Jump to content

Recommended Posts

no hyi oli kyllä nii nihkiä meno

ku kyllä määki rakastan semmosta niinku illanviettoo jossai sillee rauhassa kivojen ihmisten kaa ja jooo mut sillee öööh

 

http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2007/aug/13/fashion.comment

 

brooker tietää, SALALIITTO

mitä kukaa oikeesti saa irti tuommosesta, varsinki tuolla oli surullista ko MÄÄKI antisosiaalisena näätänä tunsin melkee kaikki väh. naamalta ni siellä ne vaa joka viikonloppu flirttailee samojen tyyppien kanssa? :erm: täh

 

ja miksi soittaa baarissa pelkästää semmosia kaks vuotta vanhoja hittejä, ku niissä ei oo vielä nostalgiaa mut ne on silti ärsyttävän kuluneita :facepalm:

 

hei en lähe kotoa ennen NZ onks ok

paitsi kerran turkuu

 

voi hikinen baarimaailma ja joo ei siinä mitään tolkkua tao siis vaanhyi ja huoh ja yök. yökerhot ja semmoiset Bilettämiset

 

Brooker tietää :yesey:

 

 

ja miksi yhden jackass-leffan soundtrackilla on common people

 

Koska jackass = :awesome:

ai eikö?

ja minkä muka kun en oo tajunnut (ja kylklä olen nähnyt ne kaikki)

voi helvetti radioheadiin ois nyt kenttälippuja mut SEITTEMÄNKYMPPIÄ. ei ehkä. :noey::supersad: plus kulut päälle ni joo.

 

:eek: noh onpa hintaisaa

 

 

ja voi teit kuumuudessa kärsiviä, täälläki on ihan tarpeeks lämmin. :yesey:

 

2viikkoa enää turkkusessa :'( mäenala tai aaln mut ääääähhh mulla on lievä tällainen vasatakkainen aikuiselämä-lapsiperheys-hengaus-angst...lol vaikka ei tarviikaan olla kuulia ja hienoa ja rentoa ja kaikkea mut silti...

Link to comment
Share on other sites

voi hikinen baarimaailma ja joo ei siinä mitään tolkkua tao siis vaanhyi ja huoh ja yök. yökerhot ja semmoiset Bilettämiset

 

Brooker tietää :yesey:

 

Koska jackass = :awesome:

ai eikö?

ja minkä muka kun en oo tajunnut (ja kylklä olen nähnyt ne kaikki)

.

Jackass 3.5, se o kai niinku se 3. + jottai kohtauksii mitkä o vaa dvd:l :yesey: semne glorious koripallo haaroihin -kollaasikohtaus kyseessä...

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

hikinen baari-ilma. kamalaa on. tekis mieli vaan lähteä kotiin nukkumaan. mut tonne tanssilattialle asiasta ilmottamaan ei kauheasti kiinnosta :astuminen:

 

edit. just se. astuminen :yesey:

 

hieno uus hymiö oisi se!

 

Kuinka monta house jaksoa saa katsoa putkeen sunnuntain päivän ratoksi?

En kyl keksi mitään parempaa tekemistä....

Link to comment
Share on other sites

haluun siivota mut niin kuuma etten pysty ja en ees tiedä missä imuri on varmaan tuol alakerranhuoneessa mut siellä on jotain couch surffereita ja en uskalla mennä. vaikka ei ne varmaan ole edes täällä nyt mut silti.

/kiintoisaa.

 

mitä tekis.

Link to comment
Share on other sites

Liina, vahinkostalkkeri täällä taas päivää

 

...parta sen ku komistuu :chuckle: ja hyvin suloisen naishenkilön kanssa oli liikenteessä :eyebrows: tai siis kahvilla

 

ja oonpa aika creeper taas mut minkäs teet

 

:awesome::chuckle: No ei tuo oo stalkkausta jos vahingossa ni ei se mitään eikä se oo creepyä. :yesey::LOL: Mut ihana, kiitos tiedosta taas! :chuckle:

 

Vähän tuntuu porvarilta datata omalla koneella hostellissa :LOL: Mutta kerrankos sitä.

 

Mutta Rooma on ihana. Ihanaihanaihana!

Link to comment
Share on other sites

^:awesome: Roomalle!

