Jump to content

Austrian Muser Thread


musesick

Recommended Posts

Uiiii was für ein Shirt hast du dir denn gekauft?! *neugierig schau*

 

haha du sogstas des siagt ma erm vui an, dass er voi de Gaudi hat und des is anfoch ansteckend! =D Mei Liebling so is da Matt, owa Punkto Gaude und outgoing is es da Dom! <3 *g*

 

Najo Physik an sich wor für mi ned schlimm...i mag's irgendwie...so wie Chemie. =D Owa der Lehra wor einfach zach. =D Owa boid is ah dei Leidnsweg vorbei! *g*

Des mit'm Projekt für Latein klingt voi supa! Des hätt i ah gern ghabt, dann wär i ned gflogen. *hihi*

 

Römische & griechische Kultur? braindamage! Na oiso des is ja ärga als oag! Was für ah Schui besucht du bittschen? :eek:

 

YAAAAAY meine Haare freun sich imma üwa seelischen Beistand! <3 =D

 

Hmmm jo klingt vanünftig wos du sagst! I werd afoch schaun was sie tuat und um ihrm Freund wegen erm nix sagn. I hab erm gestern kennenglernt und er is wirklich voi da liabe und is voi wegen ihra bsorgt, weil's ihr derzeit ja ned so guat geht. Probleme hin oder her, owa sowas mocht ma ned. Owa was i erfahrn is wor, dass sie des ned des erste Moi gmacht hat...so hat se zumindestens erm kennen glernt!!! Sollt erm doch zu denkn gebn, dass sie dann erm ned treu sein kann...

Wurscht, des Thema is abghakt. =D

 

haha jo so san's de Burschn/Männer. :LOL: Bohrn ewig nach, obwohlst erna scho mehrere Abfuhrn gebn hast. *g* Hab des selwa vor üba 1 1/2 Jahren mitbekommen ghabt, weil mei bester Freund sich in mei beste Freundin verliebt hat owa sie imma noch ihrm Ex nachtrauert hat...

Am Anfang hat's ja niemand gwusst, dass so is, owa er hat si imma komischa verhaltn bis i chekct hab was los is. Dann hat ma mei beste Freundin einige Sms zagt und i hab nur so gschaut wie sehr er sie ned versucht hat zum ummastimmn und war anfoch sehr sehr hartnäckig. =D Guat 1 Jahr später ungefähr san's zammkommen und voi happy...owa es muass ah ned sein, dass sowas so guat ausgeht!

Wenn da de Freundschaft zu ihra wichtiga is (was i vastehn kann!!!) mach's erm halt bissl böser klar, dass des nix wird! Hab i ah scho machn müssn, owa nur weil er sich sonst in was verrennt hätt und so bin i ned! Jetzt können ma wieda normal miteinanda umgehn und ma merkt erm an, dass es erm jetzt ah wieda bessa geht und er schaut nach vorn und ned zruck. =)

 

Yaaaaay des sollt ma echt tun, wobei so spektakulär is mei Lebn dann do wieda ned. *g* I mein für mi reicht mei Drama, owa i glaub ned, dass i an GZSZ, oda an Anna und die Liebe rankomm. =D

 

I hob ma des Shirt kauft: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41sTZoMoIzL.jpg ^^

Des hod ma so guad gfoin und i hob eh eindeutig zweng rot in meim Kasten hänga xD

 

I hob zwar Matt und Dom beide voi gern und kaun mi fost ned entscheiden, oba irgendwie hod da Dom afoch von seiner Oat her wos aun sich, des mi auziagt XD

Obwoi da Dom auf da anen Seitn irgendwo mei Liebling is, kunt i mi wauns drauf aukamad iwie trotzdem ned entscheiden, fois des jez irgendwie Sinn ergibt :LOL:

 

Physik hobi immer scho ghosst - Chemie find i ned so schlimm, oba i bin afoch z faul, ois dass i des zaumlern und des is daun oiwei des Problem :LOL:

