Jump to content

Austrian Muser Thread


musesick

Recommended Posts

es gibt nen eigenen österreicher-thread? :stunnend: ist ja lustig:D

 

obwohl der titel ja nicht so 100% stimmt... gibt ja schließlich auch bayrische alpen :phu::LOL:

 

hihi jaaaaa, aber anscheinend sind hier so wenige Österreicher das nur ich und ein paar die sich meiner armen Seele erbarmen hier schreiben. :LOL:

 

sniii ja der Titel ist nicht ganz richtig, aber sonst schaut ja gar keiner hin. *g* Na das wär ein Titel nur mit jodelidiiii oder servas oida...das wär mir selber zuwider. :D

Link to comment
Share on other sites

Ein liebes hellöchen retour aus dem gerade angezuckerten Österreich! :D

 

Huiii i seh grad du warst an beidn Wembley Tagen...you are my hero! :awesome:

 

hihi :D naja freak trifft es wohl auch:$

soreia war übrigens auch an beiden tagen :happy:

warst du an einem tag dabei`?

 

angezuckert... ich bin eingeschneit:stunned:

Link to comment
Share on other sites

hihi :D naja freak trifft es wohl auch:$

soreia war übrigens auch an beiden tagen :happy:

warst du an einem tag dabei`?

 

angezuckert... ich bin eingeschneit:stunned:

 

Freak? Ah geh das is ein hartes Wort! Du bist einfach ein riiiiiesengroßer Musefan. I hätt's auch gmacht, wenn i ned arbeiten hätt müssen! I hab leider ned können, aber glaub mir i wär auch an beidn Tagen dort gewesen und hätt noch ein paar Tage dranghängt und Sightseeing veranstaltet. =D

 

Hui hört sich klasse an, wennst zu mehrt bist macht's gleich doppelt so viel Spaß. =)

Link to comment
Share on other sites

Freak? Ah geh das is ein hartes Wort! Du bist einfach ein riiiiiesengroßer Musefan. I hätt's auch gmacht, wenn i ned arbeiten hätt müssen! I hab leider ned können, aber glaub mir i wär auch an beidn Tagen dort gewesen und hätt noch ein paar Tage dranghängt und Sightseeing veranstaltet. =D

 

Hui hört sich klasse an, wennst zu mehrt bist macht's gleich doppelt so viel Spaß. =)

 

:D das stimmt .. achja das ist natürlich doof.. ich mach grad abi, sprich ich hatte da ferien :D

hihi ich hab recherche für die facharbeit + treffen mit ner menge deutschen muser drangehongen ... sightseeing war in london kaum drin , aber das hab ich schon letztes jahr größtenteils abgehakt:). war vor london noch woanders in england deswegen bisschen stressig ..

 

ohja:) wie gesagt : es war ein riiiesen haufen von deutschen musern da , die iich auch in der queue und sogar im stadion getroffen hab :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ach na das ist doch praktisch! *g* Facharbeit? Worüber schreibst du denn oder bleibt das noch unter Verschluss bis es soweit is? =D =))

 

Na das klingt alles ja sehr kuhel! Beim nächsetn Wembley, falls es sowas nochmals geben sollte was ja nicht so sicher is (da ja Dom etwas mal in der Richtung gsagt hat) bin i auch mit dabei! =D Da steh i dann mit an in der Queue! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ach na das ist doch praktisch! *g* Facharbeit? Worüber schreibst du denn oder bleibt das noch unter Verschluss bis es soweit is? =D =))

 

Na das klingt alles ja sehr kuhel! Beim nächsetn Wembley, falls es sowas nochmals geben sollte was ja nicht so sicher is (da ja Dom etwas mal in der Richtung gsagt hat) bin i auch mit dabei! =D Da steh i dann mit an in der Queue! :LOL:

 

nene die ist schon lang abgegeben ^^

shakespeare ..sein geburtshaus, sein haus , also new place und die kirche in der er begraben ist und getauft wurde. also nicht sehr spannend . aber ich hab mir halt den ganzen spaß angesehen :rolleyes:

 

:Dauf jeden fall! :eek: hat er?? weiß ich nicht mehr ..