 

ja saahan sitä datata siksi siel ne nettiasiat on :chuckle:

 

No joo mut vähän sellanen olo et yks maailman siisteimmistä kaupungeista missä oon käynyt ja mitä teen: istun koneella, mutta eikaisemitään. :yesey::chuckle: Eikun kävelin tänään nimittäin jotain miljoona kilometriä, kymmenestä seittemään koko ajan liikkeessä, kuuma ku mikä ja käsittämätön tuo aurinko, väsytti niin että olin ihan menossa nukkumaan jo, mutta päätinki aukasta koneen, nythän mua tietty ei enää ees sitten väsytä, lol. Mutta että parempi ehkä datata Roomassa ku mennä kasilta nukkumaan, mä voin kuitenkin kuulla tuon kaupungin tuolla ikkunaluukkujen takana. :happy: Ja parempi vaan olla koneessa väsynyt ettei tartte sitten olla hereillä, kun se on inhaa. Mut huomenna Suomenmaa, en ikinä oo sieltä ollut poissa näin kauaa, mitenhän siihen sopeutuu ku tajuaa mitä kaikki ympärillä puhuu. Ja no esim kaikkeen muuhunkin, mutta toivottavasti en sopeudu liikaa ettei sitten tuu taas kulttuurishokki ku palaan reilun viikon päästä tänne. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No joo mut vähän sellanen olo et yks maailman siisteimmistä kaupungeista missä oon käynyt ja mitä teen: istun koneella, mutta eikaisemitään. :yesey::chuckle: Eikun kävelin tänään nimittäin jotain miljoona kilometriä, kymmenestä seittemään koko ajan liikkeessä, kuuma ku mikä ja käsittämätön tuo aurinko, väsytti niin että olin ihan menossa nukkumaan jo, mutta päätinki aukasta koneen, nythän mua tietty ei enää ees sitten väsytä, lol. Mutta että parempi ehkä datata Roomassa ku mennä kasilta nukkumaan, mä voin kuitenkin kuulla tuon kaupungin tuolla ikkunaluukkujen takana. :happy: Ja parempi vaan olla koneessa väsynyt ettei tartte sitten olla hereillä, kun se on inhaa. Mut huomenna Suomenmaa, en ikinä oo sieltä ollut poissa näin kauaa, mitenhän siihen sopeutuu ku tajuaa mitä kaikki ympärillä puhuu. Ja no esim kaikkeen muuhunkin, mutta toivottavasti en sopeudu liikaa ettei sitten tuu taas kulttuurishokki ku palaan reilun viikon päästä tänne. :chuckle:

 

Aah awwwh ihana Rooma varmastikin <3 ja saa sitä datata ja tehdä mitä vaan roomassa, ROOMASSA :happy:

 

Heh kyl sä sopeudut tarpeeksi, tänne luvataan yöpakkasia ja kaikkea kivaa :chuckle:

 

äh ku minuakin väsyttää, ja mittään en oo taaskaan tehny

Link to comment
Share on other sites

Aah awwwh ihana Rooma varmastikin <3 ja saa sitä datata ja tehdä mitä vaan roomassa, ROOMASSA :happy:

 

Heh kyl sä sopeudut tarpeeksi, tänne luvataan yöpakkasia ja kaikkea kivaa :chuckle:

 

äh ku minuakin väsyttää, ja mittään en oo taaskaan tehny

 

Lol yöpakkaset :chuckle: Hahah,. no eikai se mitään, hyvä vaan. :yesey:

 

Mua alkaa ahdistaa se huomenna kentälle meno, mitä jos kaikki muutkin on menossa enkä pääse bussiin ja myöhästyn ja paskaa ja mulla on tuo vetolaukku ja se on maailman huonoin keksintö ku en osaa sillälailla vedellä ja sit mua ahdistaa mut onneks mulla on muutama tunti aamulla aikaa tsekata juttuja ni ei ehkä tuu kiire. :yesey:

 

Onneks tässä wlanissa on kolmen tunnin aikaraja, onkohan se kohta mennyt :shifty::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Herp derp derp kolo! Tulin vain ilmoittamaan että mielestäni Madness on varsin jammailtava ja viimeset kaks minuuttia iskee muhun vähän turhankin lujaa.

 

Mua hävettää tämä syvästi, koska oikeasti ihan järjellä aateltuna se on aika shaibaa ja biitti kuulosta pieruilta lol.

 

Mut ääääää ällöromanttisuusssssssssss ja Matt ja herCCä tulCintah. <3 Taitaa kaukosuhteilu pikkuhiljaa viedä meikästä viimesetki järjenrippeet. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Herp derp derp kolo! Tulin vain ilmoittamaan että mielestäni Madness on varsin jammailtava ja viimeset kaks minuuttia iskee muhun vähän turhankin lujaa.

