Jump to content

Recommended Posts

Mietin sellasta et ku tullaan Bolognasta tänne, jos halutaan mennä sit Pisaan ni on halvempaa tulla tätäkautta ku mennä suoraan ku Bolognan ja Firenzen väli on sellasia kalliita junia vaan. Ni tullaan tähän ja heitetään tavarat kämpälle ja lähetään sit, Pisassa ei tornia kattellessa kestä kauaa, haluatko kiertää kylillä vai et? Pisan keskusta on ihan hauska, mut ei mitenkään erityinen. Kattelin vähän junia jo, ei muuten mutta että vähän tietää että onko aikaa, ni jos ysin jälkeen bolognasta tähän ja perillä puol ykstoista, sit jättäis tavarat ja söis jotain ja jos puoli yhdeltä lähtis tästä ja olis pisassa kahdelta, siinä on silti aikaa ku junia menee illalla koko ajan, ja sit siinä tornin vieressä on asema myös että jos siihen tulee tästä, ni viis minnaa ja on jo tornilla, ja jos sieltä haluaa kävellä kylän läpi ni se on ehkä kyl kolmekilsaa tai kaks ja puoli sitten päärautatieasemalle. Aika tiivis päivä ja paljon junia mutta eikai se mitään, junat on kivoja! Pisa on helppo ku ei siellä oo must see -nähtävyyksiä muutaku se torni ja sen alue (ja kaikki ne miljoona turistia jotka ottavat itsestänsä typeriä kuvia).

joo kuulostaa ihan hyvältä. :yesey: ja junat joo ja italialaiset maisemat! :happy:

 

Mä leivoin toissapäivänä elämäni ekan kerran kunnon italialaista pizzaa joten ei kantsi luottaa muhun hirveesti :chuckle: Ja sillonki oli kunnon sellanen puu-uuni ni ihan erimakusta ja niin hyvää enkä tiedä mutta sen oon oppinut että salaisuus on tomaattikastikkeessa! :yesey: Mutta osaan tehdä pestopastaa ja pasta con pomodoroa ja pasta con mitätahansakaapistalöytyy! :chuckle: HAHAHA se comic sans -kortti oli kyl maailman paras, käydään vaan ostamassa se! Siinä on sellanen et kaks paikkaa, Poggiponsi ja Siena ja niissä on rautatieasema, niitten välillä menee bussiyhteys joka menee San Gimignanon ja Monteriggionin läpi, että sitte ihan miltä vaan, kattele googlen kuvahaulla, mä suosittelisin jompaakumpaa sangimignanoa tai sienaa sitte monteriggionin yhteyteen, ku siellä tosiaan menee se viisminnaa kiertää koko kylä läpi, mutta se on kyl söpö ku mikä ja hienot maisemat ja ahonlaidat! :yesey: Ja sitten siellä voi viinikaupassa joutua näyttämään paperit. :LOL: Tuo toscananosa on kyl niin sievää että voisin vaan ajella siellä bussilla ympäriinsä koko ajan ku on niin ihanan näköstä jokapaikassa! :happy: Ja tuo Firenzehommahan on sit hyvä, ei siinä perusasioissa kauaa kestä ja muutaman tunnin jälkeen alkaa joktapauksessa kaikki ne amerriikkalaisturismit ärsyttämään niin paljon että sitte on hyvä lopettaa. :chuckle:. Ja kuumahan täällä on ku sodassa, tää alue ja Firenze ku on noita kukkuloita ympärillä ni on Italian kuuminta aluetta vaikka onkin tässä keskellä, että tervetuloa :LOL: En mä tiedä mitä on luvattu mut nyt on ollut sellasta kolmeeviittä ja sitku ilma ei liiku ni se on aivan käsittämättömän kamalaa. Mut tuolla nuo turistikaupungit on kukkuloilla ni siellä aina tuulee ja on paljon helpompi. Toivottavasti ei oo liian kuuma koska ei sitä sillon jaksa ees liikkua. Mutta et sää kuole, kö määki oon vielä elossa vaikka ei sellaseen totu, sen takia oon aina niin mielelläni tuolla vuorilla ku on ihanaa ja tuulta ja kaikkea. Mutta jännästi sitä kompleksit katoaa, en ikinä käytä yleensä polven yläpuolelle ulottuvia juttuja tai hihattomia paitoja, mutta täällä sitä vaan kuule lyhyissä sortseissa ja topissa koska muuten ei voi olla, ja sitku on liian kuuma ni sillä ei oo väliä miltä näyttää ku pitää vaan yrittää olla mahdollisimman vähissä vaatteissa ettei sula. :yesey:

 

Mut kiva ku tuut! :awesome::dance:

 

ja en osaa mitään hienompaa kommenttia tähän nyt ku joo jee kaikkeen! :awesome:

ja onneksi on tullu haalittua noit kesämekkoja töistä niin on sit jotain vaatettakin. :chuckle: siellä on varmaan ohuet sukkiksetkin ihan liikaa oletan?

