Jump to content

Recommended Posts

Ja sä kun puhuit, että ihan piece of cake ;)

 

Mulla on kyllä nyt vähän vaikeuksia päästä sängystä ylös ja tonne tyhmään tosi maailmaan, jossa ihmiset ei tiedä mitään eikä niitä mikään kiinnosta. HUOH. Masistellaan siis täälläkin :supersad: mä haluaisin vaan jäädä tänne mun kuplaan.

 

Mutta ens viikolla Neil Young ja sit myöhemmin ehania keikkoja :happy:

 

Kyllä toi siis aika helppo päivä oli, lopus meinas vaan vähä mennä hermot ku kaikki työntekijät alko oleen sen verta kännissä että purkaminen ei ollu mitään maailman nopeinta :LOL:

 

kiitos muuten hannalle yöpaikasta jos unohtu sanoa! :happy:

 

Ole hyvä! :happy:

 

 

nukuin sit äsken kivat 5 tunnin päikkärit, saan varmaan yöllä tosi hyvin unen :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

No mulla on se vaikee et oon töissä tuollon plus mulla ei oo luottokorttia :shifty: mutta voin koittaa kyllä! Älä toivo liikoja :yesey:

 

No mullahan olis sekä aikaa että luottokortti :shifty: Mutta oon huono kaikissa tuollasissa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ei helevetti vasta nyt kestin kattoa videoita lauantailta (niistä kahdesta ainoosta biisistä, jotka sillä keikalla soitettiin, luonnollisesti) ja voi asdsfgfklöälökksdadgfdkfdza ei voi olla näin älyttömät FYYSISET reaktiot vielki. :LOL: Naama repee ku hymyilyttää enkä millään malta pysyy aloillani ku tekis vaan mieli RIEHUA joten vääntelehdin täs sohvalla ja itekseni toistelen ääneen "mitä vittua mitä vittua MITÄ PERKELEEN VITTUAAAAAA".

 

Toivottavasti iskä ei oo kotona.

 

 

 

 

On se. Hups.

Link to comment
Share on other sites

Ei helevetti vasta nyt kestin kattoa videoita lauantailta (niistä kahdesta ainoosta biisistä, jotka sillä keikalla soitettiin, luonnollisesti) ja voi asdsfgfklöälökksdadgfdkfdza ei voi olla näin älyttömät FYYSISET reaktiot vielki. :LOL: Naama repee ku hymyilyttää enkä millään malta pysyy aloillani ku tekis vaan mieli RIEHUA joten vääntelehdin täs sohvalla ja itekseni toistelen ääneen "mitä vittua mitä vittua MITÄ PERKELEEN VITTUAAAAAA".

 

Toivottavasti iskä ei oo kotona.

 

 

 

 

On se. Hups.

 

no SAMA varsinki yes pleasen kohalla mulla ja kattelen täs noäitä huutaako matt ihan että yes please siinä kohassa missä kuuluukin? :awesome: vai onko se joku muu?

ite en jostain syystä kuullu mittään. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

no SAMA varsinki yes pleasen kohalla mulla ja kattelen täs noäitä huutaako matt ihan että yes please siinä kohassa missä kuuluukin? :awesome: vai onko se joku muu?

ite en jostain syystä kuullu mittään. :chuckle:

 

Joo tais olla sen verran huumaa ja mindfuckia korvien välissä Agitatedin jälkeen, ettei tommosia huuteluja kuullu. :LOL: Mut eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :awesome:

 

 

 

Mä haluisin tommosen näytepaidan. Nyt taitaa tosissaan fanitus hiipiä takasi, ku en oo ees huvikseni haaveillu mistään Muse-paidoista moneen vuoteen. :chuckle:

 

En kyl rupee sikaa säkissä ostamaan, jos vaikka tulis tommonen sysiruma sininen homeläiskäpaita yök.

 

 

1278_large.jpg

 

 

Näyttää ihan mun edellisen kämpän vessan katolta. D:

Link to comment
Share on other sites

Ei helevetti vasta nyt kestin kattoa videoita lauantailta (niistä kahdesta ainoosta biisistä, jotka sillä keikalla soitettiin, luonnollisesti) ja voi asdsfgfklöälökksdadgfdkfdza ei voi olla näin älyttömät FYYSISET reaktiot vielki. :LOL: Naama repee ku hymyilyttää enkä millään malta pysyy aloillani ku tekis vaan mieli RIEHUA joten vääntelehdin täs sohvalla ja itekseni toistelen ääneen "mitä vittua mitä vittua MITÄ PERKELEEN VITTUAAAAAA".

 

Toivottavasti iskä ei oo kotona.

 

 

 

 

On se. Hups.

