Jump to content

Recommended Posts

Oh fo sho. Tää on prioriteettilistan kärjessä ehdottomasti. :chuckle: Kaikki päivät pitää roikkua netis tekemättä mitään, et on koko ajan uusimpien huhujen hermolla. Gross. :noey:

 

Tänhetkinen ajantuhlausaktiviteetti:

http://board.muse.mu/showthread.php?t=89483&page=261

 

Ton sivun vika viesti on ihan paras. Just ennenkö kakka iskeyty tuulettimeen... :awesome: Ja sitä seuranneet epäuskon hetket. Heeeehehehe.

 

Taitaapi myös olla aika kaivaa SE video taas Youtuben syövereistä, ny kun kerran ruvettiin fiilistelemään.

 

AAAAHHHh toi on ehkä paras määkin aina tasaisin väliajoin med jämna mellanrum käyn ton homman lukemassa. :awesome: olen myös kovin otettu että mun twitterikin on siellä näköjään mainittu lähteissä. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

AAAAHHHh toi on ehkä paras määkin aina tasaisin väliajoin med jämna mellanrum käyn ton homman lukemassa. :awesome: olen myös kovin otettu että mun twitterikin on siellä näköjään mainittu lähteissä. :chuckle:

 

Munsta se sun twitterinsiellä o niin cool :awesome:

 

 

Ja kävin katsomassa SEN videon ja en pysty oloon lun se siitä alkaa ja se kirkuminen ja voi että vaan :happy:

 

Jaan myös uuden videon arvostus ajatuksenne

Link to comment
Share on other sites

Oh fo sho. Tää on prioriteettilistan kärjessä ehdottomasti. :chuckle: Kaikki päivät pitää roikkua netis tekemättä mitään, et on koko ajan uusimpien huhujen hermolla. Gross. :noey:

 

Tänhetkinen ajantuhlausaktiviteetti:

http://board.muse.mu/showthread.php?t=89483&page=261

 

Ton sivun vika viesti on ihan paras. Just ennenkö kakka iskeyty tuulettimeen... :awesome: Ja sitä seuranneet epäuskon hetket. Heeeehehehe.

 

Taitaapi myös olla aika kaivaa SE video taas Youtuben syövereistä, ny kun kerran ruvettiin fiilistelemään.

 

No.. mitäpä muutakaan tässä tekisi :LOL:

 

En tiiä meneekö ihan ajatukset yksiin, mutta SE video tuo mulle ensimmäisenä mieleen tämän

:awesome:
Link to comment
Share on other sites

No.. mitäpä muutakaan tässä tekisi :LOL:

 

En tiiä meneekö ihan ajatukset yksiin, mutta SE video tuo mulle ensimmäisenä mieleen tämän

:awesome:

 

Truu. :LOL:

 

Oooooooo, Agitated + Yes Pleasia tarkotin, mut piru vie oot oikees - TOI taitaa todellisuudes ansaita "SE video" -tittelin. Iha legendaarista. :cool:

 

 

edit: Aww nyt kyl rupes ihan toden teolla surettamaan et oikeestaan kukaan ei oo tulos Provinssiin. :supersad: Ois ollu niin eeppistä väkertää taas porukalla vaikka joku festarilippu tai jotain. :supersad:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Truu. :LOL:

 

Oooooooo, Agitated + Yes Pleasia tarkotin, mut piru vie oot oikees - TOI taitaa todellisuudes ansaita "SE video" -tittelin. Iha legendaarista. :cool:

 

 

edit: Aww nyt kyl rupes ihan toden teolla surettamaan et oikeestaan kukaan ei oo tulos Provinssiin. :supersad: Ois ollu niin eeppistä väkertää taas porukalla vaikka joku festarilippu tai jotain. :supersad:

 

:awesome:

 

Mua harmittaa niin vietävästi tuo kaikki! :supersad: Olisihan se ehkä teoriassa mahdollista tulla Provinssiin, jos vaan löytyisi sopivat kulkuyhteydet, mutta eihän siinä touhussa oo oikeastaan mitään järkeä :chuckle:

 

Ootko muuten mahdollisesti kattonu tän ja pysynyt vielä sen jälkeen hengissä? :chuckle:http://www.pledgemusic.com/projects/11279

Link to comment
Share on other sites

:awesome:

 

Mua harmittaa niin vietävästi tuo kaikki! :supersad: Olisihan se ehkä teoriassa mahdollista tulla Provinssiin, jos vaan löytyisi sopivat kulkuyhteydet, mutta eihän siinä touhussa oo oikeastaan mitään järkeä :chuckle:

 

Ootko muuten mahdollisesti kattonu tän ja pysynyt vielä sen jälkeen hengissä? :chuckle:http://www.pledgemusic.com/projects/11279

 

No ei oo järkee ei. :supersad: Ristikäämme sormet ja varpaat, et ollaan sit kaikki areenakiertueen aikaan mestoil! D:

 

 

EÄÄÄÄÄ en kestä et postasit tonnnnnn. :LOL: En kehannu ite mitään tulla tänne fanityttöitkemään, mut joooooooooo. :LOL: Oon täs viimeset kaks tuntii ollu ihan helkkarin heikos hapes ton takia ja täs kukkaro viekus miettiny pääni puhki, et minkä ennakkotilauspaketin/-kombinaation oikein tilaan.

 

Oon ollu ihan pimennos tostaki kaikesta ja toi oli niin kiva yhtäkkinen ylläripylläri. Awkward harmaahapsi bae, rakastan niin paljon. :'( Ja se yks uus biisi minkä löysin on niin kaunis. Prkl saisin toisen kauniin biisin jos vaan saisin päätettyä, et mihin tuhlaan sijoitan kolikkoni. Mut on vaikeaa!

Link to comment
Share on other sites

No ei oo järkee ei. :supersad: Ristikäämme sormet ja varpaat, et ollaan sit kaikki areenakiertueen aikaan mestoil! D:

 

 

EÄÄÄÄÄ en kestä et postasit tonnnnnn. :LOL: En kehannu ite mitään tulla tänne fanityttöitkemään, mut joooooooooo. :LOL: Oon täs viimeset kaks tuntii ollu ihan helkkarin heikos hapes ton takia ja täs kukkaro viekus miettiny pääni puhki, et minkä ennakkotilauspaketin/-kombinaation oikein tilaan.

 

Oon ollu ihan pimennos tostaki kaikesta ja toi oli niin kiva yhtäkkinen ylläripylläri. Awkward harmaahapsi bae, rakastan niin paljon. :'( Ja se yks uus biisi minkä löysin on niin kaunis. Prkl saisin toisen kauniin biisin jos vaan saisin päätettyä, et mihin tuhlaan sijoitan kolikkoni. Mut on vaikeaa!

 

Niinpä ja toivottavasti ne keikat ei oo vasta joskus ikuisuuden päästä!

 

Awwww, no olihan se söpö tuossa videolla :LOL:

 

Musta toi paita on kaikessa yksinkertaisuudessaan hieno! Ja kuulosti nuo pätkätkin sen verran hyviltä, että jäin nyt tosissani harkitsemaan tommosen paketin ostamista :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Niinpä ja toivottavasti ne keikat ei oo vasta joskus ikuisuuden päästä!

 

Awwww, no olihan se söpö tuossa videolla :LOL:

 

Musta toi paita on kaikessa yksinkertaisuudessaan hieno! Ja kuulosti nuo pätkätkin sen verran hyviltä, että jäin nyt tosissani harkitsemaan tommosen paketin ostamista :awesome:

 

Oooooooo joo osta osta! :happy: Tuetaan aitoa musiikkitaidetta. :nerd: Käviks tätä kuuntelees kans? http://mikevennart.bandcamp.com/track/operate

 

Paitaa mäki vähä fundeerasin. :awesome: Mut toisaalta mun mieleni halajaa myös tosi palavasti tota Last Wrongs -lyriikkaprinttiä, eli ongelmana on, et kehtaanko ostaa molemmat. :shifty: Rahansäästökuurilla tuntuis 90 € töräys aika mojovalta iskulta, mut toisaalta tän lähemmäs Oceansizea en pääse et ei varmaan järkipuheet tässä hurmioituneessa, kaihoisassa tunnetilassa enää auta. D:

Link to comment
Share on other sites

Truu. :LOL:

 

Oooooooo, Agitated + Yes Pleasia tarkotin, mut piru vie oot oikees - TOI taitaa todellisuudes ansaita "SE video" -tittelin. Iha legendaarista. :cool:

 

 

edit: Aww nyt kyl rupes ihan toden teolla surettamaan et oikeestaan kukaan ei oo tulos Provinssiin. :supersad: Ois ollu niin eeppistä väkertää taas porukalla vaikka joku festarilippu tai jotain. :supersad:

 

mäki kyl ihan ekana ajattelin bloody messageboardia muttakun avasin linkin niin aattelin et ehkä se toinen. :chuckle: mut ei hitto miten hyviä hetkiä molemmat!!! :awesome: ja en oikeesti ikinä tuu tajuamaan että se agitated/YP oikeesti tapahtu. en.

