Jump to content

Recommended Posts

herranjestas tarvitsen'

ja kahvia mmmmmmmmmmm

 

ja joo ei tarttis itsekään ostella kaikkea muttaku ostaminen tekee mut iloiseksi.lol.

samaa mieltä :chuckle: onneks on edes jotai miellyttävää mihin säästää, tai siis aina jos on vaikka joku SHUT UP AND TAKE MY MONEY välttämättömyys ni sit miettii että noh oisha siellä kiivimaassa varmaa iha kiva välillä syödäki jotai :chuckle:

 

paitsi että KESÄTYÖÖÖÖÖÖ ni voin hillitysti ja harkitusti ostaaki ehkä välillä jotai

mikä on vaikeaa

 

mut huomenna esseekoe voivoivoiv voisijn mennä kierii sänkyy ettei oo mitää valvomistekosyytä ko menee huonosti

kattoo vaa mite tasokasta tekstiä tulee tänneki ni ei huolta! :facepalm: pilkkusäännöt ja isot alkukirjaimet ja yhdys sanat on nössöille

(oikeesti saan siellä varmaa jonku kohtauksen ko voisin vielä e:n saada jos tekstitaidosta ei pisteet rajusti tipu ja kirjotan kohtuuhyvän esseen mut jotenki kaikki on muutenki menny alta riman nytte ja uggggggh sit ne aiheet on kuitenki jotain ratkaise lähi-idän kriisi ja mitä on vapaus ja rakkaus nykytaiteessa)

Link to comment
Share on other sites

samaa mieltä :chuckle: onneks on edes jotai miellyttävää mihin säästää, tai siis aina jos on vaikka joku SHUT UP AND TAKE MY MONEY välttämättömyys ni sit miettii että noh oisha siellä kiivimaassa varmaa iha kiva välillä syödäki jotai :chuckle:

 

paitsi että KESÄTYÖÖÖÖÖÖ ni voin hillitysti ja harkitusti ostaaki ehkä välillä jotai

mikä on vaikeaa

 

mut huomenna esseekoe voivoivoiv voisijn mennä kierii sänkyy ettei oo mitää valvomistekosyytä ko menee huonosti

kattoo vaa mite tasokasta tekstiä tulee tänneki ni ei huolta! :facepalm: pilkkusäännöt ja isot alkukirjaimet ja yhdys sanat on nössöille

(oikeesti saan siellä varmaa jonku kohtauksen ko voisin vielä e:n saada jos tekstitaidosta ei pisteet rajusti tipu ja kirjotan kohtuuhyvän esseen mut jotenki kaikki on muutenki menny alta riman nytte ja uggggggh sit ne aiheet on kuitenki jotain ratkaise lähi-idän kriisi ja mitä on vapaus ja rakkaus nykytaiteessa)

 

Onnea kirjoituksiin!!!! :happy:

 

noh niiiinn ton asian kanssa ja kai on se et ei oo mitään pal mitä oisi pakko ostaaa (paitsi lahjoja...) ja sit kuitenkin aian on kaikkea mitä oisi kiva ostaa. ainakin jotaki levyjä. ja dvd:tä ja tv-sarjoja, ja t-paitoja ja semmoisia

mut pitää aatella viksuja asioita ja vakuutuslaskuja ja kaikkia muita laskuja ja virallisia ja ei niin virallisia rahareikiä eikä ostella päättämöstä krääsää...

 

ja ah niin nz :happy: sul ainakin motivaatiota miksei kannata ostaa star was teemaisia lautapelejä.

Link to comment
Share on other sites

katoin vaa just star warsit kaikki 6 (vaikka ne uudet oliki ajan tuhlausta) pitkästä aika ja on vähä tommone fiilis

se on kyllä huono fandom/bandwagon mikälie fanituskohde krääsäkeräilijöille niinku mulle

oikeesti miten mun elämä muka jatkuu ilman darth vader -kakkuvuokaa ja kattavaa valomiekkakokoelmaa

ja lego millenium falconia

 

lol mun kaveri just kertoi latailevansa kaikkia star warseja ja meinaavansa kattoa ne tässä jossain vaiheessa :LOL: määki haluaisin, kun en oo vieläkään nähny niitä kolmea ekaa (siis uusinta)

oli kyllä tosi eeeehanaa, kun perjantaina tuli telkkarista se nelonen SAKSAKSI dubattuna :LOL: Saakeli mun korvat ei meinaa kestää tätä paikallista töllötintä, kun KAIKKI hyvätkin ohjelmat ja leffat on dubattu :facepalm:

 

mut toi on tosi hieno pipo :awesome:

 

voi perse unohdin sitten kattoa top gearin alusta lähtien, kun Räikkönen ois ollu siinä. Nooooooou

Link to comment
Share on other sites

Ne kolme "ekaa" on aika ajantuhlausta tai siis UGGGGH pelkkä jar jarin olemassaolo saa mut inhoamaa niitä KAIKKIA vaikka se onki lähinnä siinä ekassa :ninja::chuckle: no ehkä ewan/obi-wan vähä tasotti. :shifty:

 

JA VOI HYVÄ MINÄ, tavote esseekokeessa oli 40 pistettä ni E olis ollu melkee varma mut ehei ko kirjotanpa jostai LUKULAITTEISTA joista en tiedä mitään ja vielä ohi tehtävänannon ja lyhyesti = hyvä jos säälistä saan 20 pistettä :):):)

 

ei sit mennä mihkää yliopistoo tulevaisuudessa ko tyrin joka ainee paitsi enkun :facepalm: uuuuuuuuuugh!

Link to comment
Share on other sites

JA VOI HYVÄ MINÄ, tavote esseekokeessa oli 40 pistettä ni E olis ollu melkee varma mut ehei ko kirjotanpa jostai LUKULAITTEISTA joista en tiedä mitään ja vielä ohi tehtävänannon ja lyhyesti = hyvä jos säälistä saan 20 pistettä :):):)

 

ei sit mennä mihkää yliopistoo tulevaisuudessa ko tyrin joka ainee paitsi enkun :facepalm: uuuuuuuuuugh!

 

oli kyllä harvinaisen tylsät aiheet.... sain tenttiessestä 60p. mutta nyt musta tuntuu että saan kans jotain 20 pistettä ku en saanu mitenkään kunnollista tekstiä aikaseks :facepalm: kirjotin siis siitä ykkösestä. siinä kahentoista aikaan olin ihan paniikissa siellä, ku olis vielä tehny mieli vaihtaa aihetta, mut aattelin etten ehi millään.

Link to comment
Share on other sites

oli kyllä harvinaisen tylsät aiheet.... sain tenttiessestä 60p. mutta nyt musta tuntuu että saan kans jotain 20 pistettä ku en saanu mitenkään kunnollista tekstiä aikaseks :facepalm: kirjotin siis siitä ykkösestä. siinä kahentoista aikaan olin ihan paniikissa siellä, ku olis vielä tehny mieli vaihtaa aihetta, mut aattelin etten ehi millään.

Joo, mulla tavallisesti esseet kanssa sinne 50 pintaan... Erehdyin ny kattomaa tonne abitreeneihi mitä ihmiset o vastaillu ja oli siellä kaks ainaki kertoili mitä kirjotti saman tehtävän ko mä ja uuugh oon tyhyyyymä, miten voi mennä nii selkeestä tehtävänannosta niin jonneki kauas

 

Se ykköne oli musta aika vaikean olone ni skippasin suosiolla.. ja mulla ainaki meinas tulla kiire, tai mun puhtaakskirjotus oli kauheeta sotkua ja otsikokski vaa heitin jottai joka ei vastaa OLLENKAA mun näkökulmaa... Toine mikä ärsytti oli se onko narsismi ongelma koska TIETYSTI se on ongelma se on vakava persoonallisuushäiriö, miten sitäki muka pyörittelis 5 sivua

 

mitä kuuntelin koulussa ni tais käytännössä kaikki kirjotti joko sankareista tai terrorismista, meinasin sitä sankarijuttua myös mutta oisha se ollu vähä laaja. Ei siellä oikee ollu semmosia omaan elämään liittyviä mistä olis helposti saanu persoonallista tekstiä, kaikki oli vähä semmosta tönkköä...

