Jump to content

Recommended Posts

no eikai pianossa vieläkään mitään pahaa mut se saakelin megafooni! :LOL:

 

No nimenomaan, hyi! :LOL: Nishe on miltei yhtä paha, kun tietää mitä sieltä on tulossa

 

miten mää olen sannan postauksissa näkevinäni savolaisia sanoja? :awesome:

 

Mitä, onko? :LOL: meinaan myös jatkuvasti kirjoittaa varsinkikö. En ees tiiä keneltä se on tarttunu :chuckle:

 

 

Pitääskö tässä ruveeta itteä häpeemähä ku ei ees pohojammaan murteella osaa kirjoottaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Onhan se, kun samaisen henkilön MwaH+KoCin videossa kuuluu sen ärsyttävän muikkelin kiljuntaa :chuckle:

 

 

:awesom e: ja nimenomaan säilöä, mulla on vieläkin Wempliltä kerättyä confettia tallella :chuckle : oli kiva pieni ylläripylläri löytää se ja ne keikkaliput tuossa joskus taannoin ennen muuttoa : LOL:

 

No todennäkösesti oon myös kiljunut, mutta en ainakaan tunnista tahi myönnä olevani kyseinen henkilö :chuckle: Mulla nousee karvat pystyyn siitä videosta, minkä joku sieltä B-stagen päästä on kuvannut, kun ne immeiset kiljuu niin sen fiiliksen mukaisesti.

 

Ja joo toi, se oli oikeasti niin ihanaa ja helpottavaa, kun sai heti niiden keikkojen jälkeen ostaa kesälle liput ja tiesi taas näkevänsä bändin uudestaan. Vaikka olikin hirveää angstailua se paluumatka Tallinnasta takaisin Lahteen, mutta se kyllä meni nopeesti ohi kun sai liput ostetuksi. Nyt on vaan ollut hirveää masistelua tää alkuviikko, ei millään jaksaisi palata arkeen :noey: Varsinkin kun tietää, ettei mitään kivaa oo tiedossa. Ellei sitten sinne Ruotsiin (+Tanskaan) julkaista niitä keikkoja. Hyvä kun ei ensi vuodelle muutenkaan ole vielä mitään suunnitelmaa yhtään mistään :chuckle:

 

En tiiä tekeekö Mjyyyys mulle enemmän hyvää vai huonoa, kun tuntuu et mielenterveys vaan järkkyy tällaisten keikkojen jälkeen :LOL: toisaalta mielenterveys olisi varmaan jo pettänyt jos en olisi kyseiseen poppooseen tutustunut, joten ehkä parempi näin

 

Edit: ja vanhojen aikojen kunniaksi, *piip*jee ekaksi! Ja kannatti avata se lauantain valkkaripullo, kohta rupean höpöttelemään tänne kaikkea mitä ei ehkä kannattaisi

Säilöä niin, minäkin säilön kaikenlaista paperisilppua et miksei niitäkin,muttei nyt ole.

 

Mua ei vieläkään masenna :erm::LOL: ku ons ellainen olo, että jos muse soittaa tuollaisia niin maailmassa kaikki voi sittenkin olla hyvin hahahahha mut joo. Sellainen vaan mukava olo, haikeus ja joku äääääääh tahtoo lisää mutta silti.

 

hihih mikä kalsaripäivä tänään, kun en parempaa apua keksinyt jumituneeseen niskaan, ajttelin juoda siideriä tuolta kaapin periltä :yesey:

 

Että se olikin ärsyttävä. Mua nauratti iha hirveesti ku muistelin kuinka se oikein LATASI sitä kirkumista niis hiljasis kohdis. :LOL: Väänsi yläkroppaa taaksepäin, veti henkeä, ootti huuliharppumerkkiääntä ja KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Kaamee. :noey:

 

 

Ou jee, vanhat kunnon boardin KALSARIKÄNNIT. :awesome: Jos olisin itekseni niin ottaisin iteki iha kunnolla, mut uutisia kattova iskä tosa vieres vähä latistaa mun tunnelmaa. D:

 

Joo hyi EI! se oli ahdistavaa :noey: :noey:

paitsi et ties ketä rasitti minun kiljuminen mutta niin ei kaisille enää voi mittään :chuckle:

 

 

VOi kolo <3 ja sen aktivoituminen, ku oli oikein yli sivu (!!) luettavaa.

 

Ja Hullaballoo se pitäisi katsoa minunkin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

No nimenomaan, hyi! :LOL: Nishe on miltei yhtä paha, kun tietää mitä sieltä on tulossa

 

 

 

Mitä, onko? :LOL: meinaan myös jatkuvasti kirjoittaa varsinkikö. En ees tiiä keneltä se on tarttunu :chuckle:

 

 

Pitääskö tässä ruveeta itteä häpeemähä ku ei ees pohojammaan murteella osaa kirjoottaa :chuckle:

 

no suakeli ainakin ihan selkee savolainen viännös saakelista :chuckle: oli tuolla joku muuki aikasemmin mikä kiinnitti huomiota. :yesey:

 

ja mää ainaki kirjotan aina varsinkikö ja kerrankikö ja toi kerrankikö on joku ikivanha juttu peltsi &juuso-ajoilta ja sieltä tarttunu.. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Jotenki tuli PeltsiJuuso-maininnasta mieleen Olli ja Tuomas ja etenkin tää video. :awesome:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NOn5hd552mQ[/yt

 

Iha legendaarista.

