Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Servas miteinanda, i weiß Österreicher san hier wirklich vom Aussterben bedroht owa i hab ma denkt es wär moi an da Zeit an Thread zu eröffnen. Wer mag kann schreibn...i beiß ah ned, wobeiiii eigentlich doch! Angst?! :LOL:

edit: herzlichst willkommen san auch de restlichen Alpenfreinde...schließlich samma hier jo im international!

*jodeliiiidiiiii nur für de steph*

Edited by musesick
Posted

Bow oida!! I hoff boarische muser sand a willkommen... is ja schließlich fast de gleiche fremdsprach :LOL:

Und wo bleibt da Jodelteil?? Mensch Tanja, wenn dann scho gscheid :LOL:

Aufbassn leid! Tanja is voi de bitch! es soiats echt angst hom lol

Posted

Na hallo Soreia, sicha gilt des ah für die de-apline Muser. I glaub i änder oben im Eingangstext noch was! :D

rooooofl steph =P nix bam oida...des sagn nur de Proleten. Najo manchmoi sag ma des scho owa nur Gaudi halba. :D

I bin ah Biatch? hahaha genau! Ich hab auch an kleinen Paris Hilton Hund und kann ned Auto fahren! *g*

Posted
Na hallo Soreia, sicha gilt des ah für die de-apline Muser. I glaub i änder oben im Eingangstext noch was! :D

rooooofl steph =P nix bam oida...des sagn nur de Proleten. Najo manchmoi sag ma des scho owa nur Gaudi halba. :D

I bin ah Biatch? hahaha genau! Ich hab auch an kleinen Paris Hilton Hund und kann ned Auto fahren! *g*

:LOL::LOL::LOL: LMAO!

I bin doch koa vollpfosten... is nur gaude aber des woast du bestimmt :p

Servus Soreia! Wos geht (des song glaube de ghetto kids lol)

Posted

:LOL::LOL::LOL: LMAO!

I bin doch koa vollpfosten... is nur gaude aber des woast du bestimmt :p

Servus Soreia! Wos geht (des song glaube de ghetto kids lol)

:LOL::LOL::LOL::LOL:

Ich kann weder bayrisch noch österreichisch ^^Aber es ist sehr lustig es zu lesen :LOL::LOL::LOL:

Bei mir geht grad gar nichts, brauche dringend Ferien und wos geht bei euch Ghetto Kids? :chuckle:

Posted
edit: herzlichst willkommen san auch de restlichen Alpenfreinde...schließlich samma hier jo im international!

*jodeliiiidiiiii nur für de steph*

Du bist da burner tanja! oide chicksn!

Ich kann weder bayrisch noch österreichisch ^^Aber es ist sehr lustig es zu lesen :LOL::LOL::LOL:

Bei mir geht grad gar nichts, brauche dringend Ferien und wos geht bei euch Ghetto Kids? :chuckle:

Du Ghetto kid, ois bast! Bei dir? ois fit im schritt :chuckle:

i finds a imma lustig bayrisch zum lesen hihi

Posted

Na macht ja nix, i schreib hoffentlich eh weitgends normal ausser i treff auf zu viele Bayrer :D

Ghetto Kids? rooofl, oiso i brauch an Urlaub...Schule hab i junges Mädi jo nimma. :D

Wobei i freu mich schon auf mei Musemerchlieferung. I hoff des is innerhalb vo ner Woche da...

Posted
Na macht ja nix, i schreib hoffentlich eh weitgends normal ausser i treff auf zu viele Bayrer :D

Ghetto Kids? rooofl, oiso i brauch an Urlaub...Schule hab i junges Mädi jo nimma. :D

Wobei i freu mich schon auf mei Musemerchlieferung. I hoff des is innerhalb vo ner Woche da...

wehe du bringst mei zeig ned zurra!! I höchstpersönlich kimm zu dir nach wien

(dann kann i ma a glei de neie wohnung oschaun)

Posted

Was kriegste denn :happy:?

Hoffentlich auch nur noch gute 1 1/2 Jahr :rolleyes:

Kennt ihr beide euch :chuckle:?

