Jump to content

Recommended Posts

KYLLÄ yks mun ehdottomista suosikkipelisarjoista! :happy: ...Niin paitsi Unityä en koskaan pelannu koska bugit, enkä totta puhuen oo ny ihan varma Syndicatestakaan. :shifty: Mut siis yleisesti JOOOOO.

 

Mun piti josai vaihees iZombie tsekata ku näin siitä puhuttavan niin paljo hyvää, mut se on vähä jääny. Hüps. Onkse millanen?

 

 

 

Jes kunnon kaupunkisuunnistus - käydään jokasen paikallisen luona päästääs Peto irti. :awesome:

 

Mä en oo taas pelannut muita ku Black Flaggia ja Unitya :chuckle: ja innolla ootan sitä Syndicatea. En olis kyllä uskonu, että innostun noista, mutta toisin kävi. Nyt sitten oon koittanu the Last of Us:ia pelata, heh.

 

iZombiesta oon kyllä tykännyt ja onhan se vähän erilainen ku noi muut zombie-sarjat. Tykkään muutenkin Rob Thomasin jutuista :)

Link to comment
Share on other sites

Mikä biisi on aftermath mä en saa sitä ollenkaan päähän, ehkä munkin pitää kerrata tää levy, mut onneksi tässä on aikaa :chuckle:

 

Mutta jos uni on enne niin mun eilisen unen perusteella ei kannata kun oltiin siellä ja sit vedettiin naru eturiviin ja meidän väliin ka sinne päästettiin kaikki muut ja sit soitti muse jonkun Slovari setin ja kukaan ei jaksanut. Poistuttiin välillä katsomaan niitä jonnekin telkkarista.

 

Lapsia valkoisissa mekoissa jotka näytteli enkeleitä ja Matt puhumassa delfiineist ja muutenkin pysähtyi keskustelemaan meidän kanssa keikan kulusta ja ketään ei kiinnostanut mikään

 

Onpa mulla tarinointia mutta siskonpeti!!! Ja keikka ja kesällä ja siis sisällä outoa ja iik

 

Mulla rupeaa soimaan päässä vain Globalist, kun yritän miettiä miten toi Aftermath menee :chuckle:

 

AnteeXi mutta mielikuvat

 

 

 

ITEg0yj.jpg

 

:ninja:

Link to comment
Share on other sites

No niin. Mä nyt otan teidätkin mukaan tähän tuiki tärkeään tilanteeseen eli Dronesin 1.kuunteluun. Osan kappaleista oon toki sinkkuna kuullut, mutta jotian niistäkin ehkä.

 

1. Dead Inside

Tän kappaleen oon kuullu toki aiemminkin. Edelleen kuitenkin semmonen pieni shokki, jee. Ja tosiaan en oo tajunnu, että tää on levyn 1.kappale..hmm.. mitäs se kertoo tästä levystä sitten? Mutta tässä biisissä on jotain hyviäkin juttuja, varsinkin tuo loppu (LOL), mutta tästä tulee vaan liikaa ed levy mieleen. Mä en jaksa edes näistä sanoista sanoa mitään grin emoticon

Tää joku intro tms tässä loppupuolella on vaan jotenkin niiiiin korni, en oikein tiedä edes, että miksi. Mutta ku vaan ei niin ei. Mä muuten muistelin, että tässä lopussa ois oikeesti jotain kivaa, mutta onko mun "maku" muuttunut vai mitä helvettiä?! Tää voi olla aikamoinen öö livenä.

 

2. [Drill Sergeant] (joo, en tajunnut, että nää on "samaa biisiä" :LOL: )

3. Psyko

Muistan ku ekan kerran kuulin tän sillon, niin tykkäsin heti! Tää alku ja kaikki vaan anto odottaa niiiiiin paljon tältä levyltä ja "uudelta" muselta.. saas nähdä miten käy!

 

Tykkään kauhiasti tän biisin poljennosta, tulee semmoinen olo ku menis eteenpäin tms. Ja tässä vaan ei oikein mikään ärsytä! Kitarat on ihanat, matt kuulostaa hyvältä, basso, rummut- ei ärsytäv edes noi väli mölinät tuolla. Hitto, edes noi sanat ei ota korvaan xD Ehkä mä en oikein osaa olla kriittinen tätä biisiä kohtaan. Ja tosiaan ensimmäinen ja ainut musen biisi, jonka oon kuullu radio cityn taajuuksilla lol

 

Tässä tosiaan on vähän jotain samaa kuin Uprisingissa.. saman henkinen ja tämmönen aika energinen.

 

4. Mercy

Ai niin tää on TÄÄÄ! Mä jotenkin unohdan tän biisin. Tästä biisistä en oo vielä oppinut tykkäämään, en tosin ihan hirviästi oo kuunnellutkaan. Tästä tulee jotenkin liikaa mieleen GL ja Starlight muut. On tässäkin biisissä hyviä juttuja.. no, lähinnä kai kitarat. Nää sanat on kyllä jotain.. en edes tiedä mitä LOL: Tässä kertsin lopussa on kiva tuommoinen nousu, mutta muuta kivaa.. niin :chuckle: Pitää varmaan kuunnella joku liveveto tästä..

Kuka pelastais Mattin itseltään?!

 

5. Reapers

Tätä en oo varmaan koskaan kuullutkaan! JÄNNÄÄÄ! No, alku on ainakin lupaava! Tästä tulee joku vanhempi biisi mieleen. Ja luulen, että oon kuitenkin kuullu tän, oliko tästä se ihme video?

Tää hidas kohta on vähän jännä, tykkään enemmän tosta revittelystä heh. Mutta kaikkiaan kivalta kuulostaa. Tää on varmaan livenä semmoinen, että eka pompitaan hulluna ja sitte on tommonen vedetäänvähänhenkeävaihe ja sitten taas mennään. En tiedä, ehkä mä ootan liikaa uutta SW, mutta mä nään mielessäni lasereita grin emoticon ja jotenkin tulee vaan gh mieleen.. mun pää on ehkä outo paikka tänään (yhdistelee ihme asioita toisiinsa).

Ja loppu on kyllä hyvä, tulee semmoinen keikkamainen fiilis smile emoticon

 

5. the Handler

NO, tätä en oo aiemmin kuullu ainaskaan. Miksi nää biisit kuulostaa vähän samanlaisilta? Voih, miten kivan "kovaa" kitaraa näissä on käytetty. Ei oo liian siloista toimintaa. Mattin ääni kuulostaa kyllä kivalta tässä, varsinkin toi babbadaadababbadaadababba-kohta.

On kyllä hyvä biisi. Jotenkin tuntuu, että tässä on annettu biisille tilaa, ei olla täytetty liikaa kaikella. Mitä tää muistuttaa? Mutta nyt biisin lopussa täytyy sanoa, että ei tää nyt niin kauhiasti muistuta noita aiempia biisejä, ehkä alussa vähän, mutta tää on aika monipuolinen biisi kyllä. TYKSIN.

 

7. Defector

Queen! Mun pää nyt selkeesti ensimmäisenä hakee jonkin samaistumiskohteen lol. En kyllä tiiä, mitä täst sanois.. Toki kivojakin juttuja tässä(kin), mutta niin.. jotain tässä kuiskaa mun korvaan, että kannattaa varmaan kuunnella useamman kerran. En kyllä kestä noita huutoja! Tulee ihan mieleen se musen olympia-kappale, ja siitä videolta ne huutavat naamat.

 

8. Revolt

Liekkö jälleen mussa vika, mutta tästä biisistä tulee mulle sana optimismi-mieleen. Ihan kiva biisi sinällään, vähän tämmöinen rallatus. Mulla iskee kai joku turnausväsymys ku on aika lyhyitä nää, heh.

 

9. Aftermath

Mikä tää biisi on?! mm.. mulla ei oo oikein mitään sanottavaa tästä.. paitsi, että ehdin käydä kahtoon sämpylöitä ja en usko menettäneeni mitään.

 

10. the Globalist

Clint Eastwood. Vaikka ei ookkaan enää mun mielessä niin cool sen tuoli-episodin jälkeen. Hei, tää biisihän lähti käyntiin!

 

 

Oli selkeesti liikaa tää koko levy ajatella kerralla, kun loppu sanottavat viimeisten biisien kohdalla :eek:

Edited by Vaptastic
Link to comment
Share on other sites

omg mikä toi o just noin se meni :LOL: :LLOL::LOL:

 

mä en vaan saanut tätä asiaa pois mielestä töissä niin oli pakko päästä toteuttamaan :chuckle:

 

Ja jee Vapun levynkuuntelu! :awesome: Paras osuus vasta eessä! :LOL:

 

 

edit: tuli vähän väärät mielikuvat tuosta ekasta lauseesta niin piti korjata, olol

Link to comment
Share on other sites

mä en vaan saanut tätä asiaa pois mielestä töissä niin oli pakko päästä toteuttamaan :chuckle:

 

Ja jee Vapun levynkuuntelu! :awesome: Paras osuus vasta eessä! :LOL:

 

 

edit: tuli vähän väärät mielikuvat tuosta ekasta lauseesta niin piti korjata, olol

 

mitkäköhän mielikuvat koska ehdin tän jo ennen korjausta lukea :LOL:

mut näin se juuri hyvin näit sieluuni/alitajuntaani

 

vappu et oo ymmärtänyt tätä spämmisen ajatusta editoimaö saamaaa viestiä :chuckle:

 

mut ku itsekin tätä niin voi herranjestas tätä revoltia oon ihan unohtanut nää täältä :LOL:

 

edit anteeksi mäkin nyt kommentoin, mut oon ihan unohtanut tän kohdan tästä levystä jotenkin ja miksi revoltissa o tällaiset sanat :LOL:

You've got strength

You've got soul

You're not afraid

You're not a drone

oikeasti :LOL:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

5. the Handler

NO, tätä en oo aiemmin kuullu ainaskaan. Miksi nää biisit kuulostaa vähän samanlaisilta? Voih, miten kivan "kovaa" kitaraa näissä on käytetty. Ei oo liian siloista toimintaa. Mattin ääni kuulostaa kyllä kivalta tässä, varsinkin toi babbadaadababbadaadababba-kohta.

On kyllä hyvä biisi. Jotenkin tuntuu, että tässä on annettu biisille tilaa, ei olla täytetty liikaa kaikella. Mitä tää muistuttaa? Mutta nyt biisin lopussa täytyy sanoa, että ei tää nyt niin kauhiasti muistuta noita aiempia biisejä, ehkä alussa vähän, mutta tää on aika monipuolinen biisi kyllä. TYKSIN.

 

Mulla kävi pieni lukihärö, kun tuli mieleen tää

 

https://www.youtube.com/watch?v=wCkerYMffMo

 

Meinasitko sitä kitarariffiä? :LOL:

 

 

mitkäköhän mielikuvat koska ehdin tän jo ennen korjausta lukea :LOL:

mut näin se juuri hyvin näit sieluuni/alitajuntaani

 

vappu et oo ymmärtänyt tätä spämmisen ajatusta editoimaö saamaaa viestiä :chuckle:

 

mut ku itsekin tätä niin voi herranjestas tätä revoltia oon ihan unohtanut nää täältä :LOL:

 

no jotkut omat. emmätiiä kuulosti niin hassulta

 

NII! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Siiis täääääää oli aftermath , ei tällaista biisiä voi ei vaan ei eieieieieiie ja sit mulle tulee vaan you'll never walk alone, koska silleen siin melkein lauletaan :LOL: mut siis voi elämän kevät miten olen unohtanut tän ja miten kauan tää kestääkään :LOL:

 

on ainakin späämmiä aiheesta :LOL: mut piti nyt saada osallistua :noey: ku en osaa olla hiljaa

mut nyt haluaisin kuunnella vaan tuon banaanilaulun

Link to comment
Share on other sites

Siiis täääääää oli aftermath , ei tällaista biisiä voi ei vaan ei eieieieieiie ja sit mulle tulee vaan you'll never walk alone, koska silleen siin melkein lauletaan :LOL: mut siis voi elämän kevät miten olen unohtanut tän ja miten kauan tää kestääkään :LOL:

 

on ainakin späämmiä aiheesta :LOL: mut piti nyt saada osallistua :noey: ku en osaa olla hiljaa

mut nyt haluaisin kuunnella vaan tuon banaanilaulun

 

Se on siihen kertsiin asti ihan sievä, mutta sitten sellaista lällynlällyn tunteellista ulinaa. Ja nii en ees halua ajatella, kuinka kamala toi tulee olemaan livenä :vomit:

Link to comment
Share on other sites

Siiis täääääää oli aftermath , ei tällaista biisiä voi ei vaan ei eieieieieiie ja sit mulle tulee vaan you'll never walk alone, koska silleen siin melkein lauletaan :LOL: mut siis voi elämän kevät miten olen unohtanut tän ja miten kauan tää kestääkään :LOL:

 

on ainakin späämmiä aiheesta :LOL: mut piti nyt saada osallistua :noey: ku en osaa olla hiljaa

mut nyt haluaisin kuunnella vaan tuon banaanilaulun

 

Ei kai ne oo liverpoolin kannattajia :erm:

 

ja tosiaan, en mä vaan tajua tuota aftermathia.. facekin kuoli tähän kaikkeen ja vaan vaikeaa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Se on siihen kertsiin asti ihan sievä, mutta sitten sellaista lällynlällyn tunteellista ulinaa. Ja nii en ees halua ajatella, kuinka kamala toi tulee olemaan livenä :vomit:

 

Noh hyi ei toivottavasti sitä ei olisi pakko soittaa, eihän oon pakko soittaa

Ei kai ne oo liverpoolin kannattajia :erm:

 

:eek: niin sehän se biisi on en edes muistanutkaan

 

JA NÄÄ KIRKKOKUOROT nääkin olin unohtanut awwwh mä oon vaan keskittynyt mihn olen halunut :chuckle:

 

NOH vappu summa summarum mihin sijoittaa levyjen listassa? mikä parasta ? mikä kamalinta? montaxxxx töähtee?

Link to comment
Share on other sites

Noh hyi ei toivottavasti sitä ei olisi pakko soittaa, eihän oon pakko soittaa

 

 

:eek: niin sehän se biisi on en edes muistanutkaan

 

JA NÄÄ KIRKKOKUOROT nääkin olin unohtanut awwwh mä oon vaan keskittynyt mihn olen halunut :chuckle:

 

NOH vappu summa summarum mihin sijoittaa levyjen listassa? mikä parasta ? mikä kamalinta? montaxxxx töähtee?

 

Tuo levyn alkupää oli oikein kiva, mutta mä en tajua tästä lopusta yhtään mitään?! Oliks tässä joku maailman loppu ja sitte joku hengellinen kohoaminen?!

 

Mun täytyy nyt sulatella tätä :chuckle:

 

Mitä näistä ne on soittanu livenä?

Link to comment
Share on other sites

Tuo levyn alkupää oli oikein kiva, mutta mä en tajua tästä lopusta yhtään mitään?! Oliks tässä joku maailman loppu ja sitte joku hengellinen kohoaminen?!

 

Mun täytyy nyt sulatella tätä :chuckle:

 

Mitä näistä ne on soittanu livenä?

 

hahaha mä en oos edes osannut noin hienosti aatella :LOL: mutta kai sit niin ahhha ja ku ei olla droneseja :chuckle:

mut siis psycho, dead insiden, handlerin, mercyn, reapersin ja soittiko ne defectorin jossain?

Link to comment
Share on other sites

hahaha mä en oos edes osannut noin hienosti aatella :LOL: mutta kai sit niin ahhha ja ku ei olla droneseja :chuckle:

mut siis psycho, dead insiden, handlerin, mercyn, reapersin ja soittiko ne defectorin jossain?

 

Joo ne soitti Defectorin kertaalleen siellä Belgian pikkukeikalla.

 

Ootko muuten kuunnellu Sueden uuden biisin? Jäin vaan miettimään onko Brettillä aina ollu tuollainen ässä, kun en oo kertaakaan aiemmin kiinnittänyt siihen huomiota :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Joo ne soitti Defectorin kertaalleen siellä Belgian pikkukeikalla.

 

Ootko muuten kuunnellu Sueden uuden biisin? Jäin vaan miettimään onko Brettillä aina ollu tuollainen ässä, kun en oo kertaakaan aiemmin kiinnittänyt siihen huomiota :LOL:

 

noh en oo kuunnellut mut nyt kuuntelin, ja siis on noissa jotain tuttua mut en tiedä onko kun sanoit niin nyt en muuta kuulekaan kun ässiääää hahahha ja sellaisena oikein kunnon suhahtavan terävänä :LOL:

ihan hauska biisi kyl, en nyt mihinkään sfääreihin päässyt mut silti

Link to comment
Share on other sites

Ihanaa poraamista Dronesista! Jotenkin suuresti nautin tästä hämmennyksen ja epäuskon tunteiden tulvasta! Ihan tulee kesän alku mieleen!

 

Mä en oo taas pelannut muita ku Black Flaggia ja Unitya :chuckle: ja innolla ootan sitä Syndicatea. En olis kyllä uskonu, että innostun noista, mutta toisin kävi. Nyt sitten oon koittanu the Last of Us:ia pelata, heh.

 

Joo AC:ssa on kyl jotain maagista. :happy: Mun suosikkeja on AC2 ja Brotherhood, mut Black Flag oli kyl kans ihan sikahyvä, tosin vähän jotenki... helppo. :LOL: Uu The Last of Us on kyl kans ihan helmi. En oo pelannu sitä koska meillä on vaan Boxi lol, mut katoin playthrough'n siitä sillon aikoinaan.

 

Sä pelaat siis PS4:llä, oletan (jos kerran Syndicatea ootat into piukeena)? :awesome: Siinä tapaukses voisin suositella Until Dawnia. Semmonen enimmäkseen tarinankerrontaan keskittyvä kauhupeli, aivan SAIRAAN HYVÄ. Kans PS-yksinoikeuspeli, niin en oo taaskaan ite päässy pelaan, mut oon kattonu sen läpi ny kahesti ja oon aivan koukussa!! Niin jumaleissön loistava. Pliis jos yhtään kiinnostaa, niin älä kauheesti ota selvää siitä, koska siihen maailmaan pystyy uppoutumaan täysin vain sillon, jos siitä ei oikeestaan tiiä pelin alkaes yhtään mitään. En voi painottaa tätä liikaa.

 

Kirjotan kohta esseen tästä pelistä mut omg omg omg. :'( Niinku jos mul ois rahaa, niin ostasin pleikkarin melkeen ihan vaan tän takia. Vappu jos ostat sen niin mä tuun kylään pelaan sitä kans KOSKA TARVE ON KOVA. :facemelt: En ees pilaile.

 

Miten niin multa on karannut mopo handulista. :shifty:

 

 

ITEg0yj.jpg

 

:ninja:

 

Mä oon täs istunu ja miettiny pitkän aikaa, miten artikuloisin tän kuvan herättämät tuntemukset.

 

 

...Se on... kaunis?

Link to comment
Share on other sites

Mä just mietin samaa! :yesey: Missähän Rypyn Arvostus on? Se oli Kaunis. :yesey:

 

mä just joskus tässä sen näin, mut pahoin pelkään sen joutuneen kadotuksin koneen vaihdon kanssa, ellei jostain :supersad:

 

edit yritin löytää rypyn en löytänyt, mutta

kävin kinkkulaa läpi ja mitä ihania kuvia, ja sitten viel molo-keskustellua :LOL:

 

ja oma photobucket

 

 

 

pikkujoulu.png

 

DSC03551.jpg

 

DSCN1593.jpg

(mul o edelleen sama tukka, huolestuttavaa, näin sitä keski-ikäistytään)

 

119.jpg

 

mulla ei montaa muse -kuvaa mut jostain syystä esim

attachment.jpg

 

eiehkä liikaa kuvia, mutta olette ihania :happy:

 

 

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Mä just mietin samaa! :yesey: Missähän Rypyn Arvostus on? Se oli Kaunis. :yesey:

 

Mulla pitäisi olla se johonkin tallennettuna, voin kaivaa jossain vaiheessa esille :awesome:

 

Edit: noi kuvat! :happy:

se on niin hassua ja vähän kamalaakin, että aina kun näkee jotain kuvia tai videoita Domista niin ensimmäinen reaktio on vaan ylikorostunut aaaawwwwwwww!

Eikä se oo siis mitään fanityttöilyä vaan semmoista suurta sympatiaa :chuckle:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Mulla pitäisi olla se johonkin tallennettuna, voin kaivaa jossain vaiheessa esille :awesome:

 

Edit: noi kuvat! :happy:

se on niin hassua ja vähän kamalaakin, että aina kun näkee jotain kuvia tai videoita Domista niin ensimmäinen reaktio on vaan ylikorostunut aaaawwwwwwww!

Eikä se oo siis mitään fanityttöilyä vaan semmoista suurta sympatiaa :chuckle:

 

Suurta sympatiaa ? :LOL::chuckle: selitä

 

mutta ryppy jee!!!

kaikkea mutuakin ihanaa oli mutta en viitsinyt naamoj, mutta ne biffyn edeltävän illan kuvat - K-A-U-N-I-S-T-A

 

ja jos kaiken uskottavuuden missään haluaisin menettää ne pari ketjua tuolla ...siis ihan oikeasti :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Suurta sympatiaa ? :LOL::chuckle: selitä

 

mutta ryppy jee!!!

kaikkea mutuakin ihanaa oli mutta en viitsinyt naamoj, mutta ne biffyn edeltävän illan kuvat - K-A-U-N-I-S-T-A

 

ja jos kaiken uskottavuuden missään haluaisin menettää ne pari ketjua tuolla ...siis ihan oikeasti :facepalm:

 

No siis vaan sellaista selittämätöntä. Ei sitä niin ajattele enää sellaisena vieraana henkilönä, jota vaan kattoo ylöspäin, vaan jotenkin tuttuna ihmisenä :chuckle:

 

 

Mutta tässä rypyn arvostus, olkaapa hyvä:

 

g2myZMf.png

 

 

Sissus kun piti ettiä kauan, oon näköjään kunnon galleriat tallentanu koneelle aikoinaan :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...