Jump to content

Recommended Posts

paras idea IKINÄ alkaa housutta availemaa meijä jätti-ikkunoita yhen kärpäsen vapautusoperaation takia, naapurit mua vielä tarpeeks outona pitäny ilma että roikun ainaki kerran puolalastomana n. 4m korkeudella ikkunasta :shifty:

 

AINII MINNA tai muutki whovianit en tiä ketkä tunnustautuu, mikä fiilis uudesta companionista? :awesome: toivoin ite miestä mut nvrmnd

 

näin sen tytön kuvia tumblrissa? Onks se viiiiis :p ku näyttää niin lapselta:D mitään muuta en siitä mitään tiedäkkääb niin ei ole mitäänmielipidettä

Link to comment
Share on other sites

Hankin kisuliinin eilen. :happy: Se on Sulo.

 

Haluan postata kuvia! Ne on kämäsiä kännykällä otettuja mutta silti!

 

 

Valokuva0181.jpg

 

Valokuva0185.jpg

 

Valokuva0184.jpg

Hiiii se nukkuu suu auki. :happy:

 

 

 

En oo kyllä noin helposti kotiutuvaa kissaa ennen omistanukaan. :happy: Se arasteli kaikkea ehkä max 30 minsaa ja sit se tepasteli niinku omistais koko talon. Nyt se kyllä piileksii sängyn alla ku säikähti mun laatikon penkomista. Joo emt, hassu tapaus.

Link to comment
Share on other sites

Hankin kisuliinin eilen. :happy: Se on Sulo.

 

Haluan postata kuvia! Ne on kämäsiä kännykällä otettuja mutta silti!

 

 

Valokuva0181.jpg

 

Valokuva0185.jpg

 

Valokuva0184.jpg

Hiiii se nukkuu suu auki. :happy:

 

 

 

En oo kyllä noin helposti kotiutuvaa kissaa ennen omistanukaan. :happy: Se arasteli kaikkea ehkä max 30 minsaa ja sit se tepasteli niinku omistais koko talon. Nyt se kyllä piileksii sängyn alla ku säikähti mun laatikon penkomista. Joo emt, hassu tapaus.

EEEEEE :awesome:

 

Tuo näyttää iha yhdeltä meijä kissoista! Voi ny sentäs kaikista muista kateista löyty sekunnissa palttiarallaa tuhat kuvaa mut meijä seniorista maikkelista vaa yks ja vielä iha kelvoton, ootas

 

tumblr_m1e8faA9xl1qibh9mo1_500.jpg

 

Ööööh toi ei ny kerro mitää mut SE O JUST TOMMONE

paitsi +10v

 

...olipa tärkeetä :chuckle: Mut jee! Katit!

Link to comment
Share on other sites

EEEEEE :awesome:

 

Tuo näyttää iha yhdeltä meijä kissoista! Voi ny sentäs kaikista muista kateista löyty sekunnissa palttiarallaa tuhat kuvaa mut meijä seniorista maikkelista vaa yks ja vielä iha kelvoton, ootas

 

tumblr_m1e8faA9xl1qibh9mo1_500.jpg

 

Ööööh toi ei ny kerro mitää mut SE O JUST TOMMONE

paitsi +10v

 

...olipa tärkeetä :chuckle: Mut jee! Katit!

 

Awwwww tuitui. :awesome: Ovat kyllä ku kaks marjaa!

 

 

 

Heh, tuo Sulo on sieltä eläinsuojeluyhdistyksestä ja sen sijaishoitajalla oli myös Joakim hoidossa. Se on kyllä IHAN ku Meowingtons. Se vaan chillas hiljaa ku muut kissat oli ihan täpinöissään ja oli sillee "fucks given: none". Sillon eilenki ku hain Suloa ni Sulo ite oli hirmu arka eikä ees meinannu haistella sen uutta kuljetuslootaa. Joakim sen sijaan paino suoraan sinne sisään ja maate. :LOL: Sitä piti sieltä monesti häätää ulos. Kissat on vaan niin parhaita.

Link to comment
Share on other sites

Hankin kisuliinin eilen. :happy: Se on Sulo.

 

Haluan postata kuvia! Ne on kämäsiä kännykällä otettuja mutta silti!

 

 

Valokuva0181.jpg

 

Valokuva0185.jpg

 

Valokuva0184.jpg

Hiiii se nukkuu suu auki. :happy:

 

 

 

En oo kyllä noin helposti kotiutuvaa kissaa ennen omistanukaan. :happy: Se arasteli kaikkea ehkä max 30 minsaa ja sit se tepasteli niinku omistais koko talon. Nyt se kyllä piileksii sängyn alla ku säikähti mun laatikon penkomista. Joo emt, hassu tapaus.