Link to comment
Share on other sites

se kyssyy millo me tullaan, kui tarkkaa sellainen on mä en ossaa tällaisia :facepalm:

 

ja joo menkää ostamaan monteriggione kortti :yesey: ostakaa mullekin :chuckle:

italia :happy:

 

ööh eikai se niin tarkkaa oo, joku semmoenn yhen kahen aikaan?? monelta me meinataan ottaa se paatti ja kauan siin meni?

puolenpäivän jälkeen varmaan kuitenkin.

Link to comment
Share on other sites

joo kuulostaa ihan hyvältä. :yesey: ja junat joo ja italialaiset maisemat! :happy:

 

ja en osaa mitään hienompaa kommenttia tähän nyt ku joo jee kaikkeen! :awesome:

ja onneksi on tullu haalittua noit kesämekkoja töistä niin on sit jotain vaatettakin. :chuckle: siellä on varmaan ohuet sukkiksetkin ihan liikaa oletan?

 

Kyl ne on liikaa, tai no riippuu mut periaatteessa kyl joo, mitä vähempi vaatetta ni sen parempi :chuckle:

 

Mulla on nyt sellanen olo et jeee Italia! :awesome: Ihan ku en olis täällä jo ollut mut jotenkin kaikkeen tähän Tavalliseen on jo niin tottunut et sitku äsken tuossa käväsin pihalla ja oli vieläki niin lämmin että varmaan lähempänä kolmeekyt ja sit ihmiset istuu asunnoissaan syömässä ja jostain kuuluu musiikkia ja ikkunaluukut ja kaikki ni sit aina välillä tajuaa että täällähän mä oon koko ajan, Italianmaassa. :awesome: Mulla on nyt niin eeppinen elokuu tulossa että toivottavasti järkkääntyy! Huomenna teen puutarhahommia ja sit lähen kahdeksi päiväksi Cinque Terreen, mulla on sellanen olo et tekis mieli mennä sinne syssymmällä mut nytku on mahku ni en uskalla jättää jos sit ei ookaan aikaa, sit sää tuut ja sit tulee toinen kaveri heti ku oot lähtenyt ja sit ehkä pohjoisitalia ja sit Roomaan ja sit Suomeen ja sit onkin jo syyskuu :eek: Mutta että Ihanaa jee kaikki aaaaaaaaawww! :dance:

 

edit, niin ja hotelli on nyt varattu. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ööh eikai se niin tarkkaa oo, joku semmoenn yhen kahen aikaan?? monelta me meinataan ottaa se paatti ja kauan siin meni?

puolenpäivän jälkeen varmaan kuitenkin.

 

tein sellainsen klo 13 päätöksen ei kai se niin tärkeää. mut varasin siis hostellin

 

se paatti kesti pari tuntia, riippuen vähän mil mennään. ja ku niit menee niin monta siin aamullakin. mut joo.

tallinkilla pääsee aamusta ja 35 euroo.

lindaline kans aamusta pääsee 36euroo

eckeröline lähtee 8-11, maksaa 24euroo eiku jollain kortilla 22 eurooo, et kestää vähän kauemmin lähtee vähän aikaisemmin, mut hinta voisi olla ihan ok? (näytti ensin ettei oo aikataulua mut olihan)

 

joo olin kerrannut nää varmaan miljoonakertoo pahoittelen :chuckle:

 

edit ULPu mennäänkö kolmella eurolla tallinnasta riikaan :chuckle: musta kyl tuntuu et tässä pitää olla jotain huijausta

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Kyl ne on liikaa, tai no riippuu mut periaatteessa kyl joo, mitä vähempi vaatetta ni sen parempi :chuckle:

 