Des Projekt is scho supa, do bin i eh echt froh drüba ^^

 

Jo, die Geschichte is gscheid zach zum lerna ... -.- oba i sog ma die gaunze Zeit scho: Boid hostas gschofft...nu ca. 2 Semester, daun is d Matura und Latein brauchst eh ned maturieren :LOL:

 

*Haare weiter aunfeuer* xD

 

Aso, des hast daun leicht, dass sie ihrn Freind eh a dadurch kennaglernt hod, dass erm wies mit am aundan zaum woa gsogt hod, dass wos von erm wü oda wos? Do kauma si netta aufs Hirn greifen :facepalm: Klingt fost danoch, ois hedad die so des Bedürfnis, dass sowohl ihre eigenen ois a die Beziehungen von aundare sabotiert ...ADS vielleicht? :rolleyes:

 

Sowos hobi a scho erlebt xD Wobei des maunchmoi ebn (wies i mitkriagt hob) echt bled ausgeh kau ... leider :( Eigentlich kaun des jo wos total schens sei, waun ma mit wem so guad befreindet is und daun mehr draus wird...weil waun ma scho amoi Freindschoft ois Basis hod, is des doch supa...oba leider gibts des hoid daun a, dass so greßare Gefühle daun ned auf Gegenseitigkeit beruhn :/

Najo... I bin momentan eh echt guad mid erm befreindet, oba vo mir geht echt ned mehr aus und i würd nie mehr woin, weil i eben mit seiner Ex befreindet bin ... i hobs erm scho amoi gsogt und wauns sei muas sog is erm wieda... mit erm fortgeh is echt a Gaudi, oba i hoff jez hoid amoi, dass ned wieda soiche offensichtlich romantischen Gesten wie Blumen oda sowos kuman :LOL:

 

Najo - a Grundgerüst würdn unsare Gschichtn do scho bilden, oba aun so Telenovela-Dramen kuma ma daun doch ned raun....wobei i soiche Sendungen eh verabscheue :LOL:

Link to comment
Share on other sites

I hob ma des Shirt kauft: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41sTZoMoIzL.jpg ^^

Des hod ma so guad gfoin und i hob eh eindeutig zweng rot in meim Kasten hänga xD

 

I hob zwar Matt und Dom beide voi gern und kaun mi fost ned entscheiden, oba irgendwie hod da Dom afoch von seiner Oat her wos aun sich, des mi auziagt XD

Obwoi da Dom auf da anen Seitn irgendwo mei Liebling is, kunt i mi wauns drauf aukamad iwie trotzdem ned entscheiden, fois des jez irgendwie Sinn ergibt :LOL:

 

Physik hobi immer scho ghosst - Chemie find i ned so schlimm, oba i bin afoch z faul, ois dass i des zaumlern und des is daun oiwei des Problem :LOL:

Des Projekt is scho supa, do bin i eh echt froh drüba ^^

 

Jo, die Geschichte is gscheid zach zum lerna ... -.- oba i sog ma die gaunze Zeit scho: Boid hostas gschofft...nu ca. 2 Semester, daun is d Matura und Latein brauchst eh ned maturieren :LOL:

 

*Haare weiter aunfeuer* xD

 

Aso, des hast daun leicht, dass sie ihrn Freind eh a dadurch kennaglernt hod, dass erm wies mit am aundan zaum woa gsogt hod, dass wos von erm wü oda wos? Do kauma si netta aufs Hirn greifen :facepalm: Klingt fost danoch, ois hedad die so des Bedürfnis, dass sowohl ihre eigenen ois a die Beziehungen von aundare sabotiert ...ADS vielleicht? :rolleyes:

 

Sowos hobi a scho erlebt xD Wobei des maunchmoi ebn (wies i mitkriagt hob) echt bled ausgeh kau ... leider :( Eigentlich kaun des jo wos total schens sei, waun ma mit wem so guad befreindet is und daun mehr draus wird...weil waun ma scho amoi Freindschoft ois Basis hod, is des doch supa...oba leider gibts des hoid daun a, dass so greßare Gefühle daun ned auf Gegenseitigkeit beruhn :/

