Jump to content

Recommended Posts

Emppuuuuu! En mä kyllä jaksa huomenna sinne porispereen lähtee tai jaksaisin mut toi lipun hinta kirpasee edelleenki vaikka kuinka voisin maksaa sen lahjakortilla :noey:

Ei se mittää, en taida ittekää yksinäni jaksaa :yesey: Vaikka oliski ollu kiva ja convenient mahdollisuus stalkata sitä sijasta, kaikesta pelottavuudestaa huolimatta se oli aika soma :chuckle:

 

Holy ylireagointi batman, kävin viimei lääkärissä tästä flunssailusta ja säryistä ja muista joista en varmaa jaksanu vikistä Helsingissä en muista, ni määrättii sit kaikkii mahdollisii testeihi ja kokeisii.. Vähä flunssane olo ollu jonku aikaa ni maksa- ja kilpirauhasarvot(?), keuhkokuvat ja muut on iha standardi :facepalm: Eka se aatteli et mul on malaria :erm:

Link to comment
Share on other sites

Ei se mittää, en taida ittekää yksinäni jaksaa :yesey: Vaikka oliski ollu kiva ja convenient mahdollisuus stalkata sitä sijasta, kaikesta pelottavuudestaa huolimatta se oli aika soma :chuckle:

 

Holy ylireagointi batman, kävin viimei lääkärissä tästä flunssailusta ja säryistä ja muista joista en varmaa jaksanu vikistä Helsingissä en muista, ni määrättii sit kaikkii mahdollisii testeihi ja kokeisii.. Vähä flunssane olo ollu jonku aikaa ni maksa- ja kilpirauhasarvot(?), keuhkokuvat ja muut on iha standardi :facepalm: Eka se aatteli et mul on malaria :erm:

 

hahah :chuckle:

 

no mut ehkä ihan hyvä että menit sinne lääkäriin nyt vihdoin :yesey: kiva joku malaria :eek:

Link to comment
Share on other sites

no ei muutaku kinkkuun niitäki! :yesey:

 

KoNppaan! :awesome:

 

Holy ylireagointi batman, kävin viimei lääkärissä tästä flunssailusta ja säryistä ja muista joista en varmaa jaksanu vikistä Helsingissä en muista, ni määrättii sit kaikkii mahdollisii testeihi ja kokeisii.. Vähä flunssane olo ollu jonku aikaa ni maksa- ja kilpirauhasarvot(?), keuhkokuvat ja muut on iha standardi :facepalm: Eka se aatteli et mul on malaria :erm:

 

No saatpahan ihan perusteellisen terveystarkastuksen. :yesey: Toivottavasti vaan eivät löydä mitään aivan noin kovin vakavaa. D:

Link to comment
Share on other sites

Muutama retorinen kysymys:

 

1) Miks Steven Wilsonilta on tänäki vuonna tullu sooloalbumi?

 

2) Miks se VIHDOIN tuo kiertueensa Suomeen NYT, kun mun kiinnostus sen soolojuttuihin on vähä lopahtanu?

 

3) Miks sen keikkaliput on niin kalliita? Ei ehkä aivan tämä henkilökohtainen hinta-kiinnostussuhde oo kohillaan. Edes Wilson-varpaat ei taida riittää...

 

4) Miks mulla SILTI olis niin kova hinku päästä näkeen se? :supersad:

 

 

Tämä oli päiväkirjamerkintä.

Link to comment
Share on other sites

Okei en osaa quotata vaikka yrittäisin, mutta Marse koska keikat on kivoja niin siksi tekee mieli ja niistä tulee hyvä mieli, on ne kyllä kalliitakin, mutta niin /ei avuliasta

 

ja kuvat tunkaisin kinkkuliiniiin. on kauniita ne :yesey:

 

ja miksei ole viikko sitten? -angsti :'(

Link to comment
Share on other sites

Okei en osaa quotata vaikka yrittäisin, mutta Marse koska keikat on kivoja niin siksi tekee mieli ja niistä tulee hyvä mieli, on ne kyllä kalliitakin, mutta niin /ei avuliasta

 

ja kuvat tunkaisin kinkkuliiniiin. on kauniita ne :yesey:

 

ja miksei ole viikko sitten? -angsti :'(

 

N'awwww ne kuvat oli kyllä kauniita :chuckle::awesome: ja tuli ainakin hyvin ikävä teitä ja sitä iltaa :supersad:

 

Ömömömöm tosi jees odottaa tuota DW:n julkistamisohjelman alkua, kun BBC One näyttää sitä ennen jotain kamalaa luonto-ohjelmaa :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

MITÄH en kattonu tota julkistmisohjelmaa ko torjuin sen mielestäni onko noi iha tosissaa eieieiieieieieiii :LOL:

 

ei muute mut tuoha oli siinä pompei-jaksos? ja kattokaa sen klippejä vaikka thick of it:ssä, mun päässä se on just tuommone koko mies, eii

