Jump to content

Recommended Posts

Ja heijeejooniinjoo, mennään vaan! mullakin pitäisi olla sen verran rahaa, että pystyisin varmaan ostamaan sen lippusen nyt :yesey:

 

Lippupalvelun sivuilta voi kattoo noita vapaita paikkoja ja varata sen mukaan sitten suoraan, tiketistä jos ostaa ni ne antaa parhaat vapaat paikat suoraan. http://www.lippupalvelu.fi/event/olafur-arnalds-isl-lippuja/115185 Lippupalveun mukaan tuossa on vielä noita semikeskellä semiedessä-paikkoja mitkä musta vaikuttaa ihan hyvältä! Vai mihin haluat mennä? Ostaksää vai mää? Maksan kyl jokatapauksessa heti takas!

 

edit. siis tiketikin sivuilta näkee sitku on klikannut lipun ostoskoriin mikä lippu se on ja näköjään nuo paikat oli parempia ku sit taas mitä lippupalvelusta olis ollut vapaana, ehkä ne on jakanut sen alueen jotenkin tai jotainjotai mut ihan sama kuitenkin, kyllä kai joka paikasta kuitenkin näkee!

Link to comment
Share on other sites

Lippupalvelun sivuilta voi kattoo noita vapaita paikkoja ja varata sen mukaan sitten suoraan, tiketistä jos ostaa ni ne antaa parhaat vapaat paikat suoraan. http://www.lippupalvelu.fi/event/olafur-arnalds-isl-lippuja/115185 Lippupalveun mukaan tuossa on vielä noita semikeskellä semiedessä-paikkoja mitkä musta vaikuttaa ihan hyvältä! Vai mihin haluat mennä? Ostaksää vai mää? Maksan kyl jokatapauksessa heti takas!

 

edit. siis tiketikin sivuilta näkee sitku on klikannut lipun ostoskoriin mikä lippu se on ja näköjään nuo paikat oli parempia ku sit taas mitä lippupalvelusta olis ollut vapaana, ehkä ne on jakanut sen alueen jotenkin tai jotainjotai mut ihan sama kuitenkin, kyllä kai joka paikasta kuitenkin näkee!

 

Aieouyöäää sori, jäin taas hetkeksi muualle jumittamaan. Mut niin ei oo mulle väliä, Tiketistä näköjään saisi vähän parempia paikkoja! Ja voin kyllä ostella tässä ne :yesey:

 

Käykö rivi 7? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Aieouyöäää sori, jäin taas hetkeksi muualle jumittamaan. Mut niin ei oo mulle väliä, Tiketistä näköjään saisi vähän parempia paikkoja! Ja voin kyllä ostella tässä ne :yesey:

 

Käykö rivi 7? :chuckle:

 

Joo, käy oikein hyvin. :yesey: Pistä vaikka yxärinä tilinumero ja sit summa mitä oon velkaa ni maksan heti. :yesey: Jee!

 

Mä istuin yhtenä iltana istuin Riiassa kattomassa jokea ja siltoja ja auringonlaskua ja juomassa kaljaa sellasen hauskan puolalaisen hipsteripojan kaa jolla oli oma radio-ohjelma ja soitti levyjä jossain klubilla ja tiesi Kaiken musasta ja mulla oli vähän noob olo mutta puhui myös Olafurista miten oli nähnyt sen joskus kauan sitten kun tyyliin kukaan ei ollut sitä tiennyt ja miten hienoa se oli ollut ja no kuitenkin sit muistin et hei niin ne liput, et pakko ostaa heti vaan ku tuun Suomeen. Olipa hyvä tarina mut piti jakaa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Joo, käy oikein hyvin. :yesey: Pistä vaikka yxärinä tilinumero ja sit summa mitä oon velkaa ni maksan heti. :yesey: Jee!

