Jump to content

Recommended Posts

lol JOS MÄ NY OSTAN TON NIIN SIT MUN ON PAKKO MENNÄ EIKÄ MUN PIDÄ ITKEÄ TÄÄLLÄ MUN TYHMIEN YSTÄVIEN TYHMIÄ MUSIIKKIMAKUJA?! :'(

JA SIT HUOMEN ITKEN KOKO PÄIVÄN YHEKSÄÄN ASTI KU OON YKSINÄINEN JA SIT FRANK OCEAN! JA KAIKKI ON TÄYDELLISTÄ.

 

edit. just mun tuuria. keikka peruuntu :( mut saampahan rahani takasin.

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

Hrrrrr menipäs kylmät väreet tuota Unsustainablea kuunnellessa. Vaikka mua on jotenkin suunnattomasti ruvennut ärsyttämään tuollainen dubstep, joka on vaan rasittavaa vinkuvonkua. Pitää siinä nyt jotain ideaa olla. Tai onhan siinä. Mitähän mun piti yrittää selittää? No siis kuitenkin se kuulostaa inhottavalta korviin :LOL:

 

We're pleased to unveil The 2nd Law Deluxe Box Set featuring:

 

- A liquid crystal, heat sensitive lid

 

dafuq? mikä toi on :chuckle:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Hrrrrr menipäs kylmät väreet tuota Unsustainablea kuunnellessa. Vaikka mua on jotenkin suunnattomasti ruvennut ärsyttämään tuollainen dubstep, joka on vaan rasittavaa vinkuvonkua. Pitää siinä nyt jotain ideaa olla. Tai onhan siinä. Mitähän mun piti yrittää selittää? No siis kuitenkin se kuulostaa inhottavalta korviin :LOL:

 

 

 

dafuq? mikä toi on :chuckle:

 

awwh huonolla tappaa kylmiä väreitä? :chuckle:

 

Ja niinpä, itsekin mietin kun tilasin, Mut sittenpä näkee :yesey:

 

Keihästä tänään.. :awesome: oisi kyllä joku flowkin maistunut, Mut oh well

Link to comment
Share on other sites

Munkin tekis mieli tilata se mut toisaalta en oikeen luota tuohon Italian postiin :shifty: Enkä kai tarvi kaikkea tuollasta mutta silti olishansenyt ihana. :yesey:

 

Niinkö ne sen hukkais?

Mä ene hkä TARTTE kaikkea sitä myöskään, mut asiat ja tavarat ja Muse :happy:

 

pronssimitali ja kaikkea urheilua :happy:

 

ja yritin katsella lentäviä tähtiä, mut ei näkynyt :supersad:

 

pari päivää lomaa kylläkin :awesome::dance:

Link to comment
Share on other sites

Ulpulle hyvääääääää syntäriäääääääääääää!!!!! :dance::party:

 

kiitos :yesey:

 

on kuulkaa savon poika se keihásmies ja sillá on ollu suonenjokelainen tyttöystává (eikai ne enáá yhes ole en tiedá..) jonka kanssa máákin olen penskana joskus leikkinyt. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Minnnnaaaa http://shop.blackmilkclothing.com/collections/leggings/products/police-box-leggings :'( onneks nuo on jotku tom baker/4th doctor "tardis" aka jostai liikennemuseosta random kuva, mua toi mustaisuus häiritsee ehkä liikaa

Ja kaikki noide sivuilla o yhtäkkiä maailma suurimpia DR WHO faneja ja mulle on niii pet peeve ko ihmiset kirjottaa sen dr. GRAAAAAAAAH /ongelmat

 

Jännää ko suomee tulee yks niistä harvoista räppäri-ihmisistä joista tykkään (Tech N9ne), ONNEKS oon sillo poissa koska muute houkuttais iha liikaa ja miettikää mua yksin jossai semsel keikal :chuckle: Iha elementissäni oisin varmasti

 

Ja missä vika ko nää on musta KAUNEIMMAT evör. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Minnnnaaaa http://shop.blackmilkclothing.com/collections/leggings/products/police-box-leggings :'( onneks nuo on jotku tom baker/4th doctor "tardis" aka jostai liikennemuseosta random kuva, mua toi mustaisuus häiritsee ehkä liikaa

Ja kaikki noide sivuilla o yhtäkkiä maailma suurimpia DR WHO faneja ja mulle on niii pet peeve ko ihmiset kirjottaa sen dr. GRAAAAAAAAH /ongelmat

 

Jännää ko suomee tulee yks niistä harvoista räppäri-ihmisistä joista tykkään (Tech N9ne), ONNEKS oon sillo poissa koska muute houkuttais iha liikaa ja miettikää mua yksin jossai semsel keikal :chuckle: Iha elementissäni oisin varmasti

 

Ja missä vika ko nää on musta KAUNEIMMAT evör. :facepalm:

 

oo lol tardis-leggarit mut hauskat silti, en mä' kyl sellaisia mut silti.

