Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

Hey Ho, Let's go...

 

Ech hoffe, dass sech do enne doch no es paar Schwiizer wärded oute, denn ech dänke ned, dass ech ond d'Butterfly die einzige Schwiizer vo dene momentan 26,966 Members send.

 

Wer weiss velleicht werd mer sech jo scho bald emol amene Konzärt gse oder ofemene Open Air gländ gägesiitig zomene Bierli iilade! --> Wenn er amene Muse Konzärt send chönder einisch "CHAUF" rüefe ond ech be an Ort ond Stell :LOL:

 

...i dem Senn jetzt e Fröhlechi Onterhaltig do ofem Schwiizerbrätt!

Link to comment
Share on other sites

i ha mit mim pc-talent itz fang usegfunde,wieni cha biudli zum erschiine bringe:)

 

es sött scho no es paar schwizer meh ha hie,si müesse üs nur no finde...

und so baud dass muse ihri tourdate bekanntgäbe(und nid wieder absäge*räusper*) bini o die erschti wo sech es ticket chouft und die wo när ir erschte reihe steit und am heftigschte abrockt:)

 

Was machsch du eigentlech so näb nöie threads ufsteue ufem museboard?

Link to comment
Share on other sites

Tja so wies Usgseht send mer doch no die einzige do i üsem Thread, was haltisch devo, wenn mer echli Werbig för üse Thread i üsere Signatur mached?

 

Was haltisch vo dem (halt nor chorz of die Schnelli gmacht):

 

swissmuse.jpg

 

Tja was ech so mache osser Threads erstelle? --> das alles i eim Reply? wow... ech han en besseri Idee: MSN :p söscht müemer halt Steckbriefe iifüehre...

Link to comment
Share on other sites

haha, das thread-werbeplakat isch nid schlächt... o wenni finde, dass z'schwizerchrütz immer so chli öppis patriotisches a sech het... irgendöppis mit ere chue und bärglis u so wär ono geil...I'll work on it!

ja msn isch easy, mir müesses nur mau no schaffe,glichzytig dinne z'si! Säge mr, hüt am Abe am achti?

So...itz muessi leider leider i mini Latinischstund. Ja, i ga i Gymer und ja, i bi so blöd gsi, das Fach z'nä....:stunned: So viu scho mau zu mir.....

 

have a musey day!;)

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']Mr. Ricola werd wohl chum en Schwiizer sii...

 

Ich seh schon, bin hier anscheinend nicht wirklich erwünscht ;)

 

aber nöii lütlis si immer härzlech willkomme!!

 

Grüezi mitenang;)

 

Oder vielleicht doch? :LOL:

Ich fürchte jedoch, ich kann eurem Geschriebenen nicht ganz folgen.

Link to comment
Share on other sites

Ich seh schon, bin hier anscheinend nicht wirklich erwünscht ;)

 

 

 

Oder vielleicht doch? :LOL:

Ich fürchte jedoch, ich kann eurem Geschriebenen nicht ganz folgen.

 

doch doch, du bist schon willkommen...wenn du nichts gegen ein paar Schweizer hast, die sich hier in ihrer eigenen-zugegeben bisweilen ein wenig seltsamen- Sprache unterhalten:) Von wo bist du denn? Deutschland?

Link to comment
Share on other sites

:eek: Hey, you're not Swiss! You don't see me hanging around in the Belgian thread either. :p

 

Because the Belgians aren't cool, whereas the Swiss are ;)

 

doch doch, du bist schon willkommen...wenn du nichts gegen ein paar Schweizer hast, die sich hier in ihrer eigenen-zugegeben bisweilen ein wenig seltsamen- Sprache unterhalten:) Von wo bist du denn? Deutschland?

 

Genau von da :D Aber wir haben ja unseren eigenen Thread, lasst euch nicht stören hier. Dies ist schließlich euer Thread, da solltet ihr auf Leute, die eure Sprache nicht so ganz verstehen keine Rücksicht nehmen müssen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']What's wrong with Belgian people? :$

 

And why do all of you sympatize with us Swiss? That's quite scary 'cos usually we're the outsiders... think of the EU as a.e. :p

WE just like to make fun of the Belgians. ;) But good to know everyone hates the French, so we have that in common. :D

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']hey hey' date=' we've got 4 different languages - Is it that what you mean? :D[/quote']

 

Ich hätte da mal eine Frage... ist das Französisch/Italienisch (in der Schweiz wird doch teilweise italienisch gesprochen, oder? :unsure: ), das einige Schweizer sprechen, für Franzosen/Italiener eigentlich genauso schwer verständlich, wie das Schwiizerdütsch (oder wie man das schreibt) für Deutsche?

 

@€ngel: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...