 

NOH JOOO!! mä virnuilin koko matkan eilen kauppaan, ja näytti varmaan järkevältä kun tuttuja käveli ohi. ja en vaan ymmärrä mittään :awesome:

 

no SAMA varsinki yes pleasen kohalla mulla ja kattelen täs noäitä huutaako matt ihan että yes please siinä kohassa missä kuuluukin? :awesome: vai onko se joku muu?

ite en jostain syystä kuullu mittään. :chuckle:

 

Huutaa se siinä kohdassa ainakin jotain ? et ehkäpä yes please. En minäkään ole kuullut siinä kohdassa tuollaista :chuckle:

en ole tollaista videota nähnytkään, katsonut vaan sen missä on kamalaa kirkumista taustalla.

mä en kestä ku mun harjottelu loppuu huomenna, tulee ihan hirvee ikävä tätä toimistoo ja näitä ihmisiä :'(

 

Awwwww voihan! :supersad:

Joo tais olla sen verran huumaa ja mindfuckia korvien välissä Agitatedin jälkeen, ettei tommosia huuteluja kuullu. :LOL: Mut eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :awesome:

 

 

 

Mä haluisin tommosen näytepaidan. Nyt taitaa tosissaan fanitus hiipiä takasi, ku en oo ees huvikseni haaveillu mistään Muse-paidoista moneen vuoteen. :chuckle:

 

En kyl rupee sikaa säkissä ostamaan, jos vaikka tulis tommonen sysiruma sininen homeläiskäpaita yök.

 

 

1278_large.jpg

 

 

Näyttää ihan mun edellisen kämpän vessan katolta. D:

 

mmmm homekatttopaita, mut mä haluan tollaisen punaisen :yesey: mu mistä tollaisia saa ?

 

edit ai ihan tuolta kaupasta...noh sitten :yesey:

 

ja joo kaikkea musea vaan, kaikkea, ja en tajua. mitään. jotenkin sellainen olo et otan asiat liian vakavasti, mutta onko musen pakko soittaa jottain tollaista :phu: ku ei ymmärrä

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

No mullahan olis sekä aikaa että luonttokortti :shifty: Mutta oon huono kaikissa tuollasissa. :yesey:

No haluisitko? En tiä paljonko järkeä mun on sinne soitella ku en kummiskaa ilman korttia varmaa saa mitää varsinaisesti ostettua :chuckle: huomenaamulla siis vapautuu kai ne varatut liput jotka on jätetty lunastamatta, mut lievä pessimismi iski että onko semmosia muka.

 

Niin eli kumpi hoitaa? Jos niinki ihme pääsis tapahtuu että siellä lippuja olis ni voisin kyllä kanssa maksaa sulle heti jos uskallat koittaa.

Link to comment
Share on other sites

No haluisitko? En tiä paljonko järkeä mun on sinne soitella ku en kummiskaa ilman korttia varmaa saa mitää varsinaisesti ostettua :chuckle: huomenaamulla siis vapautuu kai ne varatut liput jotka on jätetty lunastamatta, mut lievä pessimismi iski että onko semmosia muka.

 

Niin eli kumpi hoitaa? Jos niinki ihme pääsis tapahtuu että siellä lippuja olis ni voisin kyllä kanssa maksaa sulle heti jos uskallat koittaa.

 

Noh hmm. Mua kyl pelottaa kaikki tuollaset. Monelta sinne pitäis soitella? Ja mihin? Ja mitä sanoa? Voinhan mä tietty yrittää, koska jos se on ainut mahdollisuus että sinne keikalle pääsis! Voit sääki kyllä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Haluisko kukaa säälistä tulla lauantaina Porispereen mun kaa :chuckle:

 

Aattelin et oh well, on sitä ennenki yksin festareista selvitty, ni eiköhä siellä sit ooki mun pelottavan entise koulusijaisen bändi ja en voi yksin olla sitä kattomassa eieieieiiiiii.

 

...:facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Noh hmm. Mua kyl pelottaa kaikki tuollaset. Monelta sinne pitäis soitella? Ja mihin? Ja mitä sanoa? Voinhan mä tietty yrittää, koska jos se on ainut mahdollisuus että sinne keikalle pääsis! Voit sääki kyllä. :yesey:

"Tapahtuma on loppuunvarattu.

Peruutuspaikkoja voi tiedustella puhelimitse aamuisin

0600-1-1616 ma–su 9–21 (1,78 € / min. + pvm)"

 

Hui ko onki kallista! :eek: Voin maksaa sulle kahvin tai lonksun tai vastaavan seuraavaks ko nähää jos soittelet, kävi miten kävi :yesey: Eiköhä yheksän aikoihi siinä ko soitat ja mutiset jotai epämäärästä Biffyn peruutuslipuista/varauksista, täsmällee näin mä ainaki toimisin. Ja tuo on sen verran pieni keikka ja eikö kaikki osta liput netitse nykyää, että en iha hirveesti uskaltais toivoa. Mut kannattanee silti yrittää?