Najo... I bin momentan eh echt guad mid erm befreindet, oba vo mir geht echt ned mehr aus und i würd nie mehr woin, weil i eben mit seiner Ex befreindet bin ... i hobs erm scho amoi gsogt und wauns sei muas sog is erm wieda... mit erm fortgeh is echt a Gaudi, oba i hoff jez hoid amoi, dass ned wieda soiche offensichtlich romantischen Gesten wie Blumen oda sowos kuman :LOL:

 

Najo - a Grundgerüst würdn unsare Gschichtn do scho bilden, oba aun so Telenovela-Dramen kuma ma daun doch ned raun....wobei i soiche Sendungen eh verabscheue :LOL:

 

JAAAAAAAAAAA des Shirt is echt sowas von genialst! <3 haha i glaub i solltat moi wieda Wäsche waschen dann kann ich's wieda anziagn. :LOL:

 

Na sicha kumm i nu mit was du meinst! =D I kann's eh voi nachvollziehn, owa i würd einfach alle drei nehmen...da is des mit der Unentschlossnheit dann ka Problem mehr. *rofl*

 

Jo voi!!! *fg* Na se hot ihrn Jetzign anfoch moi via FB geaddet und dann sich wos mit erm angfangn und anscheinend is ihra jetzt so fad, dass meint sie muss meim Freind schreibn. :LOL: Mittlererweile seh i des eh scho voi glassn und bin gspannt ob sa sich nu moi sowas traut. *ggg*

 

Jo sowas is imma bled, owa wenn du so vo erm nix willst (weil er jo vergeben war/is) und des ihretwegen alles daträgst zeigt des vo echt wahra Loyalität was ned jeder hot. Do kann ma si glücklich schätzn di zur Freindin zu ham!!!

Sowas findst leider ned immer...i weiß wovon i red...owa solche Leut kenn i heit nimma und es san alle so eingstellt wie i. I bin mittlererweile scho absichtlich provokant deppat, damit de falschn Personen sich davor hütn mi anzusprechen/kennen zlernen. :LOL: Des is imma wieda auf's Neue lustig zu sehn wie sehr ma de Menschn anhand eina zweideutign Aussage verschreckn kann...*sfg*

 

Bist du da ah so? :LOL:

 

PS: Meine Haar machn grad voi den Hulatschack wegn dir! hahaha

PPS: Jo na hie und da brauch i was deppats zur Berieselung, damit i den Bledsinn der was um mi herum abgeht dazah. :D

Link to comment
Share on other sites

ROOOFL :LOL: jo na - wir san eben das andere deutsch version 4.0

 

brauchst Hilfe zum updaten? :LOL:

 

Kommt das "Deutch" das ihr sprecht aus Österreich, die Schweiz usw? (Ich bin Englander, aber ich kann Hoch Deutsch und Französisch auch, und ich hab das schon gesehen, weiß nicht wo, aber).

Link to comment
Share on other sites

Kommt das "Deutch" das ihr sprecht aus Österreich, die Schweiz usw? (Ich bin Englander, aber ich kann Hoch Deutsch und Französisch auch, und ich hab das schon gesehen, weiß nicht wo, aber).

 

Aus Österreich, aber nicht nur. Achso von wo aus England kommst du denn?

