Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

...... es esch eifach nome hammer gsi geschter en amneville....... geili bühneshow..ganz andersch halt als en teignmouth....super publikum o e hammer platz e de 1te reihe :D

o nächscht woche de doppelgig en london

 

In 200 Jahren, wenn unsere neuen insektoiden Herscher in den verstrahlten Ruinen die einst unsere Großstaedte waren Grabungen vornehmen, werden sie altertuemliche Tontraeger finden die mit "Muse" beschriftet sind. Und sie werden auf all ihre mehrgliedrigen Gliedmaßen fallen und sich selbst verfluchen dass sie eine Zivilsation ausmerzten die faehig war solche Kunst zu schaffen

 

Wow, beniede di drum, dass dä scho hesch chönne äs Konzert erläbe...und denn geisch erscht no a beidi London Gigs, wird sichr hammer. Mau ä Frag, was gits eigläch so für Tour Merchandise?

 

Abr scho gar nüm so lang u de chöme o mir ir Schwiiz i Gschmack vo derä geniale und einzigartige Schaffenskraft vo Muse...:happy:

 

Was hautet dr eigläch vor Setlist? Het säch bi dä verschidäne Gigs ja nid hert gänderet und wird in etwa o ir Schwiiz äuä glich si.

Finges mega schad, dass si bis jetzt no nid MK Ultra und I Belong To You hei gspiut. Abr immerhin 1 Teil vor Symphony. Würds o mega gärn gseh, wenn si äube chlei meh vo ihrnä B-Side Songs würde spiilä. Abr egau was si spiilä, i bi eifach nume mega froh sä live z gseh.

Link to comment
Share on other sites

hallo ihr lütlis...

 

Hend euch au scho lüt gfroggt ob ihr mit de shi ind schuel gön xD

 

oder ob me in dr schwiiz schwedisch redet??

 

also mich leidr scho :stunned:

 

Ja, das passiert scho ab und zue...:stunned:, deu Lüüt hei no vorstellige, haut extrem klischehaft. Abr d Schwiiz (vorauem d Tourismusbranche) het das Klische haut übr Jahre o ufbout.

Wenn mit öberem vo Amerika redisch, isch das äs standart Gspräch:

"Where are you from?"

"From Switzerland"

"Ah...from Sweden"

"No, from Switzerland!"

"Yes,I know, from Sweden"

".............."

Link to comment
Share on other sites

:) Sone Teenieband wo uf Rocker/Punks mache...

 

Ig vrstah di voukomme, ig ma Muse jede Erfolg gönne, wo si nume chöi brcho...

Abr mi stört vorauem, dass ig i letschter Zyt immr meh Lüüt ha troffe, wo Muse kenne (was ig frücher ni ha, da het nie öbr gwüsst, wer Muse isch...) und ig ha scho so dänkt juhuu, ändlech öbr wo sä kennt. Abr när chunnt äube so nä Satz wiä: "Das siä doch diä wo bi Twilight äs Lied hei"...Und ig fingä, das wird Muse eifach übrhoupt nid grächt, diä z si "wo bi Twilight äs Lied hei". Klar, dass si haut vorauem Jüngeri wo das äube säge und natürläch ä Minderheit, abr i letschter Zyt bini so viu drmit konfrontiert worde, dass mi langsam ächt het afa närve.

Abr klar wiä scho gseit si mir aui übr irgend ä Wäg zu Muse cho...

 

Demfall bini ja voll nid up to date was bi dene Teenbands abgaht :D

 

Klar isch das ärgerlich, dass sie vo MTV und de Press langsam als Twilight Band dargstellt werded. Aber das gaht irgendwie allne Bands wo e Song i Twilight hend mittlerwiile so :S

 

Merci viu mau füre Typ. Isch ja lieb, wär cool gsi wenn mr bi dir hät chönne parkiere. De bisch du äue o relativ schnäu bim Hallenstadion?

 

Das chönteder immer no allerdings wür sich das nid lohne wells doch no es Stückli bis zum Hallestadion isch vo minnere neue Wohnig us und ihr gliich es Stadtbillet nomal müessted löse... Würd euch eher s'andere nöcher legge und in Örlike parkiere.

 

 

Wow, beniede di drum, dass dä scho hesch chönne äs Konzert erläbe...und denn geisch erscht no a beidi London Gigs, wird sichr hammer. Mau ä Frag, was gits eigläch so für Tour Merchandise?