 

Mä istuin yhtenä iltana istuin Riiassa kattomassa jokea ja siltoja ja auringonlaskua ja juomassa kaljaa sellasen hauskan puolalaisen hipsteripojan kaa jolla oli oma radio-ohjelma ja soitti levyjä jossain klubilla ja tiesi Kaiken musasta ja mulla oli vähän noob olo mutta puhui myös Olafurista miten oli nähnyt sen joskus kauan sitten kun tyyliin kukaan ei ollut sitä tiennyt ja miten hienoa se oli ollut ja no kuitenkin sit muistin et hei niin ne liput, et pakko ostaa heti vaan ku tuun Suomeen. Olipa hyvä tarina mut piti jakaa. :yesey:

 

Jeejee liput ostettu, mä pistän kohta tiedot tulemaan! :awesome:

 

Awww :happy: sä kyllä onnistut tapaamaan kaikkia jänniä ihmisiä. Ja mua vähän nauratti, kun luin et oot sitten kuitenkin lähössä sinne reissuun :LOL:

Link to comment
Share on other sites

 

Joo sit mä kuitenkin lähdin ku tuli sellanen tilanne et mun pitää enstiistaina olla Helsingissä ja viimeviikonloppuna iskällä oli aikaa tuoda tavarat, joten tähän jäi sellanen sopiva tää viikko kuluttaa JokaPaikassa ja sit mä päätin lähteä. Mulla oli kyl aivan ihana pieni reissu, ai että mä nautin kaikesta tuollasesta. Ja tapasin kyl oikeesti maailman siisteimpiä tyyppejä, en vaan tajua miten voi olla mahdollista. Ja siis miten vaan voi olla niin ihanaa istua josain kauniissa kaupungeissa kaljalla ja puhua maailmankaikkeudesta ihmisten kanssa, joita ei ollut ennen nähnyt eikä tod näk enää koskaan tule näkemäänkään. Sellanen hetkessä eläminen ja kaikki, se on parasta mitä voi olla. Sit paluumatkalla Riiasta Tallinnaan tapasin suomalaisen tytön ja me päätettiin perustaa pändi. :yesey: ilmottelen sitku saatte tulla keikalle :chuckle: Ja se myös mitä oon miettinyt on se, et miten tuollasia Siistejä Tyyppejä tosi harvoin tapaa normaalissa elämässä. Sit yhtäkkiä jossain random paikoissa onkin sellasia persoonallisuuksia ettei sellasia oo tiennyt olevan olemassakaan. Tapasin mm. bangladeshilaisen hipin, jonka nimi oli Lennon ja joka oli kattonut jo kersana Aki Kaurismäen elokuvia ja oli käynyt kumartamassa sekä Matti Pellonpään että Jim Morrisonin haudalla ja sit oli lähettänyt mulle sähköpostia et hope see you again someday in some other places of this wonderful mother earth ja miten musta vaan tuntuu jotenkin ihanalta että sellasia ihmisiä on maailmassa.

 

Noh menipä syvälliseksi

 

 

 

No eikä!! :awesome: Tuo on just sellaista, mitä matkailun pitäisikin olla. Ja osaa ainakin hetkellisesti katsoa asioita ja maailmaa oikeasta perspektiivistä :happy:

 

Perspektiivi ehe ehe :ninja:

 

 

Ja ainiin nimpparit, kiitos kiitos! Kerrankin ei ollut ensimmäinen koulupäivä mun nimipäivänä, mitä se yleensä tuppaa aina olemaan :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=0ypVXFdrq8E

 

:supersad::supersad: mun sieluun sattuu niin paljon ihana kaunis owen miten se voikin olla olemasssa enkä osaa nyt mitään järkevää sanoa mihinkääännnn en vaa kestä yhtään mittään ja hyi ku fanitytöttää vähän :LOL::chuckle::'( ääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

 

jos joku tulis mulle soittamaan viulua niinkun owen niin tekisin varmaa mitä vaan. joo.

 

kuulosti iha hyvält myös uudet kappaleet kai siellä eturivissä oli joku joka filmasi ehkä niitä kohta alkaa ilmestyä juutuupiin niitäkin. :chuckle:

 

aaaaaaaiiiiiiiiiiadföghgjfjsgfssfs :supersad: <3333333____________________________<33333333

 

 

 

 

joo terve.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

anteeks muttakun ihana herccä kaunis ihana :supersad:

 

Owen+Pallett+torehallas.png

 

Owen+Pallett++PNG.png

 

Owen+Pallett++PNG.png

 

Owen+Pallett+20100403_173220_270042.jpg

 

Owen+Pallett++crop.png

 

Owen+Pallett.jpg

 

vanha kunnon KuvaSpämmi! :yesey:

 

mut en kestä ny. en tiiä enkä muista millon ois viimeksi ollu tämmönen Olotila?! aaaaAAAAAAAdshjfdgkfs. ikänumeroita lissää mutta henkisesti toki tippuu alaspäin. muttakun.