 

awwwwwwwwwwwwwwwwwww voi ei iihaaaaaanaaaaaaa :awesome: ja onnea! :awesome:

 

 

 

mitä v****a kuumetta :noey:...:noey:

Link to comment
Share on other sites

Mun Sanmarinonreissu oli niin rankka että en oo vieläkään oikein toipunut siitä. Mut oli ihanaa ja kaikkea ja awwwwwwww ja en vaan kestä kun vaan niin ihanaa kaikki. Mut eilinen krapula oli niin hirvee ettei sellasta enää ikinä ja tää päivä on kauheaa väsyä edelleen. :LOL:

 

Mut aww m-arsen kissasta, ihana :happy:

Link to comment
Share on other sites

eeeeeeee kissoja! :pussy: haluisin kans mutku ei.

 

ja minna höh elä nyt kipeydy ku jarvis!! :pope:

 

 

ja vaikka on liian kuuma niin silti toi ilima vähän semmonen et tekis mieli mennä johonki puistoon istumaan. :supersad: mut on niin suuri kynnys vaan yksin lähteä. mutta tuli sentää käveltyä tuolla rimpsalla ja taisin polttaa naamani ihan pikkusen ja ei oo edes huhtikuu vielä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Hankin kisuliinin eilen. :happy: Se on Sulo.

 

Haluan postata kuvia! Ne on kämäsiä kännykällä otettuja mutta silti!

 

 

Valokuva0181.jpg

 

Valokuva0185.jpg

 

Valokuva0184.jpg

Hiiii se nukkuu suu auki. :happy:

 

 

 

En oo kyllä noin helposti kotiutuvaa kissaa ennen omistanukaan. :happy: Se arasteli kaikkea ehkä max 30 minsaa ja sit se tepasteli niinku omistais koko talon. Nyt se kyllä piileksii sängyn alla ku säikähti mun laatikon penkomista. Joo emt, hassu tapaus.

 

awwww :awesome: meillä on sitten kaimakissat! tosin minun sulo asuu äidin luona. haluisin niin kovasti muuttaa johonkin paikkaan missä sallitaan kotieläimet ja hankkia kisuli. ollaan kyllä varmaan ettimässä kaverikämppää yhen koulukaverin kanssa ja sitten otetaan meiän luokse yksi sen kotikotona asuvista kissoista :yesey:

Link to comment
Share on other sites

JARVIS LUKEE JOTAI MUUMITARINAAA AADFÖSDFGG MY HEART :'(:'(<333<3<3 AAAAAaaasdjljsfd

 

___MITTTÄÄÄÄÄÄÄ__ miksen ikinä muista kuunnellaa VVOOOOOOOOOI :awesome:

...mun ja oonan siinä awkward nimmaritilaisuuslahjassa oli HIENO muumikortti, selvä korrelaatio :yesey: not

 

voi kateus ko pääsette iha just keikalle :awesome: kerrotte sit KAIKENN

Link to comment
Share on other sites

___MITTTÄÄÄÄÄÄÄ__ miksen ikinä muista kuunnellaa VVOOOOOOOOOI :awesome:

...mun ja oonan siinä awkward nimmaritilaisuuslahjassa oli HIENO muumikortti, selvä korrelaatio :yesey: not

 

voi kateus ko pääsette iha just keikalle :awesome: kerrotte sit KAIKENN

 

voihan sen kuunnella sieltä uudestaan jostain playerista. :yesey: en määkää eka tajunnu sit vaan hyppäs korviin sieltä moominvalley ja olin et WUT ja sit se oli se kun nuuskamuikkunen angstaa jotain nuotion äärellä ja sit siihen tulee se pieni piipertäjä joka fanittaa sitä ja nuuskis keksii sille nimen ja niin.

ja jarvis äänsi että touvi jänssön. :chuckle:

 

ja hihihih keikka :awesome: mut onha teilläki sit ruissi! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

JARVIS LUKEE JOTAI MUUMITARINAAA AADFÖSDFGG MY HEART :'(:'(<333<3<3 AAAAAaaasdjljsfd

 

MITÄÄÄÄH AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW -nukuin täsää klo 15-21 et en olllut jarviksen ääressä

 

ja mua alkaa masentaa ku tuntuu et tää tauti vaan innostuu ja kuume nousee kokoajan jos ei ota lääkettä ja ei täs oo ku 3 päivää aikaa toipua :'( :'( mut ehkä tää viel tästä ehkä. pakkohan tän.