Link to comment
Share on other sites

nene die ist schon lang abgegeben ^^

shakespeare ..sein geburtshaus, sein haus , also new place und die kirche in der er begraben ist und getauft wurde. also nicht sehr spannend . aber ich hab mir halt den ganzen spaß angesehen :rolleyes:

 

:Dauf jeden fall! :eek: hat er?? weiß ich nicht mehr ..

 

Yay kuhles Thema! =) Wenn du noch dazu dort recherchieren konntest umso genialer für die Arbeit!

 

Naja ich weiß nicht, ob's stimmt i hab's nur von einer Freundin ghört!

 

Sooooo meine Weihnachtskugerln sind endlich da! Heute via UPS gekommen...hahaha i bin verrückt, aber ich freu mich schon auf meinen museischen Baum. :LOL: Fotos von den Kugerln folgen bald! :D

Link to comment
Share on other sites

Yay kuhles Thema! =) Wenn du noch dazu dort recherchieren konntest umso genialer für die Arbeit!

 

Naja ich weiß nicht, ob's stimmt i hab's nur von einer Freundin ghört!

 

Sooooo meine Weihnachtskugerln sind endlich da! Heute via UPS gekommen...hahaha i bin verrückt, aber ich freu mich schon auf meinen museischen Baum. :LOL: Fotos von den Kugerln folgen bald! :D

 

:LOL::LOL::LOL:daaa bin ich mal gespannt:happy:

Link to comment
Share on other sites

ohja:) wie gesagt : es war ein riiiesen haufen von deutschen musern da , die iich auch in der queue und sogar im stadion getroffen hab :happy:

 

Hihi, das war schon sehr cool :happy: Wie ich euch durch Zufall im Stadion in der Masse noch gefunden hab :chuckle:

 

Ich freu mich auch schon auf die Fotos vom Weihnachtsbaum :D!!

Link to comment
Share on other sites

Hallo olle midanaund! ^^

 

Hob mi erst gestern augmöd, den Thread grod durch Zufoi entdeckt und hob mi erst amoi gwundert, dass den überhaupt gibt, weils eindeutig vü zweng Muser in Österreich gibt xD

Najo, woit mi a glei amoi zu Wort mödn, da ma jo eh "vom Aussterben bedroht" san :D

 

JÖSSAS MARIA!!! :dance: Na i glab i tram! =D Wo kummst du denn her? *ggg*

 

Na schau da doch moi des Board an...do findst wirklich nua wenige vo uns wennstas so nimmst. Und i hob ma hoit dacht i moch moi an Thread auf für'n Foi, dass si wer hier her vairrt! Mission accomplished! Yiiiihaw :LOL:

Link to comment
Share on other sites

JÖSSAS MARIA!!! :dance: Na i glab i tram! =D Wo kummst du denn her? *ggg*

 

Na schau da doch moi des Board an...do findst wirklich nua wenige vo uns wennstas so nimmst. Und i hob ma hoit dacht i moch moi an Thread auf für'n Foi, dass si wer hier her vairrt! Mission accomplished! Yiiiihaw :LOL:

 

I bin aus St. Florian bei Linz :D

 

Jo des glaub i ehrlichgsogt eh glei, frog amoi de Leid bei uns auf da Stroßn. Außer de jingaren Leid, die zumindest an aunnehmboan Musikgschmock hobn (ausgnumma de gaunzn Twilight freaks :facepalm: ), kennt do eh ka Schwein Muse xD

Jo, wie gsogt hobi mi eh direkt gwundert, dass do überhaupt an Thread fia uns gibt! Mei Reaktion kauma si ungefähr so vorstön "Oipn?!....*klick*....HE, DO SAN ÖSTERREICHER!!!!! XD"

Gfrei mi auf jedn Foi, dass außer mir doch nu wöche gibt :LOL::LOL:

Link to comment
Share on other sites

I bin aus St. Florian bei Linz :D

 