 

vaikka vanhempi doctor oiski iha kiva paluu vanhaa kaikista noista pirpanoista

Link to comment
Share on other sites

MITÄH en kattonu tota julkistmisohjelmaa ko torjuin sen mielestäni onko noi iha tosissaa eieieiieieieieiii :LOL:

 

ei muute mut tuoha oli siinä pompei-jaksos? ja kattokaa sen klippejä vaikka thick of it:ssä, mun päässä se on just tuommone koko mies, eii

 

vaikka vanhempi doctor oiski iha kiva paluu vanhaa kaikista noista pirpanoista

 

Mua rupes itkettämään heti, kun se tuolta käppäili studioon. En oo halunnu miettiä, että Matt oisi lähdössä, vaikka se siitä jatkuvasti jauhaakin :'(

 

Olol toivottavasti tuo pitää aksenttinsa :chuckle: Eäääh, mutta niin outoa tämä

 

Ja aiheesta toiseen, se on jotenkin huvittavaa, että Sherlock fandom sekoaa yksistä viiksistä :LOL: ja Ben näytti siinä klipissä nuoremmalta, mitä aikaisempina kausina

Link to comment
Share on other sites

Mua rupes itkettämään heti, kun se tuolta käppäili studioon. En oo halunnu miettiä, että Matt oisi lähdössä, vaikka se siitä jatkuvasti jauhaakin :'(

 

Olol toivottavasti tuo pitää aksenttinsa :chuckle: Eäääh, mutta niin outoa tämä

 

Ja aiheesta toiseen, se on jotenkin huvittavaa, että Sherlock fandom sekoaa yksistä viiksistä :LOL: ja Ben näytti siinä klipissä nuoremmalta, mitä aikaisempina kausina

tumblr_mr0rmkAhZD1rm1x0go1_500.jpg

hiano mies!

jännä että ne valitti noin nimekkää näyttelijän, vai onko tää taas mun fanitus-ekosysteemiäni?

 

joo mää en oo vielä yli pondseistakaa ni mites sit matt :facepalm:

 

JA NE VIIKSET oli syytäki kyl :LOL:

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Emppu! Oon Riiassa! Pakko kayda Gogolinkadulla hymyilemassa! Ja katsoa, kuinka Riian ilta-aurinko takertuu jonkun punaisiin hiuksiin!

 

Ja eksya Latviassa ja kavella kaupungin reunan yli. Ja luulla katoavani mutta paasta kuitenkin takaisin.

Link to comment
Share on other sites

ihan kiva vkl tulossa jurassicissa ku oon töissä pe-la 17-09, la-su 17-09 ja su-ma 15-07. Ja ihanniinku pystyisin oikeesti nukkumaan päivällä :LOL::facepalm: no onneks tästä ees saa rahaa mut olisin kyllä silti mieluummin tuolla asiakkaana ja kännissä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=bba5xeE1FJo

 

2:46, olol ton tytön ilme ja mun taktinen piiloutuminen Liinan taakse :LOL:

 

mutta oikeasti, miten voi käyttäytyä järkevästi jos näky on tämä? (peeäs ei herkille silmille)

 

 

Jeee, mun pitäisi keskittyä opparin tekoon mutku ei kiinnosta eieieieieiei eikä mitään paniiccia tietenkään asian suhteen :facepalm:

Voisin tietysti vaan lähteä ulos ja keskittyä hetkeksi johonkin muuhun kuin ajattelemaan tarvetta keskittyä opparin tekoon :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

http://www.youtube.com/watch?v=bba5xeE1FJo

 

2:46, olol ton tytön ilme ja mun taktinen piiloutuminen Liinan taakse :LOL:

 

mutta oikeasti, miten voi käyttäytyä järkevästi jos näky on tämä? (peeäs ei herkille silmille)

 

 

Eikä voi hemmetti, miksen vain kuunnellu pääni pientä sisäistä ääntä ja jättäny kattomatta. :LOL::facepalm: Ittensä vahtaaminen videolta on muutenki kamalaa, mut jostain syystä tää oli kerrassaan järkyttävää. :chuckle:

 

Mattin luiseva berberi on varmaan syy, miksen ees muistanu et koko Resistance soitettiin. Aivojen traumatiakeskus ollu hyvin asialla. :yesey:

 

 

 

Enpä oo muuten muistanu tulla hehQttamaan, et pääsin kuin pääsinkin JYU:lle opiskelemaan enklantia. :awesome: Melkoisen epätodellinen fiilis, kun en muista millon viimeks on asiat menny näin putkeen. Eeeeeeeeeeeee. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Eikä voi hemmetti, miksen vain kuunnellu pääni pientä sisäistä ääntä ja jättäny kattomatta. :LOL::facepalm: Ittensä vahtaaminen videolta on muutenki kamalaa, mut jostain syystä tää oli kerrassaan järkyttävää. :chuckle:

 