 

:supersad: <3333333333

 

 

Link to comment
Share on other sites

Joo niin menin, hyvä reissu oli. :yesey:

 

Ja saa tehdä spämmejä, Owen on kyl ihan spämmin arvoinen! :happy:

 

hyvä jos oli! :happy:

 

ja hihhihhii piti vaan vähänn päästä purkamaan jotain tuntemuxia. :chuckle: vaikka ei mitkään maailman kuvaspämmit tee oikeutta sille miten niin jumalattoman Kaunis se on koko ihminen ei nyt pelkästään tälläisessä fanityttömielessä vaan miten se soittaa ja laulaa ja vaan ON ja kaikki. :supersad: en vaa käsitä, se on kun islanti tai joku. niin sellaisella tavalla kaunis. että sit sattuu jokapaikkaan. :'( <3333

 

joo lol. muttaq.

Link to comment
Share on other sites

Jooh, eli sori että tulen uutena saman tien sekaan vaikeilla kysymyksillä, mutta olis yks melko mielenkiintoinen juttu. Kyselin tuolla kit&tabissa että meniskö porukkaan tämmönen läpi Mansonina, jos maalaa oikein kirkkaan glitter-vihreäksi ja asentaa Kaoss padin:

 

Telecaster.thumb.jpg.e7403a61deacf12c4cbee8d7f6768c04.jpg

 

Nii mitäs mieltä kotimaan edustajat on?

 

Tämmönen projekti olis siis suunnitteilla, mutta kaipailen vähän mielipiteitä :)

Link to comment
Share on other sites

Awww Liinan reissu jutut aiheuttaa aaina sellaista elämä kateutta, kuulostaa niin kivalta ;happy:

 

 

 

anteeks muttakun ihana herccä kaunis ihana :supersad:

 

Owen+Pallett+torehallas.png

 

Owen+Pallett++PNG.png

 

Owen+Pallett++PNG.png

 

Owen+Pallett+20100403_173220_270042.jpg

 

http://userserve-ak.last.fm/serve/500/41506615/Owen+Pallett++crop.png[/i MG]

 

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/39514371/Owen+Pallett.jpg[/i MG]

 

vanha kunnon KuvaSpämmi! :yesey:

 

mut en kestä ny. en tiiä enkä muista millon ois viimeksi ollu tämmönen Olotila?! aaaaAAAAAAAdshjfdgkfs. ikänumeroita lissää mutta henkisesti toki tippuu alaspäin. muttakun.

 

:super sad: <3333333333

 

 

:happy: voi Owen olotilaa! <3

 

Ja synttärionneaaaaaa!!!!! :awesome::party:

 

hyvä jos oli! :happy:

 

ja hihhihhii piti vaan vähänn päästä purkamaan jotain tuntemuxia. :chuckle: vaikka ei mitkään maailman kuvaspämmit tee oikeutta sille miten niin jumalattoman Kaunis se on koko ihminen ei nyt pelkästään tälläisessä fanityttömielessä vaan miten se soittaa ja laulaa ja vaan ON ja kaikki. :supersad: en vaa käsitä, se on kun islanti tai joku. niin sellaisella tavalla kaunis. että sit sattuu jokapaikkaan. :' ( <3333

 

joo lol. muttaq.

 

:chuckle::happy: Awww!!!!! :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Kiitti kaikille onnitteluista! :happy:

 

 

Jooh, eli sori että tulen uutena saman tien sekaan vaikeilla kysymyksillä, mutta olis yks melko mielenkiintoinen juttu. Kyselin tuolla kit&tabissa että meniskö porukkaan tämmönen läpi Mansonina, jos maalaa oikein kirkkaan glitter-vihreäksi ja asentaa Kaoss padin:

 

[ATTACH]15566[/ATTACH]

 

Nii mitäs mieltä kotimaan edustajat on?

 

Tämmönen projekti olis siis suunnitteilla, mutta kaipailen vähän mielipiteitä :)

 

No tuotaaa, riippuu ihan siitä minkälaista porukkaa yrität höynäyttää. :LOL: Eihän tosta ny Mansonin näköstä saa kirveelläkään, mut ehkä Kaoss pad jo itessään antaa Muse-faneille tarpeeks muistikuvia Mattin soittovempeleistä, et ainaki ymmärtäisivät mitä oot yrittäny...? En tiiä vastasko kysymykseen, mut siinä mun kaksisenttiseni.