Jo des glaub i ehrlichgsogt eh glei, frog amoi de Leid bei uns auf da Stroßn. Außer de jingaren Leid, die zumindest an aunnehmboan Musikgschmock hobn (ausgnumma de gaunzn Twilight freaks :facepalm: ), kennt do eh ka Schwein Muse xD

Jo, wie gsogt hobi mi eh direkt gwundert, dass do überhaupt an Thread fia uns gibt! Mei Reaktion kauma si ungefähr so vorstön "Oipn?!....*klick*....HE, DO SAN ÖSTERREICHER!!!!! XD"

Gfrei mi auf jedn Foi, dass außer mir doch nu wöche gibt :LOL::LOL:

 

Jooo des kenn i sogoa! Fahr i öfters vorbei, wenn i grad mal wieder Richtung Deitschlond tingle! :D Najo bei mir in da Gegend kenn i scho wöche de ah Muse gern hörn, owa de san hoit hier ned angmeldet! =/ Drum wor des hier ah verzweifelta Versuch nu wem ausser mir innerhalb vo Ö zu findn zum plaudan und Konzert gehn, fois Muse wieda herkumman! :LOL:

 

Twilight? Hjo schen und guat...find i pers. jetzt ned sooo tragisch, owa nur de Band üwa des zu definieren is für mi schlimm! I kenn's seit 1999 oiso joooo :D do wor nu long nix vo de Blutsauga zu hörn. :LOL: hihi

 

Jo na i woit kan Threadnamen a la servas, pfiat god, oida oda sunst wos hom, weil dann schaut jo nie wer eine. :D Oipn wor do scho bessa, weil des ah glei mehr betrifft...haha jo des wor de Idee dahinta.

 

I bin aus Traiskirchen...des sagt da vleicht eh wos...mit'm Lager wo da Haider de Asylanten aus KTN hingschickt hat. =D

Link to comment
Share on other sites

Jooo des kenn i sogoa! Fahr i öfters vorbei, wenn i grad mal wieder Richtung Deitschlond tingle! :D Najo bei mir in da Gegend kenn i scho wöche de ah Muse gern hörn, owa de san hoit hier ned angmeldet! =/ Drum wor des hier ah verzweifelta Versuch nu wem ausser mir innerhalb vo Ö zu findn zum plaudan und Konzert gehn, fois Muse wieda herkumman! :LOL:

 

Twilight? Hjo schen und guat...find i pers. jetzt ned sooo tragisch, owa nur de Band üwa des zu definieren is für mi schlimm! I kenn's seit 1999 oiso joooo :D do wor nu long nix vo de Blutsauga zu hörn. :LOL: hihi

 

Jo na i woit kan Threadnamen a la servas, pfiat god, oida oda sunst wos hom, weil dann schaut jo nie wer eine. :D Oipn wor do scho bessa, weil des ah glei mehr betrifft...haha jo des wor de Idee dahinta.

 

I bin aus Traiskirchen...des sagt da vleicht eh wos...mit'm Lager wo da Haider de Asylanten aus KTN hingschickt hat. =D

 

Coole soch :D Oiso Traiskirchen sogt ma auf jedn Foi a wos (eh hauptsächlich aus dem Grund midm Haider und die Asylanten, muas i ehrlich sogn :LOL:)

 

Deswegen sog i jo "jingare Leid mit am aunnehmboaren Musikgschmock" :LOL:

I kenn a mehrere Leid, de's gern hoachn...oba de san hoid ned soiche Fanatiker wie i (außer a Freind vo mir, mit dem kunt i stundenlaung drüba reden....was a ned warum er si ned do aumödn wü ^^)

De meisten vastengan hoid ned, warum i so a hardcore Fan bin...oba de übareißn afoch ned, wos des fia Genies san :LOL:

Hob ma auf jeden Foi scho fest vorgnumma, dass i fix dabei bin, soboid Muse wiedamoi in Deitschlaund oda aum in besten Österreich san xD

 

