Jump to content

Recommended Posts

no sekin :awesome: en vaan ite osannu enemmän kieliä. :yesey:

ja oli ihana, äsken just kattelin kirkin kirjoittamaa rakkausviestiä meille. <3 ihiiii!

 

AAAAAAAAAAAAAAAaaaawwwwww awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ihanaihanaihana

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAaaaawwwwww awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ihanaihanaihana

 

kai mää muuten muistin sen kynän antaa sulle? :eek: kun muistan vaan yhessä vaiheessa se kai oli mun laukussa ja sit en enää muista mitä tapahtui.

 

vähän välillä kyl harmittaa et kortti jäi antamatta. :supersad: ens kerralla pitäs mennä stalkkaamaan mut lol mahtaskohan siitä tulla suomenmaassa mitään...

 

 

ja ainiin

 

 

KU VITTU YES PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance::dance::dance: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

kai mää muuten muistin sen kynän antaa sulle? :eek: kun muistan vaan yhessä vaiheessa se kai oli mun laukussa ja sit en enää muista mitä tapahtui.

 

vähän välillä kyl harmittaa et kortti jäi antamatta. :supersad: ens kerralla pitäs mennä stalkkaamaan mut lol mahtaskohan siitä tulla suomenmaassa mitään...

 

 

ja ainiin

 

 

KU VITTU YES PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance::dance::dance: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

 

 

Joo, kyllä se on mulla! :awesome: Ei se olis haitannut jos se sulleki olis jäänyt kunhan ei vaan mihinkään muualle. :chuckle: Ja se kortti joo, mut eiköhän joskus tuu vielä tilanne antaa se!

 

 

 

noh sanoppa muuta kato :awesome::dance::supersad::awesome:

 

 

Link to comment
Share on other sites

kai mää muuten muistin sen kynän antaa sulle? :eek: kun muistan vaan yhessä vaiheessa se kai oli mun laukussa ja sit en enää muista mitä tapahtui.

 

vähän välillä kyl harmittaa et kortti jäi antamatta. :supersad: ens kerralla pitäs mennä stalkkaamaan mut lol mahtaskohan siitä tulla suomenmaassa mitään...

 

 

ja ainiin

 

 

KU VITTU YES PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :dance::dance::dance: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

 

 

aww joo kortti! :supersad: jos vielä joskus

 

 

 

NOH HELVETTI NIINPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

 

 

Link to comment
Share on other sites

Katon tätä Liamin Muse-leffaa. Olin aivan unohtanu tänki olemassaolon, mut toisaalta se projektihan alko jo joskus vuonna nakki ja keppi, et onko tuo ihmekään. Tuli vaan YT:s vastaan sattumalta, niin latasin ja awww tää on aika kiva. :happy: Helkkarin dramaattista editointia, mut siideri onneks tekee senki nautittavaksi.

 

Awwww mul on niin nostalginen olo ku katon tätä! Voisko Muse jälleen alkaa tehä oikeesti hyvää musiikkia, et voisin stannata niitä täysin epäironisesti? :LOL: Mutku kaipaaaaaaaaannnnnn sitä. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

eikö tuo video oo jostain meidän lähteltä kuvattu, voipa varmaan ollakkin. :chuckle:

 

Onhan se, kun samaisen henkilön MwaH+KoCin videossa kuuluu sen ärsyttävän muikkelin kiljuntaa :chuckle:

 

Noh awww ei ehkä pärjään ilmankin, saahan niitä nyt itslelään säiliö :yesey:

 

en nyt töissä pysty katsomaan, mut kai siellä joku muukin kirkui :phu::facepalm: ja luulen etten edes tunnista omaa kirkumistani, se joku video jonka ensin näin niin aiheuttaa kaiken muun lisäksi sellaista facepalmaus-virnistelyä, et ei.:chuckle:

 

mä haluan sellaisen että ku viimeksi talvella sai jossain hienossa hetkessä ostaa lippuja, ja kuinka hyvältä se tuntui että niitä oli tulossa keikkoja kesällä, niin haluan sellaisen lippujenosto-olotila-huuman tähän nyt :yesey:

 

:awesome: ja nimenomaan säilöä, mulla on vieläkin Wempliltä kerättyä confettia tallella :chuckle: oli kiva pieni ylläripylläri löytää se ja ne keikkaliput tuossa joskus taannoin ennen muuttoa :LOL:

 

No todennäkösesti oon myös kiljunut, mutta en ainakaan tunnista tahi myönnä olevani kyseinen henkilö :chuckle: Mulla nousee karvat pystyyn siitä videosta, minkä joku sieltä B-stagen päästä on kuvannut, kun ne immeiset kiljuu niin sen fiiliksen mukaisesti.