Lustig lustig wer so aller hier rein schaut. =D

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAA des Shirt is echt sowas von genialst! <3 haha i glaub i solltat moi wieda Wäsche waschen dann kann ich's wieda anziagn. :LOL

 

Na sicha kumm i nu mit was du meinst! =D I kann's eh voi nachvollziehn, owa i würd einfach alle drei nehmen...da is des mit der Unentschlossnheit dann ka Problem mehr. *rofl*

 

Jo voi!!! *fg* Na se hot ihrn Jetzign anfoch moi via FB geaddet und dann sich wos mit erm angfangn und anscheinend is ihra jetzt so fad, dass meint sie muss meim Freind schreibn. :LOL: Mittlererweile seh i des eh scho voi glassn und bin gspannt ob sa sich nu moi sowas traut. *ggg*

 

Jo sowas is imma bled, owa wenn du so vo erm nix willst (weil er jo vergeben war/is) und des ihretwegen alles daträgst zeigt des vo echt wahra Loyalität was ned jeder hot. Do kann ma si glücklich schätzn di zur Freindin zu ham!!!

Sowas findst leider ned immer...i weiß wovon i red...owa solche Leut kenn i heit nimma und es san alle so eingstellt wie i. I bin mittlererweile scho absichtlich provokant deppat, damit de falschn Personen sich davor hütn mi anzusprechen/kennen zlernen. :LOL: Des is imma wieda auf's Neue lustig zu sehn wie sehr ma de Menschn anhand eina zweideutign Aussage verschreckn kann...*sfg*

 

Bist du da ah so? :LOL

 

PS: Meine Haar machn grad voi den Hulatschack wegn dir! hahaha

PPS: Jo na hie und da brauch i was deppats zur Berieselung, damit i den Bledsinn der was um mi herum abgeht dazah. :D

 

Du host des Leibal a? Cool :awesome: I gfrei mi scho voi drauf...und a Queens of the Stone Age Leibal hobi i ma a bestöd :happy:

 

Guad :LOL: Jo se san afoch olle supa. Jeder von erna hod so eine Qualitäten :D

 

Aso, supa...weil am fad is mit wem aundan aubandln is natürlich a supa Rechtfertigung... :facepalm::LOL:

Solaungst wast, dass von deim Freind seina Seitn nix erwidert wird würd i ma do glaubi a ned so vü Sorgen mochn... i man es is zwar scho ärgerlich, waun wer so aufdringlich is, oba wos sois :D

 

Jo i glaub i kunt des afoch ned mit meim Gewissen vereinboan... des duad ma afoch ned ^^ I woa zwar scho moi besser mid ihr befreindet, sprich i hob eigentlich nimma so vü mit ihr zum duan, oba i versteh mi imma nu guad mid ihr waun ma midanaund reden, oiso hätt i do auf jedn Foi a unguads Gfühl bei der gaunzn Gschicht ^^

I bin so und so a total varruckte Person xD I sogs amoi so: Entweder man mog mi, oda man mog mi ned ^^ S Lebn is z kurz dafia, dass ma si mit blede Leid aufhoid :p

Und zwadeutige Aussagen san so und so imma wos schens :LOL::LOL:

 

Kommt das "Deutch" das ihr sprecht aus Österreich, die Schweiz usw? (Ich bin Englander, aber ich kann Hoch Deutsch und Französisch auch, und ich hab das schon gesehen, weiß nicht wo, aber).

 

Die letzten paar Seiten bestehen großteils aus österreichischem Dialekt und Hochdeutsch ;)

Wirklich interessant, hier mal andere Leute zu sehen, als die, deren Muttersprache Deutsch ist :D

Link to comment
Share on other sites

Du host des Leibal a? Cool :awesome: I gfrei mi scho voi drauf...und a Queens of the Stone Age Leibal hobi i ma a bestöd :happy:

 

Guad :LOL: Jo se san afoch olle supa. Jeder von erna hod so eine Qualitäten :D

 

Aso, supa...weil am fad is mit wem aundan aubandln is natürlich a supa Rechtfertigung... :facepalm::LOL:

Solaungst wast, dass von deim Freind seina Seitn nix erwidert wird würd i ma do glaubi a ned so vü Sorgen mochn... i man es is zwar scho ärgerlich, waun wer so aufdringlich is, oba wos sois :D

 