 

oli kyllä maailman hämmentävinta herätä ku oli pimeetä jo ja kun meni niukkuu oli viel valoisaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

mullon vähän ikävä erästä white lies-viikonloppua ja meidän valtiopäiviä.<3 ja glastoa ja kaikkee. :supersad:

 

Awwwww just puhuin siitä mun kämppikselle jolla on hyvä musamaku ja joka tykkää myös mm. wasista ja whitelieksestä ja editorksesta ja kaikesta hyvästä ni kerroin meidän museboardista ja siitä miten ihania keikkoja meillä on kaikki ollut ja miten whitelieksen jack tiesi ettei suomi oo skandinaviaa ja kaikkea ja miten ihanaa sillon oli! :'( :happy:

Link to comment
Share on other sites

mullon vähän ikävä erästä white lies-viikonloppua ja meidän valtiopäiviä.<3 ja glastoa ja kaikkee. :supersad:

 

:supersad: oi niin!

 

se ois lukio ohi sitte :eek: tänään oli vielä espanjan kirjotukset mutta nyt olen VAPAA :dance: seuraavan kerran meen kouluun 25.5

 

ONNEA! :dance:

 

optimistina jos tää tauti tästä, oli nälkä ekan kerran tänään hetkeen joten jee :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kävin äsken gelatolla hame päällä ja paljainsäärin ja vaikka täällä on monasti ollut lämmin ni en oo niin vielä uskaltanut kun jotenkin on kuitenkin _maalis_kuu mutta olipa ihanaa ja hyvää jäätelöä ja puhuin gelaterianpojan kanssa italiammaata ja ymmärsin jopa ja kehuin italiaa kauniiksi maaksi ja että jätski on hyvää ja että olen suomalainen :LOL: ja jotain muita sellasia mutta oon niin ylpee itestäni ku uskallan joskus sanoa jotain kun kyllä mä vähäc osaan mutta suurimmaks osaksi oon hiljaa ja mutisen grazien sillain ettei kukaan sitä kuule. .:yesey:

 

Ihanaa kaikki awwwwww aww aww.

Link to comment
Share on other sites

Kävin äsken gelatolla hame päällä ja paljainsäärin ja vaikka täällä on monasti ollut lämmin ni en oo niin vielä uskaltanut kun jotenkin on kuitenkin _maalis_kuu mutta olipa ihanaa ja hyvää jäätelöä ja puhuin gelaterianpojan kanssa italiammaata ja ymmärsin jopa ja kehuin italiaa kauniiksi maaksi ja että jätski on hyvää ja että olen suomalainen :LOL: ja jotain muita sellasia mutta oon niin ylpee itestäni ku uskallan joskus sanoa jotain kun kyllä mä vähäc osaan mutta suurimmaks osaksi oon hiljaa ja mutisen grazien sillain ettei kukaan sitä kuule. .:yesey:

 

Ihanaa kaikki awwwwww aww aww.

 

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhh <3

ja mun tekee nyt ihan julmettumasti mieli jäätelöä :happy:

 

posti toi dylan moran dvd:n ja green wings boxin ja jonrichardsonin kirjan :dance:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah materia <3

 

ja huomenna mulla on kampaajan aika :awesome: ja jooo ja aamun jälkeen ei oo enää noussut kuume, joten jos huominen on vielä suunta eteenpäin niin sit on jarvis vielä tälla viikolla :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Awwwww tuitui. :awesome: Ovat kyllä ku kaks marjaa!

 

Heh, tuo Sulo on sieltä eläinsuojeluyhdistyksestä ja sen sijaishoitajalla oli myös Joakim hoidossa. Se on kyllä IHAN ku Meowingtons. Se vaan chillas hiljaa ku muut kissat oli ihan täpinöissään ja oli sillee "fucks given: none". Sillon eilenki ku hain Suloa ni Sulo ite oli hirmu arka eikä ees meinannu haistella sen uutta kuljetuslootaa. Joakim sen sijaan paino suoraan sinne sisään ja maate. :LOL: Sitä piti sieltä monesti häätää ulos. Kissat on vaan niin parhaita.

 

awwww otit sitten kisumisun :awesome: on kyllä söpö

 

mullon vähän ikävä erästä white lies-viikonloppua ja meidän valtiopäiviä.<3 ja glastoa ja kaikkee. :supersad:

 

niin mullakin :supersad: varsinkin kun muistin tuossa joku päivä et siitäkin on kohta vuosi ja jotenkin pelottavaa miten kaukaiselta sekin tuntuu

 

Awwwww just puhuin siitä mun kämppikselle jolla on hyvä musamaku ja joka tykkää myös mm. wasista ja whitelieksestä ja editorksesta ja kaikesta hyvästä ni kerroin meidän museboardista ja siitä miten ihania keikkoja meillä on kaikki ollut ja miten whitelieksen jack tiesi ettei suomi oo skandinaviaa ja kaikkea ja miten ihanaa sillon oli! :'( :happy:

 

:eek: mä en ees muistanu tuollaista! ja just tänään selitin mm. naapurimaan edustajalle ja muutamalle muulle ettei Suomi varsinaisesti kuulu Skandinaviaan eikä KUKAAN niistä tienny asiasta :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...