 

Abr scho gar nüm so lang u de chöme o mir ir Schwiiz i Gschmack vo derä geniale und einzigartige Schaffenskraft vo Muse...:happy:

 

Was hautet dr eigläch vor Setlist? Het säch bi dä verschidäne Gigs ja nid hert gänderet und wird in etwa o ir Schwiiz äuä glich si.

Finges mega schad, dass si bis jetzt no nid MK Ultra und I Belong To You hei gspiut. Abr immerhin 1 Teil vor Symphony. Würds o mega gärn gseh, wenn si äube chlei meh vo ihrnä B-Side Songs würde spiilä. Abr egau was si spiilä, i bi eifach nume mega froh sä live z gseh.

 

 

so ca. so gsed si mittlerwiile us:

 

01. Uprising

02. Resistance

03. New Born

04. Map of the Problematique

05. Supermassive Black Hole

06. Guiding Light

07. Interlude + Hysteria

08. United States of Eurasia

09. Cave

10. Unintended

11. Undisclosed Desires

12. Starlight

13. Plug In Baby

14. Time Is Running Out

15. Unnatural Selection

 

16. Exogenesis: Symphony Part 1 (Overture)

17. Stockholm Syndrome

18. Man with a Harmonica + Knights of Cydonia

 

Das chasch für jedes einzelne Konzert immer da nocheluege: http://www.microcuts.net/uk/concerts/

Link to comment
Share on other sites

hallo zäme

 

s'merchandise het sich scho no veränderet vo teignmouth zo amneville

het jetzt au e grösseri o anderi uswahl vo t'shirt, kapuzze pulli o jacke händ jetzt au anderi logos drofe, tasse esch en anderi worde ondondond (esch emu ned das wo do em muse shop esch) ...., alles e allem okay aber secher käs merchandise highlight esch aber au gschmacksach vorallem vo de qualität be e ned emmer öberzügt o vo de schnett naja t-shirts gönd di meischte wohl eher als nachthömmli dore ;)

 

 

In 200 Jahren, wenn unsere neuen insektoiden Herscher in den verstrahlten Ruinen die einst unsere Großstaedte waren Grabungen vornehmen, werden sie altertuemliche Tontraeger finden die mit "Muse" beschriftet sind. Und sie werden auf all ihre mehrgliedrigen Gliedmaßen fallen und sich selbst verfluchen dass sie eine Zivilsation ausmerzten die faehig war solche Kunst zu schaffen

 

4.9 Teignmouth

1.11 Amneville

12.11 London

13.11 London

18.11 Zürich

2.12 Dijon

Link to comment
Share on other sites

...vorallem vo de qualität be e ned emmer öberzügt ...

 

Jap isch ide letschte Jahre schlimmer worde. Ich hätti extrem gärn das Jäggli kauft wos bide BHAR Tour gha hend aber de Stutz hed mer nid glänget. Ha noch de Shirts kei 90.- me debii gha. Und das scho am Tag vorhär in Genf woni vill z'wenig Geld mitgno ha.

 

Allerdings muessi säge, dass de Kaputzepulli vo 2003 hütt no eis vo minne schönschte und meischttreite Kleidigsstück isch. Qualität isch dete no ächt top gsi. S'Backstage Shirt und s'Tourshirt hend allerdings scho chli glitte :p

 

d'Edith hed no gmeint ich sell euch uf das ufmerksam mache: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=100379364

Link to comment
Share on other sites

Hi to all europeans fans...

 

After the beggining of the european gigs, on the french board, nobody is agree on the setlist... And a lot of contradictions too...

There are a lot of post on this threat

 

So I create a little survey to see what songs fans want to have in live...

Some members of the board think it's a good idea and want to invite the others europeans fans.

 

You could answer on this link :

http://www.123votez.com/sondages/son...1833_72980.php

 

20 answers max, and for Hullabaloo in other "autre" : you tick "autres" and enter the name of the song

you tick 20 songs of your choice and click "voter"

 

Thanks

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;6702357']Das ist durchaus beruhigend :D Drehen wir nicht alle langsam durch? :p

Klar freue ich mich. Bis zum Durchdrehen ist's aber noch ein Stückchen. Liegt unter anderem wohl auch daran, dass ich «The Resistance» von Durchgang zu Durchgang schwächer finde.

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;6690319']

 

Das chönteder immer no allerdings wür sich das nid lohne wells doch no es Stückli bis zum Hallestadion isch vo minnere neue Wohnig us und ihr gliich es Stadtbillet nomal müessted löse... Würd euch eher s'andere nöcher legge und in Örlike parkiere.