Jo i glaub i kunt des afoch ned mit meim Gewissen vereinboan... des duad ma afoch ned ^^ I woa zwar scho moi besser mid ihr befreindet, sprich i hob eigentlich nimma so vü mit ihr zum duan, oba i versteh mi imma nu guad mid ihr waun ma midanaund reden, oiso hätt i do auf jedn Foi a unguads Gfühl bei der gaunzn Gschicht ^^

I bin so und so a total varruckte Person xD I sogs amoi so: Entweder man mog mi, oda man mog mi ned ^^ S Lebn is z kurz dafia, dass ma si mit blede Leid aufhoid :p

Und zwadeutige Aussagen san so und so imma wos schens :LOL::LOL:

 

 

 

Die letzten paar Seiten bestehen großteils aus österreichischem Dialekt und Hochdeutsch ;)

Wirklich interessant, hier mal andere Leute zu sehen, als die, deren Muttersprache Deutsch ist :D

 

Haaaarr wie schaut'n des aus? *neugierig schau*

Bei de Muse Shirts bin i ja am neichestn Stand, owa bei de andan Bands schaut's scho wieda anders aus. =D :$

 

Nana mei Freund will absolut nix vo ihr und des glaub i erm ah...warum hätt er mir sonst de Smsn zeigt?! *g*

Mhm is eh guad, des du so denkst/fühlst! Ah wenn sie's ned weiß, wenn sie's irgendwann wüsste wird se dir eines Tages dafür dankn...ob in Gedankn oder persönlich...vorausgsetzt du bist dann nu in unsrem Ländle! :LOL: Ma weiß ja ned wo's an in da Zukunft hinvaschlägt! =D

 

Riiii gestern wo i für ah thailändisches Gericht beim Merkur war hab i Schokodonuts gsehn und kauft! Jetzt hab i was zum mampfn während der Arbeitszeit! yaaaaaaay Ich liebe Donuts! =D =D =D

 

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA ja man soll sich ned mit deppaten Leid aufhoitn...hat da Matt ah scho gsagt:

Don't waste your time or time will waste you!

Sooooo true! <33333

Link to comment
Share on other sites

So mich zipfen grad meine almost trashed ear-phones so an, dass ich mir neue zulege...

 

Ich dachte die von apple halten länger...*stirnrunzl*

 

Dafür hör ich jetzt Bilderbuch und stopf genüsslich einen Donut in mich rein!

 

 

Kariiiiiibische Trääääume <3 muhahaha

Link to comment
Share on other sites

Soudala, damit ma komplett international san, gheart a Steira a no do her! Griaß eich olle mitanonda!!!

 

PS: Warum gibs do Leit, dei behauptn, mia schreibatn ned Deitsch? Oiiida Fuchs he!

 

YAAAAAY da is er jo! =D Servas Miro!

Jo ah Steira hat uns echt nu in unsra Runde gfehlt. I hab ma dacht i schreib di einfoch moi an, damit du siehst, dass'd ned ganz allanich do bist! =D

 

Warum? Najo weil wir definitiv in da Untazoi san drum glaub i is des so. *g* Aba wir san anscheinend olle hier im Untergrund und tauchn irgendwann wieda auf mir scheint. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Haaaarr wie schaut'n des aus? *neugierig schau*

Bei de Muse Shirts bin i ja am neichestn Stand, owa bei de andan Bands schaut's scho wieda anders aus. =D :$

 

Nana mei Freund will absolut nix vo ihr und des glaub i erm ah...warum hätt er mir sonst de Smsn zeigt?! *g*

Mhm is eh guad, des du so denkst/fühlst! Ah wenn sie's ned weiß, wenn sie's irgendwann wüsste wird se dir eines Tages dafür dankn...ob in Gedankn oder persönlich...vorausgsetzt du bist dann nu in unsrem Ländle! :LOL: Ma weiß ja ned wo's an in da Zukunft hinvaschlägt! =D

 

Riiii gestern wo i für ah thailändisches Gericht beim Merkur war hab i Schokodonuts gsehn und kauft! Jetzt hab i was zum mampfn während der Arbeitszeit! yaaaaaaay Ich liebe Donuts! =D =D =D

 

HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA ja man soll sich ned mit deppaten Leid aufhoitn...hat da Matt ah scho gsagt:

Don't waste your time or time will waste you!

