Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

DEADSTAR;7244625']Dodemit isch Anzahl Tickets gmeint woni für mich oder Kollege kauft ha uf mini Rächnig. Drum fählts grad a Liquidität :D

 

Zälte an sich isch ja scho ganz witzig aber es verleidet mir au je länger desto meh. Mer chan eifach z'wenig Usrüschtig mitnäh zum gediege campe.

 

jo da met ticks för anderi metposchte känni

aber das gäld werd de schnell itrebe

be doch kä wächselstobe

wenn öpper jo seit cha er au grad zahle

 

jo so met eme bus esch halt scho easy ....emmer chalts bier ......chasch dis zügs au suber abschlüsse o be schlächtem wätter eschs au ned so schlemm o wenn d'sonne brönnt eschs au besser... also nome vorteil ;)

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;7244758']wie scho im Post vorhär gseid, das isch Azahl Tickets :p

 

De Gurte isch leider die allergröst Enttüschig a Openairorganisation und Reglementierig ide Schwiiz, drum nie wieder, ned mal wenns Programm so viel taugt wie letscht Jahr. :S

 

Da ziehni eigentli s'Paleo vor, dete isch alles erlaubt als einzigs Open Air oder au s'Gampel sowie St.Galle (halt wägem geile Gländ) s'Greenfield isch zwar au es organisatorischs Chaos aber trotzem ischs mer no lieber als s'Gurte.

 

Bi zwar scho rächt oft uf de Insle, letscht und das Jahr zäme bini ellei scho 5 Mal däne gsi :D

 

mmmhhh ergendwie ha e nie begreffe wemmer es open air scho cha bueche ohni das mer weiss was för e band det spellt........ da esch glaub halt ame e grond das oft d'stemmig ned so guet esch amene open air we sosch amene konzärt. es gönd glaub öppe 50% a eres stammopenair ohni das si wösset was det spellt naja mue jo ned alles begriffe

 

paleo esch e s'beschte open air vo de schwiz au vo de lüt hät

 

met gampel ha e ned so vell erfahrig , erscht einisch gsi wo muse det gsi esch.... war ja klar haha (aber glaub de walliser wiss wi macht agro o xtrem jongs burevolk gha)

 

st.galle o frauefäld ha e letscht johr gschaffet esch no easy gsi aber mer händ det halt au eusi absperrti berich gha o händ öberall met eusne festivalpäss here chönne

 

was au emmer mega esch esch rock oz arenes en avenches, eimolige ambiente em amphitheater muse o radiohead se gewaltig gsi det o notürli montreux esch au doll

Link to comment
Share on other sites

Ja ig ha miner Gurte Ticks iz ou scho kauft obwohl ig no nid weiss was spilt...machi schüsch ou nie, hoffe eifach druf das si das Niveau vo letscht Jahr chöi dürezieh, de wäri sehr zfride.

St. Galle bini letscht Jahr gsi...Chaos pur i däm Schlamm. Aber isch es Erläbnis gsi ;-)

Greenfield und Gampel bini ou scho gsi, z Interlake het me eifach mega viu Platz vor de Bühni, findi super. Bi ou am Rock am See in Konstanz gsi, isch ou no easy.

Ig würd gärn mal is Usland a nes Festival, het da öper Erfahrige? Empfählige?

Link to comment
Share on other sites

Ja ig ha miner Gurte Ticks iz ou scho kauft obwohl ig no nid weiss was spilt...machi schüsch ou nie, hoffe eifach druf das si das Niveau vo letscht Jahr chöi dürezieh, de wäri sehr zfride.

St. Galle bini letscht Jahr gsi...Chaos pur i däm Schlamm. Aber isch es Erläbnis gsi ;-)

Greenfield und Gampel bini ou scho gsi, z Interlake het me eifach mega viu Platz vor de Bühni, findi super. Bi ou am Rock am See in Konstanz gsi, isch ou no easy.

Ig würd gärn mal is Usland a nes Festival, het da öper Erfahrige? Empfählige?

 

also em 2008 be e am southside gsi

da esch also au no z'empfähle... händ au meischtens es guets programm o prislich esch au easy http://www.southside.de

 

rock am ring esch scho 20johr her ...chammer secher ned zo höt vergliche, kollege händ mer eifach gseit das det xtrem muesch luege wägem chlaue, det sesch scho fasch bandemässig uf tour... de kollegin händs s'portmonaie usem zält gholt wos denne pennt händ.....guet die werdet au zemli decht gsi si hehe

Link to comment
Share on other sites

Ja ig ha miner Gurte Ticks iz ou scho kauft obwohl ig no nid weiss was spilt...machi schüsch ou nie, hoffe eifach druf das si das Niveau vo letscht Jahr chöi dürezieh, de wäri sehr zfride.