Genau des man i damid :D

Mir waradn de Twilighter a wuascht, wauns ned einige gabad, de daun so kuman "OMG Muse=Twilight Band und die hom olle songs eh netta fia Twilight gschriebn und des is jez mei Lieblingsband, weil ernare Songs in Twilight vorkuman" I glaub du wast worauf i hinaus wü XD

I hobs auf jedn Foi a scho kennt bevor der gaunze Hype augfaunga hod ^^ (nur, dass i leider friha nu z jung woa, ois dass mi meine Ötan noch Wien auf a Konzert geh lossn hättn... waun woans vorm FQ s letzte moi do? 2006? o_O Hoffentlich mias ma ned nuamoi so laung woatn :LOL:)

 

Da Threadnaum is auf jedn foi kreativer sowos wie Griaß di god oda so XD

Und offensichtlich hoda sein Zweck erfüllt :LOL::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Coole soch :D Oiso Traiskirchen sogt ma auf jedn Foi a wos (eh hauptsächlich aus dem Grund midm Haider und die Asylanten, muas i ehrlich sogn :LOL:)

 

Deswegen sog i jo "jingare Leid mit am aunnehmboaren Musikgschmock" :LOL:

I kenn a mehrere Leid, de's gern hoachn...oba de san hoid ned soiche Fanatiker wie i (außer a Freind vo mir, mit dem kunt i stundenlaung drüba reden....was a ned warum er si ned do aumödn wü ^^)

De meisten vastengan hoid ned, warum i so a hardcore Fan bin...oba de übareißn afoch ned, wos des fia Genies san :LOL:

Hob ma auf jeden Foi scho fest vorgnumma, dass i fix dabei bin, soboid Muse wiedamoi in Deitschlaund oda aum in besten Österreich san xD

 

Genau des man i damid :D

Mir waradn de Twilighter a wuascht, wauns ned einige gabad, de daun so kuman "OMG Muse=Twilight Band und die hom olle songs eh netta fia Twilight gschriebn und des is jez mei Lieblingsband, weil ernare Songs in Twilight vorkuman" I glaub du wast worauf i hinaus wü XD

I hobs auf jedn Foi a scho kennt bevor der gaunze Hype augfaunga hod ^^ (nur, dass i leider friha nu z jung woa, ois dass mi meine Ötan noch Wien auf a Konzert geh lossn hättn... waun woans vorm FQ s letzte moi do? 2006? o_O Hoffentlich mias ma ned nuamoi so laung woatn :LOL:)

 

Da Threadnaum is auf jedn foi kreativer sowos wie Griaß di god oda so XD

Und offensichtlich hoda sein Zweck erfüllt :LOL::LOL:

 

hihi na hob i ma fast denkt! =D

Jünger? hihi najo mit meim Alter hob i doch scho des Durchschnittsalter ghoben. :LOL:

Fanatiker klingt jo eh ned schlecht! I könnt ah stundenlang diskutiern...gsd san mei bester Freind und mei beste Freindin ah sehr auf Muse...do hob i wem der mi versteht! Wooooobei so mit dem Merch kaufn bin i glaub i do de Ausnahme vo uns drein...i seh es steht Muse drauf und scho wü is ham! :LOL: Gsd geh i orbeitn sunst kunnt i ma des ned leistn! *g*

 

Wann's is letzte Moi do worn? Najo am 08.12.2006! Do wor i am Konzert in da Stadthalle! <3 Owa seitdem nie nie nie wieda, bis heier 's FQ! Next Tour bin i ah öfters in D zu finden...do nehm i ma einfach de Zeit ah wenn vo meine Freind keina konn!!!

 

Nau dann konn i nur zfriedn sein, wenn da Threadname angnommen wird. :D

Link to comment
Share on other sites

Soooooooooo die Weihnachtspalme ist da! Palme? Ja wirklich Palme! Der Christbaum steht noch nicht, also musste ich spontan umdistponiern...oiso jo ähm, Weihnachtspalme...