 

PAITSI yks niistä runoista VOOOOI se pupu tupuna liha kala oli jotenki söpö ja MEINASIN tehä siitä mut sit muistin aineistoesseetraumani ja en... Ja mite siitäkää muka joku 4-5 sivuu olis ikinä saanu..

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Joo, mulla tavallisesti esseet kanssa sinne 50 pintaan... Erehdyin ny kattomaa tonne abitreeneihi mitä ihmiset o vastaillu ja oli siellä kaks ainaki kertoili mitä kirjotti saman tehtävän ko mä ja uuugh oon tyhyyyymä, miten voi mennä nii selkeestä tehtävänannosta niin jonneki kauas

 

Se ykköne oli musta aika vaikean olone ni skippasin suosiolla.. ja mulla ainaki meinas tulla kiire, tai mun puhtaakskirjotus oli kauheeta sotkua ja otsikokski vaa heitin jottai joka ei vastaa OLLENKAA mun näkökulmaa... Toine mikä ärsytti oli se onko narsismi ongelma koska TIETYSTI se on ongelma se on vakava persoonallisuushäiriö, miten sitäki muka pyörittelis 5 sivua

 

mitä kuuntelin koulussa ni tais käytännössä kaikki kirjotti joko sankareista tai terrorismista, meinasin sitä sankarijuttua myös mutta oisha se ollu vähä laaja. Ei siellä oikee ollu semmosia omaan elämään liittyviä mistä olis helposti saanu persoonallista tekstiä, kaikki oli vähä semmosta tönkköä...

 

PAITSI yks niistä runoista VOOOOI se pupu tupuna liha kala oli jotenki söpö ja MEINASIN tehä siitä mut sit muistin aineistoesseetraumani ja en... Ja mite siitäkää muka joku 4-5 sivuu olis ikinä saanu..

 

mä oon tässä nyt joka kerta luvannu itelleni, etten mee sinne ja oon silti menny :chuckle: se novelli oli hyvä! vaikka en ois osannu muuta ku tulkita sitä :noey: ja muutenki ei ollu sellanen aineisto-olo ni jätin ne sit ihan suosiolla huomiotta. aww ne runot oli kyllä....

tein aluksi siitä sankarijutusta, mut sit tajusin, että oon kirjottanu vaan sankareista, en sankaruudesta ni sitte ihan paniikissa vaihdoin siinä puol yhdeltätoista aihetta :LOL: en muuten laittanu yhtään omia kokemuksiani siihen esseeseen, oh well

Link to comment
Share on other sites

DO EEEEEEETTTTTTTT :yesey:

 

ahahhahaha emppu mitäh? :chuckle::happy:

...onneks ne värit on vähä tommosia kökköjä ni ei tarvii

04165.jpg

oikeesti KENELLÄ ja missä tilanteessa tommone muka näyttää hyvältä :chuckle:

 

mut mulla on semne pulp high vieläki päällä että tuo purkki kyllä piristäis aamusin :yesey:

...oon välillä vähä säälittävä

Link to comment
Share on other sites

...onneks ne värit on vähä tommosia kökköjä ni ei tarvii

04165.jpg

oikeesti KENELLÄ ja missä tilanteessa tommone muka näyttää hyvältä :chuckle:

 

mut mulla on semne pulp high vieläki päällä että tuo purkki kyllä piristäis aamusin :yesey:

...oon välillä vähä säälittävä

 

onks noi oikeas yleisestä roskiksestä...hih

mä oon niin tyttö että tykkään huulikiillosta ja tollasesta

mut turussa ei näköjään ole enää sellast myymälää noh ei sit :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

onks noi oikeas yleisestä roskiksestä...hih

mä oon niin tyttö että tykkään huulikiillosta ja tollasesta

mut turussa ei näköjään ole enää sellast myymälää noh ei sit :chuckle:

okei no EHKÄ sorruin ja EHKÄ tilasin tuolta jotain pientä :ninja:

 

...ja välitön morkkis :facepalm: mut okei on maanantai ja koe meni perseellee ja spoilin täykkäritki ittelleni vahingossa eli lohtushoppailu? vau joooooo

 

:facepalm:

ne tulee vielä mulle laskulla joskus kahen viikon päästä ko oon unohtanu koko jutun

 

hih enkä vieläkää oo ostanu sitä ruissilippua

voi rahanmeno

eikä oo marseakaa näkyny, onkoha meillä hotellia knife partyyn :erm: jos pistän viestiä huomenna ihmiste aikaan.