 

Ja joo toi, se oli oikeasti niin ihanaa ja helpottavaa, kun sai heti niiden keikkojen jälkeen ostaa kesälle liput ja tiesi taas näkevänsä bändin uudestaan. Vaikka olikin hirveää angstailua se paluumatka Tallinnasta takaisin Lahteen, mutta se kyllä meni nopeesti ohi kun sai liput ostetuksi. Nyt on vaan ollut hirveää masistelua tää alkuviikko, ei millään jaksaisi palata arkeen :noey: Varsinkin kun tietää, ettei mitään kivaa oo tiedossa. Ellei sitten sinne Ruotsiin (+Tanskaan) julkaista niitä keikkoja. Hyvä kun ei ensi vuodelle muutenkaan ole vielä mitään suunnitelmaa yhtään mistään :chuckle:

 

En tiiä tekeekö Mjyyyys mulle enemmän hyvää vai huonoa, kun tuntuu et mielenterveys vaan järkkyy tällaisten keikkojen jälkeen :LOL: toisaalta mielenterveys olisi varmaan jo pettänyt jos en olisi kyseiseen poppooseen tutustunut, joten ehkä parempi näin

 

Edit: ja vanhojen aikojen kunniaksi, *piip*jee ekaksi! Ja kannatti avata se lauantain valkkaripullo, kohta rupean höpöttelemään tänne kaikkea mitä ei ehkä kannattaisi

Link to comment
Share on other sites

Onhan se, kun samaisen henkilön MwaH+KoCin videossa kuuluu sen ärsyttävän muikkelin kiljuntaa :chuckle:

 

 

Edit: ja vanhojen aikojen kunniaksi, *piip*jee ekaksi! Ja kannatti avata se lauantain valkkaripullo, kohta rupean höpöttelemään tänne kaikkea mitä ei ehkä kannattaisi

 

Että se olikin ärsyttävä. Mua nauratti iha hirveesti ku muistelin kuinka se oikein LATASI sitä kirkumista niis hiljasis kohdis. :LOL: Väänsi yläkroppaa taaksepäin, veti henkeä, ootti huuliharppumerkkiääntä ja KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Kaamee. :noey:

 

 

Ou jee, vanhat kunnon boardin KALSARIKÄNNIT. :awesome: Jos olisin itekseni niin ottaisin iteki iha kunnolla, mut uutisia kattova iskä tosa vieres vähä latistaa mun tunnelmaa. D:

Link to comment
Share on other sites

Että se olikin ärsyttävä. Mua nauratti iha hirveesti ku muistelin kuinka se oikein LATASI sitä kirkumista niis hiljasis kohdis. :LOL: Väänsi yläkroppaa taaksepäin, veti henkeä, ootti huuliharppumerkkiääntä ja KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Kaamee. :noey:

 

 

Ou jee, vanhat kunnon boardin KALSARIKÄNNIT. :awesome: Jos olisin itekseni niin ottaisin iteki iha kunnolla, mut uutisia kattova iskä tosa vieres vähä latistaa mun tunnelmaa. D:

 

:LOL: :LOL: :LOL:

 

Kalsarikännit! :awesome: Tää on tosi jees, varsinkin keskellä viikkoa ja keskellä päivää ja mun pitäisi oikeasti tässä raapustaa harjoitteluraporttia valmiiksi. Noooh kyllähän sitä tarinaa siihen syntyy, mutta voi olla mukavaa lueskella jälkeenpäin mitä sitä oikein on mennyt kirjoittamaan :chuckle:

No höh! :supersad:

 

Ja nyt kun vielä muistan, mun piti jo lauantaina Stockholmin jälkeen sanoa kuinka helkkarin hyvältä ne rummut oikein kuulostaakaan siinä. Mutjoo jostain kumman syystä taisi hieman unohtua :chuckle: Ja niistä rummuista tuli aika elävästi mieleen Rock am Ringin keikkapäivystys 2010 :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mä voisin tulla kattomaan discoja ja pää kiitä mut en oo kyllä valmis maksamaan lipusta yhtään mitään :chuckle: eli jos jostain saisin ilmaislipun nii sit voisin tullaki :LOL: mut porilainen yleisö on aina ihan surkeeta ja sit lisäks discoilla on tosi aikanen slotti joten joo ihan liian kalliiks tulis toi lippu

 

mikä on sun pelottavan entisen koulusijaisen bändi? :chuckle:

Haha hyviä pointteja kyllä :yesey: Alkaa itelläki mennä vähä vaikeeks, katoin just et mulla on hädin tuskin varaa SEKÄ bussiin että lippuun. Ups. Ja kuinka hauskaa muka yksin möllötys tuolla...

