Jump to content

Recommended Posts

mulla on sellainen olo että olen poistanut elämän elämästäni ja en millään emo-tyttömielessä mut seriously. ja siis mulla on oikeasti kivaa heh.

 

toljotin eilen noita kahta "tähteä" taivaalla ku ne on niin kirkkaita ja lähekkäin ja siellä kuulemma meidän planeetat möllöttää.

 

ei mulla muuta :chuckle:

 

onneksi olkoon emppuu inssistä

 

amazonilta ostaminen ON AIVAN LIIAN HELPPOA, kirjautuu sisään ja klik ja klik ja asioita on tilattu :noey: ei hyvä

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

ne on venus ja jupiter ku siellä möllöttää! :yesey::awesome:

 

ja aiva ihana puolalainen pariskunta kävi äsken ja otan ne tänne asumaan! :dance:

mut ne on vaa 9kk kun lähtevät sen jälkee reissaamaan eteläamerikkaan et jos jollakulla on tiedossa 9kk päästä lontoohon muuttamista niin tiedätte minne ottaa yhteyttä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ne on venus ja jupiter ku siellä möllöttää! :yesey::awesome:

 

ja aiva ihana puolalainen pariskunta kävi äsken ja otan ne tänne asumaan! :dance:

mut ne on vaa 9kk kun lähtevät sen jälkee reissaamaan eteläamerikkaan et jos jollakulla on tiedossa 9kk päästä lontoohon muuttamista niin tiedätte minne ottaa yhteyttä. :yesey:

 

joo. Näin ymmärsin, ja ursan sivuilla sanottiin, et Marsinkin pitäisi näkyä koko yö.en mä löytänyt.

 

:dance: jee asukkaista!

Link to comment
Share on other sites

joo. Näin ymmärsin, ja ursan sivuilla sanottiin, et Marsinkin pitäisi näkyä koko yö.en mä löytänyt.

 

:dance: jee asukkaista!

 

mulla ne näkyy aina kun töistä pääsen niin suoraan siellä taivaalla, ja siitä vasemmalle alaviistoon wembley fucking stadium. :yesey: vähän on ikävä kyl ihan kunno semmosta Tähtitaivasta. :supersad:

 

ah on nii helpottunu olo nyt ainaki osaks! :dance: plus sitten on yks tyttö kans couch surfingista jonka kans olen mailaillu mut se pääsis kattoo kämppää vast ens viikonloppuna mut mulla on olo et haluaisin sen tänne se vaikuttaa järkevältä.. mut sit öh kun melkein sovin jo yhen toisen parin kanssa jos ne tulis kattomaan, en vielä onneks kerenny vastata niitte viestiin mut öh nyt tuntus jotenki tyhmältä laittaa niille sit et joo ei. ja mitä jos se toinen tyttö ei sit tykkääkkään tästä ja öfglkdlsöfkgf.

vaikeaa. :(

Link to comment
Share on other sites

2 tickets (numbers M,9,130-131) for TEENAGE CANCER TRUST on Saturday 31st March 2012

 

 

Your Tickets were despatched on Wednesday 14th March 2012

 

They should be with you in the next 2-3 days.

 

:awesome:

 

 

 

 

:awesome:

 

 

 

 

 

 

:awesome::awesome::awesome::dance::dance :skldfhjgdflsöfjdf JARVIS :dance:hgfds

Link to comment
Share on other sites

Samat planeetat ne täällä italiammaan tähtitaivaalla on, kattelin niitä yksi lta ja voi että oli kauniita. <3.

 

Oon vähän gänäzz, jos tän kaupungin puutarhat ei oo aamulla auki nise johtuu siitä etten jaxanut herätä.

 

Mut aw kaikki ja maailmankaikkeus.

Link to comment
Share on other sites

meidän jääkaapissa oli/on joku hirveä haju, niinku jotain mädäntynyttä, mulla oli rypäleksiä siellä ja nyt ne maistuu siltä hirveältä. :noey: onko jotain keinoa millä saa hajun rypäleistä pois, dear eki plz help. :)

 

iltaa tyhjään koloon, jäikö ylösnousemus vain hetkelliseksi? :erm:

Link to comment
Share on other sites

meidän jääkaapissa oli/on joku hirveä haju, niinku jotain mädäntynyttä, mulla oli rypäleksiä siellä ja nyt ne maistuu siltä hirveältä. :noey: onko jotain keinoa millä saa hajun rypäleistä pois, dear eki plz help. :)

 

iltaa tyhjään koloon, jäikö ylösnousemus vain hetkelliseksi? :erm:

:supersad: en mä ainakaan osaa autta (painoin jotain nappia ja tohon tuli sydän :eek: )

 

Ja taisi se jäädä hetkelliseksi.