 

Haluutko pistää mulle tekstarin ja tiedottaa mite käy? Sulla tuskin on mun numeroo..

 

0408486819, vau ko oliki sneaky, onneks ketää ei kiinnost :chuckle:

 

 

Ja sori että sysään tän sulle :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Haluisko kukaa säälistä tulla lauantaina Porispereen mun kaa :chuckle:

 

Aattelin et oh well, on sitä ennenki yksin festareista selvitty, ni eiköhä siellä sit ooki mun pelottavan entise koulusijaisen bändi ja en voi yksin olla sitä kattomassa eieieieiiiiii.

 

...:facepalm:

 

Mä voisin tulla kattomaan discoja ja pää kiitä mut en oo kyllä valmis maksamaan lipusta yhtään mitään :chuckle: eli jos jostain saisin ilmaislipun nii sit voisin tullaki :LOL: mut porilainen yleisö on aina ihan surkeeta ja sit lisäks discoilla on tosi aikanen slotti joten joo ihan liian kalliiks tulis toi lippu

 

mikä on sun pelottavan entisen koulusijaisen bändi? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

"Tapahtuma on loppuunvarattu.

Peruutuspaikkoja voi tiedustella puhelimitse aamuisin

0600-1-1616 ma–su 9–21 (1,78 € / min. + pvm)"

 

Hui ko onki kallista! :eek: Voin maksaa sulle kahvin tai lonksun tai vastaavan seuraavaks ko nähää jos soittelet, kävi miten kävi :yesey: Eiköhä yheksän aikoihi siinä ko soitat ja mutiset jotai epämäärästä Biffyn peruutuslipuista/varauksista, täsmällee näin mä ainaki toimisin. Ja tuo on sen verran pieni keikka ja eikö kaikki osta liput netitse nykyää, että en iha hirveesti uskaltais toivoa. Mut kannattanee silti yrittää?

 

Haluutko pistää mulle tekstarin ja tiedottaa mite käy? Sulla tuskin on mun numeroo..

 

, vau ko oliki sneaky, onneks ketää ei kiinnost :chuckle:

 

 

Ja sori että sysään tän sulle :facepalm:

 

Joo, no mä koitan, ilmottelen sit! Toivottavasti vaan herään noin aikasin :chuckle: Olisinhan tietty itekin voinut googletella nuo, haha.

Link to comment
Share on other sites

Jahas, tulipa sitten voitettua se signeerattu juliste Bank of Musesta. Nyt on jotenkin epätodellinen fiilis... Sivulla viimeistä profiilikuvaa koristaa meikäläisen pärstä. Kävin katsomassa vain uutta materiaalia, ja tulikin aikamoinen yllätys :O Nyt vain itse julistetta odotellessa :3

Link to comment
Share on other sites

Jahas, tulipa sitten voitettua se signeerattu juliste Bank of Musesta. Nyt on jotenkin epätodellinen fiilis... Sivulla viimeistä profiilikuvaa koristaa meikäläisen pärstä. Kävin katsomassa vain uutta materiaalia, ja tulikin aikamoinen yllätys :O Nyt vain itse julistetta odotellessa :3

 

Onnea :awesome:

 

 

 

 

 

MINNA niin joo! Jos eli kun näät tän ni laitahan bensamaksuinfoa tulemahan, etten vaan unhoita sitä juttua. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Onnea :awesome:

 

 

 

 

 

MINNA niin joo! Jos eli kun näät tän ni laitahan bensamaksuinfoa tulemahan, etten vaan unhoita sitä juttua. :yesey:

 

Laitan ! :yesey: heti tässä koska muuten minäkin unohdan.

 

Awwwh ja en edes oo tajunnut koko bank of muse asiaa kunnolla, että sieltä voisi voittaakin jotain :chuckle:

itse hävittänyt ne maasta poimimat setelit mikä masentaa, ja myös mun kännykän kotelon, et jee!

 

 

ja toiv. ihmisille Biffy liput tärppäis.

Link to comment
Share on other sites

mä en kestä ku mun harjottelu loppuu huomenna, tulee ihan hirvee ikävä tätä toimistoo ja näitä ihmisiä :'(

 

Awwww :supersad:

 

Joo tais olla sen verran huumaa ja mindfuckia korvien välissä Agitatedin jälkeen, ettei tommosia huuteluja kuullu. :LOL: Mut eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :awesome:

 

Mä haluisin tommosen näytepaidan. Nyt taitaa tosissaan fanitus hiipiä takasi, ku en oo ees huvikseni haaveillu mistään Muse-paidoista moneen vuoteen. :chuckle:

 

En kyl rupee sikaa säkissä ostamaan, jos vaikka tulis tommonen sysiruma sininen homeläiskäpaita yök.