 

Merci, abr mir hei iz glich äs Tages GA glöst:).

 

Ach nei, Placebo hei Best Alternative Act gwunne bi de EMAS. Finge si zwar o sehr guet, abr hät lieber gseh wenn Muse hät gwunne...Abr ja, MTV isch hützutage eh nüm das Wahre...

Es schine ja viu Diskussione wäg dr Setlists loufe, wiä scho gseit ha o ig äs paar bedänke o bezügläch längi, abr isch das nid scho aues Mäkeln uf hohem Niveau?

Ig jedefaus bi scho extrem ufkratzt und fröiä mi scho so hennä sä live z gseh...

Link to comment
Share on other sites

also e wet d'muse albe do gar ned werte, jedes esch uf sini art einzigartig o je noch stemmig passt mol das oder s'andere besser

jetzt sell eifach mäntig wärde o de heissts ab nach london zom doppel gig am donnschtig o fritig jaha

was wot mer me als di grandiosischt band e de geilschte stadt

 

 

n 200 Jahren, wenn unsere neuen insektoiden Herscher in den verstrahlten Ruinen die einst unsere Großstaedte waren Grabungen vornehmen, werden sie altertuemliche Tontraeger finden die mit "Muse" beschriftet sind. Und sie werden auf all ihre mehrgliedrigen Gliedmaßen fallen und sich selbst verfluchen dass sie eine Zivilsation ausmerzten die faehig war solche Kunst zu schaffen

 

4.9 Teignmouth

1.11 Amneville

12.11 London

13.11 London

18.11 Zürich

2.12 Dijon

Link to comment
Share on other sites

Merci, abr mir hei iz glich äs Tages GA glöst:).

 

Ach nei, Placebo hei Best Alternative Act gwunne bi de EMAS. Finge si zwar o sehr guet, abr hät lieber gseh wenn Muse hät gwunne...Abr ja, MTV isch hützutage eh nüm das Wahre...

Es schine ja viu Diskussione wäg dr Setlists loufe, wiä scho gseit ha o ig äs paar bedänke o bezügläch längi, abr isch das nid scho aues Mäkeln uf hohem Niveau?

Ig jedefaus bi scho extrem ufkratzt und fröiä mi scho so hennä sä live z gseh...

 

Immerhin Placebo. Ha scho angscht gha, dasses d'Killers sind. Die sind ja immer und immer schwächer worde...

 

Ich han rein gar nüt gäge die jetztig Setlist. Bi sogar froh, dass vieli Songs usegheit sind wells eifach zu standard worde isch. Bliss u.ä... hemmer jetzt jahrelang ghrt, guet uf de letschte Tour hendses au scho sältener gspillt. Ich freu mich uf die Setlist wie si isch. 18 Songs plus Filler isch ja ordentlich was, da darf mer sich uf kei Fall beklage.

 

Yey, bald isch donschtig und de gahts ab nach London für es langs Weekend :D

 

Bis am Mittwoch.

 

Ich han in Gigs and Tours no e Meet-Up Thread ufgmacht für Züri.

Link to comment
Share on other sites

hellloooouuuuu

 

so back from london

esch eifach weder mol de wahnsenn gsi

guet e ha jo au nüt anders erwartet :D

also s'konzärt vom 12te het mer wells feeling good ond unintended gspellt händ no es stöck besser gfalle

am 13te händs deför cave o mk ultra gspellt wo halt bed ned mini persöndliche favorite send

aber da esch also scho kritik ufeme höche niveau

 

mer passt s'publikum halt en ängland scho chli besser als bes jetzt ame e de schwiz, donkt mi ame eifach chli rifer o es esch ned nor es blöds omegeschubse, naja wers brucht :mad:

 

set em fall glich mol öpper inträsse a fotis ha chönnd er mi uf facebook aschriebe, det esch e chlini uswahl denne eifach thomas aliverti wähle o vellech no es stechwort we muse dezue schriebe ;)

 

so jetzt gohts jo scho e di nächscht konzärtwoche met em start am mettwoch vo muse en zöri :D

de am donnschtig rammstein en genf o am fritig mesh en pratteln

 

do velech grad als omfrog a wa för konzärt gönd er de sosch no?