Mattin luiseva berberi on varmaan syy, miksen ees muistanu et koko Resistance soitettiin. Aivojen traumatiakeskus ollu hyvin asialla. :yesey:

 

 

 

Enpä oo muuten muistanu tulla hehQttamaan, et pääsin kuin pääsinkin JYU:lle opiskelemaan enklantia. :awesome: Melkoisen epätodellinen fiilis, kun en muista millon viimeks on asiat menny näin putkeen. Eeeeeeeeeeeee. :awesome:

 

nooo eihän tuo nyt kauhean paha ollu! :chuckle:

 

:LOL: ja vähemmästäkin sitä hämääntyy. Oon kyllä onnellinen, että tuo kuvaaja on zoomannut just sillä hetkellä niin lähelle Mattin pärstää ettei mun reaktiota siihen berberin keikuttamiseen näy. Tuo mun edessä olevan henkilön ilmeen näkeminen on ihan tarpeeksi paha

 

Heijeeee onnea! :awesome::party:

Link to comment
Share on other sites

Onnea onnea onnea Marse!!! :awesome:

 

Mua ahdistaa itseni katsominen tuollaisissa et onneks ei ole kuulokkeita mukana niin ehkä unohdan kurkata tuonne taakse spoilerin uudelleen. :yesey: vaikka mistä tiedä että näynkö siinä edes

 

Miksi sotkin suklaata sukkiksille ?

Mutta flowhun matkaan ja saan siellä varmaan jonkun kohtaukisen ilman tukihenkilöä yksin niiden ylicoolien keskellä. Mutta silti :awesome:

Link to comment
Share on other sites

 

http://www.youtube.com/watch?v=bba5xeE1FJo

 

2:46, olol ton tytön ilme ja mun taktinen piiloutuminen Liinan taakse :LOL:

 

mutta oikeasti, miten voi käyttäytyä järkevästi jos näky on tämä? (peeäs ei herkille silmille)

 

 

Jeee, mun pitäisi keskittyä opparin tekoon mutku ei kiinnosta eieieieieiei eikä mitään paniiccia tietenkään asian suhteen :facepalm:

Voisin tietysti vaan lähteä ulos ja keskittyä hetkeksi johonkin muuhun kuin ajattelemaan tarvetta keskittyä opparin tekoon :chuckle:

 

Kylläpäs siellä kauniisti edustettiin :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: :LOL: :facepalm::LOL: :LOL: Mä pyyhin kuolaa suupielistä tuossa yhdessä kohdassa :yesey: Mutta ihan näin tarkennukseksi että se oli vitsi ja tuossa näkyy myös miten siinä kohdassa nauran ja katon sivulle missä on Sanna. :yesey: Mut silti lol haha en kestä kauheen noloa nähdä oma naama tuollasessa tilanteessa lol lol lol

 

edit oon nyt kattonut tuon videon parikertaa ja päättänyt että kaikki tulevat keikat maailmassa aion viettää pussi päässä. :yesey:

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

Sanna, mennäänkö sinne Olafur Arnaldsiin? Tuo on istumapaikkakeikka ni jos mennään ni ostetaan liput yhtäaikaa ni päästään vierekkäin! Mulla nimittäin tuli työttömyyskorvaukset ja reissuvisalaskun maksamisen jälkeenkin jää vähän ylimäärästä jee oon rikas :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: :LOL: :facepalm::LOL: :LOL: Mä pyyhin kuolaa suupielistä tuossa yhdessä kohdassa :yesey: Mutta ihan näin tarkennukseksi että se oli vitsi ja tuossa näkyy myös miten siinä kohdassa nauran ja katon sivulle missä on Sanna. :yesey: Mut silti lol haha en kestä kauheen noloa nähdä oma naama tuollasessa tilanteessa lol lol lol

 

edit oon nyt kattonut tuon videon parikertaa ja päättänyt että kaikki tulevat keikat maailmassa aion viettää pussi päässä. :yesey:

 

Sanna, mennäänkö sinne Olafur Arnaldsiin? Tuo on istumapaikkakeikka ni jos mennään ni ostetaan liput yhtäaikaa ni päästään vierekkäin! Mulla nimittäin tuli työttömyyskorvaukset ja reissuvisalaskun maksamisen jälkeenkin jää vähän ylimäärästä jee oon rikas :chuckle:

 

:LOL:

 

Mä ajattelin olla kikattelematta ja varsinkin päästelemättä kummallisia fanityttöilyujelluksia, vaikka bändin jäsen käyttäisikin liian tiukkoja pöksyjä, jotka korostaa berberiä. Varsinkin jos samainen henkilö vielä keinuttaa arvon takamustaan biisin tahtiin. Tuli muuten Hartwallin UD mieleen tuosta :LOL: ja herramunjee Chris on näyttäny ihan erilaiselta silloin :eek:

 

Ja heijeejooniinjoo, mennään vaan! mullakin pitäisi olla sen verran rahaa, että pystyisin varmaan ostamaan sen lippusen nyt :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...