Jump to content

Recommended Posts

ai että Meiksikoon?

 

miten voikin näin väsyttää. mutta toisaalta jos kävisi vaikka pyöräilemässä on vähän sellainen olo.

 

Haha Meiksiko :LOL: En ees tajunnut. Mutjoo, tai Meksikoon, ihan miten vaan. :yesey:

 

Me ollaan myrkyttäjäevakossa toimistolla ja mulla on kauhea nälkä. Pakko varmaan lähteä Ulos Syömään!

Link to comment
Share on other sites

Noh Meksikossa ois varmaan kivaa kyl minäkin voisin.

 

Minä myös olisin voinut sen 2nd lawn jo ottaa, pohjanmaalohdutukseksi.

 

Olen hävittänyt pyörän avaimen, joten otin förin toiselle rannalle ja ostin jätskin kävelylenkin kunniaksi. Logiikka on hyvä tässä. Sit kunhan föri menis vielä ettei lenkki turhaan veny..

Link to comment
Share on other sites

 

 

MINNA muistat varmaan kertomukset burrowsin perheen arkielämästä ja sit tapahtuu tämmöstä. :LOL:

 

@andywburrows: @scientistbros Mum, Chris & Keith on Ilkley Moor…

tumblr_m7vqf6hyru1qc9mdzo1_500.jpg

 

JOO muttakun. mua koomistuttaa jostain syystä.

 

 

 

 

N'awwwwwwwwwwwwww :LOL: äitiäiti...

ne on kyl hyviä kertomuksia <3

 

mut kenen tai mikä äiti toi on kun noin nuori :eek:

 

 

 

mulonsellainen ihmisiäjoita entajua fanitytötys rikuriihilahtea kohtaan, tai fanitytötys on kyl liikaa sanottu, ja olen puhunut tästä jostain aikaisemminkin koska dejavu

ja varmaan olen tämänkin laittanut aiemminkin

assosiaatioleikkiä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ihana kuva vaikka en näin muuten Burrowsin perheen arjesta kertovia juttuja ookaan kuullut mutta awww!

 

Ja just tänään mietin et miten äkkiä syyskuu on ja miten äkkiä tulee musen uus levy nyyh. Mutta eiköhän tää aika silti mee nopsaa.

Link to comment
Share on other sites

mulonsellainen ihmisiäjoita entajua fanitytötys rikuriihilahtea kohtaan, tai fanitytötys on kyl liikaa sanottu, ja olen puhunut tästä jostain aikaisemminkin koska dejavu

ja varmaan olen tämänkin laittanut aiemminkin

assosiaatioleikkiä :yesey:

 

no sehän on söpö :chuckle: ja muutenkin noi ylen nuoremmat urheilutoimittajat on symppiksiä. Paitsi sillä yhdellä naisella on aika metallinen ääni

Link to comment
Share on other sites

LOMA!! :dance::dance: en yhtään tajua et huomenna täytyy lentää ja en osaa pakata kun en tiedä mitä otan niin kuumaksi viikoksi mukaan ja öääöäöä. :LOL: mut jee ei töitä vähään aikaan! :dance:

 

ONNEA! :awesome::dance: Ja Tervetuloa! :awesome:

 

 

Mä en tiedä miten saan tuon hemmetin paskan tuosta lattiasta pois. Oon luutunnut kaks kertaa mut vieläkään ei vaikutusta. En jaksa enää. :yesey: Joten tervetuloa Ulpu ehkäpä begbugittomaan mutta limaiseen asuntoon. :yesey::fear:

Link to comment
Share on other sites

ONNEA! :awesome::dance: Ja Tervetuloa! :awesome:

 

 

Mä en tiedä miten saan tuon hemmetin paskan tuosta lattiasta pois. Oon luutunnut kaks kertaa mut vieläkään ei vaikutusta. En jaksa enää. :yesey: Joten tervetuloa Ulpu ehkäpä begbugittomaan mutta limaiseen asuntoon. :yesey::fear:

 

kiitoksia! :awesome: aaaa en kestä huomenna nähään! :dance: vaikka Yhtään en tajua et tässä se loma nyt on jota on odotettu siitä lähin kun islannista tulin. :chuckle:

 

ja ei mittään, mielummin limaa kun elukoita. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

kiitoksia! :awesome: aaaa en kestä huomenna nähään! :dance: vaikka Yhtään en tajua et tässä se loma nyt on jota on odotettu siitä lähin kun islannista tulin. :chuckle:

 

ja ei mittään, mielummin limaa kun elukoita. :yesey:

 

:awesome:

 

:yesey:

 

Oon humalassa. Mutta huomenna on rancca päivä turisteilla bolognassa ja sitten ulpua vastaan ja kaikkea mutta kivaaa! :awesome: Hyvää matkaa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

noh hei! Mitäs sinne? :happy:

 

Ei mittään! Tultiin aamulla Bolognasta ja sit käytiin Pisassa! Huomenna Siena+Monteriggioni, kysytäänköhän multa taas paperit. :chuckle: Katottiin tänään kauniita kuvia diaesityksellä kun juotiin kahvia. :yesey: Nyt mennään baariin. Illanjatkot! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ei mittään! Tultiin aamulla Bolognasta ja sit käytiin Pisassa! Huomenna Siena+Monteriggioni, kysytäänköhän multa taas paperit. :chuckle: Katottiin tänään kauniita kuvia diaesityksellä kun juotiin kahvia. :yesey: Nyt mennään baariin. Illanjatkot! :happy:

 

awww hienot diaesitykset :happy: tai ehkä te katsoitte jotain fiksua. :D

Ja awweh italia :happy:

 

Vässsyyyyyh

Link to comment
Share on other sites

jee! :awesome:

 

 

 

MUT EN KESTÄ miten pieni maailma, helin veljen tyttöystävän äiti on meidän äitin työkaveri/entinen työkaveri/joku tuttu??!? :LOL: kun äiti oli tänään nähny sitä jossain kylällä ja sit olivat jostain lontooseen muuttamisista puhunu jotain en ees tajunnu mitä ja miten mut kuitenki jotain jotain. :LOL:

 

JOOO itekin mietiskelin tätä pieni maailma-asiaa sillon kun asia mulle selvis ja mun piti siitä sulle sanookin mutta sit se jotenkin unohtu :LOL: kun puhuttiin joskus suonenjoesta tai jotain ja mainitsin että mun tuleva kämppis on sieltä päin kanssa niin siitä se lähti :chuckle: aika hassua

 

K-olo- polo

:supersad:

 

omituiset uudet fontit täälla tai kuvittelenko...

 

:supersad:

 

On uudet fontit, itekin jopa huomasin ja on koko muse.mu saanu jotain uudistusta :eek:

Link to comment
Share on other sites

täällä on tapahtunu jotain. en tiiä kyllä mitä. hmm

edit. aa FONTIT :yesey: ja mikä toi tausta on? :unsure:

 

oon näin lähellä [-] että ostaisin flowin huomiselle päivälle lipun, koska frank ocean.

DKLÖJAÖDLJÖADJÖDJKÖD! KERTOKAA MITÄ MÄ TEEN. KU KUOLEN JOS EN MEE MUKKU OON NIIN SÄÄLITTÄVÄ JA VITUN KYPSÄ IHMINE ET EN YKSIN HALUA, MUT FRANK OCEAN!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...