Jump to content

Recommended Posts

Huuuiih miten päivän fiilikset voikaan heittää tuplavoltin kierteellä ja parilla kärrynpyörällä vielä näin iltasella kun koneen ääreen pääsin :D:D:D

Sitä ei meinannu pysyä tolpillaan kun Fbn feedissä näkyneen ilmotuksen jälkeen rämpyttää äfvitosta että lähtis sivut pelittää ja pääsee päivittämään itselle illan tapahtumat :LOL:

 

 

Oooooh! Mahtavaaaaa!!! Ihanaaaaa!!! Muuta ei nyt pysty sanoo! :facemelt:

Link to comment
Share on other sites

 

Ei hitto, oisin varmaan saanu kunnon paskahalvauksen jos olisin ollut tuolloin liikenteessä :LOL:

 

Noh ohho mä en tiedä miksi mua naurattaa, mut olisihan jotenkin komiaa ekan kerran tajuta jostain uudesta levystä jostain isosta torimainoksesta :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Noh ohho mä en tiedä miksi mua naurattaa, mut olisihan jotenkin komiaa ekan kerran tajuta jostain uudesta levystä jostain isosta torimainoksesta :yesey:

 

Voisko toi tarkoittaa sitä, että ne heittäisi esim. huhtikuussa klubikeikan myös Helsingissä, y/y? :awesome:

 

Ei hitto noi keikkapaikkojen kapasiteetit, en ala. Manchesterin taitaa olla noista suurin, 2600 :stunned:

 

edit: albumin mainostaminen isosti = keikka tulossa kohta

mun ajatuksenjuoksu tai varsinkaan sen muotoileminen järkevästi ei kyllä ikinä petä :facepalm:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Voisko toi tarkoittaa sitä, että ne heittäisi esim. huhtikuussa klubikeikan myös Helsingissä, y/y? :awesome:

 

 

Ei hitto noi keikkapaikkojen kapasiteetit, en ala. Manchesterin taitaa olla noista suurin, 2600 :stunned:

 

minä voisin elää tällaisessa utopia-maailmassa et joo toki, mut sit taas en jaksa uskoa ihan oikeasti, tai toisaalta oon siinä just italiaa ja lontoota suunnitellu et varmaan jos niin silloi just

 

ja äääh noh juu ihan kiva :eek::stunned:

 

onpa ollut jännä ilta ja huomen musiikkia :dance:

Link to comment
Share on other sites

no siis kyrpii tottakai mut ei niin suuresti enää, mut lähinnä se ettei pääse kaikkien kaa sellaista yhteistä. ;___;

 

Tolle mä nimenomaan suruilmeilin. :chuckle: Koska siis kylhän MUN NÄKEMINEN pitäs olla prioriteettilistalla korkeemmalla ku joku lolmuselol. :phu:

Link to comment
Share on other sites

Tolle mä nimenomaan suruilmeilin. :chuckle: Koska siis kylhän MUN NÄKEMINEN pitäs olla prioriteettilistalla korkeemmalla ku joku lolmuselol. :phu:

 

no onhan se toki! :yesey:

mut mietin eilen justiinsa että hitto jos tulee joku pieni promokeikka ja jollain tapaa pääsen sinne niin se on sellanen joka helpoittaa tätä provinssijuttua.

 

vaikka niin siis toki jos teleportti keksitään sitä ennen niin tietty tuun.

Link to comment
Share on other sites

Provinssi jakoi just tiedotteen ja siinäkin oli 5.6..

 

Olettaisin, että se on kopsattu suoraan jostain Warnerin lähettämästä tiedotteesta :yesey:

 

eikö ne suomenmaassa vasta keskiviikkosin?? tai että tuolla euroopassa perjantaina, uk maanantai, usa tiistai ja loput keskiviikkona??? vai onko ne muuttanu niitä jotenkin :shifty:

 

Jotenkin mulla on sellanen käsitys, että perjantai on aika yleinen päivä julkaisuille Suomessa

Link to comment
Share on other sites

Olettaisin, että se on kopsattu suoraan jostain Warnerin lähettämästä tiedotteesta :yesey:

 

 

 

Jotenkin mulla on sellanen käsitys, että perjantai on aika yleinen päivä julkaisuille Suomessa

 

aaah ehkä ne on sitten vaihettu. :yesey: mut ennen oli kyl keskiviikko, muistan ku bhar tuli pari päivää jäljessä ja olin sen tilannu cdonilta ja niitten piti se julkasupäivänä toimittaa mut se tulikin vasta seuraavana!!!1 :fear::LOL:

Link to comment
Share on other sites

aaah ehkä ne on sitten vaihettu. :yesey: mut ennen oli kyl keskiviikko, muistan ku bhar tuli pari päivää jäljessä ja olin sen tilannu cdonilta ja niitten piti se julkasupäivänä toimittaa mut se tulikin vasta seuraavana!!!1 :fear::LOL:

 

Ei hitto, niin raivostuttavaa :LOL:

Ainakin Äxässä näyttäis tulevan levyjä myyntiin eniten perjantaisin http://www.levykauppax.fi/tulevat/ :yesey:

 

Tässä nyt tulee se dilemma, ennakkotilaisiko tuon levyn vaiko ei jos se kerta tulee Suomessa jo aiemmin kauppoihin. Ihanniinku se nyt ei vuotaisi jo aiemmin nettiin..

Link to comment
Share on other sites

musta tuntuu et tää levy voi olla ensimmäinen joka mun on pakk okuunnella kuhan se vuotaa.. :eek: aina oon pystyny niin hyvin pidättäytymään mut jotenki on semmoen OLO et tästä voi tulla niin hyvä että on pakko!!! :LOL: aasaäsdflökg. en oo vielä ees perehtyny laulujen nimiin kunnolla kun ei nyt pysty käsittelee :LOL: mut hhyvältä vaikuttais!

 

ei saatana miten jännittävä olo kun aamupalaksi söin pari hapankorppua ja panaanin ja kotiin tultua ehkä pari keksiä ja äsken vasta tein vähän salaattia ja nestetankkauskin on unohtunu... voi olla mukavan rapulainen meno huomenna. :chuckle: mut onnexi on sielunravintoa. <3

Link to comment
Share on other sites

Noniin arvon kanssamusettajat!

 

Alamme lähestymään H-hetkeä! Mitkä on tunnelmat? Miten aiot Psychon vastaan? Sohvalla istuen vai lattialla loikoillen? Popparikulhon kanssa? Virvokkeiden kanssa vai ilman? Kuinka monta mahdollista häiriötekijää (=höpöttävää seuralaista) löytyy? Ja nautitteko elämyksen kaiuttimista pauhaten vai luurit päässä hiljentyen? :D

 

....Nää on tärkeitä seikkoja :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Noniin arvon kanssamusettajat!

 

Alamme lähestymään H-hetkeä! Mitkä on tunnelmat? Miten aiot Psychon vastaan? Sohvalla istuen vai lattialla loikoillen? Popparikulhon kanssa? Virvokkeiden kanssa vai ilman? Kuinka monta mahdollista häiriötekijää (=höpöttävää seuralaista) löytyy? Ja nautitteko elämyksen kaiuttimista pauhaten vai luurit päässä hiljentyen? :D

 

....Nää on tärkeitä seikkoja :LOL:

 

Mä oon töissä :(((( pitää toivoa, että ois sillon oikein hilijasta :LOL: JÄNSKÄTTÄÄÄÄÄÄ!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...