Jump to content

London calling! kuinka moni?  

57 members have voted

  1. 1. London calling! kuinka moni?



Recommended Posts

Hei mulla oli pari kysymystä, kirjotin oikee hienon listan niistä mut sit hukkasin sen ni katotaa mitä muistan :yesey:

 

1. Misä vaihatte rahaa? Lentokentäl vai? /tarpeellisin kysymys, not.

 

2. Ne jotka oli tulossa samalla lennolla maanantaina takas suomeen, jatkatteko siitä suoraan jonneki vai ootteko yötä? Ko oon vähä pulassa itte tän kaa ko seuraava bussi lähtee vasta oisko ollu neljältä aamulla. Mielellää ehkä ennemmi nukkuis jossai sen yön kaikessa rauhassa :LOL: Mut oikei voidaanha me siskonki kaa ottaa joku huone jostai. Paitsi et kallista :shifty:

 

3. Joihinki nähtävyyksii ois hyvä varata etukätee liput jos meinataa, ja mulla ainaki on pari joihin mielellää haluisin? Et jaksetaanko me miettiä niin pitkälle näitä että mikä päivä olis kiva? :LOL: Tulis vaa halvemmaks eikä tarttis samalla tavalla jonotella. Olettaen tietty että kukaa ylipäätään on menossa, kyllähän ne silti aika kalliita on.

 

 

...Joo :LOL: Mulla iskee vielä hirvee stressipaniikkiANGST jossai vaiheessa ko tajuun mit lähellä tää on! :pope: Ja jos joku kerää noita sisäänkäyntejä ni mulla on perjaintaina siis H ja J :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Hei mulla oli pari kysymystä, kirjotin oikee hienon listan niistä mut sit hukkasin sen ni katotaa mitä muistan :yesey:

 

1. Misä vaihatte rahaa? Lentokentäl vai? /tarpeellisin kysymys, not.

 

2. Ne jotka oli tulossa samalla lennolla maanantaina takas suomeen, jatkatteko siitä suoraan jonneki vai ootteko yötä? Ko oon vähä pulassa itte tän kaa ko seuraava bussi lähtee vasta oisko ollu neljältä aamulla. Mielellää ehkä ennemmi nukkuis jossai sen yön kaikessa rauhassa :LOL: Mut oikei voidaanha me siskonki kaa ottaa joku huone jostai. Paitsi et kallista :shifty:

 

3. Joihinki nähtävyyksii ois hyvä varata etukätee liput jos meinataa, ja mulla ainaki on pari joihin mielellää haluisin? Et jaksetaanko me miettiä niin pitkälle näitä että mikä päivä olis kiva? :LOL: Tulis vaa halvemmaks eikä tarttis samalla tavalla jonotella. Olettaen tietty että kukaa ylipäätään on menossa, kyllähän ne silti aika kalliita on.

 

 

...Joo :LOL: Mulla iskee vielä hirvee stressipaniikkiANGST jossai vaiheessa ko tajuun mit lähellä tää on! :pope: Ja jos joku kerää noita sisäänkäyntejä ni mulla on perjaintaina siis H ja J :yesey:

 

1. Mun sisko varmaan vaihtaa mun puolesta kun sillä on joku forexin etukortti tms., mut lentokentällä tämä siis tapahtuu :yesey: kaikista kätevämpää mun mielestä vaihtaa lentokentällä...

 

2. En tiiä vielä, jos oon ihan kuollu niin meen ehkä mun siskon luo kun se asuu lähellä lentokenttää, mut muussa tapauksessa jatkan varmaan bussilla Iittalaan.

 

3. Mitä nähtävyyksiä sä olit ajatellu? Mä en ny jotenkin jaksa ajatella yhtään mitään mutta niin olishan se hyvä vähän etukäteen miettiä et mihin sitä haluais mennä :unsure:

Link to comment
Share on other sites

1. Mun sisko varmaan vaihtaa mun puolesta kun sillä on joku forexin etukortti tms., mut lentokentällä tämä siis tapahtuu :yesey: kaikista kätevämpää mun mielestä vaihtaa lentokentällä...

 

2. En tiiä vielä, jos oon ihan kuollu niin meen ehkä mun siskon luo kun se asuu lähellä lentokenttää, mut muussa tapauksessa jatkan varmaan bussilla Iittalaan.

 

3. Mitä nähtävyyksiä sä olit ajatellu? Mä en ny jotenkin jaksa ajatella yhtään mitään mutta niin olishan se hyvä vähän etukäteen miettiä et mihin sitä haluais mennä :unsure:

No siis näitä perus on kaikki london eyet ja vahamuseot, oikeestaan mua kiinnostais vaa se vahamuseo ja se london dungeon eli kauhukellarijuttu :awesome: London eye on vähä liia kallis, turha ja aikaavievä. Mut se dungeon on semne et pakko :LOL: Ilma Madame tussaudsia kyllä selviäisin, mut niihi myydää kaikkii yhteispakettei.

 

http://www.madametussauds.com/London/BuyTickets/TicketOptions/LondonDungeonPackage/Default.aspx

 

Eihän toi mikää Maailman Suurin säästö toki oo mut ei siitä haittaakaa olis?