Link to comment
Share on other sites

moi! :awesome: miksi tuolla ulkona sataa lunta ku eilen oli niin ihanan aurinkoinen ilma ni aattelin jo et kevät tulee mut näköjään ei sitte ..

 

mulla on suuri ongelma, en osaa päättää et haenko helsinkiin vai turkuun ykkösvaihtoehtona opiskeleen... turkuun ois vähä helpompi päästä sisälle (muutama pisteen alempi pisteraja).. ja turusta ois lyhyempi matka kankaanpäähän ja sinne voisin ottaa auton mukaan ku helsingis en ainakaan uskalla ajaa autolla.. ja vuokrat ois vähä matalemmat ja tukholmaan ois lyhyempi matka... mut helsinki on muuten vaan niin kiva paikka.. en tiiä

 

ja sain kesätöitä! :dance:

Link to comment
Share on other sites

moi! :awesome: miksi tuolla ulkona sataa lunta ku eilen oli niin ihanan aurinkoinen ilma ni aattelin jo et kevät tulee mut näköjään ei sitte ..

 

mulla on suuri ongelma, en osaa päättää et haenko helsinkiin vai turkuun ykkösvaihtoehtona opiskeleen... turkuun ois vähä helpompi päästä sisälle (muutama pisteen alempi pisteraja).. ja turusta ois lyhyempi matka kankaanpäähän ja sinne voisin ottaa auton mukaan ku helsingis en ainakaan uskalla ajaa autolla.. ja vuokrat ois vähä matalemmat ja tukholmaan ois lyhyempi matka... mut helsinki on muuten vaan niin kiva paikka.. en tiiä

 

ja sain kesätöitä! :dance:

 

mitäs aiot hakea? mut Helsinkiin tietenkin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

moi! :awesome: miksi tuolla ulkona sataa lunta ku eilen oli niin ihanan aurinkoinen ilma ni aattelin jo et kevät tulee mut näköjään ei sitte ..

 

mulla on suuri ongelma, en osaa päättää et haenko helsinkiin vai turkuun ykkösvaihtoehtona opiskeleen... turkuun ois vähä helpompi päästä sisälle (muutama pisteen alempi pisteraja).. ja turusta ois lyhyempi matka kankaanpäähän ja sinne voisin ottaa auton mukaan ku helsingis en ainakaan uskalla ajaa autolla.. ja vuokrat ois vähä matalemmat ja tukholmaan ois lyhyempi matka... mut helsinki on muuten vaan niin kiva paikka.. en tiiä

 

ja sain kesätöitä! :dance:

 

brrrr, lunta :stunned: oon niin onnellinen, että pystyn skippaamaan loskapaskakelin tältä keväältä :chuckle:

 

Turkkusesta nyt en kaupunkina tiedä, mutta ite ainakin hakisin mieluummin sinne, kun vuokrat on Helsingissä korkeella ja hyvän asunnon saaminen on aika paljon haasteellisempaa. Tosin jos Turusta lähtee muualle Suomeen junailemaan niin pitää vaihtaa Tampereella/Helsingissä. Ja luultavasti opetuksen taso on kummassakin hyvä?

Oon ainakin kokenut sen ihan mukavaksi, että asuu lähellä pk-seutua, muttei kuitenkaan itse seudulla :yesey:

 

onnea! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Toine mikä ärsytti oli se onko narsismi ongelma koska TIETYSTI se on ongelma se on vakava persoonallisuushäiriö, miten sitäki muka pyörittelis 5 sivua

 

Kans noita tehtävänantoja tos äsken huvikseni lukiessa tuli semmone "waaattt"-olo ku tohon pääsin. Mut onhan sitä tervettäkin narsismia... Ehkä YTL meinaski narsismia _ominaisuutena_ eikä häiriönä. Lol saavat kyllä pitää tunkkinsa, koska musta tuntuu että suurin osa abeista mielsi sen nimenomaan persoonallisuushäiriönä.

