Jump to content

Recommended Posts

Niinno eipä se pakollista oo, toisaalta mun tekis mieli mennä kattomaan Olavia silloin la niin tuo ma olisi passelimpi. Ja tuleehan tuo nyt suht pian ulos muutenkin :yesey:

 

Mä en oo ihan vakuuttunu Madnessin käytöstä CSI:n mainoksessa :chuckle:

 

ai meeks sä kattomaan Uusivirtaa Nosturiin? Mä meen ehkä myös sinne :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Olin ihan unohtanut että lauantaina turussa kaverin juhlat että eipä käykään se lauantaina. Eli kootkaa kollektio maanantaille !

 

Meen sitten la yönä katsomaan sen kotikaupungissani.

 

Ai onko madness siinä? :LOL:

Mitä nuo Biffy-liput mahto maksaa niinku kaupasta? Haluisin vaa nii kovasti tulla myös, mut jotenki en haluis kuitenkaan tulla skämmätyks jossain huuto.netissä :supersad:

 

Mistä mihin oot Turussa? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

jee :LOL:

 

tumblr_mv6juroB0U1runv3vo1_500.gif

 

luulin jo hetken että toi olis jotenkin siitä dvd:stä mut jos siihen ei blackouttia tuu ni joo. mut silti lol. hienosti edustetaan. :yesey: charlesnaamarikin melkein näkyy. toivottavasti mun explorers/guiding light eläytymiset sit kans päätyi sille filmille.

 

 

voi jessus tossa on videokin ei saaaatana

:LOL: en ehkä sittenkään haluu nähä mitään hoodeenä Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

Mitä nuo Biffy-liput mahto maksaa niinku kaupasta? Haluisin vaa nii kovasti tulla myös, mut jotenki en haluis kuitenkaan tulla skämmätyks jossain huuto.netissä :supersad:

 

Mistä mihin oot Turussa? :awesome:

37€+kulut näyttäisi tuossa kuitissa lukevan

silloin kun on tuo muse-asia yöllä leffassa ja isänpäivä, niin olen vaan la-su. Mutta kyl mä siel muuten olen joka toinen viikonloppu ainakin. ja seuraavan viikonkin loppuna la-su.

Haluttaisko joskus vaikka nähä? :awesome:

 

jee :LOL:

 

tumblr_mv6juroB0U1runv3vo1_500.gif

 

luulin jo hetken että toi olis jotenkin siitä dvd:stä mut jos siihen ei blackouttia tuu ni joo. mut silti lol. hienosti edustetaan. :yesey: charlesnaamarikin melkein näkyy. toivottavasti mun explorers/guiding light eläytymiset sit kans päätyi sille filmille.

 

 

voi jessus tossa on videokin ei saaaatana

:LOL: en ehkä sittenkään haluu nähä mitään hoodeenä

 

Hyi HELE en loikein arvosta omaa naamaani :LOL: ja onpa oma itsensä hassuna giffinä :chuckle:

HEI MAANATAI? passaako et nähtäisi? Hela dagen oisi aikaa!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hyi HELE en loikein arvosta omaa naamaani :LOL: ja onpa oma itsensä hassuna giffinä :chuckle:

HEI MAANATAI? passaako et nähtäisi? Hela dagen oisi aikaa!

mitähän tuolla sivussa tapahtui ku molemmat käännytään tolleen :LOL:

 

ja joo unohan kokoajan että oot tulossa! :LOL: passaapi! ellei jotain yllättävää ilmaannu mut en usko että.

Link to comment
Share on other sites

mitähän tuolla sivussa tapahtui ku molemmat käännytään tolleen :LOL:

 

ja joo unohan kokoajan että oot tulossa! :LOL: passaapi! ellei jotain yllättävää ilmaannu mut en usko että.

 

Noh niinpä... :chuckle:

 

Jee, mitäs tehtäisiin. Tulenko käymään ja jotain vai mitäs tehtäisiin?

Ja minäkin unohdan kun yleensä kaikkea keikkaa, ja nyt ei sellaisia, pelkästään olemista..mutta e nyt enää unohda kun tänään lennetään.

Link to comment
Share on other sites

Noh niinpä... :chuckle:

 

Jee, mitäs tehtäisiin. Tulenko käymään ja jotain vai mitäs tehtäisiin?

Ja minäkin unohdan kun yleensä kaikkea keikkaa, ja nyt ei sellaisia, pelkästään olemista..mutta e nyt enää unohda kun tänään lennetään.