 

 

 

 

 

 

PS:

:party:HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ :party:

:party:ULPUSTERI! :party:

Link to comment
Share on other sites

Kiitti kaikille onnitteluista! :happy:

 

 

 

 

No tuotaaa, riippuu ihan siitä minkälaista porukkaa yrität höynäyttää. :LOL: Eihän tosta ny Mansonin näköstä saa kirveelläkään, mut ehkä Kaoss pad jo itessään antaa Muse-faneille tarpeeks muistikuvia Mattin soittovempeleistä, et ainaki ymmärtäisivät mitä oot yrittäny...? En tiiä vastasko kysymykseen, mut siinä mun kaksisenttiseni.

 

 

 

 

 

 

PS:

:party:HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ :party:

:party:ULPUSTERI! :party:

hihhih aww kiitos :chuckle: ja minna kans

:kiss:

 

en nyt sitä tuohon quotannu mutta niin just ois tollaset reissut ihania! Kun ossais vaan joskus lähtä ominpäin.

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Uma_ed46f8k

(hih toi tyyppi oli kai se mitä luulen kun se kokoajan siinä kameran kanssa olin tästä vaan n.pari metriä takana/sivummalla oli ihan kiva paikka se!)

 

http://www.youtube.com/watch?v=F2OCdZ72iZs

 

kuulostaa niin kivoilt!!! ja aaaahh pitäisi löytää se yks siinä lopussa mikähän se oli sellainen tosi rancca, mietinpä siinä että voiku muse tekis tämmösen kappaleen! :chuckle:

 

mut siis niin herrajjumala että en kestä. :supersad: niin ihana kaunis hihiiihihhihi EN HALUU TIETÄÄ miltä näytin siinä varsinkikö olin sellasen aidan vieressä mistä kaikki vippi-ihmiset voi halutessaan pällistellä yleisöön, esim owenin poikaystävä, se varmaa tykkää kaikist fanitytöistä. :chuckle: no mut joo.

mut siis ihana. niin kaunis ja kauniisti soittaa ja kauniilta kaikki kuulostaa ja on herccää ja mää nyt tämän päivän ehkä pyöriskelen tässä.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Onnea Ulpupupu! :party::awesome:

 

 

Mä en nyt oikein tiiä mitä tuosta WL:n uudesta albumista ajattelisi. Ei se nyt mikään tajunnanräjäyttävä ainakaan ollut. Varsinkin kun kuuntelin Travisin uuden levyn sen jälkeen ja se oli jotenkin niin ihanan.. eäööö nostalgista? :chuckle:

Haluaisin kyllä saada tuon Changen instrumentaaliversiona, koska se kuulosti niin hirmuisen kauniilta. En vaan piittaa noista erobiisinyyhlyriikoista :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Onnea Ulpupupu! :party::awesome:

 

 

Mä en nyt oikein tiiä mitä tuosta WL:n uudesta albumista ajattelisi. Ei se nyt mikään tajunnanräjäyttävä ainakaan ollut. Varsinkin kun kuuntelin Travisin uuden levyn sen jälkeen ja se oli jotenkin niin ihanan.. eäööö nostalgista? :chuckle:

Haluaisin kyllä saada tuon Changen instrumentaaliversiona, koska se kuulosti niin hirmuisen kauniilta. En vaan piittaa noista erobiisinyyhlyriikoista :chuckle:

kiitos :happy:

 

mää en ole edes kerenny kuuntelemaan, onko sitä spotifyssa? tänään on vielä liian owen-olo mutta pitää huomiselle olla muuta kuunneltavaa ja mietittävää ja jotain mihin keskittyä kun järkytyttää kuitenki musen setlisti :chuckle: veikkaan et citizeni ainaki tulee takasin.

 

plus travis omg vieläkö ne on olemassa! :LOL: joskus pitäisi kaivaa jotain jostakin ja nostalgisoida. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Awwwwwwwwwwwwwww Ulpu kuvake :happy::supersad:

 

Ja äh onko Travisiltakin tullut uusi levy? Ku tykkäsin siitä edellisestä (kai se oli edellinen) n. viikon tai kaksi mutta sitten unohdin sen.

Ja White Lies, pitäisi ehkä paneutua näihin uusiin levyihin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

lol muse dead star, micro cuts, futurism ja fury kai setlisti tähän mennessä?