Link to comment
Share on other sites

"To help us eliminate fraud, if the credit card holder is not attending on the day they will have to provide a signed letter giving permission for ticket collection, with the named party bringing ID."

 

EI TAAS tätä :LOL:

 

Mut nii noi hinnat on kyllä aika perkeleen kirpeitä mut ite en ainakaa todennäkösesti oo Lontooseen lähiaikoina kuitenkaa menossa et oisha se kiva.

Link to comment
Share on other sites

aaah! eli ei aihetta panikoitua mahdollisesta seetickets-failista :chuckle:

 

Musta taas tuntuu, että mä oon tehny failin tällä kertaa.. laitoin nimittäin siihen mikä piti lähettää sinne muse(a)seeticket blah blah väärän reference numban.. mutta en nyt tiiä oonko tehny jonku eeppisen mokan vai en ku sieltähän tuli se toinen maili ja sitä seuraamalla se tosiaankin ilmoittaa, että liput olis: currently in the dispatch process

 

Veli päätti sit lähtä viihteelle enkä pääse tarkistamaan sen tiliotteelta onko ne veloittanu sen ylimääräisen kustannuksen vai ei. Ja nyt musta alkoi taas tuntumaan, että oon mokannu :fear:

 

Ja noista nähtävyyksistä.. Mä oon käyny tuol london eye:ssa ja se tosiaan on vähän semmonen niin ja näin -onhan se upee, muttei ehkä toista kertaa :LOL: Mutta muut nähtävyydet kiinnostaa kyllä JOO :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Musta taas tuntuu, että mä oon tehny failin tällä kertaa.. laitoin nimittäin siihen mikä piti lähettää sinne muse(a)seeticket blah blah väärän reference numban.. mutta en nyt tiiä oonko tehny jonku eeppisen mokan vai en ku sieltähän tuli se toinen maili ja sitä seuraamalla se tosiaankin ilmoittaa, että liput olis: currently in the dispatch process

 

Veli päätti sit lähtä viihteelle enkä pääse tarkistamaan sen tiliotteelta onko ne veloittanu sen ylimääräisen kustannuksen vai ei. Ja nyt musta alkoi taas tuntumaan, että oon mokannu :fear:

 

Ja noista nähtävyyksistä.. Mä oon käyny tuol london eye:ssa ja se tosiaan on vähän semmonen niin ja näin -onhan se upee, muttei ehkä toista kertaa :LOL: Mutta muut nähtävyydet kiinnostaa kyllä JOO :yesey:

VOI EI! :eek::supersad: toivottavasti homma selviää :noey:! :supersad:
Link to comment
Share on other sites

mää haluan lipun!

 

ja en osaa ollenkaan aatella koko reissua, ja rahaaki tosiaan pitäisi vaihtaa, yleensä oon käynyt turussa forexissa mut hmmm...

 

Just muuten katoin että eikö lentokentällä ookaan Forexia niinkun muistin :eek: tai siis on mut sieltä pitää tilata etukäteen. Nomut se varmaan olikin joku Nordea mistä mun piti vaihtaa.

 

Enkä tiedä miks quottasin kun eihän toi nyt hirveesti liittynyt :facepalm:

 

 

 

Mä en oo käyny London Eyessa mut se on mun mielestä naurettavan kallis maaimanpyöräks joten ei kiitos. Tussaudsilla oon käyny joskus mut sinne on varmaan tullu uutta sen jälkeen, tosin sekin on aika kallis mut se on sentään sen arvonen paikka.

 

Dungeonissa oon aina halunnu käydä :awesome:

 

Ja sit tietty voi koluta jotain museoita, esim. British Museum, Science Museum ja Natural History Museum on kaikki ilmasia ja ne on oikeesti ihan mielenkiintosiakin!

Link to comment
Share on other sites

...:facepalm: Kirjotin semmosen hillittömän pitkän kertomuksen kaikista blogeista ja niistä löytyvistä lontooposteista ja sit se tuli kaks kertaa ja poistin sen toisen mut ne poistuki molemmat? OSSUM!

 

Tein ton siis eilen, tänää katoin koulus et sitä postii ei löydy täältä ja luulin laittaneeni väärään threadiin ja olin kriisis.. Mut näköjää sitä ei oo enää ollenkaa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

15 päivä mennä ja me Lontoossa! Se tapahtuu pian, se tapahtuu pian! :dance: Haluaisin aloittaa etsimällä minne sovittimia, muuten minä menen hulluksi kun minä tarvitsen sitä yhtäkkiä. :chuckle: (Uh... I have a distinct feeling of GT-fail in this :LOL:)

Link to comment
Share on other sites

15 päivä mennä ja me Lontoossa! Se tapahtuu pian, se tapahtuu pian! :dance: Haluaisin aloittaa etsimällä minne sovittimia, muuten minä menen hulluksi kun minä tarvitsen sitä yhtäkkiä. :chuckle: (Uh... I have a distinct feeling of GT-fail in this :LOL:)

 

sovittimia??? :LOL:

 

 

And hi btw, haven't "seen" you in a loooooong time!!! :supersad: I'm so excited for London!!!! :dance::dance:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...