 

 

 

4.9 Teignmouth

1.11 Amneville

12.11 London

13.11 London

18.11 Zürich

2.12 Dijon

Link to comment
Share on other sites

hellloooouuuuu

 

so back from london

esch eifach weder mol de wahnsenn gsi

guet e ha jo au nüt anders erwartet :D

also s'konzärt vom 12te het mer wells feeling good ond unintended gspellt händ no es stöck besser gfalle

am 13te händs deför cave o mk ultra gspellt wo halt bed ned mini persöndliche favorite send

aber da esch also scho kritik ufeme höche niveau

 

mer passt s'publikum halt en ängland scho chli besser als bes jetzt ame e de schwiz, donkt mi ame eifach chli rifer o es esch ned nor es blöds omegeschubse, naja wers brucht :mad:

 

set em fall glich mol öpper inträsse a fotis ha chönnd er mi uf facebook aschriebe, det esch e chlini uswahl denne eifach thomas aliverti wähle o vellech no es stechwort we muse dezue schriebe ;)

 

so jetzt gohts jo scho e di nächscht konzärtwoche met em start am mettwoch vo muse en zöri :D

de am donnschtig rammstein en genf o am fritig mesh en pratteln

 

do velech grad als omfrog a wa för konzärt gönd er de sosch no?

 

 

Welcome back:)!

 

Höhrt säch ja fantastisch a! Abr hät o nüt angers erwartet vo Muse.

 

Was, si hei MK Ultra gspiut, hei si bis jetzt ja no nid so viu, ig hoffe si spiläs o z Züri...

 

Übrigens: ÄS GEIT NO 2 TÄG:D!!!

 

Wow, du hesch ja nöchscht Wuuche ä richtige Konzert-Marathon, wird sichr ä hammr Wuuche für di, dönnt ämu hennä guet:).

 

Mit Muse wird mis Konzertjahr o grad beeändet, was für nä würdige Abschluss. Ussr am 20. November ga ig no ad CD Veröffentlichungs Party z Züri vo Tim and Puma Mimi, am nä coole Schwiizer/Tokyo Elektro Duo.

 

Ig gloube, dass i derä Ziitig isch nid würkläch so z ernscht z näh, isch gloub nid so ä seriösi Ziitig, diä hei doch nume nüm gwüsst was schribe...

 

Ah ja, wär möcht o nöchscht Jahr aues iz Wembley? Ig wett so gärn...

Link to comment
Share on other sites

hellloooouuuuu

 

so back from london

esch eifach weder mol de wahnsenn gsi

guet e ha jo au nüt anders erwartet :D

also s'konzärt vom 12te het mer wells feeling good ond unintended gspellt händ no es stöck besser gfalle

am 13te händs deför cave o mk ultra gspellt wo halt bed ned mini persöndliche favorite send

aber da esch also scho kritik ufeme höche niveau

 

mer passt s'publikum halt en ängland scho chli besser als bes jetzt ame e de schwiz, donkt mi ame eifach chli rifer o es esch ned nor es blöds omegeschubse, naja wers brucht :mad:

 

set em fall glich mol öpper inträsse a fotis ha chönnd er mi uf facebook aschriebe, det esch e chlini uswahl denne eifach thomas aliverti wähle o vellech no es stechwort we muse dezue schriebe ;)

 

so jetzt gohts jo scho e di nächscht konzärtwoche met em start am mettwoch vo muse en zöri :D

de am donnschtig rammstein en genf o am fritig mesh en pratteln

 

do velech grad als omfrog a wa för konzärt gönd er de sosch no?

 

 

Ja helloooouuu :) So ghört/gseht mer sich also wider.

 

Ich hans ja e ganz witzigi Sach gfunde, dass mir usgrächnet ufenand gstosse sind i dere riese Venue.

 

Also wie mir ja scho besproche hend hed mir de Friitig unglaublich gfalle. Ich bin halt e riese Fan vom MK Ultra und obwohl ich Feelin Good sehr gern ghöre muessi säge, dass ich unintended innere Setlist eigentli nie vermisse. Ich persönlich find dä Song nid wirkli überragend.

 

D'Pogerei hed sich ja wirklich in Grenze ghalte. Ide Schwiiz dünkt mich so über alles Betrachtet (Openairs schliessi ii) d'Pogerei doch düütlich schlimmer. Da bini dinnere Meinig. Ich muess ehrlich säge das "Platz mache und denn zu KOC im Kreis renne" hed mir es riese Schmunzle uf d'Lippe zauberet. Das ganze gsed aber in England chli andersch us. Dezue chund, dasi muen säge, dass englischi Konzärtgänger ide vorderste Reihe no vill meh stinked als pflotschnassi Schwiizer :D Und die "SAU" wo e Thunfischbüchs usglärt hed sell mer nie unter d'Auge trätte, das hed ja imne Bereich vode Standing-Area mächtig gstunke...