:supersad:

 

suklaata ja viintä ja siskolla koiravahdissa.

vuokrasin fright night:n ku tennannt ja halusin nähdä sen mut sit siin oli verta ja ei tehnyt enää mieli.

Link to comment
Share on other sites

:supersad: en mä ainakaan osaa autta (painoin jotain nappia ja tohon tuli sydän :eek: )

 

Ja taisi se jäädä hetkelliseksi.

:supersad:

 

suklaata ja viintä ja siskolla koiravahdissa.

vuokrasin fright night:n ku tennannt ja halusin nähdä sen mut sit siin oli verta ja ei tehnyt enää mieli.

mmmmm suklaata... mää tein taas mokkapaloja kun oli kananmunia vielä jäljellä ja piti ne johonkin käyttää omnom.

 

ja jarvis kahen viikon päästä! :dance::dance:

Link to comment
Share on other sites

pistin sit 25 puntaa mekkoon. :facepalm: muttaku se oli TÄYDELLINEN sdkjfgffkslgsdf. plus ihana kävellä lontoossa kun osaa kävellä paikoissa mitkä ei ole turistikeskittymiä. :happy: sattuu jalkoihin niin perkeleesti nyt mut ei se mitään.

 

millaiseen mekkoon :awesome:

 

kuinka sormet ehdollistuukaan omaan näppikseen

Link to comment
Share on other sites

millaiseen mekkoon :awesome:

 

kuinka sormet ehdollistuukaan omaan näppikseen

 

sellainen punainen ihana täydellinen vähän pitemmät helmat siinä on kun yleensä tykkäisin mut täydellisen mallinen ja ihana. hyvä kuvaus joo. :yesey: mut pitää ottaa jokupäivä kuva muoti_plokiin jota en ole kai muistanukkaan päivittää ikuisuuksiin siis oumaigaad.

 

kahen viikon päästä! :dance: voi olla aika jännittävät paikat. :awesome::dance:

Link to comment
Share on other sites

sellainen punainen ihana täydellinen vähän pitemmät helmat siinä on kun yleensä tykkäisin mut täydellisen mallinen ja ihana. hyvä kuvaus joo. :yesey: mut pitää ottaa jokupäivä kuva muoti_plokiin jota en ole kai muistanukkaan päivittää ikuisuuksiin siis oumaigaad.

 

kahen viikon päästä! :dance: voi olla aika jännittävät paikat. :awesome::dance:

 

heheheh päivitä niin nähfään mut awww jee mekot. tahdon mekon

 

AAAAAAH KAKSI VIIKKOA :awesome: mitäköhä oon unohtanut siihen valmistautumisessa en kai mitään

 

blööööööööööööö inter uuvuttaa mua must get through tumblaaaaaah

Link to comment
Share on other sites

soittaispaaa ne help the aged ja party hard koska sit ois life complete ainaki vähäsen.

 

awww :happy:joooo ja mietin tos jotain muitakin jotain different class juttuja ja jotain nyt tekee mieli listata miljoona biisiä

miksi kirjoittaminen on näin haastava,melkein joka sana pitää korjata yh.

Link to comment
Share on other sites

awww :happy:joooo ja mietin tos jotain muitakin jotain different class juttuja ja jotain nyt tekee mieli listata miljoona biisiä

miksi kirjoittaminen on näin haastava,melkein joka sana pitää korjata yh.

 

no kun nyt ees tulis bar italia.<3 :happy:

ja pulp voisi kanssa tehä sen mitä kaikki pändit nyt tuntuu tekevän et soittelis levyjä kokonaisuudessaan joo. :yesey:

 

 

plus miks aina luen tosta viimesestä tägistä et päästäiskuolleisuus. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

no kun nyt ees tulis bar italia.<3 :happy:

ja pulp voisi kanssa tehä sen mitä kaikki pändit nyt tuntuu tekevän et soittelis levyjä kokonaisuudessaan joo. :yesey:

 

 

plus miks aina luen tosta viimesestä tägistä et päästäiskuolleisuus. :facepalm:

 

aawwww bar italia jooo.

ja kelpais kyllä mulekiiin :yesey:

 

:LOL: päästäiskuolleisuus paitsi ei nyt sinänsä hauska asia kai mut sitli

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...