 

Mua hävettää tämä syvästi, koska oikeasti ihan järjellä aateltuna se on aika shaibaa ja biitti kuulosta pieruilta lol.

 

Mut ääääää ällöromanttisuusssssssssss ja Matt ja herCCä tulCintah. <3 Taitaa kaukosuhteilu pikkuhiljaa viedä meikästä viimesetki järjenrippeet. :LOL:

 

mä en oo viel kuunnellut koko biisiä, mut se on siis millainen :stunned::LOL:

 

Mut terve Marse :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Toi olisi hyvä biisi jos se olis jonkun muun kuin Musen, lol :yesey: Lyriikat nyt on ihan järkyttävän noloa kuraa ja MISSÄ ON SE ROCKBÄNDI NIMELTÄÄN MUSE?! Mutta niin...

Kyllähän toi hyvään radiosoittoon pääsee ja jää takuuvarmasti soimaan päähän JA päätyy myös yhtä varmasti seuraavan Twatlightin soundtrackille.

 

Taidanpa pistää SS:n tai MKU:n soimaan ja toivoa että seuraavalta lätyltä löytyy jotain samankaltaista, koska muuten en usko, että kauhean kauan jaksan ropojani tai korviani yhtyeeseen tuhlata

Link to comment
Share on other sites

Minulta ei kyllä löydy suuresti rakkautta ko. kappaleelle, siis ajattelin et jos kuuntelis uudelleen mut ei ei ei.

en vaan ei. sanoisin melkein et tylsin muse levybiisi evöööör...mut en nyt tiedä mut silti.

 

edit. ja NIINPÄ missä sellaista vähän JÄNNEMPÄÄ materiaa ja tosiaan rockimpaa (miten rock sana adjektiivina tuntuu niin väärältä..)

Link to comment
Share on other sites

toi Madness... en oikee tykkää paitsi loppu, LOPPU, se LOPPU on ihana. Mut vähä tylsä silti. Kaverikin tos kommentoi et Musel o sen mielest parhaat lyriikat mitä on nähny mut toi oli pettymys :C

 

aashfaslsfj stalkkaan vaan mitä ain kirjotatte tän mut ehkä pitäis yrittää jotai kans kirjottaa mut tylsä elämä eikä mitää sanottavaa haha :LOL:

 

Paitti muutan sunnuntain Joutsenoon :stunned: mikä on pakkaaminen en minä ole aloittanut...

opiskelua vihdoinki mut pirun kaukana ja vaik vihaan Porii ni tulee silti ikävä :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Minulta ei kyllä löydy suuresti rakkautta ko. kappaleelle, siis ajattelin et jos kuuntelis uudelleen mut ei ei ei.

en vaan ei. sanoisin melkein et tylsin muse levybiisi evöööör...mut en nyt tiedä mut silti.

 

edit. ja NIINPÄ missä sellaista vähän JÄNNEMPÄÄ materiaa ja tosiaan rockimpaa (miten rock sana adjektiivina tuntuu niin väärältä..)

 

Mä yhdistän rockin ensimmäisenä vaan sellaseen kasarirockiin ja niihin ällöttäviin letteihin :chuckle: Mutta tosiaan jotain vähän syvällisempää materiaalia. Jotain uutta ja yllätyksellistä. Toi nyt kuulostaa siltä miltä monet muutkin listahitit

 

Ainakin loppupuolella tuossa biisissä on sinänsä ihan kiva idea tai ainakin se kuulosti hyvältä omaan korvaan, mutta noi lyriikat ja yksinkertaisesti se, että Muselta on tottunut kuulemaan vähän toisenmoista materiaalia jotenkin latistaa koko homman. Hirveän ristiriitaista :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mä yhdistän rockin ensimmäisenä vaan sellaseen kasarirockiin ja niihin ällöttäviin letteihin :chuckle: Mutta tosiaan jotain vähän syvällisempää materiaalia. Jotain uutta ja yllätyksellistä. Toi nyt kuulostaa siltä miltä monet muutkin listahitit

 

Ainakin loppupuolella tuossa biisissä on sinänsä ihan kiva idea tai ainakin se kuulosti hyvältä omaan korvaan, mutta noi lyriikat ja yksinkertaisesti se, että Muselta on tottunut kuulemaan vähän toisenmoista materiaalia jotenkin latistaa koko homman. Hirveän ristiriitaista :LOL:

 

ehkä ne kasarileitit niin.

Ja kai just se et on tottunut toisenlaiseen ja erilaiseen ja

mä odotin jotenkin jotian muuta.