Mulla on nyt sellanen olo et jeee Italia! :awesome: Ihan ku en olis täällä jo ollut mut jotenkin kaikkeen tähän Tavalliseen on jo niin tottunut et sitku äsken tuossa käväsin pihalla ja oli vieläki niin lämmin että varmaan lähempänä kolmeekyt ja sit ihmiset istuu asunnoissaan syömässä ja jostain kuuluu musiikkia ja ikkunaluukut ja kaikki ni sit aina välillä tajuaa että täällähän mä oon koko ajan, Italianmaassa. :awesome: Mulla on nyt niin eeppinen elokuu tulossa että toivottavasti järkkääntyy! Huomenna teen puutarhahommia ja sit lähen kahdeksi päiväksi Cinque Terreen, mulla on sellanen olo et tekis mieli mennä sinne syssymmällä mut nytku on mahku ni en uskalla jättää jos sit ei ookaan aikaa, sit sää tuut ja sit tulee toinen kaveri heti ku oot lähtenyt ja sit ehkä pohjoisitalia ja sit Roomaan ja sit Suomeen ja sit onkin jo syyskuu :eek: Mutta että Ihanaa jee kaikki aaaaaaaaawww! :dance:

 

edit, niin ja hotelli on nyt varattu. :yesey:

awwwww :awesome: aaaahh en malta oottaa italian kesäiltoja ja junia ja kaikkee ja ikkunaluukkuja ja aaaalsdjhjldf! :dance: (ainiin unohin sillon kommentoida siihen yhteen postaukseen montapäivää sitten mutta oliko teillä vielä niitä elukoita? :ninja:)

 

ja jee kiitos! :happy: paljon se nyt oli, jotain vajaa 20e?

 

tein sellainsen klo 13 päätöksen ei kai se niin tärkeää. mut varasin siis hostellin

 

se paatti kesti pari tuntia, riippuen vähän mil mennään. ja ku niit menee niin monta siin aamullakin. mut joo.

tallinkilla pääsee aamusta ja 35 euroo.

lindaline kans aamusta pääsee 36euroo

eckeröline lähtee 8-11, maksaa 24euroo eiku jollain kortilla 22 eurooo, et kestää vähän kauemmin lähtee vähän aikaisemmin, mut hinta voisi olla ihan ok? (näytti ensin ettei oo aikataulua mut olihan)

 

joo olin kerrannut nää varmaan miljoonakertoo pahoittelen :chuckle:

 

edit ULPu mennäänkö kolmella eurolla tallinnasta riikaan :chuckle: musta kyl tuntuu et tässä pitää olla jotain huijausta

jeee! :awesome: ei ne ajat nyt varmaa niin justiinsa, jos se paljolla heittää niin ainahan sinne voi ottaa yhteyttä sit kun tietää tarkemmin. :yesey:

 

ja toi eckeröline kuulostaa hyvältä hinnan ja ajan suhteen, oha se sellainen paatti joka menee jäänkin läpi jos sääolosuhteet on sellaiset?? mää en näistä tietä niin paljoa.

 

JA 3 euron juttu mua vähän peloittaa mut noohh.. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

awwwww :awesome: aaaahh en malta oottaa italian kesäiltoja ja junia ja kaikkee ja ikkunaluukkuja ja aaaalsdjhjldf! :dance: (ainiin unohin sillon kommentoida siihen yhteen postaukseen montapäivää sitten mutta oliko teillä vielä niitä elukoita? :ninja:)

 

Aawwwww joo. :happy:

 

 

Ja kyl meillä kai vielä on, enmä tiedä, kauheita myrkkyjä laitettu mutta aina joskus joku näkee jonkun jossain, laitan nyt taas ku lähden Cinque Terreen (:dance:) sellaset mömmöt meidän huoneeseen että kaikki kuolee mutta katsellaan miten käy. Nuo vieraspatjat on puhtaita, kämppis sanoi että saat lainata sen sänkyä mutta ehkä ei sun kantsi koska ei koskaan tiedä, olkkarissa ei oo eläimiä ollut mutta toisaalta ei sitäkään koskaan tiedä. Mua inhottaa hirveesti ees ajatus siitä ja sit jotenkin enmä tiedä, sellanen "tervetuloa meille, btw meillä voi olla bedbugeja" -nolous. :erm:

 

Link to comment
Share on other sites

Liina, Tärkeä Tiedotus:

 

L-M:llä on aika komea parransänkiyritelmä

 

t: vahinkostalkkeri

 

