Jump to content

Recommended Posts

mulle ainaki myöhäiset illat :chuckle: ehkä ens viikon tiistaista lähtien kun on nyt se berliini ainaki ensin täsä.

 

 

(ei hitto miksi ressaannun jostain musen special announcementista vaikka se on kuitenki vaan joku revolt video :LOL:)

 

mulle meiän ajan yhestätoista alkaen ku töistä pääsen :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mä en oo vieläkään kuunnellu sitä musen uutta levyä :$

 

:LOL: mitäpä turhia

 

Se on muuten viis vuotta Wemplistä :awesome: Fb tarjosi mulle jotain stalkkauskuvaa Kirkistä kyseiseltä päivältä, koska VUOSIPÄIVÄ ja kaikkee, mutta en enää löytäny sitä myöhemmin kun oisin halunnu jakaa. Tuntui vähän hassulta nähdä koko kuva :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

mulle meiän ajan yhestätoista alkaen ku töistä pääsen :yesey:

 

Jos saa toivota niin seuraava viikko vasta niin mäkin voin kukkua ? :supersad: tai sit otan varaslähdön ja spämmin itse 10 sivua :phu: (saakohan niin edes tehdä ..? :erm:)

Koska en mä paljon yli puolen yön - klo 1 työpäivänä voi kukkua sit kuitenkaan

 

Jaa että special announcement mt koo ehkä se se video vaan

Link to comment
Share on other sites

Niinhän ne oli vaikka siis ei joistain syystä mulla mitään muistikuvia? Oliko ne oikeasti :chuckle:

 

No ainakin mulla oli jotain kuvia, missä Hartsan naama näky screenillä :LOL:

Joku hämärä mielikuva on, että ne kuulosti hirveän paljon pliisummilta siellä kuin Kalsariniemessä ja olin vähän pettyny.

 

Vanhojen tilapäivitysten selailu on muuten pelottavaa.

 

Ja mä en ainakaan arkena voi osallistua tähän spämmäilyyn, ellei se satu sijoittumaan iltoihin :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Omg jos tua kiertue oikeesti on noin pitkä ja Suamen vuaro on tyyliin tos toukokuun lopus / kesäkuun alus...? MÄ OON KOTONA SILLON.

 

Voisko muka olla, että loppujen lopuks - kaikkien näiden ahdistuksen ja pettymyksen tuntemuksien jälkeen - kävis kumminki näin juukelin hyvä säkä?

 

Se, et toi kiertue on 360-asteinen kehälavahärdelliasia, kyl syö innostusta. Ja kaikkien Dronesin paskimpien biisien pakkokuunteluttaminen myös. Että HMMMPERKELE siis sinänsähän karman vaakakupit on ihan melekeen tasapainos eikä tää tilanne oo enää ollenkaan niin mahdoton?????? :awesome:

 

VOISKO OIKEESTI.

 

NIINKU IHAN AIKUSTEN OIKEESTI.

 

En uskalla toivoa. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Pyllärikeikka yooooooooooooooo. Kuinkahan pahasti Ulpu pasko housuihinsa just. :chuckle:

 

edit: Lol nii joo twitter on olemas. OMG ULPU LMAO EI TAAS. :LOL::LOL:

 

Olol no mää mietin samaa :LOL::LOL:

 

Hitto kun melkein noi kaikki keikat on keskellä viikkoa. Mut jeeeee jos pääset :awesome: :awesome:

Link to comment
Share on other sites

PAITSI. box office aukee kolmelta, mulla työt 3.30, jos meen aj nappaan lipun aj sit illalla sinne EI HITTO APUAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

!! shia-labeouf_just-do-it.gif :awesome::awesome: Don't let your dreams be dreams!

 

Millanenhan sekasorto siel tulee oleen. :LOL: Hunger Games hew tbh.

