Jump to content

Recommended Posts

"alkoholin juonti tutkimus osa 1111111 mä en tiedä minne se menee mut jonnekin se menee, ehkä poskiin koska niitä pistelee, tai sit pesin kasvot tosi voimakkaasti"

 

:LOL: :LOL: :LOL: en sitte just sylkässy kaikkee juomaa suusta ulos ku alko naurattaa ihan liikaa :LOL:

 

ja kyllä mäki aattelin vetää nyt kalsarikännit että kippis vaan kaikille :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha minä en kestä näitä, kikattelen kuin idioottnäille. Ja villi-Hilda ...on ollut kyllä hyvät jutut todellakin :LOL:

 

Miten tuohon pyllykoloon on edes päädytty??

 

Ja äiti pylly!!! Mutta kusemassa mitäh häh?

 

 

 

Mutta Skype-sessiot todellakin!!! :yesey:

 

 

Äääh oli kyllä hieno kevät-kesä 2010 noin internetin käytöllisesti

Link to comment
Share on other sites

"maija lähetti olion Ruudullinen Sucklaata"

"IME ITE :LOL:"

"panda lätkäs paskaa ruutuun! :eek:"

 

 

":noey: oon vähän pettyny, ettekö muista domia ja sitä suklaa/kinuskikastiketta.. :erm:"

 

apuva, mikä tää on? :LOL:

 

"mä missasin katsekontaktin Matt:in kanssa kun sähläsin kameran kanssa joten enää en ota semmosta mukaan LAWL"

 

Ei hyvää päivää :LOL: mä luulin ja muistin, että nää catzecontactit ois ollu vaan muutamaan otteeseen, mutta ei näköjään

Link to comment
Share on other sites

"maija lähetti olion Ruudullinen Sucklaata"

"IME ITE :LOL:"

"panda lätkäs paskaa ruutuun! :eek:"

 

 

":noey: oon vähän pettyny, ettekö muista domia ja sitä suklaa/kinuskikastiketta.. :erm:"

 

apuva, mikä tää on? :LOL:

 

"mä missasin katsekontaktin Matt:in kanssa kun sähläsin kameran kanssa joten enää en ota semmosta mukaan LAWL"

 

Ei hyvää päivää :LOL: mä luulin ja muistin, että nää catzecontactit ois ollu vaan muutamaan otteeseen, mutta ei näköjään

 

Awww :LOL: :LOL: :LOL:

 

 

hhaah mit' kastikkeita?

 

ja lol, en mäkään muista näin paljon katsekontaktiasiaa olleskaan.

Link to comment
Share on other sites

Mulla lähti nostalgiamopo vähä käsistä...

 

http://www.youtube.com/watch?v=pIzkZaO6AK4

 

:dance: :dance:

 

omg seiskaluokka! :awesome:

 

muistanku 90-luvulla kaikki aina tykkäs waldosta ja mää vaan aikakoneesta. :LOL: mut tosta kappaleesta muistan kyl tykänneeni tai ainakin se oli jollain hittimusalevykkeellä jonka joskus omistin. :yesey:

 

 

ja voi äitee löytypä kyl aikamoine keskustelu nyt joka lähti siitä jostain hymiöstä joka sanoi molololokololhlolollhololkolmolojotain :LOL::facepalm: en ehkä viitti postata sitä. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mä en oo edes ikinä kuullut tollaista Waldo's People biisiä? tai siis ei ainakaan muistu siitä mitään mieleen bändistä kyllä muistan et koulussa ihmiset tykkäs, mut ah well...

 

ja mikä Twin Peaks lakana? eeen määä ainakaan tiedä..

 

mä haluan kaikki nämä nostalgia-mesetykset, laitakkaa nolot vaikka kinkkulaan :chuckle: ku nostalgia :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mä en oo edes ikinä kuullut tollaista Waldo's People biisiä? tai siis ei ainakaan muistu siitä mitään mieleen bändistä kyllä muistan et koulussa ihmiset tykkäs, mut ah well...

 

ja mikä Twin Peaks lakana? eeen määä ainakaan tiedä..

