Jump to content

Recommended Posts

oon varmaa oraakkeli koska näin just viime yönä painajaista (:facepalm:) musekeikasta ja sit tuli tollane huhu :yesey: vähä jännäää et noin vaan tollee muka vois tietääää tai ainaki toivon et se on jotai lööperiä koska hyi kaikki kirjotukset just syyskuussa tai en kyllä tiiä millo ne on mutta niin :noey:

Link to comment
Share on other sites

mulla on hirveä nälkä mut ahdoin niin paljo mokkapaloja naamaani tänään ettei vielä mee mikään muu alas :noey:

 

:awesome: en tiedä miksi :awesome:

ja mikä muse -keikka huhu?

 

söin liikaa kiss-kiss karkkeja ja hävitin mun puhelimen, herranjestas oli pelottavaa ku mulla on sellainen puhelimen löytämisjuttu, jossa voi netissä katsoa ja sit se täplä liikkuus ja :noey: mut joo löytys se sit autosta kuitenkin. mut vähänkö pelotti ku kävelin ja siin oli jotain juoppoja puhelin kädessä tossa kadulla ja joo hieno tarina :noey:

Link to comment
Share on other sites

:awesome: en tiedä miksi :awesome:

ja mikä muse -keikka huhu?

 

söin liikaa kiss-kiss karkkeja ja hävitin mun puhelimen, herranjestas oli pelottavaa ku mulla on sellainen puhelimen löytämisjuttu, jossa voi netissä katsoa ja sit se täplä liikkuus ja :noey: mut joo löytys se sit autosta kuitenkin. mut vähänkö pelotti ku kävelin ja siin oli jotain juoppoja puhelin kädessä tossa kadulla ja joo hieno tarina :noey:

hui :eek:

 

en tiedä mikä huhu twitterissä oli jotain ainaki musesetlist laittanu.

Link to comment
Share on other sites

mä en tiedä mikä tietokonevirhetyperyys mun koneelle tuli, mut twitterin tilalla lukee nyt viserrys :LOL: ja se naurattaa mua ihan liikaa ..

 

joku voisi paranta tän flunssa, mut onneksi sairastelu oikeuttaa ajantuhlaamiselle, mut :noey: what is my life...ku youtube on suurin viihdyke (ja vielä kuunnella jotain radio-ohjelmien pätkiä :noey: ) <3

Link to comment
Share on other sites

mä en tiedä mikä tietokonevirhetyperyys mun koneelle tuli, mut twitterin tilalla lukee nyt viserrys :LOL: ja se naurattaa mua ihan liikaa ..

 

joku voisi paranta tän flunssa, mut onneksi sairastelu oikeuttaa ajantuhlaamiselle, mut :noey: what is my life...ku youtube on suurin viihdyke (ja vielä kuunnella jotain radio-ohjelmien pätkiä :noey: ) <3

 

mitä ettei twitter oo vaihtunu suomeks? :eek: vai tekeekö google translator jotain

Link to comment
Share on other sites

byhyy siellä on kesä oispa kiva istuksia jossain puistossa ny. :supersad:

 

awwwwwwwwwwwwwwwwwh!! :supersad;

 

tääl o kauniin talviin aurinkoista. mut blöh sisällä ja verhot kiinni, ettei aurinko häikäise konetta. :yesey:

aina välillä voi ikkunasta katsella ku ihmiset kävelee tosta jään yli...mut siin o vettä ja halkeamia ja mitä jos ne putoaa jäihin ja mä katselen ikkunasta :noey:

 

äh mun pitäisi ehkä TEHDÄKI JOTAIN!