St. Galle bini letscht Jahr gsi...Chaos pur i däm Schlamm. Aber isch es Erläbnis gsi ;-)

Greenfield und Gampel bini ou scho gsi, z Interlake het me eifach mega viu Platz vor de Bühni, findi super. Bi ou am Rock am See in Konstanz gsi, isch ou no easy.

Ig würd gärn mal is Usland a nes Festival, het da öper Erfahrige? Empfählige?

 

Cha s Rock Werchter und s Sziget empfehle. Werchter het jedes Johr es Top-Line-Up und bim Sziget isch vorallem au d Stimmig riesig. Rock im Park bini scho gsi, nit so mis Ding, das Johr gangi mol ans Rock am Ring. Wasi au mol no gärn würd mache isch ans Glastonbury, obschon i nit so Fan vo dere Schlammschlacht bi dört...

 

Schlussendlich muess bi mir s Programm stimme damit i an es Festival gang. Vo de Lüt und em Gländ här het mi s Paleo am meischte überzügt bisher. Gurte isch diesbezüglich au interessant, aber wie scho erwähnt zviel Ischränkige und immer die Lauferei uf e Bärg ufe schisst au a. Greenfield und Frauefäld isch nit ganz mini Musikrichtig. Gampel het usser em 2006 no kei überzügends Programm ka. St.Galle ev. das Johr wieder mol.

 

Het eigentlich öppert vor ans U2 in Züri zgoh, bzw. het scho Tickets oder verseucht am Donschtig Morge sis Glück? Bi zwar kei Fan vo U2, aber ihri Show hätti scho mol gärn gseh, dorum probieri mol an Ti anezko...abnehmer lönd sich sicher finde, wenn sinteresse doch sött schwinde.

Link to comment
Share on other sites

Cha s Rock Werchter und s Sziget empfehle. Werchter het jedes Johr es Top-Line-Up und bim Sziget isch vorallem au d Stimmig riesig. Rock im Park bini scho gsi, nit so mis Ding, das Johr gangi mol ans Rock am Ring. Wasi au mol no gärn würd mache isch ans Glastonbury, obschon i nit so Fan vo dere Schlammschlacht bi dört...

 

Schlussendlich muess bi mir s Programm stimme damit i an es Festival gang. Vo de Lüt und em Gländ här het mi s Paleo am meischte überzügt bisher. Gurte isch diesbezüglich au interessant, aber wie scho erwähnt zviel Ischränkige und immer die Lauferei uf e Bärg ufe schisst au a. Greenfield und Frauefäld isch nit ganz mini Musikrichtig. Gampel het usser em 2006 no kei überzügends Programm ka. St.Galle ev. das Johr wieder mol.

 

Het eigentlich öppert vor ans U2 in Züri zgoh, bzw. het scho Tickets oder verseucht am Donschtig Morge sis Glück? Bi zwar kei Fan vo U2, aber ihri Show hätti scho mol gärn gseh, dorum probieri mol an Ti anezko...abnehmer lönd sich sicher finde, wenn sinteresse doch sött schwinde.

 

also e gang definitiv ned as U2 de be e amene vell bessere ort MUSE wembley :D

mini konzärtquelle het mer no doregeh das wenn s'1te u2 usverchauft esch es 2ts en vorverchauf goht

aber e dänke au denn werdet ticks no zverchaufe si

be bes jetzt eigentli a jedem u2 gsi ...aber bem letschte be e also zemli entüscht gsi

dini neue lieder passet mer halt au nöm wörkli, di bescht tour esch eidütig joshua three tour gsi. de bono redet mer fang au zvell o esch di ganz zit am wält verbessere

glaub e ha met u2 afoh abschlüsse wo si emmer me zo amis mutiert send o nöm wörkli stolzi irländer

aber esch jo alles asechtssach

Link to comment
Share on other sites

i ha scho zauht, abbuechet isch es scho... ja has äbä im Stade de Suisse Thread gläsä und dänkt ich frag mal wis bi euch usgseht. Aber i däm Fall ischs wohl gli sowit undglaublich wi ungeduldig ig bi....:rolleyes: eini vo mine Schwäche.

 

Jaja U2 hani ou gläsä, das git Morn wohl widr ä Sach. Bi kei U2 Fan...zum Glück, bi dere Cheuti dusse ga Stundelang umestah würd mi iz chli stresse. Wie viel chostet de eigentlech es Stehplatz Ticket?

Link to comment
Share on other sites

i ha scho zauht, abbuechet isch es scho... ja has äbä im Stade de Suisse Thread gläsä und dänkt ich frag mal wis bi euch usgseht. Aber i däm Fall ischs wohl gli sowit undglaublich wi ungeduldig ig bi....:rolleyes: eini vo mine Schwäche.

 

Jaja U2 hani ou gläsä, das git Morn wohl widr ä Sach. Bi kei U2 Fan...zum Glück, bi dere Cheuti dusse ga Stundelang umestah würd mi iz chli stresse. Wie viel chostet de eigentlech es Stehplatz Ticket?