Sooooo true! <33333

 

Des is des ane schwoaze Bulb shirt - mit da rauchenden Glühbirne vom Era Vulgaris Cover :eyebrows:

Geht ma übrigens genauso XD Nur wos Muse augeht bin i hoibwegs dabei, sunst schauts schlecht aus XD

 

Na eben - sog i jo...des klingt auf jedn Foi plausibel...warad jo deppad waun von erm a wos kuma darad und daun sogad a das a nu .... oiso brauchst da sicher kane Sorgen mochn ^^

Des stimmt olladings! I was a nu ned ob i daun nu im schenen Österreich bin :LOL:

Warad jo fad waun ma wissad, wo an die Zukunft so hibringt xD

 

Schokodonuts san sooooo genial... i woit ma heid an beim Zielpunkt kauft...oba daun hod ma mei Gwissn eigred, dass i wiedamoi wos gsundes Essen soit zur Abwechslung und daun hobi ma an Kornspitz kauft XD

 

Eeeeeben - Knights of Cydonia = Lebensphilosophie :LOL:

 

So mich zipfen grad meine almost trashed ear-phones so an, dass ich mir neue zulege...

 

Ich dachte die von apple halten länger...*stirnrunzl*

 

Dafür hör ich jetzt Bilderbuch und stopf genüsslich einen Donut in mich rein!

 

 

Kariiiiiibische Trääääume <3 muhahaha

 

Des kenn i übrigens - mit die Kopfhörer... meine ersten Skullcandies hom goaned laung duachghoidn, des hod mi gscheid augföd :noey:

Ma i mog a a Stickl von deim Donut xD

 

Ahjo genau - es red grod eh jeder drüba: hostas scho glesn, dass da Matt ziemlich wahrscheinlich die Kate Hudson gschwängert hod? o.O# I man i gfrei mi fia erm wauna Papa wird, oba i hoff wirklich sehr, dass des da Band ned schadet... i man da Chris hod a 50 000 Kinder... oba trotzdem.... des würd mi echt fertig mochn.

 

Soudala, damit ma komplett international san, gheart a Steira a no do her! Griaß eich olle mitanonda!!!

 

PS: Warum gibs do Leit, dei behauptn, mia schreibatn ned Deitsch? Oiiida Fuchs he!

 

An Steira homa do! Griaß di! :LOL: Do hobi a a poa aum Frequency kennaglernt :D

 

Hobi ma a docht... oba wast eh - ois wos ned Hochdeitsch is, is jo ka Deitsch mehr :rolleyes::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Des is des ane schwoaze Bulb shirt - mit da rauchenden Glühbirne vom Era Vulgaris Cover :eyebrows:

Geht ma übrigens genauso XD Nur wos Muse augeht bin i hoibwegs dabei, sunst schauts schlecht aus XD

Aaaah oki, kenn mi scho aus! Schaut ah voi geil aus imo! =))

hihi jooo i hör imma nur mein Papa raunzn ob des scho wieda Muse-sachn san...jo mei i kann's hoit ah ned ändern, dass ma so viele Sachn vo erna taugn! <3 riiihihiii

 

Na eben - sog i jo...des klingt auf jedn Foi plausibel...warad jo deppad waun von erm a wos kuma darad und daun sogad a das a nu .... oiso brauchst da sicher kane Sorgen mochn ^^

Des stimmt olladings! I was a nu ned ob i daun nu im schenen Österreich bin :LOL:

Warad jo fad waun ma wissad, wo an die Zukunft so hibringt xD

 