 

ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaahdness "kuoro"pätkät kuulostaa musta vaan naurettavilta.

ja tää kuulostaa joltain sellaiselta ysäri-alun leffan romanttisen kohtauksen taustamusiikilta. ja siis ei muselta kai sellaista, eihän...

sellaiselta kun jotkut rakastavaiset juoksee jossain lentokenttäterminaalissa tai jossain ja sit se päättyy sellaisen kameran pyöritykseen ja lehtiä tai jotain putoaa taivaalta kun pari siinä suutelee. Siltä se kuulostaa. :yesey:

 

JA on siinä jotain ihan kivoja kohtia taustalla, mutta aika junnaavaa ja yksinkertaista kuitenkin.

Mitä helvettiä Muselle on oikein tapahtunu. :stunned:

 

NIIN?!

Mut onhan niil siel levy tuloillaan et ei kai se pelkkää töällaist ku ei mikään muukaan. Ja sit toisaalta kai sit tarttee olla joku sellainen erilainen eka sinkku hei muistatteks et me osaataan nää cheesy-hititkin.

Link to comment
Share on other sites

mä en oo viel kuunnellut koko biisiä, mut se on siis millainen :stunned::LOL:

 

Mut terve Marse :yesey:

 

No eikö kuulostanu se syntsabiitti ihan pieruilta?! :chuckle:

 

Ja hej hej Minna!

 

toi Madness... en oikee tykkää paitsi loppu, LOPPU, se LOPPU on ihana. Mut vähä tylsä silti. Kaverikin tos kommentoi et Musel o sen mielest parhaat lyriikat mitä on nähny mut toi oli pettymys :C

 

aashfaslsfj stalkkaan vaan mitä ain kirjotatte tän mut ehkä pitäis yrittää jotai kans kirjottaa mut tylsä elämä eikä mitää sanottavaa haha :LOL:

 

Paitti muutan sunnuntain Joutsenoon :stunned: mikä on pakkaaminen en minä ole aloittanut...

opiskelua vihdoinki mut pirun kaukana ja vaik vihaan Porii ni tulee silti ikävä :supersad:

 

No justiinsa noin, hemmetin tylsä mut loppua kuunnelles niin toivois et olis jollain niityllä auringonlaskun aikaan kävelees paljain varpain ja kattelis maailmaa instagram-filttereiden läpi. :LOL: Tai jotain. Joo ja lyriikoita ku rupes kuuntelemaan niin aika happamaan ilmeeseen väänty naama.

 

No ohhoh, ihan Suomen halki matkaat. Minkäs lajin opiskelijoita sitä ollaan? Mun yks kaveri muutti tos viikonloppuna Lappeenrantaan, jos joskus sitä lähen moikkaan niin saatan tulla suakin häiritseen! Ihan vaan koska syyt.

Link to comment
Share on other sites

No eikö kuulostanu se syntsabiitti ihan pieruilta?! :chuckle:

 

Ja hej hej Minna!

 

 

 

No justiinsa noin, hemmetin tylsä mut loppua kuunnelles niin toivois et olis jollain niityllä auringonlaskun aikaan kävelees paljain varpain ja kattelis maailmaa instagram-filttereiden läpi. :LOL: Tai jotain. Joo ja lyriikoita ku rupes kuuntelemaan niin aika happamaan ilmeeseen väänty naama.

 

No ohhoh, ihan Suomen halki matkaat. Minkäs lajin opiskelijoita sitä ollaan? Mun yks kaveri muutti tos viikonloppuna Lappeenrantaan, jos joskus sitä lähen moikkaan niin saatan tulla suakin häiritseen! Ihan vaan koska syyt.

 

Anteeks nyt lapsellisuudet, mut oisi aika tasaisset ja pehmeät ne sellaiset pierut, tai sellaisia pierutyynyiltä ehkä joo, irl-pierut on musta pal...epätasaisempia.

:yesey:

 

mutta jotkut sellaiset kliisee-pehmo-rokki-bändit tästä tulee vaan mieleen. ja mä en pääse niityillä kirmaamis fiiliksiin, siin on se queen-mäinen riffi ja sit se kuulostaa jostain kohdilta vähän ...en tiedä ehkä ne lopun jotkut klisimet siel taustal tulee mieleen joku sellainen perus u2...tai sit on sellaista ..perus-pehmorokki.

ja ehkä lakkaan olemasta näin negatiivinen. :LOL: ja joku Muse julkaisi yhden biisin, mikäs siinä, ihmiset varmaan tykkää, kyl mä pääsen sen yli :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...