 

 

1278_large.jpg

 

 

Näyttää ihan mun edellisen kämpän vessan katolta. D:

 

Mulla ainakin meni toi huuto ihan ohi, vaikka noita videoita kattellessa tajus, että se on kuulunu aika selkeestikin :LOL:

 

Tossa on kyllä pari hienoa paitaa ja olis vielä mun koossakin hyvin, mutta hyi helv. jos tosiaan tulisi toi sininen hirvitys :chuckle:

 

Awwwh ja en edes oo tajunnut koko bank of muse asiaa kunnolla, että sieltä voisi voittaakin jotain :chuckle:

itse hävittänyt ne maasta poimimat setelit mikä masentaa, ja myös mun kännykän kotelon, et jee!

 

ja toiv. ihmisille Biffy liput tärppäis.

 

No en minäkään! :LOL: Awwww :supersad:

mulla muuten on noita seteleitä pari ylimääräistä jos joku haluaa. Itsekkäästi pidin ne kaikki itelläni keikan jälkeen :facepalm:

 

 

Onko toi muuten Minna, joka kirkuu tuossa niin korkeelta? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

eikö tuo video oo jostain meidän lähteltä kuvattu, voipa varmaan ollakkin. :chuckle:

 

ja LIINA keksin just että sitte jos oikeestioikeesti joskus perustetaan pändi laitetaan sen nimeksi the night of pesaro/pesaron yö riipppuen vähän kielestä mut siis!!!!!! :awesome:! mulla on joku viimesyksyn/talven kiertueen nostalgiointihetki. :supersad::awesome::'(

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

No en minäkään! :LOL: Awwww :supersad:

mulla muuten on noita seteleitä pari ylimääräistä jos joku haluaa. Itsekkäästi pidin ne kaikki itelläni keikan jälkeen :facepalm:

 

 

Onko toi muuten Minna, joka kirkuu tuossa niin korkeelta? :chuckle:

 

Noh awww ei ehkä pärjään ilmankin, saahan niitä nyt itslelään säiliö :yesey:

 

en nyt töissä pysty katsomaan, mut kai siellä joku muukin kirkui :phu::facepalm: ja luulen etten edes tunnista omaa kirkumistani, se joku video jonka ensin näin niin aiheuttaa kaiken muun lisäksi sellaista facepalmaus-virnistelyä, et ei.:chuckle:

 

 

Ja Awwwww Ulpun kiertuenostalgia. :supersad:

:happy:

mä haluan sellaisen että ku viimeksi talvella sai jossain hienossa hetkessä ostaa lippuja, ja kuinka hyvältä se tuntui että niitä oli tulossa keikkoja kesällä, niin haluan sellaisen lippujenosto-olotila-huuman tähän nyt :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Laitan ! :yesey: heti tässä koska muuten minäkin unohdan.

 

Awwwh ja en edes oo tajunnut koko bank of muse asiaa kunnolla, että sieltä voisi voittaakin jotain :chuckle:

itse hävittänyt ne maasta poimimat setelit mikä masentaa, ja myös mun kännykän kotelon, et jee!

 

 

ja toiv. ihmisille Biffy liput tärppäis.

 

Ai sen hienon puhelinkotelon :eek: En oo kyllä varastanut vaikka olisin voinut sillä vielä leikkiäkkin!

 

eikö tuo video oo jostain meidän lähteltä kuvattu, voipa varmaan ollakkin. :chuckle:

 

ja LIINA keksin just että sitte jos oikeestioikeesti joskus perustetaan pändi laitetaan sen nimeksi the night of pesaro/pesaron yö riipppuen vähän kielestä mut siis!!!!!! :awesome:! mulla on joku viimesyksyn/talven kiertueen nostalgiointihetki. :supersad::awesome::'(

 

Miten olis Notte di Pesaro? : D

 

Mut se yö oli niin ihana<3 :supersad::happy:

Link to comment
Share on other sites

Ai sen hienon puhelinkotelon :eek: En oo kyllä varastanut vaikka olisin voinut sillä vielä leikkiäkkin!

 

 

 

Miten olis Notte di Pesaro? : D

 

Mut se yö oli niin ihana<3 :supersad::happy:

no sekin :awesome: en vaan ite osannu enemmän kieliä. :yesey:

ja oli ihana, äsken just kattelin kirkin kirjoittamaa rakkausviestiä meille. <3 ihiiii!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...