 

Mut mitä siitä toisesta ees sais kirjotettua? "Terve narsismi on hyvästä, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. Loppu. :)"

 

Luojan kiitos ei tarvi noilla enää päätään tän enempää vaivata. :LOL:

 

 

 

edit:

eikä oo marseakaa näkyny, onkoha meillä hotellia knife partyyn :erm: jos pistän viestiä huomenna ihmiste aikaan.

 

Ai kato tämmönenki tärppi oli täällä. Joo ei ole hotellia. On ollu vähä kiiruhia, etten oo hirveesti ehtiny seuraavaa viikkoa saatika seuraavaa kuukautta pitemmälle miettiä. :LOL: Mut voin sen tässä josai vaihees varailla. Huomen en ehi, mut toivottavasti ennenkö viikko on ohi.

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

brrrr, lunta :stunned: oon niin onnellinen, että pystyn skippaamaan loskapaskakelin tältä keväältä :chuckle:

 

Turkkusesta nyt en kaupunkina tiedä, mutta ite ainakin hakisin mieluummin sinne, kun vuokrat on Helsingissä korkeella ja hyvän asunnon saaminen on aika paljon haasteellisempaa. Tosin jos Turusta lähtee muualle Suomeen junailemaan niin pitää vaihtaa Tampereella/Helsingissä. Ja luultavasti opetuksen taso on kummassakin hyvä?

Oon ainakin kokenut sen ihan mukavaksi, että asuu lähellä pk-seutua, muttei kuitenkaan itse seudulla :yesey:

 

onnea! :happy:

 

mä kans vähä mietin et turusta kyllä varmaan saa helpommin ja halvemmalla kämpän :yesey: ja helsingissä on vissiin vähä parempi opetuksen taso mut sinne on taas vaikeempi päästä..

 

kiitos :happy:

Link to comment
Share on other sites

Kans noita tehtävänantoja tos äsken huvikseni lukiessa tuli semmone "waaattt"-olo ku tohon pääsin. Mut onhan sitä tervettäkin narsismia... Ehkä YTL meinaski narsismia _ominaisuutena_ eikä häiriönä. Lol saavat kyllä pitää tunkkinsa, koska musta tuntuu että suurin osa abeista mielsi sen nimenomaan persoonallisuushäiriönä.

 

Mut mitä siitä toisesta ees sais kirjotettua? "Terve narsismi on hyvästä, kunhan se ei mene liiallisuuksiin. Loppu. :)"

 

Luojan kiitos ei tarvi noilla enää päätään tän enempää vaivata. :LOL:

 

edit:

 

Ai kato tämmönenki tärppi oli täällä. Joo ei ole hotellia. On ollu vähä kiiruhia, etten oo hirveesti ehtiny seuraavaa viikkoa saatika seuraavaa kuukautta pitemmälle miettiä. :LOL: Mut voin sen tässä josai vaihees varailla. Huomen en ehi, mut toivottavasti ennenkö viikko on ohi.

Joo mutta tuohan ny taas on tommosta tyypillistä tarkasti rajattujen tieteellisten termien arkista venyttelyä ja väärinkäyttöä :phu: Ei ytl voi semmosta odottaa :chuckle: Jooooo olisin todella syvälliseen n. 1 sivun mittaseen pohdintaan ehkä kyenny.. Enpä jaksa murehtia äikkää, kolme mahdollisuutta tyriä vielä edessä!

 

No sitte ko vaa ehdit tuota hotellia ni joko tilinumeroa ja summia tai sit saat käteistä ku nähdää :yesey:

 

Inssi läpi, wooooop! Hienosti 100 metriä päästy katsastuslaitokselta ja poliisiratsia = en saanu autoa pysäämää enkä ikkunaa auki <3 Vastuutonta toimintaa päästää mut luvan kanssa ittekseni liikenteesee :LOL: Parasta on kyllä se ettei parin viikon päästä tarvii enää alkossa käydä passin kanssa, kyllästyttää ku aina on joko sellane maailman epäilevin tai sit joku kikattaja. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...