 

en oo tuommosta kuullukkaan! vaikka en tainu kyllä pahemmin kuunnella enää yleäksää ollin ja tuomaksen aikoina?

 

nyt tuli sit taas mieleen tämä.

[media]http://www.youtube.com/watch?v=dTypS0M_qJ4

Link to comment
Share on other sites

 

Mua ei vieläkään masenna :erm::LOL: ku ons ellainen olo, että jos muse soittaa tuollaisia niin maailmassa kaikki voi sittenkin olla hyvin hahahahha mut joo. Sellainen vaan mukava olo, haikeus ja joku äääääääh tahtoo lisää mutta silti.

 

Siis tuo just todellakin :yesey:

 

mulla tuli äskettäin semmonen fiilis, että ihan mitä vaan voi tapahtua :eek:

Link to comment
Share on other sites

Säilöä niin, minäkin säilön kaikenlaista paperisilppua et miksei niitäkin,muttei nyt ole.

 

Mua ei vieläkään masenna :erm::LOL: ku ons ellainen olo, että jos muse soittaa tuollaisia niin maailmassa kaikki voi sittenkin olla hyvin hahahahha mut joo. Sellainen vaan mukava olo, haikeus ja joku äääääääh tahtoo lisää mutta silti.

 

hihih mikä kalsaripäivä tänään, kun en parempaa apua keksinyt jumituneeseen niskaan, ajttelin juoda siideriä tuolta kaapin periltä :yesey:

 

Joo hyi EI! se oli ahdistavaa :noey: :noey:

paitsi et ties ketä rasitti minun kiljuminen mutta niin ei kaisille enää voi mittään :chuckle:

 

:chuckle:

 

No mutta toihan on hyvä itsehoitokeino :LOL:

 

Eikä ainakaan mun mielestä kiljumisessa oo mitään pahaa (koska tein sitä koko keikan ajan ja kukaan ei ees kehdannu sanoa, että se olisi ollut mitenkään ärsyttävää :chuckle:)

 

no suakeli ainakin ihan selkee savolainen viännös saakelista :chuckle: oli tuolla joku muuki aikasemmin mikä kiinnitti huomiota. :yesey:

 

ja mää ainaki kirjotan aina varsinkikö ja kerrankikö ja toi kerrankikö on joku ikivanha juttu peltsi &juuso-ajoilta ja sieltä tarttunu.. :LOL:

 

O-ou :LOL:

 

mä aattelin, että se ois tullu Empulta mutta onhan se voinut sultakin tarttua :chuckle:

 

 

mulla on näköjään vieläkin tallella meidän mesekeskusteluja vuodelta 2010.

 

"ai nii Chris tuli moikkaan ainakin kerran mutta en muista oliko meillä katsekontakti "

arvatkaa kuka :LOL:

Link to comment
Share on other sites

 

mulla on näköjään vieläkin tallella meidän mesekeskusteluja vuodelta 2010.

 

"ai nii Chris tuli moikkaan ainakin kerran mutta en muista oliko meillä katsekontakti "

arvatkaa kuka :LOL:

 

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA! :LOL: En ees muistanu et seki oli niis mukana! :awesome::awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ihan näin vaan tällainen !IDEA!, mutta voisi joskus pitää jotain Skype-keskusteluja, jos ja kun meseä ei enää ole. Näitä vanhoja keskusteluja on kyllä ihan mielenkiintoista lukea :chuckle:

 

edit: esim. "tuli mieleen munkki hinkuttamassa jotai teinii tanssilattialla" à la Pauliski :LOL:

edit2: tai se saattoi myös olla Pauli

Link to comment
Share on other sites

Ihan näin vaan tällainen !IDEA!, mutta voisi joskus pitää jotain Skype-keskusteluja, jos ja kun meseä ei enää ole. Näitä vanhoja keskusteluja on kyllä ihan mielenkiintoista lukea :chuckle:

 

edit: esim. "tuli mieleen munkki hinkuttamassa jotai teinii tanssilattialla" à la Pauliski :LOL:

edit2: tai se saattoi myös olla Pauli

 

ooo joo! :awesome:

 

hitto missähän mulla on se vihko mihin kirjotin ylös jotain minnan juttuja.. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ihan näin vaan tällainen !IDEA!, mutta voisi joskus pitää jotain Skype-keskusteluja, jos ja kun meseä ei enää ole. Näitä vanhoja keskusteluja on kyllä ihan mielenkiintoista lukea :chuckle:

 

edit: esim. "tuli mieleen munkki hinkuttamassa jotai teinii tanssilattialla" à la Pauliski :LOL:

 

JOOOOOOOOO. :awesome: Ja ku melkein kukaan mun kavereista ei suostu käyttään Skypeä, niin vähä siistii jos saan teitä alkaa häiriköidä ku puheripuli iskee! :awesome:

 

Mihin ihmeen asiayhteyteen toi kommentti sopii? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAH mullakin oli näitä tallennettuna ja random asioita mitä silmimlle hyppii kun nopeasti selaan:

 

Aku says:

ootteko jo päättäneet keikkavaatteet?

