, uf jewillige Plakat und Artikel hets ja gäng gheissä einziges Konzert von Muse 2010 in der Schweiz...weiss haut nid wie sehr mä uf das cha zäuhe. Wär scho cool no am nä Openair.

 

Wiä fingät drs das Muse widr mau ä richtigi B-Side (guet isch ja eifach äs Cover vo Prague vo Mega City Four) usäbringe anstatt nume Remixes?

Ig persönläch ha mi ja gäng henä gfröit uf nä nöii Single Relase wäg dä B-Sides. Liebe d B-Sides vo Muse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...