 

Die wärded sicher bald iitrudle.

 

Chan au nid z'vill mitne aafange au wenn mir früehneri Sache vo ihne sehr guet gfalle hend aber de foxhunter hed genauso au mini Meinig troffe was d'Truppe und speziell de Bono abelangt.

 

vo wäge aastoh. Muesch der eifach e guete Bahnhofticketcorner finde. Ich z.B. ha de Bahnhof Örlikon woni astande, dä Typ dete notiert sich im Vorus wer alles Tickets will und denn lahd er grad mal uf Vorrat use und verkauft erscht denn. U2 wirdi zwar au nid bruuche wäge Muse @ Wembley. Zudem stönd dete chum Lüüt aa höchstens 10 bi Sache wie Metallica o.ä.

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;7255303']Die wärded sicher bald iitrudle.

 

Chan au nid z'vill mitne aafange au wenn mir früehneri Sache vo ihne sehr guet gfalle hend aber de foxhunter hed genauso au mini Meinig troffe was d'Truppe und speziell de Bono abelangt.

 

vo wäge aastoh. Muesch der eifach e guete Bahnhofticketcorner finde. Ich z.B. ha de Bahnhof Örlikon woni astande, dä Typ dete notiert sich im Vorus wer alles Tickets will und denn lahd er grad mal uf Vorrat use und verkauft erscht denn. U2 wirdi zwar au nid bruuche wäge Muse @ Wembley. Zudem stönd dete chum Lüüt aa höchstens 10 bi Sache wie Metallica o.ä.

 

:D:D:D:D:D Sie sind cho :D:D:D:D:D Now I'm happy

 

Ja stimmt ig söt scho lang mal luege obs bi mir ou so ne chliinere Bahnhof mit Ticketcorner git. Z Thun und z Bärn hesch aube kei Chance. Bis jetzte hani zwar no nie so lang müesse astah. Lucky me

Link to comment
Share on other sites

:D:D:D:D:D Sie sind cho :D:D:D:D:D Now I'm happy

 

Ja stimmt ig söt scho lang mal luege obs bi mir ou so ne chliinere Bahnhof mit Ticketcorner git. Z Thun und z Bärn hesch aube kei Chance. Bis jetzte hani zwar no nie so lang müesse astah. Lucky me

 

wunderbar, be minne isch erscht de Bricht cho, dass si verschickt worde sind well ich halt per Rächnig zahlt ha.

 

Au das findsch in Bern ganz bestimmt und in Thun Omgäbig hesch sicher e chlinnere bemannte Bahnhof.

Link to comment
Share on other sites

Sooo, d Stehplätz sind wäg, vo de Kat. 1 Sitzplätz hets au nur no ca. 100...gseht doch tatsächlich nachere volle hütte us :)

 

Madrid, hm mol luege, muess mol überlege in was ich dr profit vom u2-ticket-witerverkauf tue investiere - ich weiss, bin ganz e böse - aber ebe...

Link to comment
Share on other sites

also e ha öberhaupt kä schlächts gwösse

 

die wo so jommere si heget kä ticks bechoh, send ned wörkli grossi fans. sosch wärets jo em fan club gsi o hätte so locker eri ticks bechoh, da se doch zom gröschte teil metläufer wo all 5 johr annes konzärt gönd :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

sicher nicht

eher bemitleidet

cha jo jede sälber entscheide

 

hesch de öberhaupt vor zgoh?

Wollte zuerst eigentlich schon. Die Preise finde ich dieses Mal aber wirklich viel zu hoch. Eine Frechheit. Im Hallenstadion habe ich für einen Sitzplatz noch 75.- bezahlt, jetzt kostets mehr als das Doppelte. Das kann doch nicht sein. Zudem werden Muse wohl ziemlich sicher ein recht identisches Konzert spielen. Oder denkt ihr, die werden ihre Setlist gross umstellen?

Link to comment
Share on other sites

e glaub ned das d'setlischte sehr grossi änderige werd ha.es geht gröcht das schins em wembley di ganz symphonie spellet..... mer nämmet was chonnt, egal hauptsach muse.

be si jo em 2009 scho 6x go luege o för das johr se au scho 5x teilnahme planet o ha bes höt no keis vo mine öber di letschte johr doch einige muse konzärt bereut

 

em stade de suisse eschs emmer wäg de uflage relativ tür

aber hämmer ned alli scho för dömmers vell meh gäld usgeh

Link to comment
Share on other sites

Die ganzi Symphonie? Wow das wär ja hammer! Aber egal was si spillet swird eh geniau.

In Japan hei si ja Bliss mau widr gspiut, das fändi super, isch eis vo mini Lieblingsstück.

 

Hmmm ja natürlech si d Prise rächt happig aber ja Stade de Suisse, Open air und Muse dass isch es doch definitv wärt, ig hät ou z dopplete zauht =D

 

Btw: Yeah Stehplätz Sold out! I like that :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...