Link to comment
Share on other sites

NO HEHHEHHEI :awesome: joo en tiiä, oli ihan hyvä keikka :LOL: on vähä liikaa tapahtunu nyt en oikeen pysty käsittelemään ja huomen aamuna pitäs sinne berliiniin et joo. joo. (mää EN VAAN vittu käsitä mitä tänään on tapahatunu ei helevetti nyt oikeesti :LOL::LOL:)

 

 

(plus LOLLLL seittemänkymppiä uk keikkojen liput ens vuonna haistakaa ite :::: D)

Link to comment
Share on other sites

NO HEHHEHHEI :awesome: joo en tiiä, oli ihan hyvä keikka :LOL: on vähä liikaa tapahtunu nyt en oikeen pysty käsittelemään ja huomen aamuna pitäs sinne berliiniin et joo. joo. (mää EN VAAN vittu käsitä mitä tänään on tapahatunu ei helevetti nyt oikeesti :LOL::LOL:)

 

 

(plus LOLLLL seittemänkymppiä uk keikkojen liput ens vuonna haistakaa ite :::: D)

 

Saanko mä sun Muse-elämän !!? Niin siistiä jotenkin, ja kohta jo Berliini aijai!! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Omg jos tua kiertue oikeesti on noin pitkä ja Suamen vuaro on tyyliin tos toukokuun lopus / kesäkuun alus...? MÄ OON KOTONA SILLON.

 

Voisko muka olla, että loppujen lopuks - kaikkien näiden ahdistuksen ja pettymyksen tuntemuksien jälkeen - kävis kumminki näin juukelin hyvä säkä?

 

Se, et toi kiertue on 360-asteinen kehälavahärdelliasia, kyl syö innostusta. Ja kaikkien Dronesin paskimpien biisien pakkokuunteluttaminen myös. Että HMMMPERKELE siis sinänsähän karman vaakakupit on ihan melekeen tasapainos eikä tää tilanne oo enää ollenkaan niin mahdoton?????? :awesome:

 

VOISKO OIKEESTI.

 

NIINKU IHAN AIKUSTEN OIKEESTI.

 

En uskalla toivoa. :awesome:

 

Katotaan vaan, niin menee taas glaston kaa jotenkin päällekkäin :LOL::LOL:

Mutta ei kai nyt kuitenkaan ku glasto on juhannuksena... :erm:

 

edit: mulle ens viikolla vapaana varmaan vaan maanantai, mutta muuten olisin käytettävissä klo 23 jlkeen :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Mul tuli ekana tosta 360-asteisesta lavahärdellistä mieleen takavuosien bäkkäreiden keikka :LOL: Siellä oli keskellä hartwall-areenaa pyöreähkö lava ja ne tuli sille lavalle jostain nurkasta ilmojen halki vaijereiden varassa surffilaudoilla liidellen :D Olivat niin coolei ja komeita poikia silloin.. *tirsk*

 

Et ehkä jotain samanlaista luvassa? ;) Ei vaan, kyllähän sitä tässä siirtyi varovaisen odottavalle kannalle :)

Link to comment
Share on other sites

Just vasta kuuntelin sen Live Loungen. Kaikki kuulosti latteelta ja se coverikin oli pelkkä karaokeveto. :awesome: Pojat vissii jaksanu koittaakaan aidan ylitystä vaan suosista kaivoovat tunnelin sen ali. ¯\_(ツ)_/¯

 

 

 

Ja ny kun ne on kovasti ryhtyny lisäämään keikkapäiviä sitä UK-rundia edeltäville kuukausille...

 

aXzBXUf.png

(voi pyhät pallit mikä retromeemi!)

 

Saatanan saatana calling it now, kohta kosahtaa Pohojolan päivät alkukevääseen ja saa taas tuntee ittensä vitun urpåXi kun hetken erehty elämään optimismin harhaluuloissa! Helevetti miks tän pändin kans yhteiselo pitää olla niin jatkuvan kakssuuntasta jumalauta täs oo mitää järkee enää. Vittu.

 

 

Mä jatkan näitä mun ei liity mihinkään-spämmejä :chuckle: not sorry :LOL:

 

 

 

Tom ja koissulit omg

 

 

 

 

Mä keskityn tällaisiin, muuten varmaan oisin ihan vihreä kateudesta :erm:

 

Tom on vähä hämysä ukkeli, mut sen rakkaus koiria kohtaan on jotain sydäntä sulattavan hellyyttävää. :'( Kun se basset hound ei halunnu lähtee Chatty Manin lavalta minnekään omgggggg. :'( Voisin ottaa susta mallia ja keskittyä tämmösiin ennenkö musekuumotus vie kaiken energian.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...