Jump to content

Recommended Posts

I'll have you know I don't drink alcohol, y'tart. I eat biscuits. On me, they work like crack. Ruts are for the weak. I go for habits. Like tea and cheap Guardians.

 

Sorry, yes. S'a bit bourgeois, is that alcohol. Biscuits - the worker's food. Mmm cheap Guardians. The well kept 25p in the union secret... Innit. Pasties are better though. Mmm. I'm soooo having a pasty for lunch tomorrow, since I discovered a pasty shop next to that nice coffee place in Hunter's Bar. Mmmm. Mmmm.

Link to comment
Share on other sites

Reet well kept! Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh so jealous! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! :(

 

http://www.cornish-links.co.uk/pasty.htm

 

Something for Lisa to do in her spare time.. Or you could make use of your tiiiiiiiiiny oven. Innit. Cause I bet that oven's not been used since like.. September. :D

Link to comment
Share on other sites

It's getting good now. We've moved on from divorced paedophiles...

 

*adopts Göteborg accent*

 

Det är måndag morgon. Emil kommer för sent till skolan. Han träffar Hanna på skolgården. Hon kommer också för sent. Emil och Hanna går i samma klass. De gillar varandra. Hanna tycker att Emil är snygg och hon tänka ofta på honom.

 

Hanna ropar: Emil! Vänta på mig!

Emil svarar: Hej Hanna! Hur är det?

Hanna säger: Det är lungt. Väckarklockan är sönder. Och du?

Emil säger: Lite trött. Det är måndag.

 

De går tillsammans till klassrummet. Emil öppnar dörren och de går in.

 

Hanna säger: Ursäkta att jag kommer för sent. Väckarklockan är sönder.

 

Läraren frågar: Har ni samma väckarklocka?

 

Alla tittar på Emil och Hanna. Några skrattar. Emil rodnar. Hanna svara inte. Emil tittar inte på henne. Hon tittar inte på honom.

Link to comment
Share on other sites

It's getting good now. We've moved on from divorced paedophiles...

 

*adopts Göteborg accent*

 

Det är måndag morgon. Emil kommer för sent till skolan. Han träffar Hanna på skolgården. Hon kommer också för sent. Emil och Hanna går i samma klass. De gillar varandra. Hanna tycker att Emil är snygg och hon tänka ofta på honom.

 

Hanna ropar: Emil! Vänta på mig!

Emil svarar: Hej Hanna! Hur är det?

Hanna säger: Det är lungt. Väckarklockan är sönder. Och du?

Emil säger: Lite trött. Det är måndag.

 

De går tillsammans till klassrummet. Emil öppnar dörren och de går in.

 

Hanna säger: Ursäkta att jag kommer för sent. Väckarklockan är sönder.

 

Läraren frågar: Har ni samma väckarklocka?

 

Alla tittar på Emil och Hanna. Några skrattar. Emil rodnar. Hanna svara inte. Emil tittar inte på henne. Hon tittar inte på honom.

 

 

*wipes tear out of eye*

 

I'm so proud

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...