:awesome::happy::chuckle::stunned::happy: awwwwwww voi ei aw awww en nyt vaan kestä koska L-M on vaan niin sellanen että sitä tekis mieli halata kun vaan awwwwww enkä osaa kuvitella sille parransänkiyritelmää, :chuckle: mutta awwww! Kiitos tiedotuksesta! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Aawwwww joo. :happy:

 

 

Ja kyl meillä kai vielä on, enmä tiedä, kauheita myrkkyjä laitettu mutta aina joskus joku näkee jonkun jossain, laitan nyt taas ku lähden Cinque Terreen (:dance:) sellaset mömmöt meidän huoneeseen että kaikki kuolee mutta katsellaan miten käy. Nuo vieraspatjat on puhtaita, kämppis sanoi että saat lainata sen sänkyä mutta ehkä ei sun kantsi koska ei koskaan tiedä, olkkarissa ei oo eläimiä ollut mutta toisaalta ei sitäkään koskaan tiedä. Mua inhottaa hirveesti ees ajatus siitä ja sit jotenkin enmä tiedä, sellanen "tervetuloa meille, btw meillä voi olla bedbugeja" -nolous. :erm:

 

 

 

aaaa okei, mut joo ei se mitään kyl mää näin meilläkin täs yks päivä torakan :thumbsup: ja oli yks edellinen kämppä kyllä enemmän luonnon kun ihmisten vallassa et joo. :yesey: vaikka eihän ne sellaiset koskaan kivoja ole. mut myrkkyä vaan ja niin.

 

 

 

ja hyi helvetti et mua oksettaa et spotifyssa (ja muuallakin) mainostetaan viagogo ja muita trokarisivuja, never miss a gig again!!!11 ja maksa triplahinta lipusta. :noey:

Link to comment
Share on other sites

 

aaaa okei, mut joo ei se mitään kyl mää näin meilläkin täs yks päivä torakan :thumbsup: ja oli yks edellinen kämppä kyllä enemmän luonnon kun ihmisten vallassa et joo. :yesey: vaikka eihän ne sellaiset koskaan kivoja ole. mut myrkkyä vaan ja niin.

 

 

 

ja hyi helvetti et mua oksettaa et spotifyssa (ja muuallakin) mainostetaan viagogo ja muita trokarisivuja, never miss a gig again!!!11 ja maksa triplahinta lipusta. :noey:

 

 

 

Tuollaset eläimet :vomit::fear: Vaikka tykkäänkin eläimistä ni joku raja. Mä niin toivon että ne tuosta pian kuolisivat kaikki pois. :yesey:

 

 

 

Pitäisköhän lähteä takas kämpälle, onhan täällä jo oltu.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on ongelma. Huomenna meen Cinque terreen, mutta mitä teen ylihuomenna? Meenkö Portovenereen, joka on kans osa unescon maailmanperintökohdetta ja siellä jos aikaa olis ni voisin käydä veneajelulla noihin saariin jotka nekin on luonnonsuojelualetta ja kauniita! VAI Meenkö Genovaan, joka on iso likainen ruma ja haiseva, mutta sekin unescon kohde silti ja sieltä saa pestoa ja en oo siellä ikinä ennen käynyt ja sit siitä kuitenkin on sanottu että siellä on sellasta rappioromantiikkaa ja kalastajia ja iso satama ja laivoja ja meri ja kaikkea<3. Ongelma Genovassa on se et se on huonommin junalla mentävissä täältä ja kalliimmaksi tulee, mut toisaalta hmmm. Tää on paha! Mutta, netti toimii :awesome::dance::awesome::dance: Ei toiminut aamulla ja otin päiväunet ja kaikkea ja nyt! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

näkyykö mun fb vielä entisenä vai näkyykö se tommosena rumana jo kaikille, toi väittää että vasta 6.päivä muut ihmiset näkee ton timelinen?

/SUURET ON ONGELMAT

 

Kyllä se näkyy tuollasena vanhana. Hyi en ees tiennyt et se muuttuu kaikille, en halua!

Link to comment
Share on other sites

Ostin just lipun Radioheadiin syyskuulle :dance::awesome::dance:

 

Pitäisköhän nukkumaan mennä, miten nää illat aina näin menee.

 

omägä onnea!! :awesome::awesome:

lontoo vain loppuunmyyty mut joo. jos sillo lähempää putkahtais jokunen lippu vielä.

