Jump to content

Recommended Posts

yeah, I've noticed that. Why don't you move aside and let REAL Swedes answer my question? :rolleyes:

 

 

meh, it's just odd that they might actually replace a government that basically pays them for living in that country, without them having to work and earn money etc.

 

Excuse me, but that just might be the most inane comment I've heard all year. (And then I've heard the new prime minister speak, which says a lot.) Noone in Sweden is payed for living there, if they are it's just the emergency actions of a welfare state working, based on previously payed taxes. The social democrats had a very good system for guaranteeing a salary for unemployed, money that was taken from a fund that every working person in Sweden contributes to. So no, you can hardly say that people don't have to work in Sweden. A 19 year old sitting at home with no work experience whatsoever won't have any money at all, except if he has to go on a social welfare programme. Now, this system will be blown to pieces by the new government, who wants to deal with the unemployment in an absolutely terrible way; people will be punished for being unemployed, ill or old. I can't for the life of me see how this will create more jobs for unemployed Swedes/recent graduates/students. It makes no sense at all. Argh. Sieg heil indeed.

Link to comment
Share on other sites

Men snälla nån, hålla på och tjöta politik här. Trodde det var svenska vi skrev här också. Nu tar vi tag i Muse-snacket igen.

 

Nån annan än jag som kollar hemsidan x antal gånger varje dag efter nya turnédatum? Börjar bli lite deprimerad snart, de måste ju komma nångång hoppas jag.

Link to comment
Share on other sites

Men snälla nån, hålla på och tjöta politik här. Trodde det var svenska vi skrev här också. Nu tar vi tag i Muse-snacket igen.

 

Nån annan än jag som kollar hemsidan x antal gånger varje dag efter nya turnédatum? Börjar bli lite deprimerad snart, de måste ju komma nångång hoppas jag.

 

Jag älskar muse. Matt är min pojkvän. Och Dom. Inte Chris. Han är too fat, som fan. Den första gången jag såg på Muse, och kände hur Muse såg på mig då föll allting jag trott var sant. Jag vet Muse kände likadant. Muse var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag. ÅH MUSE. Öppna din dörr och säg att ni vill ha mig här.

 

Yeah you're right. Politics is for gays.

Link to comment
Share on other sites

Men snälla nån, hålla på och tjöta politik här. Trodde det var svenska vi skrev här också. Nu tar vi tag i Muse-snacket igen.

 

Nån annan än jag som kollar hemsidan x antal gånger varje dag efter nya turnédatum? Börjar bli lite deprimerad snart, de måste ju komma nångång hoppas jag.

 

Där trodde du fel. :D Den här tråden har alltid varit ganska främmande för Muse. They're a bit done innit. Och tänk så blir det så att Muse inte vill komma till Sverige när vi har en naziregering.

 

Åh Muse, vi alla förstår, Åh Muse, när stillheten rår. Åh Muse jag finner din hand, när vägarna möts förstår vi varann.

Vi bär på en längtan och vandrar omkring vandrar men utan att se vad som än händer, jag kommer till dig. Stannar fast timmen är sen.

 

Jag älskar muse. Matt är min pojkvän. Och Dom. Inte Chris. Han är too fat, som fan. Den första gången jag såg på Muse, och kände hur Muse såg på mig då föll allting jag trott var sant. Jag vet Muse kände likadant. Muse var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag. ÅH MUSE. Öppna din dörr och säg att ni vill ha mig här.

 

Yeah you're right. Politics is for gays.

 

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Där trodde du fel. :D Den här tråden har alltid varit ganska främmande för Muse. They're a bit done innit. Och tänk så blir det så att Muse inte vill komma till Sverige när vi har en naziregering.

 

 

 

 

 

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 

Don't laugh at the prophet Nilsson. Walla. Som fan. Fucking naziregering. They've changed you.

Link to comment
Share on other sites

Men snälla nån, hålla på och tjöta politik här. Trodde det var svenska vi skrev här också. Nu tar vi tag i Muse-snacket igen.

 

Nån annan än jag som kollar hemsidan x antal gånger varje dag efter nya turnédatum? Börjar bli lite deprimerad snart, de måste ju komma nångång hoppas jag.

 

Hahaha jag kollar också några ggr varje dag ... Hehe jag kollade på gammla datum också och ett år var dem i sverige ca 5 ggr :D XD... Är det någon som vet ca hur mycket folk det avr på senaste konserten i sverige? ^^

Link to comment
Share on other sites

Hahaha jag kollar också några ggr varje dag ... Hehe jag kollade på gammla datum också och ett år var dem i sverige ca 5 ggr :D XD... Är det någon som vet ca hur mycket folk det avr på senaste konserten i sverige? ^^

 

Muse kommer aldrig till Sverige, cause it's a bögland.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...