 

Hmm uskaltaako sitä nimeä huudella täällä, kummiski se o just semmone egoistine juppi joka googlettelee itteää ja bändejää 24/7 :ninja: Sanon hypistellen foliohattuani..

 

 

Saijaa saijaa, ihme kuraa! :chuckle:

 

Link to comment
Share on other sites

sain tikettiin 100 €:n lahjakortin! :dance: voisin ehkä ostaa lipun editorssiin jos niitä on vielä jäljellä :yesey: tai sit ehkä porispereen? mutta ku porilainen yleisö on aina niin huono

Vou! :awesome: Mut mieti mua siellä yksin surullisena kaikkien tyhmien porilaisten keskellä!

No joo, Editors ehkä tosin on parempaa vastinetta sille rahalle :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Haha hyviä pointteja kyllä :yesey: Alkaa itelläki mennä vähä vaikeeks, katoin just et mulla on hädin tuskin varaa SEKÄ bussiin että lippuun. Ups. Ja kuinka hauskaa muka yksin möllötys tuolla...

 

Hmm uskaltaako sitä nimeä huudella täällä, kummiski se o just semmone egoistine juppi joka googlettelee itteää ja bändejää 24/7 :ninja: Sanon hypistellen foliohattuani..

 

 

Saijaa saijaa, ihme kuraa! :chuckle:

 

hieno bändin nimi :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Vou! :awesome: Mut mieti mua siellä yksin surullisena kaikkien tyhmien porilaisten keskellä!

No joo, Editors ehkä tosin on parempaa vastinetta sille rahalle :chuckle:

 

hahah :chuckle:

 

haluisin kyllä oikeesti nähä discot ja aina ollu perinteenä nähä ne kerran kesän aikana paitsi viime vuonna tää perinne rikkoutu joten ehkä se voi rikkoutua tänäki vuonna :LOL:

Link to comment
Share on other sites

hahah :chuckle:

 

haluisin kyllä oikeesti nähä discot ja aina ollu perinteenä nähä ne kerran kesän aikana paitsi viime vuonna tää perinne rikkoutu joten ehkä se voi rikkoutua tänäki vuonna :LOL:

:chuckle:

 

Elä riko, oikeesti pelastat mun viikonlopun jos tuut! Ja onhan siellä VAIKKA MITÄ muuta, kaikki tämmöset keskisuuret suomalaiset jotka on joka festarilla :yesey: onnistuin vaa missaa cmx:n ruissis ja de:n ja pää kiin (MITEN TUO TAIPUU) kaikkialla, plus oha porispere aika symppis oli yleisö mitä oli. Mut nii ilmottele ko oot varma mihi pennoses sijoitat

Link to comment
Share on other sites

Katon tätä Liamin Muse-leffaa. Olin aivan unohtanu tänki olemassaolon, mut toisaalta se projektihan alko jo joskus vuonna nakki ja keppi, et onko tuo ihmekään. Tuli vaan YT:s vastaan sattumalta, niin latasin ja awww tää on aika kiva. :happy: Helkkarin dramaattista editointia, mut siideri onneks tekee senki nautittavaksi.

 

Awwww mul on niin nostalginen olo ku katon tätä! Voisko Muse jälleen alkaa tehä oikeesti hyvää musiikkia, et voisin stannata niitä täysin epäironisesti? :LOL: Mutku kaipaaaaaaaaannnnnn sitä. :supersad:

 

Mistäs se löytyis :shifty:

 

Mä menin straight to the horses mouth ja katon Hullabaloota :supersad: mutta samalla kuitenkin niin :awesome::\mm/:

 

eikä tarvis ees siideriä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Että se olikin ärsyttävä. Mua nauratti iha hirveesti ku muistelin kuinka se oikein LATASI sitä kirkumista niis hiljasis kohdis. :LOL: Väänsi yläkroppaa taaksepäin, veti henkeä, ootti huuliharppumerkkiääntä ja KRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Kaamee. :noey:

 

Kiitos vaan ens yön painajaisista :eek:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: :LOL: :LOL:

 

