Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Ticketmaster lähettää ulkomaille, ja ne Ticketmasterin liput alkaa ilmeisesti tossa helmikuuna aikana tippumaan postilaatikkoon.

 

Seetickets EI lähetä ulkomaille ja ne lähettää sillon joskus elokuussa vasta liput UK:hon. Eli me joilla on Seetickets-liput, joudutaan edelleen hakeen liput Wembleyn lippupisteestä.

 

Mistä tuli mieleen et mä lähetin joku kuukausi sitten Seeticketsille mailia siitä osotteenmuutoksesta mut ei sieltä oo kuulunu mitään :wtf: olin ihan unohtanu.

Link to comment
Share on other sites

eiei siis ku ticketmaster kai vaan lähettää ulkomaille. sori olin vähä epäselvä vaihteeks. :facepalm:

 

 

Seetickets EI lähetä ulkomaille ja ne lähettää sillon joskus elokuussa vasta liput UK:hon. Eli me joilla on Seetickets-liput, joudutaan edelleen hakeen liput Wembleyn lippupisteestä.

 

niin mä arvelinkin :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Ticketmaster lähettää ulkomaille, ja ne Ticketmasterin liput alkaa ilmeisesti tossa helmikuuna aikana tippumaan postilaatikkoon.

 

Seetickets EI lähetä ulkomaille ja ne lähettää sillon joskus elokuussa vasta liput UK:hon. Eli me joilla on Seetickets-liput, joudutaan edelleen hakeen liput Wembleyn lippupisteestä.

 

Mistä tuli mieleen et mä lähetin joku kuukausi sitten Seeticketsille mailia siitä osotteenmuutoksesta mut ei sieltä oo kuulunu mitään :wtf: olin ihan unohtanu.

 

Joillain ihmisillä on tullu seeticketsin tilaukseen lukemaan että liput toimitetaan heille kotiin tuolloin elokuussa ja nämä henkilöt on ollu brittien ulkopuolelta. Mutta siis valtaosa joo saa ne vasta stadionilla.

Link to comment
Share on other sites

Joillain ihmisillä on tullu seeticketsin tilaukseen lukemaan että liput toimitetaan heille kotiin tuolloin elokuussa ja nämä henkilöt on ollu brittien ulkopuolelta. Mutta siis valtaosa joo saa ne vasta stadionilla.

 

Joo siis mullakin lukee muistaakseni niin mutta mä ajattelin et se on joku mikä tulee siihen automaattisesti. Oon kyllä käsittänyt että Seetickets ei siltikään lähetä ulkomaille.

Link to comment
Share on other sites

se tulee automaattisesti. jokainen ketä on sanonu tuol wembley threadis sillo lipunmyyntiaikoihi sano et se tuli niille. mulleki se tuli ja sitku kysyin ni ei ne lähetä suomeen, nih. automatic-post!

 

Tuo on kyllä aika kusinen systeemi kerrassaan tuo Seetickets, sanottakoon se nyt vielä kerran :D

Link to comment
Share on other sites

Aini, mut tosiaan saa lisätä tuohon perjantain listaan :happy:

lisätty :awesome:

 

hei! Yksi, kaksi, kolme. Banaani. Rakastan Suomi:D Only finnish I know. What a shame:LOL: I am also going to wembley :musesign: I should go now.bye:ninja:

OMg! i know a little swedish too! ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio :awesome::LOL:

jag vet inte!

Link to comment
Share on other sites

Outoa, nyt ticketmasterin orders statuksesta on lähteny tuo lippujen lähetyspäivämäärä pois eli 31.1.2010 23:00. Edelleen lukee että lippuja ei oo lähetetty mutta lähteyspäivää ei enää ole näkyvissä :o

 

 

TÄSSÄ KÄY VIELÄ HUONOSTI.

 

Kuunnellaan sitten siellä Wembleyn parkkipaikalla. Lasi kiinni stadionin seinässä.

Link to comment
Share on other sites

TÄSSÄ KÄY VIELÄ HUONOSTI.

 

Kuunnellaan sitten siellä Wembleyn parkkipaikalla. Lasi kiinni stadionin seinässä.

 

Take it easy. Onhan tässä vielä hyvin aikaa saada ne liput :happy:

Jos ne liput hukkuu johonkin matkalla, niin luulisi ainakin että ne tiketit saa sieltäkin. Siis jos vaan on joku todiste olemassa, että oot ostanu ne liput eikä oo tullu perille.

 

Vai oonko vaan liian optimistinen? :erm:

Link to comment
Share on other sites

Itellä on vähän sillain että ei oikein ossaa ees ajatella lähtevänsä :D Aina välillä jotenki herää siihen että millonkohan ne liput tulee :) Ei sillä että en odottas keikkaa täpinöissäni mutta jotenki se, että siihen on vielä niin paljon aikaa tekee tuon.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...