 

mä haluan kaikki nämä nostalgia-mesetykset, laitakkaa nolot vaikka kinkkulaan :chuckle: ku nostalgia :awesome:

 

laitoin sinne ihan nyt ketjun jos tulee vielä lisää arkistojen helmiä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

ja mikä Twin Peaks lakana? eeen määä ainakaan tiedä..

 

mä haluan kaikki nämä nostalgia-mesetykset, laitakkaa nolot vaikka kinkkulaan :chuckle: ku nostalgia :awesome:

 

Oliskohan Matt silloin joskus sanonu, että Suomi on vähän niin kuin Twin Peaks ja sitten me tehtiin Welcome to Twin Peaks lakana? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Oliskohan Matt silloin joskus sanonu, että Suomi on vähän niin kuin Twin Peaks ja sitten me tehtiin Welcome to Twin Peaks lakana? :chuckle:

AH JOOOOO!!! :yesey: niinpä se olikin. :yesey:

 

onpa mulla tärkeätä sanottavaa :facepalm:

 

edit mä en pääse kinkkuun :'(, joku cloudfare :erm: ongelma, ...mitäs vitsaa?

Link to comment
Share on other sites

AH JOOOOO!!! :yesey: niinpä se olikin. :yesey:

 

onpa mulla tärkeätä sanottavaa :facepalm:

 

edit mä en pääse kinkkuun :'(, joku cloudfare :erm: ongelma, ...mitäs vitsaa?

 

en tiedä onko autokorrekti vai tarkotuksella mut mua naurattaa nyt ihan liikaa toi vitsaa :LOL: jooooo väsyttääää ja liikaa lukenu tyhmiä vanhoja juttuja. :LOL:

 

suklaata tippunu sängylle ja sulanut ja nyt näyttää kun siinä olis kackaa. :(

 

(juttujen taso ei ainakaan muuttunu. :yesey:)

Link to comment
Share on other sites

Oliskohan Matt silloin joskus sanonu, että Suomi on vähän niin kuin Twin Peaks ja sitten me tehtiin Welcome to Twin Peaks lakana? :chuckle:

 

Jepjep. :yesey: Ja sit ennen keikkaa, ku se lakana oli niin iso et se olis pitäny olla barrieria vasten, niin me annettiin se jolleki eturiviin ja sille tielle se sit jäi. :supersad:

 

 

Aawww jee Kinkkukseen! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Jepjep. :yesey: Ja sit ennen keikkaa, ku se lakana oli niin iso et se olis pitäny olla barrieria vasten, niin me annettiin se jolleki eturiviin ja sille tielle se sit jäi. :supersad:

 

 

Aawww jee Kinkkukseen! :awesome:

 

mää en ees muista tollasta lakanaa :eek: luulin että oli vain bliss pl0x? :erm:

Link to comment
Share on other sites

en tiedä onko autokorrekti vai tarkotuksella mut mua naurattaa nyt ihan liikaa toi vitsaa :LOL: jooooo väsyttääää ja liikaa lukenu tyhmiä vanhoja juttuja. :LOL:

 

suklaata tippunu sängylle ja sulanut ja nyt näyttää kun siinä olis kackaa. :(

 

(juttujen taso ei ainakaan muuttunu. :yesey:)

Oman pään autokorrekti :yesey: eli ei mut

 

awwww sulannut suklaa :(

 

ja niin ne kakkkajutut ei kyllä ikinä oikeasti vanhene, oikeasti

 

Jepjep. :yesey: Ja sit ennen keikkaa, ku se lakana oli niin iso et se olis pitäny olla barrieria vasten, niin me annettiin se jolleki eturiviin ja sille tielle se sit jäi. :supersad:

 

 

Aawww jee Kinkkukseen! :awesome:

 

Oliko sellainen lakana ihan oikesti olemassa? :eek: mä en muista fyysistä muotoa kyllä ollenkaan?