 

Trotz Allem isch üsi "Swiss-Muse" Flagge wider Mal mächtig am Start gsi, sälbst Später no bis zur Schliessig vo de Tapa Tapa Bar hed si no als Tischtuech dient und d'N18 richtig Wembley Stadium verschöneret. Selbstverständlich isch si wider heil ide Schwiiz aacho und freut sich uf de nöchsti Gig!

 

Mittlerwiile hend mir aber beschlosse am Wembley Gig Sitzplätz z'näh. Erstens gseht mer alles vill Besser (Bi mir, mit minne 186-188cm Grössi isch das zwar keis Problem, bi anderne aber scho) und schlussendlich staht mer ja gliich und gaht voll ab, mitem Unterschiid, dass mer nid dauern aagrämplet wird und schweissdurchnässti Shirts a Körper drückt bechund was für chlinneri Lüüt um so hässlicher isch.

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;6761610']Ja helloooouuu :) So ghört/gseht mer sich also wider.

 

Ich hans ja e ganz witzigi Sach gfunde, dass mir usgrächnet ufenand gstosse sind i dere riese Venue.

 

Also wie mir ja scho besproche hend hed mir de Friitig unglaublich gfalle. Ich bin halt e riese Fan vom MK Ultra und obwohl ich Feelin Good sehr gern ghöre muessi säge, dass ich unintended innere Setlist eigentli nie vermisse. Ich persönlich find dä Song nid wirkli überragend.

 

D'Pogerei hed sich ja wirklich in Grenze ghalte. Ide Schwiiz dünkt mich so über alles Betrachtet (Openairs schliessi ii) d'Pogerei doch düütlich schlimmer. Da bini dinnere Meinig. Ich muess ehrlich säge das "Platz mache und denn zu KOC im Kreis renne" hed mir es riese Schmunzle uf d'Lippe zauberet. Das ganze gsed aber in England chli andersch us. Dezue chund, dasi muen säge, dass englischi Konzärtgänger ide vorderste Reihe no vill meh stinked als pflotschnassi Schwiizer :D Und die "SAU" wo e Thunfischbüchs usglärt hed sell mer nie unter d'Auge trätte, das hed ja imne Bereich vode Standing-Area mächtig gstunke...

 

Trotz Allem isch üsi "Swiss-Muse" Flagge wider Mal mächtig am Start gsi, sälbst Später no bis zur Schliessig vo de Tapa Tapa Bar hed si no als Tischtuech dient und d'N18 richtig Wembley Stadium verschöneret. Selbstverständlich isch si wider heil ide Schwiiz aacho und freut sich uf de nöchsti Gig!

 

Mittlerwiile hend mir aber beschlosse am Wembley Gig Sitzplätz z'näh. Erstens gseht mer alles vill Besser (Bi mir, mit minne 186-188cm Grössi isch das zwar keis Problem, bi anderne aber scho) und schlussendlich staht mer ja gliich und gaht voll ab, mitem Unterschiid, dass mer nid dauern aagrämplet wird und schweissdurchnässti Shirts a Körper drückt bechund was für chlinneri Lüüt um so hässlicher isch.

 

hallo

has also scho au speziell gfonde wo mer plötzli schwitzerdütsch ghört händ bem uselaufe

mängisch esch die wält scho chli

also mer wärdet def. am 11september em wembley si aber e glaub au met setzplätz well be de letschte 2 wembley gigs esch au mega gsi uf setzplätz

en ängland stönd jo schliessli au d'lüt uf de setzplätz wenn de hauptact uf bühni chonnt

 

jetzt eifach mol guge we de mettwoch werd aber werd för zöri secher schwer wenn ned onmögli london z'tope

Link to comment
Share on other sites

also en amneville am 20:15

en london donnschtig eschs glaub öppis noch de 9i gsi aber det ses jo vorher no e de Royal Albert Hall gsi, o am fritig esch öppis noch de halb 9i gsi

mol guge we da en zöri werd esch jo au en anderi vorband

big pink esch besser gsi en london als de horrors en amneville

 

 

ähhh do no öppis för gröchtechochi

gueti quelle händ mer zuetreit das muse ev. es stade de suisse em sommer chömmet

mmmmhhhh mol guge jetzt bueche mer am mettwoch mol wembley :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...