Kalsarikännit! :awesome: Tää on tosi jees, varsinkin keskellä viikkoa ja keskellä päivää ja mun pitäisi oikeasti tässä raapustaa harjoitteluraporttia valmiiksi. Noooh kyllähän sitä tarinaa siihen syntyy, mutta voi olla mukavaa lueskella jälkeenpäin mitä sitä oikein on mennyt kirjoittamaan :chuckle:

No höh! :supersad:

 

Ja nyt kun vielä muistan, mun piti jo lauantaina Stockholmin jälkeen sanoa kuinka helkkarin hyvältä ne rummut oikein kuulostaakaan siinä. Mutjoo jostain kumman syystä taisi hieman unohtua :chuckle: Ja niistä rummuista tuli aika elävästi mieleen Rock am Ringin keikkapäivystys 2010 :awesome:

 

Pienessä humalassahan sitä on paljon luovempi eli go for it! Kunhan jotain shittiä saa kirjotettua niin sit on vaan heleppo muokata siitä asiallisempi. :chuckle:

 

Voi herranjumla sentään ku tuostaki on KAUAN. Aaaaaaaivan älytön sentimentaalinostalgisuus ny päällänsä ei jukeli.

 

 

edit:

Mistäs se löytyis :shifty:

 

Mä menin straight to the horses mouth ja katon Hullabaloota :supersad: mutta samalla kuitenkin niin :awesome::\mm/:

 

eikä tarvis ees siideriä :chuckle:

 

Muse bootlegs. :yesey: Aika äkkiä löytyy linkkejä ku googlettaa Muse the Movie.

 

Ja mullaki on koko tän ajan ollu hirvee tarve kattoo se! En oo vaan jostain syystä saanu aikaseksi.

Link to comment
Share on other sites

sain tikettiin 100 €:n lahjakortin! :dance: voisin ehkä ostaa lipun editorssiin jos niitä on vielä jäljellä :yesey: tai sit ehkä porispereen? mutta ku porilainen yleisö on aina niin huono

 

Onneksi olkoon :party: tuommoinen ois aika upee kyl! Nyt sitte vaan Editorsiin liput ja sinne sit minimusemiitti :yesey:

 

edit: ja täälläkin kyllä kalsaroidaan, mutta tarkoitus ois päästä myös baariin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Haha hyviä pointteja kyllä :yesey: Alkaa itelläki mennä vähä vaikeeks, katoin just et mulla on hädin tuskin varaa SEKÄ bussiin että lippuun. Ups. Ja kuinka hauskaa muka yksin möllötys tuolla...

 

Hmm uskaltaako sitä nimeä huudella täällä, kummiski se o just semmone egoistine juppi joka googlettelee itteää ja bändejää 24/7 :ninja: Sanon hypistellen foliohattuani..

 

 

Saijaa saijaa, ihme kuraa! :chuckle:

 

noinhan ei oo koskaan oikeesti tapahtunut :shifty:

 

sori, mä nyt vaan vastailen kaikkeen :$

Link to comment
Share on other sites

sain tikettiin 100 €:n lahjakortin! :dance: voisin ehkä ostaa lipun editorssiin jos niitä on vielä jäljellä :yesey: tai sit ehkä porispereen? mutta ku porilainen yleisö on aina niin huono

 

Ohhoh :awesome:

 

" Currently Active Users Viewing This Thread: 7 (5 members and 2 guests) "

 

Oisko joku ennätys

 

Yksi guest saattoi sitä paitsi olla meikäläinen, kun tää boardi taas heittää mut vähän väliä ulos :chuckle:

 

Pienessä humalassahan sitä on paljon luovempi eli go for it! Kunhan jotain shittiä saa kirjotettua niin sit on vaan heleppo muokata siitä asiallisempi. :chuckle:

 

Voi herranjumla sentään ku tuostaki on KAUAN. Aaaaaaaivan älytön sentimentaalinostalgisuus ny päällänsä ei jukeli.

 

No todellaki! Varsinki kun pitäisi vähintään 10 sivua vääntää kasaan ja mulla ei oo mitään sanottavaa. Ja huomenna töihin samaan paikkaan, aijaijai! (meh)

 

Ja niiiii-iiiiin! :LOL: (:supersad:) muistan vaan, että meillä oli Helin kanssa jotain fanityttöilykohtauksia Stockholmiin ja niihin rumpuihin liittyen :chuckle:

 

edit: ja täälläkin kyllä kalsaroidaan, mutta tarkoitus ois päästä myös baariin :yesey:

 

:awesome:

 

Suakelin multi-quote, kestää miljoona vuotta vastata

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...