Schokodonuts san sooooo genial... i woit ma heid an beim Zielpunkt kauft...oba daun hod ma mei Gwissn eigred, dass i wiedamoi wos gsundes Essen soit zur Abwechslung und daun hobi ma an Kornspitz kauft XD

 

Eeeeeben - Knights of Cydonia = Lebensphilosophie :LOL:

Nau geeeeeh...der Donut is jetzt sicha voi traurig und depri, dass'd erm verstossn hast...der macht jetzt an Schokozid dank dir! :LOL:

I'll surely miss him! Ja mein Donut is männlich! =D

Owa Kornspitz ess i ah voi gern, mit Butter und Schinkn oda mit an Streichkäs. =D

 

 

Des kenn i übrigens - mit die Kopfhörer... meine ersten Skullcandies hom goaned laung duachghoidn, des hod mi gscheid augföd :noey:

Ma i mog a a Stickl von deim Donut xD

 

Ahjo genau - es red grod eh jeder drüba: hostas scho glesn, dass da Matt ziemlich wahrscheinlich die Kate Hudson gschwängert hod? o.O# I man i gfrei mi fia erm wauna Papa wird, oba i hoff wirklich sehr, dass des da Band ned schadet... i man da Chris hod a 50 000 Kinder... oba trotzdem.... des würd mi echt fertig mochn.

 

SKULLCANDY? OIDA DE SAN HIN??? De san ja echt schweineteuer...

Jo na owa hallo...i wär mehr ois nur anpisst, wenn de schnell hin wärn!

 

Joooo i hab's ah scho ghört! Gestan wie i imit mein Freund grad telefoniert hab hat er des grad im Tv gsehn und mir gsagt. =D

I würd mi freun, wenn er ah Kind hätte...egal mit wem. Nur es sollt halt ned de Band drunter leiden...des is ois was i will!

 

ROOOOOOOOOOOOFL 50.000 Kinder :LOL: :LOL: :LOL: jo mei...da Chris is halt da Obastecher...der muss de Kinderrate in da Band im Durchschnitt aufrechtdahaltn! Go Chris! Go Chris! :LOL:

 

 

An Steira homa do! Griaß di! :LOL: Do hobi a a poa aum Frequency kennaglernt :D

 

Hobi ma a docht... oba wast eh - ois wos ned Hochdeitsch is, is jo ka Deitsch mehr :rolleyes::LOL:

Weiß wer vo eich wer heuer ausser Seeeeeeeed zum FQ kommen?! Auf de page steht nämlich genau null!!!

Link to comment
Share on other sites

Aus London. Langweilig, weiß ich :LOL:

Wo noch denn?

 

London?! *goosebumps* <3 Da muss ich unbedingt mal hin!!! Ich beneide dich um die geniale Musik kultur was ihr dort habt! In Österreich gibt es sowas leider nicht...

 

Wo noch? Naja nur Deutschland bisher. Vielleicht kommen aber auch noch andere Länder dazu!

Link to comment
Share on other sites

so, ich beehre euch auch mal wieder...;)

obwohl das echt nervig ist andauernd im dialekt zu lesen... also, wenns bayerisch wär, wärs ja kein problem, aber euer komisches zeugs da :LOL: (nicht böse gemeint, ich find die meisten österreichischen dialekte ziemlich lustig;))

 

Weiß wer vo eich wer heuer ausser Seeeeeeeed zum FQ kommen?! Auf de page steht nämlich genau null!!!

offiziell gibts ja noch nix, aber im forum ham sie bestimmt was in der gerüchteküche...musst da mal schauen...

 

Aus London. Langweilig, weiß ich :LOL:

Wo noch denn?

:LOL:london und langweilig?

glaub ich nicht! ich will da schon immer mal hin...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

so, ich beehre euch auch mal wieder...;)

obwohl das echt nervig ist andauernd im dialekt zu lesen... also, wenns bayerisch wär, wärs ja kein problem, aber euer komisches zeugs da :LOL: (nicht böse gemeint, ich find die meisten österreichischen dialekte ziemlich lustig;))

 

 

offiziell gibts ja noch nix, aber im forum ham sie bestimmt was in der gerüchteküche...musst da mal schauen...