 

ja mua surettaa kans. :supersad: paree sit areenakiertueella olla sellanen ajankohta et kaikki pääsee. (paitsi se on sit kuitenki joku helevetin jonotusrumba jos haluaa jotain lippulappusia tehä :facepalm: tai ei sitä toisaalta tiiä, suomenmaa<3445)

Link to comment
Share on other sites

Oooooooo joo osta osta! :happy: Tuetaan aitoa musiikkitaidetta. :nerd: Käviks tätä kuuntelees kans? http://mikevennart.bandcamp.com/track/operate

 

Paitaa mäki vähä fundeerasin. :awesome: Mut toisaalta mun mieleni halajaa myös tosi palavasti tota Last Wrongs -lyriikkaprinttiä, eli ongelmana on, et kehtaanko ostaa molemmat. :shifty: Rahansäästökuurilla tuntuis 90 € töräys aika mojovalta iskulta, mut toisaalta tän lähemmäs Oceansizea en pääse et ei varmaan järkipuheet tässä hurmioituneessa, kaihoisassa tunnetilassa enää auta. D:

 

Joo kävin ja kyllähän se hyvältä kuulostaa! Ja Biffy twiittas aiheesta, joten pitää vissiin tässä tehdä päätöksiä pikaisesti :chuckle:

 

Uhhuh, noo kerran se vaan kirpasee! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Helevetti totta kai hypejuna lähtee taas asemalta JUST sillä sekunnilla ku pistän koneen kii ja meen nukkuun. :LOL:

 

Mut totaa niin JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. :eek: taitaa ihan tosissaan olla aika kovat setit tiedos.

 

Haa must on kyl jotenki niin hienoo et toi ikoninen riffi on vihdoin osa (ihan ehkä runko jopa?? :O) kokonaista biisiä. :happy: niinku, se on painanu hevii duunii kaikki nää vuodet ja nyt sen kova työ on vihdoin palkittu ylennyksen muodossa. :happy: aww pikku riffi, mä tiesin et susta on vaikka mihin!

 

/väsypostaus

Link to comment
Share on other sites

hypejuna :') (rakastan sitä taideteosta minkä joku aina välillä postaa tuolla alpumiketjussa missä se hirveen aggressiivinen CHOO CHOOO!!! :chuckle:)

 

toi on mun lemppaririffi ja en oo KOSKAAN onnistunu kuulemaan sitä livenä missään, ja nyt jos toi on kerran toi psycho niin sitä sit tullaan oletettavasti soittamaan aaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAHHH EN KESTÄ!!! :dance::dance::dance: :'))))):*))9

 

en nyt tiiä mitä tähän reagoisi muutaku epämääräistä heilumista kun ei voi enää tähän aikaan kovin äänekkäästi kiljuakaan...

 

tumblr_mef88dZo5V1qh2nrho1_500.gif

Link to comment
Share on other sites

ei oo hirveempää k u että TÄMMÖSENÄ aikana netti lagaa kotona ja joudun tulee meidän kauppakeskuksen carbucksiin dataamanan :: D:DD:LOL:

 

MIKSI tätähän tuli rumat :Dhymyi.öt

 

:LOL: :LOL: Miks tää jotenki pisti mulle uuteen perspektiiviin sen, miten epätoivoisesti me kytätään uutisia? Ehkä se et MITÄÄN todellista indikaatiota meillä ei oo siitä, et tänään ees tapahtuis yhtään mitään, ja silti aivan pitää fyysistä sijaintia muuttaa, ettei vaan oo hetkeekään pihalla asioista. :chuckle:

 

Toisaalta ollaanhan me tässä yleisesti jonkinlaisessa dramaattisessa siirtymävaiheessa. :ninja: Et sinänsä ymmärrettävää.

 

 

Uuh kun vihdoin pääsin kuunteleen sen videoklipin muusta ku kännykän paskakaiuttimesta. Mmmmmmmmm DAT BEEF.