 

Ja mä tahdon tollaiset kengät nyt heti...:yesey:

Link to comment
Share on other sites

JOko täällä innossain odotellaan Spaissareita :awesome: ja ilmeisesti joku pieni bändi ku musekin esiintyis viel :shifty: ja siis tietty olympialaisten päättäjäisiä tarkoitan :chuckle:

 

mutta ilmeisesti kaikki on tv:n ääressä :yesey:

 

jOooooo

 

Kauniita värejä :happy:

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup::chuckle:

 

Mutta ONNEA! :awesome:

 

Ulpu, onnea! :awesome::party::kiss:

cheers! :yesey:

 

 

aaaaaahihihi kun tuli váhán jánnittává olo tosta musesta' :awesome: tai ettá pari kuukautta enáá ja skldjfdfjklgjdklfgd! :dance: vaikka ylláttáván ákkiá oli ohi se kaikki ottaen huomioon et niillá kuitenkin se virallinen kappale mut eipá sitá taidettu yleensákkáán niin paljoa missáán kuulla... :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Joku dokkari, jossa on Pulp teemalta. Joo.

 

Edit. Joku Sheffield dokkari, en kestä vauvakasari Pulp pätkiä ja katosta roikkuvia muovipusseja joissa on eri värisiä nesteitä. Awwwhhhh

 

meinasin tulla sanomaan tuosta samasta dokkarista eilen, mutta hyvä että olit huomannu :chuckle:

 

Jarvis on kyllä jännän näköinen mies.

Link to comment
Share on other sites

meinasin tulla sanomaan tuosta samasta dokkarista eilen, mutta hyvä että olit huomannu :chuckle:

 

Jarvis on kyllä jännän näköinen mies.

 

:yesey:

 

ja jännännäköinen mitäköhän sekin meinaa :LOL:

hius-identiteetti-kriisi! D:

lyhkäsiks napsin khyl!

heräsin nyrkin kokone takku pehkossa.

ei. enää. koskaan.

 

ja eikun malleja etsiin :awesome:

 

 

vittu.

 

awwwww suvin hiuskriisit :happy: vaikka ei se nyt ihanaa. tänään just mietin itse sellaista edestä pidempää lyhyttä tukkaa ja sinäkin kyl kävit mielessäni hiusjahkailujeni kans

 

mut enempi tää kaipas väriä kun on niin tyhmä juuri kasvu ja näyttää töhnäseltä.

 

tein tänään niin pal ikäviä puhelinasioita, et olen asainnut jätskiä ja leffaa (tai noh kävin jo leffassa mut en keksinyt muutakaan tekemistä)

ja olenkehan ihan sairas mut kaupoissa vaatteet näytti ihan tylsistä tai noh katsoin vaan ale-tankoja mut silti. noh yksi kiva mekko, mutta ku ei voi mekkoja, ja kengät tahtoisin jotkut missä ei oo nauhoja kun kaikissa kengissä on ja laiskottaa aina joskus.,

 

ja oleellista

Link to comment
Share on other sites

Tää on jännä tää maa elokuussa. Kun kaikki on kiinni. Noh mun gelateria on auki mutta kirjastokin koko viikon kii ja suurin osa pikkukaupoista koko kuun. Ja huomenna on sellanen vähänku paikallinen juhannus ja sit kaikki on merellä ja tekee juttuja enkä tiiä mitä teen koska mun sosiaaliset kontaktit on niin surkeet. Ja niistä tuli mieleen et mulla on jotenkin sellanen down-olo nyt kun on ollut niin ihania aikoja kun Ulpukka oli käymässä ja sitten Annika joka lähti eilen ja nyt on outoa kun joutuu puhumaan taas erimaata ja ei oo sellasia ihmisiä kenen kaa höpötellä :supersad: Mutta eiköhän se tästä taas tasapainotu ja lauantaina meen Roomaan ja sit Suomeen ja aika jännää. Sellanen tarina elämästäni. :yesey: lol

Link to comment
Share on other sites

:yesey:

 

ja jännännäköinen mitäköhän sekin meinaa :LOL:

 

awwwww suvin hiuskriisit :happy: vaikka ei se nyt ihanaa. tänään just mietin itse sellaista edestä pidempää lyhyttä tukkaa ja sinäkin kyl kävit mielessäni hiusjahkailujeni kans

 

mut enempi tää kaipas väriä kun on niin tyhmä juuri kasvu ja näyttää töhnäseltä.

 

tein tänään niin pal ikäviä puhelinasioita, et olen asainnut jätskiä ja leffaa (tai noh kävin jo leffassa mut en keksinyt muutakaan tekemistä)

ja olenkehan ihan sairas mut kaupoissa vaatteet näytti ihan tylsistä tai noh katsoin vaan ale-tankoja mut silti. noh yksi kiva mekko, mutta ku ei voi mekkoja, ja kengät tahtoisin jotkut missä ei oo nauhoja kun kaikissa kengissä on ja laiskottaa aina joskus.,

 

ja oleellista

 

No se oli vähän sellainen jännä.. koska jännä on niin hieno sana

Ei mut toisaalta se oli tai on ehh ruma mutta toisaalta hirveän symppiksen näköinen. Ja sillä oli sellaisia tietynlaisia hassuja liikkeitä.