Link to comment
Share on other sites

köh kui nyt silleen :(

 

no en tajuu :noey:

 

mut puukkasin silti ettei enää nouse enempää. ja anto se siltiki vielä useita vaihtoehtoja 300 puntaan asti :thumbsup:

se on sit lontoosta lähtö la aamuna kaheksalta ja takas sunnuntaina 17:30 lähtee sieltä ja se on kymmenen aikaa täällä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

hei minna monelta sun lento lähtee sillon 1.4.? joku haluaisi tulla katsomaan kämppää sinä viikonloppuna ni mietin vaan jos se su ilta sopisi siihen sit paremmi niin ei mene päällekkäin kaikki. :yesey:

(käydään lauantaina katselemassa pahvijarvista vaikka :awesome: ja jotain jotain!)

Link to comment
Share on other sites

no en tajuu :noey:

 

mut puukkasin silti ettei enää nouse enempää. ja anto se siltiki vielä useita vaihtoehtoja 300 puntaan asti :thumbsup:

se on sit lontoosta lähtö la aamuna kaheksalta ja takas sunnuntaina 17:30 lähtee sieltä ja se on kymmenen aikaa täällä :yesey:

 

joooo jeee jee jee :awesome: et o liput

hei minna monelta sun lento lähtee sillon 1.4.? joku haluaisi tulla katsomaan kämppää sinä viikonloppuna ni mietin vaan jos se su ilta sopisi siihen sit paremmi niin ei mene päällekkäin kaikki. :yesey:

(käydään lauantaina katselemassa pahvijarvista vaikka :awesome: ja jotain jotain!)

 

joo oon kans miettinyt sitä pahvijarppaa!! :awesome:

ja lento lähtee klo 18. jotain

Link to comment
Share on other sites

oooh jee mikä se pahvijarvis onkaan :chuckle:?

 

niin siis :chuckle: seon semmone näyttely ku british music experience, se oli ihan kiva kävin siellä pikaisesti joskus kun muselipulla pääsi ilmatteeks, mut ei haittaisi kyl käydä uudestaankaan. :yesey: ja pahvijarvis on siinä ulkopuolella. :yesey:

plus se KAUPPA musta tuntuu että rakastaisit sitä.

Link to comment
Share on other sites

niin siis :chuckle: seon semmone näyttely ku british music experience, se oli ihan kiva kävin siellä pikaisesti joskus kun muselipulla pääsi ilmatteeks, mut ei haittaisi kyl käydä uudestaankaan. :yesey: ja pahvijarvis on siinä ulkopuolella. :yesey:

plus se KAUPPA musta tuntuu että rakastaisit sitä.

 

eiku katoinkin kerran ton ku muistan et kerroit et se oli jossain o2:lle.. jooo mut

HIHI JOO mennään! :yesey: tai mulle ainakin kelpaisi.

 

edit joku sanoo mulle etten tartte lisää t-paitoja :facepalm:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

millainen o r2d2 pipo :awesome: ? äänestän sitä!

...ootko varma :LOL:

 

starwarshatcomplete0001.jpg

 

...paitsi että jenkkiohje LAPSELLE HUOM LAPSELLE = langan paksuus ja värit ja KAIKKI muuttuu. ja ehkä voisin tuon tekstin ainaki karusti pudottaa :ninja: ei tuo jostai neutraaleista väreistä ny niiii paha oo :chuckle:

 

välttelen kirjotuksii lukemista ni leipomine ja käsityöt <3

tänäänki tein vegaanipitsan =HYVVVÄÄÄÄ ja puolikkaa semse teinipalmikkopannan ko katoin että onpa nopee ja helppo ohje jämälangasta tehdä ni oli koko ohje tietty iha pyllystä, kesti monta tuntia ja sitte lanka loppu kesken ja GRAAAAAAAH

Link to comment
Share on other sites

katoin vaa just star warsit kaikki 6 (vaikka ne uudet oliki ajan tuhlausta) pitkästä aika ja on vähä tommone fiilis

se on kyllä huono fandom/bandwagon mikälie fanituskohde krääsäkeräilijöille niinku mulle

oikeesti miten mun elämä muka jatkuu ilman darth vader -kakkuvuokaa ja kattavaa valomiekkakokoelmaa

ja lego millenium falconia

Link to comment
Share on other sites

...ootko varma :LOL:

 

starwarshatcomplete0001.jpg

 

...paitsi että jenkkiohje LAPSELLE HUOM LAPSELLE = langan paksuus ja värit ja KAIKKI muuttuu. ja ehkä voisin tuon tekstin ainaki karusti pudottaa :ninja: ei tuo jostai neutraaleista väreistä ny niiii paha oo :chuckle:

 

välttelen kirjotuksii lukemista ni leipomine ja käsityöt <3

tänäänki tein vegaanipitsan =HYVVVÄÄÄÄ ja puolikkaa semse teinipalmikkopannan ko katoin että onpa nopee ja helppo ohje jämälangasta tehdä ni oli koko ohje tietty iha pyllystä, kesti monta tuntia ja sitte lanka loppu kesken ja GRAAAAAAAH

 

hehe en ees tajunut tota tekstiä, mut joo heheheheh mut r2d2 väreissä se tietty. Mut äänedstän silti sitä. Musta toi o söpö!

 

ja nomnom pizzzaaa millaist ao vegaanipizza, ei juustoa tai jotain vegaanijuustoa?

 

katoin vaa just star warsit kaikki 6 (vaikka ne uudet oliki ajan tuhlausta) pitkästä aika ja on vähä tommone fiilis

se on kyllä huono fandom/bandwagon mikälie fanituskohde krääsäkeräilijöille niinku mulle

oikeesti miten mun elämä muka jatkuu ilman darth vader -kakkuvuokaa ja kattavaa valomiekkakokoelmaa

ja lego millenium falconia

 

AHAHHA valomiekkaKOKOELMA! siis sellaista nyt vaan tarttee :chuckle: kakkuvuuasta nyt puhumattakaan. mun tekisi mieli ostaa se starwas-kokoelma boksi ku ei oo niitä missään muoodossa mun omistuksessa.

Link to comment
Share on other sites

hehe en ees tajunut tota tekstiä, mut joo heheheheh mut r2d2 väreissä se tietty. Mut äänedstän silti sitä. Musta toi o söpö!

 

ja nomnom pizzzaaa millaist ao vegaanipizza, ei juustoa tai jotain vegaanijuustoa?

 

 

AHAHHA valomiekkaKOKOELMA! siis sellaista nyt vaan tarttee :chuckle: kakkuvuuasta nyt puhumattakaan. mun tekisi mieli ostaa se starwas-kokoelma boksi ku ei oo niitä missään muoodossa mun omistuksessa.

vegaanipitsassa ei juu oikeestaa muuta eroo oo ko se juusto, ne alko ny viimei täälläki myymää semmost soija"mozzarellaa" joka kaukasest ehkä muistuttaa fetaa, mutku ennen oli vaa edamii joka hais iha kamalalle plus valmisraastetta joka ei sulanu ollenkaa. Plus sit taikinas vähä soijajauhoi et saisin proteiinii edes jostaki :yesey: Nii ja soijarouhet siihe pääl kans!

Luin salil jottai naistelehtee ja siellä oli kehotyyppie mukaa listattu et mitä ruokia tulis syödä ja paljonko, mulla oli EHDOTON KIELTO _kaikelle_ soijasta valmistetulle :facepalm: LOL NOPE

 

mää kanssa haluaisin ne iha oikeesti dvd:lle ku on vaa noita poltettuja :supersad:

yritän vaa ny olla ostelematta kirjoja/cditä/dvditä ennen ku lähen nz ku muutan TOIVOTTAVASTI siinä joskus aika heti ku tuun takas plus pitäis säästää ni en viittis ostella juttuja pölyttymään tänne siks aikaa ko rahalla ois muutaki käyttöö plus mulla on tuolla pinossa varmaa kymmeniä kirjoja ko oon ostan enkä ehtiny lukee

ja sarjoja joita pitäis kattoa uusiks

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...