 

Hier mal mit kräftigeren Farben:

163643_1539199208849_1500968708_31433853_7833066_n.jpg

 

Bissl abgetönter:

165551_1539199368853_1500968708_31433854_278543_n.jpg

 

Abgedunkelt, damit man das Glitzern auch mitbekommt:

165635_1539199568858_1500968708_31433856_5006552_n.jpg

 

Und wieder mit Blitz:

68178_1539199648860_1500968708_31433857_1385685_n.jpg

 

Immer noch mit Decke:

162880_1539199728862_1500968708_31433858_752271_n.jpg

 

Black beauty:

163289_1539199848865_1500968708_31433859_4563765_n.jpg

 

Wer findet die goldene Kugel?

164747_1539201448905_1500968708_31433861_8261143_n.jpg

 

Die Weihnachtspalme itself:

162701_1539202728937_1500968708_31433862_8282469_n.jpg

 

Enjoy it!

Link to comment
Share on other sites

hihi na hob i ma fast denkt! =D

Jünger? hihi najo mit meim Alter hob i doch scho des Durchschnittsalter ghoben. :LOL:

Fanatiker klingt jo eh ned schlecht! I könnt ah stundenlang diskutiern...gsd san mei bester Freind und mei beste Freindin ah sehr auf Muse...do hob i wem der mi versteht! Wooooobei so mit dem Merch kaufn bin i glaub i do de Ausnahme vo uns drein...i seh es steht Muse drauf und scho wü is ham! :LOL: Gsd geh i orbeitn sunst kunnt i ma des ned leistn! *g*

 

Wann's is letzte Moi do worn? Najo am 08.12.2006! Do wor i am Konzert in da Stadthalle! <3 Owa seitdem nie nie nie wieda, bis heier 's FQ! Next Tour bin i ah öfters in D zu finden...do nehm i ma einfach de Zeit ah wenn vo meine Freind keina konn!!!

 

Nau dann konn i nur zfriedn sein, wenn da Threadname angnommen wird. :D

 

Jo genau xD Na, oba es is echt so, dass die meisten Leid die Muse kennan - ned nur vom Naum her jez, sondan die a die Musik von erna kennan - ned öda ois ende 20 san (hob i zumindest aus Beobachtungen gschlossn :LOL: )

Des is bei mir genau des gleiche :D I kunt mit die Freind, die Muse a gern megn und hoachn laung drüba diskutieren, oba i bin glaubi so ziemlich die anzige mit die Merch Artikel XD (und wsl a die anzige, die erna aum liabsten in olle möglichen Länder foigen würd, wauns gangad :LOL: )

Wo ma grod dabei san: Sehr coole Christbaumkugeln :awesome: Bei mir is a grod erst heid mei kuscheliger Muse-Pulli ausm Online Store aukuma, den i scho ewig hobn woit :dance: (bei mir is eben genau des Problem, dass i nu ind Schui geh und ma ned gaunz so vü Merch-Artikel leisten kau, weil des gaunze Zeig a ned grod billig is XD])

 

Jo 2006 woa i zu dem Zeitpunkt wsl grod amoi 12, do hätt ma mei Mutter in Vogl zagt, waun i gsogt hätt i wü auf a Rockkonzert in Wien geh :LOL:

S FQ woa echt obsolut genial...vor oim weil a poa Freind und i in da ersten Reih gstaundn san, nochdem ma gaunze 10(!!!) Stunden ohne Klo und Essen dortgstaunden san und unsan Plotz verteidigt hobn xD

Wos wirkli supa warad, warad wiedamoi a Einzelkonzert von erna in Österreich.... do san daun doch nur die Leid die Muse WIRKLI segn woin und do gengan daun natirli olle vü ärger o...ned so wie auf die Festivals wo daun einige Leid sogn "Jo, i bin zwar ned wengan erna do, oba se san a Headliner oiso schauma hoid amoi hi" :LOL:

 

Bei da nächsten Tour werd i a schaun, dass i in D vielleicht a poa moi dabei bin.... waun i masn hob bin i daun eh scho 18 und dürft des eh problemlos geh :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...