 

Ja ääääh kuolen tuota moloholokolojuttualukiessaani :LOL:

Link to comment
Share on other sites

mää en ees muista tollasta lakanaa :eek: luulin että oli vain bliss pl0x? :erm:

 

Se oli oikeesti aika siisti. D: Oliskohan se jopa ollu siinä kuvas, minkä Liina postas jonnekin (tänne?) sen meidän maalailusession jälkeen? Miks muistan jotain tämmöstä. :chuckle:

 

 

 

MÄKI KUOLEN NÄILLE JUTUILLE. Chrisin ja Domin molo jam!! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Se oli oikeesti aika siisti. D: Oliskohan se jopa ollu siinä kuvas, minkä Liina postas jonnekin (tänne?) sen meidän maalailusession jälkeen? Miks muistan jotain tämmöstä. :chuckle:

 

 

 

MÄKI KUOLEN NÄILLE JUTUILLE. Chrisin ja Domin molo jam!! :LOL:

 

Mä muistin, että me tehtiin toinenkin lakana, mutta toi idea koko lakanasta oli unohtunu aikapäiviä sitten. Oliskohan se annettu Akulle ja se jäi sitten sille tielle? :chuckle:

Mutjoo kyllä siitäkin on varmaan jotain kuvia otettu. Mutta tänne on varmaan postailtu kuvia siitä "The bloody messageboard Finnish division is here <3" -lakanasta :yesey:

 

Hitto teidän molojutut :LOL: :LOL: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAH mullakin oli näitä tallennettuna ja random asioita mitä silmimlle hyppii kun nopeasti selaan:

 

Aku says:

ootteko jo päättäneet keikkavaatteet?

Liina says:

mä tuun alasti

 

:chuckle: eikös liinalla ja akulla ollu joku Juttu :eyebrows::LOL:

 

Aina sille eyebrowseja laitoin :chuckle: Näin sen stadikalla ja vähän juteltiin mut en edelleenkään tiedä tietääkö se kuka mää oon :chuckle: hahahahahahaha. Se oli ihan pieni sillon!

 

Se oli oikeesti aika siisti. D: Oliskohan se jopa ollu siinä kuvas, minkä Liina postas jonnekin (tänne?) sen meidän maalailusession jälkeen? Miks muistan jotain tämmöstä. :chuckle:

 

Mä itseasiassa löysin siitä kuvan ku selasin, ei näy kokonaan mut vähän, postaan kinkkuun :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mä muistin, että me tehtiin toinenkin lakana, mutta toi idea koko lakanasta oli unohtunu aikapäiviä sitten. Oliskohan se annettu Akulle ja se jäi sitten sille tielle? :chuckle:

Mutjoo kyllä siitäkin on varmaan jotain kuvia otettu. Mutta tänne on varmaan postailtu kuvia siitä "The bloody messageboard Finnish division is here <3" -lakanasta :yesey:

 

Hitto teidän molojutut :LOL: :LOL: :LOL:

 

Ah niin joo, hienosti pikkuhiljaa täyttyy nämä muistikeskuksen tyhjät aukot. :yesey:

 

Ja noiden keskustelujen takia toikin virke kuulosti kovin kaksimieliseltä. Goddamnit. :LOL:

 

 

Mä itseasiassa löysin siitä kuvan ku selasin, ei näy kokonaan mut vähän, postaan kinkkuun :awesome:

Jei! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

mulla on se finnish division is here-lakana täällä! :awesome: piti ottaa se roomaan/berliiniin mukaan mut unohtu tai jotain. :supersad: toisaalta missä sitä ois raahannu ja roomas varmaan aika kiva siinä kuumuudessa vielä ylimääräsen jättikokosen kankaan kanssa. :LOL: mut silti. ois ollu kiva saada se dvd:lle. :chuckle:

mut onneksi chris näki sen sentäs szigetissä sillon. :happy::awesome:

Link to comment
Share on other sites

mulla on se finnish division is here-lakana täällä! :awesome: piti ottaa se roomaan/berliiniin mukaan mut unohtu tai jotain. :supersad: toisaalta missä sitä ois raahannu ja roomas varmaan aika kiva siinä kuumuudessa vielä ylimääräsen jättikokosen kankaan kanssa. :LOL: mut silti. ois ollu kiva saada se dvd:lle. :chuckle:

mut onneksi chris näki sen sentäs szigetissä sillon. :happy::awesome:

 

:awesome: :awesome: :awesome:

 

Laitoin kinkkuun muutaman lakanakuvan joita löysin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...