HEI MUUTEN onko teillä asioita esim pyyhkeitä jota voi lainata? mietin tässä et pitäis ehkä jossain vaiheessa alkaa miettiä pakkaamista. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ostin just lipun Radioheadiin syyskuulle :dance::awesome::dance:

 

Pitäisköhän nukkumaan mennä, miten nää illat aina näin menee.

:awesome:

 

Mä en edess avannut konetta töitten jälkeen tänään :O

Mut arggfffgggghhh herätä keskellä yötä kun elimistö päättänyt rääkätä minua naiskivuilla :noey: näin unta kivusta ja sit tajusin et oon itte kipeä.

Onpa yöt jo pimeitä

Link to comment
Share on other sites

omägä onnea!! :awesome::awesome:

lontoo vain loppuunmyyty mut joo. jos sillo lähempää putkahtais jokunen lippu vielä.

HEI MUUTEN onko teillä asioita esim pyyhkeitä jota voi lainata? mietin tässä et pitäis ehkä jossain vaiheessa alkaa miettiä pakkaamista. :chuckle:

 

Joo, noitakaan lippuja ei ollut vielä jokuaikasitten ja olin jo Bolognaan menossa mut sit muistin sen typerän leirin, mut nytku tuota leiriä siirrettin ni olikin vapaapäivä tuollon ja lippuja olikin ja jee jee jee :awesome:

 

Ja on meillä. :yesey: Ja lakanoitakin, ei tarvi ottaa mukaan. :yesey: Meen nyt kahdeksi päiväksi pois maisemista ja netistä mut palaan kyl sit että jos tulee vielä jotain kysymysasioita ni ehtii vielä kysellä sitten. :chuckle:

 

:awesome:

 

Mä en edess avannut konetta töitten jälkeen tänään :O

Mut arggfffgggghhh herätä keskellä yötä kun elimistö päättänyt rääkätä minua naiskivuilla :noey: näin unta kivusta ja sit tajusin et oon itte kipeä.

Onpa yöt jo pimeitä

 

:supersad:

 

Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Biffy Clyro have just announced that 'OPPOSITES' will be the title of their forthcoming sixth studio album.

 

The band, who are currently finishing the album in an LA studio, have just unleashed the first track to be taken from the release in the form of 'STINGIN' BELLE'.

- -

You'll also be able to pre-order 'Opposites', and get your hands on 'Stingin' Belle', from September 17th.

 

:awesome::dance::awesome::dance:

 

:'( herramunjee mulla on ollu niitä ikävä

 

tuolta löytyy ainaki hyvälaatuisena ko biisi -> http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/biffy-clyron-odotettu-uutuus-musavideona-vain-ylexlla-katso-video

 

edit:

Suomessa peräti seitsemän kertaa konsertoineen bändin järjestyksessään kuudes, Opposites-tuplalevy koostuu The Land at the End of Our Toes ja The Sand at the Core of Our Bones -nimisistä puoliskoista.

 

- Alun perin meillä oli yhteensä 45 kappaletta, joista valitsimme levylle parikymmentä. Kappaleet on nyt nauhoitettu, teemme niille vielä viimeisiä silauksia ja miksauksia. Emme kuitenkaan julkaise sitä ennen kuin se on aivan täydellinen, joten julkaisu saattaa venyä vielä ensi vuoden puolelle, rumpali uskoo.

 

:eek::awesome:

 

lol, oli muuten hienoa sisälukutaitoa multa, kun luin ensin tuosta niiden kotisivun uutisesta et uus albumi ilmestyy syksyllä mutta se olikin vain se sinkku. Nooooh kuitenkin, uutta Biffyä! :happy:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

jee! :awesome:

 

 

 

MUT EN KESTÄ miten pieni maailma, helin veljen tyttöystävän äiti on meidän äitin työkaveri/entinen työkaveri/joku tuttu??!? :LOL: kun äiti oli tänään nähny sitä jossain kylällä ja sit olivat jostain lontooseen muuttamisista puhunu jotain en ees tajunnu mitä ja miten mut kuitenki jotain jotain. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

jee! :awesome:

 

 

 

MUT EN KESTÄ miten pieni maailma, helin veljen tyttöystävän äiti on meidän äitin työkaveri/entinen työkaveri/joku tuttu??!? :LOL: kun äiti oli tänään nähny sitä jossain kylällä ja sit olivat jostain lontooseen muuttamisista puhunu jotain en ees tajunnu mitä ja miten mut kuitenki jotain jotain. :LOL:

 

:chuckle::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...