 

haistakoon vittu paskan anteeks mut.... :rolleyes:

 

/ensimmäinen reaktio

 

No niinpä! Ei helvetti, ei tuommoisen osaa edes suhtautua :eek: kelpais kyllä soittaa vähän lähempänä.. Muutetaanko tuonne? Mutta voisiko tää tarkoittaa, että ne nyt ottais noita sit vähän enempään soittoon?

 

Tuommoiset spessut saa mut kyllä niin kateelliseksi, vaikka eihän se nyt multa pois oo, että joku näkee tuommoisia upeita juttuja, mutta silti.

 

Kuolema kai tuollaisella keikalla tulis. Ja sit siellä on kuitenkin joku ollu, että miksei tullu sitä uutta biisiä :LOL:

 

Ja ulpulle myöhästyneet onnittelut :party:

Link to comment
Share on other sites

No niinpä! Ei helvetti, ei tuommoisen osaa edes suhtautua :eek: kelpais kyllä soittaa vähän lähempänä.. Muutetaanko tuonne? Mutta voisiko tää tarkoittaa, että ne nyt ottais noita sit vähän enempään soittoon?

 

Tuommoiset spessut saa mut kyllä niin kateelliseksi, vaikka eihän se nyt multa pois oo, että joku näkee tuommoisia upeita juttuja, mutta silti.

 

Kuolema kai tuollaisella keikalla tulis. Ja sit siellä on kuitenkin joku ollu, että miksei tullu sitä uutta biisiä :LOL:

 

Ja ulpulle myöhästyneet onnittelut :party:

 

no matt kyllä twiittas että se oli vaan harjottelua 20-vuotis*kiertueelle*.. mutta joo mää oon ainaki todellaki menossa japaniin kyl ens kiertueella! :LOL: ihan vaan siksikin et haluun käydä japanissa ja voishan sen ajottaa silleen kätevästi. :yesey:

 

mut joo onhn täs kieltämättä vähän kateellinen olo :eek: vaikka pahin ylireagointirage ehkä menny jo ohi. :chuckle: mut mikä mua henkilökohtaisesti vituttaa on se et on tässä työttömänä kärvistelty (vaikkaki omasta valinnastani toki) ja vanhempien rahoilla lol, ja mitä saan vastineeksi kaikesta siitä uhrauksesta ni vittu GUIDING LIGHT! :LOL: jatkettuna UD:lla ja joku vitu feeling good ja kaikkea tätä, OKEI pari dead staria ja niin, unohtamatta helsinkiä tietenkään.

MUTTA, kun muse ihan selkeesti osaa vielä soittaa noita vanhoja niin sitä en vaan jaksa ymmärtää MIKÄ siinä ois niin vaikeaa tunkea yks tai kaks sellaisia settiin, haluuhan ne miellyttää suuria massoja soittamalla vittu madnessia ja supermassivea yms kackaa, mut eikö vois sit ne muutamat muut jotk tykkää vanhemmasta tuotannosta niin tyydyttää heidän mielensä sit jollain tommosilla kivoilla, EI OIS NIIN VAIKEETA! vois esim yllämainitut maailman turhimmat kappaleet jättää pois. kun ei ois niin vaikeeta edes oikeesti miellyttää kaikkia?! niin mikä siinä on?

 

nii! :LOL:

 

joo. en nyt tiiä mitä ajatella. stressata jo ens kiertueesta. VITTUUN KAIK! :LOL: tämä pändi.

 

//niin ja kiitos! unohtu ihan tässä ranttaamisessa. :chuckle:

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

no matt kyllä twiittas että se oli vaan harjottelua 20-vuotis*kiertueelle*.. mutta joo mää oon ainaki todellaki menossa japaniin kyl ens kiertueella! :LOL: ihan vaan siksikin et haluun käydä japanissa ja voishan sen ajottaa silleen kätevästi. :yesey:

 

mut joo onhn täs kieltämättä vähän kateellinen olo :eek: vaikka pahin ylireagointirage ehkä menny jo ohi. :chuckle: mut mikä mua henkilökohtaisesti vituttaa on se et on tässä työttömänä kärvistelty (vaikkaki omasta valinnastani toki) ja vanhempien rahoilla lol, ja mitä saan vastineeksi kaikesta siitä uhrauksesta ni vittu GUIDING LIGHT! :LOL: jatkettuna UD:lla ja joku vitu feeling good ja kaikkea tätä, OKEI pari dead staria ja niin, unohtamatta helsinkiä tietenkään.