Ehkä se oli vaan se ylikasvanut pehko + hikinen naama + ne lasit mikä teki siitä niin.. noh sellaisen.

Sillä on kyllä ihan törkeän pitkät sormet :LOL:

 

mullakin on vähän hiuskriisiä. En oikein tiedä pätkäisisikö sitä taas kunnolla lyhyemmäksi vai yrittäisinkö peräti kasvattaa (!!!) pidemmäksi. Ainakin tän takajeejee McGyver tukan aion leikata tuossa parin viikon päästä :yesey:

 

Pitäähän sitä nyt itseään palkita, kun tuollaisia kökköjä asioita tekee. Inhoan vieläkin puhelimessa puhumista :chuckle:

 

Mun kummityttö aloitti tänään koulun :stunned: mihin nää vuodet on menny?

Link to comment
Share on other sites

Tää on jännä tää maa elokuussa. Kun kaikki on kiinni. Noh mun gelateria on auki mutta kirjastokin koko viikon kii ja suurin osa pikkukaupoista koko kuun. Ja huomenna on sellanen vähänku paikallinen juhannus ja sit kaikki on merellä ja tekee juttuja enkä tiiä mitä teen koska mun sosiaaliset kontaktit on niin surkeet. Ja niistä tuli mieleen et mulla on jotenkin sellanen down-olo nyt kun on ollut niin ihania aikoja kun Ulpukka oli käymässä ja sitten Annika joka lähti eilen ja nyt on outoa kun joutuu puhumaan taas erimaata ja ei oo sellasia ihmisiä kenen kaa höpötellä :supersad: Mutta eiköhän se tästä taas tasapainotu ja lauantaina meen Roomaan ja sit Suomeen ja aika jännää. Sellanen tarina elämästäni. :yesey: lol

 

awwwwwwh kiinni oleva italianmaa, ku täällä tuntuu et ihmiset palaa rutiineihin ja kesä ja hiljaiselo on jotenkin ohi.

mut :awesome: Roomalle ootko siellä pitkään ja millois lennät suomehe?

No se oli vähän sellainen jännä.. koska jännä on niin hieno sana

Ei mut toisaalta se oli tai on ehh ruma mutta toisaalta hirveän symppiksen näköinen. Ja sillä oli sellaisia tietynlaisia hassuja liikkeitä.

Ehkä se oli vaan se ylikasvanut pehko + hikinen naama + ne lasit mikä teki siitä niin.. noh sellaisen.

Sillä on kyllä ihan törkeän pitkät sormet :LOL:

 

mullakin on vähän hiuskriisiä. En oikein tiedä pätkäisisikö sitä taas kunnolla lyhyemmäksi vai yrittäisinkö peräti kasvattaa (!!!) pidemmäksi. Ainakin tän takajeejee McGyver tukan aion leikata tuossa parin viikon päästä :yesey:

 

Pitäähän sitä nyt itseään palkita, kun tuollaisia kökköjä asioita tekee. Inhoan vieläkin puhelimessa puhumista :chuckle:

 

Mun kummityttö aloitti tänään koulun :stunned: mihin nää vuodet on menny?

 

Noh ymmärrän nämä hiki-rasvalettijarvis pointit :chuckle: mut silti. ja pitkät sormet :happy:

 

ja minäkin vihaan tulen kyllä varmaan aina ja ikusiesti vihaamaan, kyllä se töissä menee mut muuten :noey:

 

never let me go tuli canal joltain ja :'( vaikka olen sen nähnytkin (ja on se reeveereellä etossa, et en tiedä miksi piti katsoa mut kattoin silti...) ja suklaa-lakujätskiä :happy:

 

raiski lopettaa ainakin talveks lennot turusta :supersad: ja vähentää muuallakin ...sillä et nyt suurempia reissuja talveksi suunnitteilla, mut silti

Link to comment
Share on other sites

awwwwwwh kiinni oleva italianmaa, ku täällä tuntuu et ihmiset palaa rutiineihin ja kesä ja hiljaiselo on jotenkin ohi.

mut :awesome: Roomalle ootko siellä pitkään ja millois lennät suomehe?

 

Lauantaiaamulla lähden täältä ja koska otan tuollaisen hikijunan ni oon iltapäivällä perillä, sitten sunnuntain turisteilen ja maanantaiaamupäivällä sitten kentälle ja illalla sitten oon Suomenmaassa. Ei mulla oo siellä aikaa ku se vajaa pari vuorokautta mutta eiköhän siinä vähän ehdi vaikka mulla on jo hillitön lista asioista missä haluan käydä! :awesome: Millonkas se sun s-joellemuutto olikaan? Tuun nimittäin käymään kaupungissa tuossa loppukuussa vähäsen ja jos oot jo ni juuaan kyllä kahvit! Sellaset suomalaiset lirusuodatinkahvit. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...