Liina says:

mä tuun alasti

 

:chuckle: eikös liinalla ja akulla ollu joku Juttu :eyebrows::LOL:

Link to comment
Share on other sites

JOOOOOOOOO. :awesome: Ja ku melkein kukaan mun kavereista ei suostu käyttään Skypeä, niin vähä siistii jos saan teitä alkaa häiriköidä ku puheripuli iskee! :awesome:

 

Mihin ihmeen asiayhteyteen toi kommentti sopii? :chuckle:

 

No mutta johannytoki :awesome:

 

Äyyy no sillä aikaa kun etsin sen uudestaan, niin saat miettiä seuraavaa:

 

Puhallettavalla Villi-Hildalla on n. 20 cm syvä "takaovi", ja se ammuu kiitokseksi jokaisesta työnnöstä (äänimoduuli). <3<3<3

 

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

No mutta johannytoki :awesome:

 

Äyyy no sillä aikaa kun etsin sen uudestaan, niin saat miettiä seuraavaa:

 

Puhallettavalla Villi-Hildalla on n. 20 cm syvä "takaovi", ja se ammuu kiitokseksi jokaisesta työnnöstä (äänimoduuli). <3<3<3

 

:LOL:

 

MITÄ HELVETTIIÄÄä mää muistan etäisesti jonku villihildan aijjeesus :LOL::LOL::LOL: mut ai mikä nostalgiaryöppy taas tulee :')

 

kaikkea sellaista asiallista ja järkevää taas tuolta muistui mieleen esim pylly_kolo ja tökkivä heppi. :yesey: enkä ees kaiken alkuperää muista mut ai että meillon ollu hyvät jutut! :yesey: mitä sitä suotta olemaan kypsä aikuinen. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Puhallettavalla Villi-Hildalla on n. 20 cm syvä "takaovi", ja se ammuu kiitokseksi jokaisesta työnnöstä (äänimoduuli). <3<3<3

 

:LOL:

 

kaikkea sellaista asiallista ja järkevää taas tuolta muistui mieleen esim pylly_kolo ja tökkivä heppi. :yesey:

 

 

En ees keksi muuta vastausta ku :LOL::facepalm::LOL::facepalm::LOL:

Link to comment
Share on other sites

MITÄ HELVETTIIÄÄä mää muistan etäisesti jonku villihildan aijjeesus :LOL::LOL::LOL: mut ai mikä nostalgiaryöppy taas tulee :')

 

kaikkea sellaista asiallista ja järkevää taas tuolta muistui mieleen esim pylly_kolo ja tökkivä heppi. :yesey: enkä ees kaiken alkuperää muista mut ai että meillon ollu hyvät jutut! :yesey: mitä sitä suotta olemaan kypsä aikuinen. :chuckle:

 

 

 

Dr-House-dr-gregory-house-717168_1310_1920.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Aaah tää hiertämisasia liittyi alunperin ilmaiseksi saatuihin aurinkolaseihin, jonka jälkeen tuli kengät ja kommentti munki (/munkki) hiertää) ja sitärataa.. :LOL:

Ooookei. :chuckle:

 

 

Dr-House-dr-gregory-house-717168_1310_1920.jpg

 

 

 

"Open up and say aah." NÖÖÖÖYP. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

"kirkas onvähän kuin kirk rakas"

 

"alkoholin juonti tutkimus osa 1111111 mä en tiedä minne se menee mut jonnekin se menee, ehkä poskiin koska niitä pistelee, tai sit pesin kasvot tosi voimakkaasti"

 

awww Minna <3 :LOL:

 

"matt on karvainen kaikkialta

karvainen kaikkialta :eyebr:

KAIKKIALTA

myös pyllykolosta?

pylly kolosta"

 

Heimoiterve, tässähän tää ilta menikin :LOL:

Link to comment
Share on other sites

"kirkas onvähän kuin kirk rakas"

 

"alkoholin juonti tutkimus osa 1111111 mä en tiedä minne se menee mut jonnekin se menee, ehkä poskiin koska niitä pistelee, tai sit pesin kasvot tosi voimakkaasti"

 

awww Minna <3 :LOL:

 

"matt on karvainen kaikkialta

karvainen kaikkialta :eyebr:

KAIKKIALTA

myös pyllykolosta?

pylly kolosta"

 

Heimoiterve, tässähän tää ilta menikin :LOL:

 

En kestä näitä. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...