 

mennään hengaamaan johonki! en vaan tiiä minne eikä mulla oikeestaan oo rahaakaan mut johonki mihin pääsen bussilla. :LOL: mut en haluu olla jumissa täällä. pitäisi miettiä jotain jännittäviä paikkoja...

Link to comment
Share on other sites

mennään hengaamaan johonki! en vaan tiiä minne eikä mulla oikeestaan oo rahaakaan mut johonki mihin pääsen bussilla. :LOL: mut en haluu olla jumissa täällä. pitäisi miettiä jotain jännittäviä paikkoja...

 

Noh jos keksit jonkun hyvän mihin ei erityisesti tarvitse rahhaa mulle käy kaikki oleminen!! :happy: ilmoittele jossakin niin katsellaan

Link to comment
Share on other sites

Noh jos keksit jonkun hyvän mihin ei erityisesti tarvitse rahhaa mulle käy kaikki oleminen!! :happy: ilmoittele jossakin niin katsellaan

 

...toisaalta vois mennä johonkin stoke newingtonin hipsterikahviloihin.. :chuckle: mut en tiedä. ehkä se koomistuttaisi liikaa. mut dalstonissa oisi kyllä yks paikka mistä saa niin juuttaan hyvää chocolate milkshakea että melkein voisin 3 puntaa sellaiseen uhrata. :eek:

Link to comment
Share on other sites

...toisaalta vois mennä johonkin stoke newingtonin hipsterikahviloihin.. :chuckle: mut en tiedä. ehkä se koomistuttaisi liikaa. mut dalstonissa oisi kyllä yks paikka mistä saa niin juuttaan hyvää chocolate milkshakea että melkein voisin 3 puntaa sellaiseen uhrata. :eek:

Pirtelö kuulostaa hyvältä!nähdään siellä? Laitatko paikan ja ajan jossain

Link to comment
Share on other sites

Pirtelö kuulostaa hyvältä!nähdään siellä? Laitatko paikan ja ajan jossain

 

dalston junction on asema ja se on ihan siinä vieressä! :yesey: pitää vielä katsoa ajankohtaa esim monelta herään ja näin. :chuckle: mutmut hei siitähän voisi sit kävellä kumpaan tahansa suuntaan joko stoke newingtoniin tai sit sinne kanaalille päin (kun oon vasta viimeaikoina tajunnut et tässä kaupungissa on sellainenkin :LOL:) eilen siellä olin ja ois ollut se markettikin missä hirmunen hipsterikeskittymä lol mut oli muutenkin ihan kivannäköistä! pari puistoa siinä huudeilla yms. mut joo voisi ehkä hengailla siellä. :yesey: mullekkin vähän tällaista kotiseutukatsausta, ei oikeen muuten tule käytyä. :chuckle: pitäisi kai.

Link to comment
Share on other sites

dalston junction on asema ja se on ihan siinä vieressä! :yesey: pitää vielä katsoa ajankohtaa esim monelta herään ja näin. :chuckle: mutmut hei siitähän voisi sit kävellä kumpaan tahansa suuntaan joko stoke newingtoniin tai sit sinne kanaalille päin (kun oon vasta viimeaikoina tajunnut et tässä kaupungissa on sellainenkin :LOL:) eilen siellä olin ja ois ollut se markettikin missä hirmunen hipsterikeskittymä lol mut oli muutenkin ihan kivannäköistä! pari puistoa siinä huudeilla yms. mut joo voisi ehkä hengailla siellä. :yesey: mullekkin vähän tällaista kotiseutukatsausta, ei oikeen muuten tule käytyä. :chuckle: pitäisi kai.

 

Kuulostaa hyvältä, olisi hyvä sää niin kiva olisi kävellä!! Mutta ilmoitellaan!

Link to comment
Share on other sites

Jotenkin ihan järkyttävän informatiivisia nuo meidän viestit :chuckle: mut ah jee! kaikkea

 

edit ekaa kertaa varmaan kahteen vuoteen tuntuu et tarttis vaihtaa näitä boardi-asioita, avaa ja siggiä, mutta en kyl jaksa...mut joksikin kuvaamakksi

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Mitenkäs tänään; Häntä vai Hänet?

 

No riippuu kenestä puhutaan! Häntä jos kuuma ja hänet jos ei. :yesey:

 

Ja Minna oon miettinyt samoja, mutta jotenki ku täällä niin vähän enää roikkuu (:supersad:) ni ei jaksa jotenkaan panostaa enää oikein niin (ihan ku aikasemmin olisin panostanut :chuckle:).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...