Posted

I bin ja lieb und nett, sicha kriegst es! =D Nur dazu muss i moi alles gscheit umsiedeln und einiges noch einkaufn! Nur des Wetter geht ma grad am Anus, weil da nix weita geht. =/ Schnee oki, owa Eis brauch i ned! Noch dazu steht mei Auto in da Werkstatt nach an total Ausfall auf der Autobahn haha...i hab Glück ghabt und es is glei nachher wieder angsprungen.

Posted
I bin ja lieb und nett, sicha kriegst es! =D Nur dazu muss i moi alles gscheit umsiedeln und einiges noch einkaufn! Nur des Wetter geht ma grad am Anus, weil da nix weita geht. =/ Schnee oki, owa Eis brauch i ned! Noch dazu steht mei Auto in da Werkstatt nach an total Ausfall auf der Autobahn haha...i hab Glück ghabt und es is glei nachher wieder angsprungen.

Bow host du a glick! mi kotzt des wedda a so o! mei bruada parkt in unsera einfahrt und des auto rutscht trotz handbremse zruckaus!!! krass!

Posted

Diesmal nur an Zip-Hoodie, den grauen der was ganz obn im Shop is und für de Steph hab i ah ah Shirt und an Mug mitbestellt, weil i ned nur 1 Sache bstelln wollt wegnam Versand!

Wir kennen uns (noch) nicht persönlich owa wir schreiben uns öfters! *g* Wobei sie kommt mich bald mal in mei neue Wohnung bsuchen die seeeehr Muselastig sein wird. :LOL:

Und wann beginnen bei dia de Ferien Soreia? =)

Posted
Bow Soreia!! I in da grod so neidisch! Will a ferien!!! :stunned:

Tanja, des wird da burner!! Eine Musey Tag :D

haha ja owa i muss nu schaun wie i ois anricht etc. :D bin scho gspannt was du sagen wirst! *ggg*

Posted
Vorhin meintest no du bist nett.... :phu:

Eigentlich bin i lieb. :D Wobei auf an Konzert sollt man mich ned die ganze Zeit sekkieren/anfassen/schubsen wenn ma alkoholisiert is und schweißlt, wie bei KOL...dann bin i nimma nett. hahaha

Posted
Eigentlich bin i lieb. :D Wobei auf an Konzert sollt man mich ned die ganze Zeit sekkieren/anfassen/schubsen wenn ma alkoholisiert is und schweißlt, wie bei KOL...dann bin i nimma nett. hahaha

Bei sowas wia i echt zur zicke bzw. miststück und total arrogant haha

oder wenn jemand a freinding vo mir ned in ruha lost... dann gibts wos :fear:

Posted
Bei sowas wia i echt zur zicke bzw. miststück und total arrogant haha

oder wenn jemand a freinding vo mir ned in ruha lost... dann gibts wos :fear:

Bei Muse hätten's des sowieso ned machen dürfn...i glaub da wär i wirklich dezent ausgezuckt. *ggg* I geh doch ned auf ah Konzert um mich volllaufn zu lassen und dann de Musik überhaupt ned mitzubekommen...*Kopf schüttel*

riiii glei spielt's die Chroniken von Narnia! <333 Da muss i demnächst bald den 3. Teil im Kino anschaun gehn! yaaaay

Posted
hahaha i hab mir jetzt de Kugeln doch bstellt...da Papa wird wieda jammern, wenn er sieht was i scho wieda kauft hab. :LOL:

du hast sie dir tatsächlich bestellt? :LOL::LOL::LOL:

Musst Fotos machen ;)

Mir wären die ja zu teuer :chuckle:

Posted
du hast sie dir tatsächlich bestellt? :LOL::LOL::LOL:

Musst Fotos machen ;)

Mir wären die ja zu teuer :chuckle:

Ja i hab's mir bstellt...i weiß es is der volle Blödsinn aba i steh auf so Klimbim! Es glitzert & is sinnlos & schon musste i es habn!!! =D

haha gut i mach dann Fotos! I hoff sie überleben die weite Reise. :LOL: