Jump to content

Recommended Posts

Juu, mulla ne mainostaa Rock in Romaa. Johon kyllä tekis mieli mennä :awesome: Hemmetti ku täällä tuo informaatio ei kulje yhtään ni en tiiä loppuuko mun vaihto ennen Provinssia vai vasta sillain et menisin tuonne Roomaan. Jompaan kumpaan kyllä haluan, tai johonkin. :awesome: Ja huutaa et faking saikou!!!

 

Oisko Lissabon mitään, y/y? :awesome:

 

Ainakaan Lippupisteestä (aka ticketone) ei löytyny enää pilettejä tuonne RiR:n keikalle :erm:

Link to comment
Share on other sites

Muistaakseni nuo tuli näkyviin heti silloin, kun noita festarikeikkoja julkistettiin.

 

Voihan Provinssi :supersad:

Aaaai? :LOL: No mähän oon melkonen puusilmä ollu. Tai sit tää on eka kerta ku käyn tuolla ilman VPN:ää, mikä selittäs.

 

:supersad:

 

Juu, mulla ne mainostaa Rock in Romaa. Johon kyllä tekis mieli mennä :awesome: Hemmetti ku täällä tuo informaatio ei kulje yhtään ni en tiiä loppuuko mun vaihto ennen Provinssia vai vasta sillain et menisin tuonne Roomaan. Jompaan kumpaan kyllä haluan, tai johonkin. :awesome: Ja huutaa et faking saikou!!!

 

:LOL: Tuuhan Liinuli meikun kaa Provinssiin. :awesome: Vähä vahvistettais tätä meirän erustusta nääs nääs. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Oisko Lissabon mitään, y/y? :awesome:

 

Ainakaan Lippupisteestä (aka ticketone) ei löytyny enää pilettejä tuonne RiR:n keikalle :erm:

 

Juu, mä kans mietin just et onkohan se jo loppuunmyyty, italialaiset tunnetusti tykkää Musesta. Millon se Lissabon olikaan? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Juu, mä kans mietin just et onkohan se jo loppuunmyyty, italialaiset tunnetusti tykkää Musesta. Millon se Lissabon olikaan? :shifty:

 

En tosin tiiä voisiko siellä olla jossain paikallisissa lipunmyyntipaikoissa vielä jäljellä?

to 9.7. oisi se!

Link to comment
Share on other sites

Muistaakseni nuo tuli näkyviin heti silloin, kun noita festarikeikkoja julkistettiin.

 

Voihan Provinssi :supersad:

 

Voihan provinssi niinpä :supersad: onko sulle kanssa siis matka glastonburyyn suunnitteilla? Tai siis aukeniko paikka sulle?

 

Milloin se Lissabon on :shifty: en oo loskaan käynyt portugalis

 

Ah yllä jo vastaus, Mök nevermind luulen jos jonnekin niin sit se o joku download lol koska lomat

Link to comment
Share on other sites

Voihan provinssi niinpä :supersad: onko sulle kanssa siis matka glastonburyyn suunnitteilla? Tai siis aukeniko paikka sulle?

 

Milloin se Lissabon on :shifty: en oo loskaan käynyt portugalis

 

Ah yllä jo vastaus, Mök nevermind luulen jos jonnekin niin sit se o joku download lol koska lomat

 

Joooo kyllä sieltä tuli viestiä, että paikka on vahvistettu. Mut ei oo kyllä vuoroista mitään kuulunu?

 

En mäkään! Sillähän tuo oisi ihan hyvä kohde muutenkin :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: Tuuhan Liinuli meikun kaa Provinssiin. :awesome: Vähä vahvistettais tätä meirän erustusta nääs nääs. :awesome:

 

No haluaisin niin koska lol Muse pohjanmaalla ahhahahhahahahhahahaha. Mut se riippuu mun tenttikaudesta josta en tiiä millon se on joten se on vähän hankalaa ja en nyt ylipäänsä tiiä mistään koska täällä ei informoida yhtään mitään ikinä. :yesey: Mut mun tekis niiiiiiin paljon mieli! Mä yritän selvittää. Musta tuntuis muutenkin että Provinssin ajankohtana oon todennäköisemmin suomessa kun Rock in Roman Roomassa, mut toisaalta onko mulla lopulta mikään kiirus Suomeen? Ärsyttävää jos tulee jotain juttuja täällä ja vois reissata ja kaikkea ja vuokrasopimus mulla on joka tapauksessa kesäkuun loppuun.

 

En tosin tiiä voisiko siellä olla jossain paikallisissa lipunmyyntipaikoissa vielä jäljellä?

to 9.7. oisi se!

 

Lissabon on ihana, ja mulla on ollut kamala ikävä sinne! Mut en mä oikeen tiiä, vähän hankalaksi menee.

Link to comment
Share on other sites

No haluaisin niin koska lol Muse pohjanmaalla ahhahahhahahahhahahaha. Mut se riippuu mun tenttikaudesta josta en tiiä millon se on joten se on vähän hankalaa ja en nyt ylipäänsä tiiä mistään koska täällä ei informoida yhtään mitään ikinä. :yesey: Mut mun tekis niiiiiiin paljon mieli! Mä yritän selvittää. Musta tuntuis muutenkin että Provinssin ajankohtana oon todennäköisemmin suomessa kun Rock in Roman Roomassa, mut toisaalta onko mulla lopulta mikään kiirus Suomeen? Ärsyttävää jos tulee jotain juttuja täällä ja vois reissata ja kaikkea ja vuokrasopimus mulla on joka tapauksessa kesäkuun loppuun.

 

No onneks näyttää siltä, ettei Provinssin lippujen ostamisella oo kauheeta kiirettä, et voit rauhas selvitellä asioita ja sumplia. :yesey: Ymmärrän kyl molemmat kantas - en mäkään tohon aikaan kesästä välttis hirveen hevillä hievahtais Etelä-Euroopasta, vaikka kuinka Muse kuinka maaseutumatkailiski täällä pershikiällä. :shifty:

 

 

edit: Miks puhun niinku oisin tälläkin hetkellä pohjanmaalla? :LOL: Voi jeesus. :LOL:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

aaa ei saattans helveette nyt vasta pääsin töistä ja sain ton kuunneltuu! :awesome: ma tykkään!!!!!!!!

 

Ei helvetti!!! Mä meen nyt johki nurkkaan kärsimään :LOL:

 

Muse on tullut takaisin aaaaaaaahhhhhhhhh

 

mää kuulen ton nyt vaan muumipeikon äänellä :chuckle: (meri on tullut takaisin!!!!!1)

 

Virallisesti yks Musen parhaista riehumisbiisuista. :awesome:

 

icon-pirkka-koekeitto.png

 

 

ihana leima :LOL:

 

ja että dvd eh?????

 

Sq88uSZ.gif?1?9929

 

 

SEKÄ kaikki portugaliin!!!!!!!! finnish division!!!!!!!

 

eijjumajee en malta oottaa että tätä pääsee jammaamaan!!! :awesome::dance::dance:: kol,en päivä päästä vittu :eek::dance::dance:

Link to comment
Share on other sites

Mää mietinkin että mitähän Ulpukka sanoo! :awesome: Jee!

 

vai että semmosia on mietitty :chuckle: sen voisin vielä lisätä että oon niin onnellinen siitä your ass-osiosta, sitä ompi sitten hauska laulaa keikalla. :yesey:

 

mut toi riffi <33333333333333 。◕‿◕。

 

hirveä nälkä mulla myös, ja kauheesti pitäis asioita hoitaa mutta liikaa on nyt internetissä kaikkea, mitäköhän mahtaa tulla yhtään mistään, kokoajan töissä tällä viikolla kun viimeviikko ois ollu suurimmaks osaks vapaata, kyllä nyt kaiken pitää kasautua. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

vai että semmosia on mietitty :chuckle: sen voisin vielä lisätä että oon niin onnellinen siitä your ass-osiosta, sitä ompi sitten hauska laulaa keikalla. :yesey:

 

No eiku kaikki sitä kuunteli ja höpötti ja puhu ja kuuntelin minäkin ja tunsin itteni vähän epäreiluksi ko sä et ollut heti kuuntelemassa :chuckle: Koska olisit sen ansainnut. :yesey::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No eiku kaikki sitä kuunteli ja höpötti ja puhu ja kuuntelin minäkin ja tunsin itteni vähän epäreiluksi ko sä et ollut heti kuuntelemassa :chuckle: Koska olisit sen ansainnut. :yesey::chuckle:

 

no höpöhöpö :LOL: vähän se kirpaisi (varsinkikö oli hieno cunning plan mulla että livahan 7:20 vessaan kuuntelemaan kun se sillon sois radiossa mut just sillä hetkellä hirmunen jono ja kun lopulta pääsin ja sain radion päälle niin justiinsa siellä viimemset 10 sekuntia soi :chuckle:) mut aattelin että se on pieni hinta siitä että kohta kuitenkin noita keikkoja tulossa. :yesey: nii et kuka ansaitsee ja mitäkin. :chuckle: VARSINKIKÖ vaihoin vuoroja tänään yhen tyypin kaa joka lupasi vastapalveluksena tehä mun ens viikon perjantain niin pääsen sinne exeteriin! :awesome: ois mun oikeesti pitäny olla jo kuudelta kotona. :chuckle: mut aina ei voi voittaa.

/tarina

Link to comment
Share on other sites

no höpöhöpö :LOL: vähän se kirpaisi (varsinkikö oli hieno cunning plan mulla että livahan 7:20 vessaan kuuntelemaan kun se sillon sois radiossa mut just sillä hetkellä hirmunen jono ja kun lopulta pääsin ja sain radion päälle niin justiinsa siellä viimemset 10 sekuntia soi :chuckle:) mut aattelin että se on pieni hinta siitä että kohta kuitenkin noita keikkoja tulossa. :yesey: nii et kuka ansaitsee ja mitäkin. :chuckle: VARSINKIKÖ vaihoin vuoroja tänään yhen tyypin kaa joka lupasi vastapalveluksena tehä mun ens viikon perjantain niin pääsen sinne exeteriin! :awesome: ois mun oikeesti pitäny olla jo kuudelta kotona. :chuckle: mut aina ei voi voittaa.

/tarina

 

Juu, ja eihän se lopulta ollu ku muutamasta tunnista kii. Sulla on tulossa niin paljon kaikkea eeppisyyttä! :awesome: Ja ompa onni että vaihtoi vuoron! :awesome:

 

Ja oon tuota nyt tässä pitkin iltaa kuunnellut ni musta tuntuu et se paranee joka kuuntelukerralla! Hyvä! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Juu, ja eihän se lopulta ollu ku muutamasta tunnista kii. Sulla on tulossa niin paljon kaikkea eeppisyyttä! :awesome: Ja ompa onni että vaihtoi vuoron! :awesome:

 

Ja oon tuota nyt tässä pitkin iltaa kuunnellut ni musta tuntuu et se paranee joka kuuntelukerralla! Hyvä! :awesome:

 

nii, mut oli silti ensimmäinen tämmönen 9 vuoteen jonka missasin. :chuckle:

määkin kuuntelen ja mua naurattaa toi ass kun oon niin kypsä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

nii, mut oli silti ensimmäinen tämmönen 9 vuoteen jonka missasin. :chuckle:

määkin kuuntelen ja mua naurattaa toi ass kun oon niin kypsä. :yesey:

 

Muakin naurattaa mut ei enää niin paljon. :yesey:

 

Piti tän päivän ja perseen kunniaks kattoo kuuluisa matinperseenkuolausvideo olympiastadionilta ja facepalmatutti ja nauratti yhtä aikaa niin paljon. Mut aww se(kin) keikka miten mukavaa oli! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Muakin naurattaa mut ei enää niin paljon. :yesey:

 

Piti tän päivän ja perseen kunniaks kattoo kuuluisa matinperseenkuolausvideo olympiastadionilta ja facepalmatutti ja nauratti yhtä aikaa niin paljon. Mut aww se(kin) keikka miten mukavaa oli! :happy:

 

hihihii :chuckle: ainiin hehheh mattin äässi ihan yleisesti, voi että siitä onkin riittäny hupia joskus. :') ja nyt on asialla ihan uusi ulottuvuus.

Link to comment
Share on other sites

ei hitto kun tykkään tosta falsetista tossa lopussa <3_____________________<3 vielä siinä lopussa! hihih nään chrisin kohta! :awesome: ja ne muutkin :chuckle: mut chris! hymmyilisköhän se taas?! :chuckle:

 

Kyllä se varmasti hymmyilee :love: Miten sillä voikin olla niin kaunis hymy :love:

 

 

HIHI MUISTAKSÄÄ KU SE VILKUTTI !!! :awesome::happy::supersad::happy::awesome:

Link to comment
Share on other sites

Muakin naurattaa mut ei enää niin paljon. :yesey:

 

Piti tän päivän ja perseen kunniaks kattoo kuuluisa matinperseenkuolausvideo olympiastadionilta ja facepalmatutti ja nauratti yhtä aikaa niin paljon. Mut aww se(kin) keikka miten mukavaa oli! :happy:

 

Ei hitto, piti kans kaivaa toi esille. Sun kuolanpyyhkimiskohta <3 :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ei hitto, piti kans kaivaa toi esille. Sun kuolanpyyhkimiskohta <3 :LOL:

 

Hahaha! Eikä niinkään se kuolan pyyhkiminen edes vaan se sitä seurannut hymyilevästi käsi suun edessä tarkastelevasti katseleva ilme :LOL: Mutta syytän edelleen sua! :LOL: <3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...