MUTTA, kun muse ihan selkeesti osaa vielä soittaa noita vanhoja niin sitä en vaan jaksa ymmärtää MIKÄ siinä ois niin vaikeaa tunkea yks tai kaks sellaisia settiin, haluuhan ne miellyttää suuria massoja soittamalla vittu madnessia ja supermassivea yms kackaa, mut eikö vois sit ne muutamat muut jotk tykkää vanhemmasta tuotannosta niin tyydyttää heidän mielensä sit jollain tommosilla kivoilla, EI OIS NIIN VAIKEETA! vois esim yllämainitut maailman turhimmat kappaleet jättää pois. kun ei ois niin vaikeeta edes oikeesti miellyttää kaikkia?! niin mikä siinä on?

 

nii! :LOL:

 

joo. en nyt tiiä mitä ajatella. stressata jo ens kiertueesta. VITTUUN KAIK! :LOL: tämä pändi.

 

//niin ja kiitos! unohtu ihan tässä ranttaamisessa. :chuckle:

 

Siis niin kaikki tuo mitä kirjoitit, 10000% samaa mieltä!

 

Mutta, että KIERTUE :eek: apua, haluan!!! Mä oon nyt vähän semmoisessa *hengitädyväänhengitäsyvään* akdlfhikrldhfnldomdösisnsddn-tilassa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Siis niin kaikki tuo mitä kirjoitit, 10000% samaa mieltä!

 

Mutta, että KIERTUE :eek: apua, haluan!!! Mä oon nyt vähän semmoisessa *hengitädyväänhengitäsyvään* akdlfhikrldhfnldomdösisnsddn-tilassa :LOL:

 

määä en nyt tiedä enää ees mitä ajatella :LOL: ärsyttää jo valmiiksi kun ei tuu saamaan lippuja, kuitenkin ne soittaa jossain pienillä klupeilla kun ei muka toimi isoissa areenoissa vanhat kappaleet ja plöö, sit kaikki saa liput ja minä en (näin tästä oikeesti jo untaki viimeyönä :LOL:) vaikka pitäisihän antaa muillekkin mahdollisuuxia eikä itse ahnehtia kaikkea, mut kyl ne kuitenki ne kaikki muutki. :phu: vittu

mut nii, ei tuu mitenkään saamaan lippuja. :noey: varsinkaa tämmösten tempausten jälkeen.

ja ärsyttää sit kun ns.tuhlannut rahaa noihin isoihin kiertueisiin ja siellä vaan guiding lighttia yms :LOL: tai jotain. ja näin käyny jo niin monesti. mut edelleenkin, oma vikani ja valintani. ja nyt sitten ku tuntuu siltä että pitäis jo kaiken järjen nimissä vähentää niin EI ku sit tulee tommone! :LOL: JA kuitenkin ei noist päädy kun just se 1-2 siihen settiin koska pitäähän tommosella koko uran kattavalla keikalla/kiertueella olla sit uudempaakin matskua. :):)

 

kaikist eniten ehkä oon kateellinen siitä että tossa ei ollu madnessia! :LOL: tai follow me tai mitään, joku smbh ja tits vaan mitkä nyt on aina ollu ja ei kulumallakaan lähe, mut siis ei mitään sen suurempaa kakkaa aaahhh jo pelkästään tollanen pieni asia niin setlisti ois jo ihan unelma! :LOL:

 

 

/plus mikä helevetin hymiöfest taas

Link to comment
Share on other sites

Voi helevetti, onneksi en nähny tuota settilistiä työpäivän aikana :stunned:

Nyt jos koskaan mä todella toivon, että Matt puhui totta ja ne tosiaan meinaa soittaa noita muuallakin. Fury :'(

Noh onneksi tuo on kuvattu, mutta oikeasti mikä siinä on ollu niin helvetin vaikeaa soittaa tollaisia settilistoja koko ajan?! :fear: perkules. Vaikka ymmärrän kyllä sen kaupallisen puolen ja suurien massojen miellyttämisen, mutta onhan noikin biisit iso osa tätä bändiä ja ainakin mun mielestä nimenomaan se paras osa!

 

 

Mutjoo en voi olla nauramatta noille asuille ja mitä helkkaria CTMEOY:n aikana oikein on tapahtunu? :LOL: :LOL: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...