 

 

:LOL:london und langweilig?

glaub ich nicht! ich will da schon immer mal hin...:rolleyes:

 

roooofl me so soooiréeeee! (=sorry) :LOL: Ja ich weiß, wenn wir alle mal in unerem eigenen Dialekt verfallen ist es ziemlich mühsam. :$ *hug* Noch dazu haben die Dooo und ich zwei verschiedene und ja da Miro als Steirer auch. *ggg*

 

Danke werd mich dort demnächst schlau machen, weil ich eigentlich wieder hin will...wobei ich glaub diesmal mit einem anderen Schlafplatz. :LOL:

 

Ich glaub kaum dass es hier im Forum wen gibt der nicht mal nach London will?! *g* Ich brauche Geld, einen günstigeren (bei London doch schwer ergatterbaren) Schlafplatz! =D

Link to comment
Share on other sites

Gib's zua: Des is vo daChristina aus Grey's Anatomy ("me so sorry!") !!! :p

 

I hab des vo meina Freundin, owa jo i glaub de könnt des wirklich von da Christina ham! :LOL: Des sagn meine Freunde und i einfach gern. =D

 

Sooooo heut geht's ab zum Friseur...ich mag mal wieder einen neuen Schnitt ham! Jetzt hol ich mir noch ein, zwei, drei, vier Kaffee und der Tag kann starten. =D

Link to comment
Share on other sites

:LOL:

Ich meinte doch daß es ist eine langweilige sache zu sagen, ich bin aus London. Nicht original, vielleicht. Hmm. :$

Aber ja, ich lieb es hier :D

 

Ah okay, got it! :LOL:

 

Trotzdem muss ich unbedingt einmal nach London! Vielleicht im Sommer/Herbst. Mal schauen wie es sich ausgeht!

 

Wann regnet es da am wenigsten? Mein Freund jammert immer wegen dem Regen. *g*

Link to comment
Share on other sites

Riii endlich ist es nicht mal mehr 1 Monat hinne und ich kann in meine Wohnung einziehen! :dance:

 

Bin schon gespannt wo ich meine ganzen Londonsachen hinstellen werde. Ich glaub ich schau noch ob ich was auf amazon bekomme...die haben ja Punkto Kreativität immer was geniales. =)

Link to comment
Share on other sites

Ah okay, got it! :LOL:

 

Trotzdem muss ich unbedingt einmal nach London! Vielleicht im Sommer/Herbst. Mal schauen wie es sich ausgeht!

 

Wann regnet es da am wenigsten? Mein Freund jammert immer wegen dem Regen. *g*

Umm... am wenigsten regnet's wenn es nicht regnet :LOL:

Ich meine daß man es nicht sagen kann, weil es so viel regnet :D

 

Am wenigsten, im Sommer, aber noch dann kann man es nicht zicher sagen, daß es nicht regnen wird.

 

Aber ja, komm im Sommer. London ist, trotz dem Stereotyp, im Sommer sehr warm. Ist gut wenn man einkaufen gehen will, oder Sehenswürdigkeiten sehen will (aber bring doch einen Schirm :LOL: )

Link to comment
Share on other sites

Riii endlich ist es nicht mal mehr 1 Monat hinne...

 

Wos geht'n do ob!!! I hob glaubt, do wird Östareichisch gredt und gschrieb'n und ned so neideitsche Supawörta wie "hinne" vawendet. I bin schockiert, entsetzt und muass ma jetz zur Beruhigung meina Nervn a erst amol a poar Häf'n Kaffee (mit Betonung auf ee, nicht auf dem a!) einihaun.

 

Falls i jetz zu grob woar: Me so sorry! ;-)

 

I wünsch eich olle an scheenan Wouchnstart!

Haut's eini!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...