Jump to content

Recommended Posts

Mua oikeasti vähän itkettää lol siis vaan kun awwwwww ja rakastan tuota vanhaa riffin pätkää

 

Ja siis niin yksinkertaisen ihana ja hyvä ja kova ja aahhh

 

Mut aww lol sanat vähän mutt niin aah pitää nyt yrittää päästä tästä autosta et uudelleen :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Säkeet on vähä meäääähhh? Tai ehkä mua vaan häirittee miten paljo rummut muistuttaa mua Uprisingista jotenki..?

 

Mut riffi ja laulumelodiat ja ALL DAT BEEF. :facemelt:

 

 

Tulee kyllä olemaan hiton kova biisi livenä :awesome::dance:Pitää vaan ton assin eteen lisätä yks s niin eiköhän se siitä :chuckle:

 

Ahahaha +1. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ahahaha :D Hajosin siinä your ass belongs to me now - kohdassa :D Tiukka biisi! oujeee!! Mä jo nään miten toi keikalla saa yleisömassan pauloihinsa!

 

....Niistä kysymistäni häiriötekijöistä. Mä olin hakemassa ruokaa kun psycho ilmesty youtubeen... Ja mitä tekee rakas mieheni... Ei suinkaan ilmottanut mulle asiasta, vaan alkoi luurit päässä kuuluvasti hyräillä biisiä ja odotti milloin kiinnitän siihen huomiota ja ryntään olkkariin.... julmaa!! :mad::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Säkeet on vähä meäääähhh? Tai ehkä mua vaan häirittee miten paljo rummut muistuttaa mua Uprisingista jotenki..?

 

Mut riffi ja laulumelodiat ja ALL DAT BEEF. :facemelt:

 

 

 

 

Ahahaha +1. :LOL:

 

Ne ehkä just uprising vibat pisti korvaan et kuvittelin et kohta ne huudot ja nyrkit ilmassa :LOL:

Mut siis ihan sama tää o hyvä. Tykkään!

 

ahahaha :D Hajosin siinä your ass belongs to me now - kohdassa :D Tiukka biisi! oujeee!! Mä jo nään miten toi keikalla saa yleisömassan pauloihinsa!

 

....Niistä kysymistäni häiriötekijöistä. Mä olin hakemassa ruokaa kun psycho ilmesty youtubeen... Ja mitä tekee rakas mieheni... Ei suinkaan ilmottanut mulle asiasta, vaan alkoi luurit päässä kuuluvasti hyräillä biisiä ja odotti milloin kiinnitän siihen huomiota ja ryntään olkkariin.... julmaa!! :mad::LOL:

 

Tuo o kyllä julmaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Virallisesti yks Musen parhaista riehumisbiisuista. :awesome:

 

icon-pirkka-koekeitto.png

 

Taisin just yskiä puolet keuhkoistani pihalle. :awesome:

 

Iski jännästi lievä kateus Helille ja Ulpulle, koska haluun riehumaan keikalle tän tahtiin niinku NYT HETI! :dance:

 

Ja toi kuvan url :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Iski jännästi lievä kateus Helille ja Ulpulle, koska haluun riehumaan keikalle tän tahtiin niinku NYT HETI! :dance:

 

Ja toi kuvan url :LOL:

 

JOO IHAN LIEVÄ VAAN ONNEKS. :awesome: :awesome: :awesome: :'(

 

Koekeitto. :LOL:

 

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juuu set mai soul ölait UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juu set mai soul ölait

 

r u ok

Link to comment
Share on other sites

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juuu set mai soul ölait UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juu set mai soul ölait

 

Haha :chuckle:

 

Keikalle! Tahtoo niin! Ällitys!

Link to comment
Share on other sites

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juuu set mai soul ölait UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU juu set mai soul ölait

 

Tuli hetkellinen oikosulku, mikä biisi on kyseessä :LOL:

 

 

BBCR1 muuten soittaapi tuon viiden minuutin päästä. Saas nähdä kuinka kököltä radioversio kuulostaa.

 

edit: miälenkiintosta sensurointia kerrassaan :chuckle:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Noniin. Tämä hiljaisempi tapaus innostui kirjoittamaan jopa foorumille uuden biisin myötä. Ei hitto. Piti laittaa muksulleni piirrettyjä pyörimään, jotta äiti puolestaan sai rauhassa laittaa kuulokkeet päähän ja alkaa mielupuolisesti riehua biisin tahdissa. Olisi pitänyt ottaa "First reactions" -video, niin olis kaikki saanu nauraa :D

Link to comment
Share on other sites

Onks toi muse.mu:n banneriasia uus? Ite en oo ainakaan nähny aiemmin. Tykkään et se on lokalisoitu, meiän pikku Provinssin logon näkeminen Musen sivuilla jotenki kutkutti hetkellisesti.

 

Muistaakseni nuo tuli näkyviin heti silloin, kun noita festarikeikkoja julkistettiin.

 

Voihan Provinssi :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Onks toi muse.mu:n banneriasia uus? Ite en oo ainakaan nähny aiemmin. Tykkään et se on lokalisoitu, meiän pikku Provinssin logon näkeminen Musen sivuilla jotenki kutkutti hetkellisesti.

 

Juu, mulla ne mainostaa Rock in Romaa. Johon kyllä tekis mieli mennä :awesome: Hemmetti ku täällä tuo informaatio ei kulje yhtään ni en tiiä loppuuko mun vaihto ennen Provinssia vai vasta sillain et menisin tuonne Roomaan. Jompaan kumpaan kyllä haluan, tai johonkin. :awesome: Ja huutaa et faking saikou!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...