 

tumblr_n63kxt0wxO1ro5z9do3_250.gif

 

 

Domin turhat löpinät tosin. :noey:

Link to comment
Share on other sites

uuuuiiii, ihan vaan "muutaman" kerran luureista pauhasi tuo päivän video kun kuulosti vaan niiiiiiin lupaavalta! En millään jaksais odottaa enää :rolleyes: Fiilis on samanlainen kun jokakeväinen kesän odotus, tiedättehän.. Sitä seisoo hiljaa ikkunan edessä maailman avautuessa pelkästään harmaan eri sävyissä. Ja mihinkään muuhun ei pysty kuin päästämään surkean kuuloisen huokauksen :LOL:

 

Tänään tuli oheistukset sinne provinssin talkoohakuun, niiden perusteella voi ehkä sit jäädä reissu väliin :( Oli omaan makuuni sopimattomat vaihtoehdot :rolleyes: jos haluaa etukäteen tulla rakennusavuksi niin on 4 päivää töitä ja 4 päivää vapaana festareilla, toinen vaihtoehto oli festareiden aikana 2 pv töitä, 2 pv vapaa. Oisin siis mielelläni mennyt etukäteen töihin ja ollut vaikka vielä perjantainakin, ja tullut viikonlopun aikana pois. Aikaisemmin ollessaan kakspäiväinen se olis ollu ihan ok olla koko festareiden ajan.

 

Hoksasin tosin just täs viikonloppuna, että viimeisenä oljenkortena olkoon kaverini, joka on Lapko-fani, siltä pitää vielä kysäistä :D Soittaa meinaan myöskin keskiviikkona ;)

 

 

mitä helevettiä onko flow jo niin _mainstream_ että helsinkiin pitäny laittaa uus hipsterifestari?? :LOL:http://nyt.fi/a1305934099822 oikeen k-18. :chuckle: ihan hyvä line up kyllä! :

 

Viime vuonna taisi olla hipstereille viimeinen niitti se ku Skrillex buukattiin sinne :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: :LOL: Miks tää jotenki pisti mulle uuteen perspektiiviin sen, miten epätoivoisesti me kytätään uutisia? Ehkä se et MITÄÄN todellista indikaatiota meillä ei oo siitä, et tänään ees tapahtuis yhtään mitään, ja silti aivan pitää fyysistä sijaintia muuttaa, ettei vaan oo hetkeekään pihalla asioista. :chuckle:

 

Toisaalta ollaanhan me tässä yleisesti jonkinlaisessa dramaattisessa siirtymävaiheessa. :ninja: Et sinänsä ymmärrettävää.

 

 

Uuh kun vihdoin pääsin kuunteleen sen videoklipin muusta ku kännykän paskakaiuttimesta. Mmmmmmmmm DAT BEEF.

 

 

 

NO MUT!!!!!!!!!!!!!! :LOL::LOL: tämmösinä hetkinä ois kyllä kieltämättä mukava että ois joku äly_puhelin ja siinä joku oma nettiliittymänsä niin ei tulis maailmanloppua tämmösistä jutuista..... mut ei saatana ku ahistaa tämä odotus tietämättömyys! :'( tahon jo ton laulun niin ei tarviis tota instavideoo repeatilla kokoajan SEKÄ tahon vähän jo tietää jotain kunnon kiertuehommia ja mitäs nyt ku kaikki tuntuu olevan kerääntymässä lontooseen mitä jos tulee joku ex tempore keikka ja oon jossai lol töissä :'( sdfhjshkjdfdhkfhgfkhkg vitttu

 

mmut onnexi tonne rockavariaan tulee päivälippuja toivottavasti en kuse sitä hommaa sitten ja liput ei mee alta!!! koska pakko männä sinne vaikka varmaan tulee jotain promokeikkaa ennen sitä mut saakos semmoselle lippuja lol ei varmaan ja toi kuitenki eka festari!!! ja siellä myös limp bizkit ei jumalauta. :LOL::facepalm::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Tänään tuli oheistukset sinne provinssin talkoohakuun, niiden perusteella voi ehkä sit jäädä reissu väliin :(

 

fuxOwaE.gif

 

Mut mut mut... 0305030??????????????!!

 

 

NO MUT!!!!!!!!!!!!!! :LOL::LOL: tämmösinä hetkinä ois kyllä kieltämättä mukava että ois joku äly_puhelin ja siinä joku oma nettiliittymänsä niin ei tulis maailmanloppua tämmösistä jutuista..... mut ei saatana ku ahistaa tämä odotus tietämättömyys! :'( tahon jo ton laulun niin ei tarviis tota instavideoo repeatilla kokoajan SEKÄ tahon vähän jo tietää jotain kunnon kiertuehommia ja mitäs nyt ku kaikki tuntuu olevan kerääntymässä lontooseen mitä jos tulee joku ex tempore keikka ja oon jossai lol töissä :'( sdfhjshkjdfdhkfhgfkhkg vitttu

 

mmut onnexi tonne rockavariaan tulee päivälippuja toivottavasti en kuse sitä hommaa sitten ja liput ei mee alta!!! koska pakko männä sinne vaikka varmaan tulee jotain promokeikkaa ennen sitä mut saakos semmoselle lippuja lol ei varmaan ja toi kuitenki eka festari!!! ja siellä myös limp bizkit ei jumalauta. :LOL::facepalm::LOL:

 

Aww voi ei, hengitä Ulpushkapulpushka! :kiss: Kaikki järjestyy! :chuckle:

 

https://www.youtube.com/watch?v=QeBmXuOkBro

 

 

Kutkuttaa kyllä tää mahdollinen ja todennäkönen Lontoo-kokoustaminen. :awesome: Koska jollain laillahan niiden on pakko ees vähä promota. AAAAaaaaa ollaan jännän äärellä. :facemelt:

Link to comment
Share on other sites

 

Aww voi ei, hengitä Ulpushkapulpushka! :kiss: Kaikki järjestyy! :chuckle:

 

https://www.youtube.com/watch?v=QeBmXuOkBro

 

 

Kutkuttaa kyllä tää mahdollinen ja todennäkönen Lontoo-kokoustaminen. :awesome: Koska jollain laillahan niiden on pakko ees vähä promota. AAAAaaaaa ollaan jännän äärellä. :facemelt:

 

EI HITTO toi teuvvo :LOL: nimittäin SILLONKUN MINÄ OLIN NUORI aka joskus kutosluokalla kun intter_netti ja kissin tsätti ja napster oli kovia juttuja niin joku oli tosta ladannu meidän luokan koneelle semmosen jumputijumputiversion ja aahhh se kyl oli niin mun ala-asteen lopun soundträkki! :LOL:

/hieno tarina

 

mut niin hehhhiiiihihhih paree ois järjestyä kyl kaiken! :chuckle::'( TÄÄ ON VAAN NIIN OUTOO TÄMÄ TUNNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koska ei ole ollut tämmöistä ehkä sitte olympiastadionin ja tämmöstä NÄIN paljon uuden levyn odottamista sitten BHARin!!! :eek: ja sit kun tietää et siellä on tulossa toi riffi. :'( ei kestä ny.

Link to comment
Share on other sites

Aww voi ei, hengitä Ulpushkapulpushka! :kiss: Kaikki järjestyy! :chuckle:

 

https://www.youtube.com/watch?v=QeBmXuOkBro

 

 

Kutkuttaa kyllä tää mahdollinen ja todennäkönen Lontoo-kokoustaminen. :awesome: Koska jollain laillahan niiden on pakko ees vähä promota. AAAAaaaaa ollaan jännän äärellä. :facemelt:

 

Awwwww, kiitos tästä videosta. Tuli tarpeeseen tänään töissä :LOL:

 

Ei hitto, koskakohan tuo keikka ois :shifty: jos se nyt on niiden keikka, mihin Absolute radio tarjoaa liput. Tietysti joku UK only ja se siitä sitten :chuckle:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

EI HITTO toi teuvvo :LOL: nimittäin SILLONKUN MINÄ OLIN NUORI aka joskus kutosluokalla kun intter_netti ja kissin tsätti ja napster oli kovia juttuja niin joku oli tosta ladannu meidän luokan koneelle semmosen jumputijumputiversion ja aahhh se kyl oli niin mun ala-asteen lopun soundträkki!

/hieno tarina

 

mut niin hehhhiiiihihhih paree ois järjestyä kyl kaiken! TÄÄ ON VAAN NIIN OUTOO TÄMÄ TUNNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koska ei ole ollut tämmöistä ehkä sitte olympiastadionin ja tämmöstä NÄIN paljon uuden levyn odottamista sitten BHARin!!! :eek: ja sit kun tietää et siellä on tulossa toi riffi. :'( ei kestä ny.

 

:chuckle: Kunnon nostalgiatrippi. :awesome:

 

On ihan HELEKUTIN outoo joo, mut pitää vaan keskittyä kaikkeen positiiviseen - mieti kui HIENOO tää kaikki on. :love: ...Lol en tiiä mikä muhun on iskeny ku iteki kovasti heristin stressinyrkkiä viel sivu pari taaksepäin, mut joku ihme maailman ja luonnon kanssa yhteenkuuluvuutta tunteva joogahippi must on yhtäkkiä tullu tän asian suhteen. :LOL: Mut on vaan niin upeeta ja koko maailmankaikkeus on kirkkaiden ja pehmeiden Instagram-filttereiden peitossa. :'( :'(

 

Awwwww, kiitos tästä videosta. Tuli tarpeeseen tänään töissä :LOL:

 

Ei hitto, koskakohan tuo keikka ois :shifty: jos se nyt on niiden keikka, mihin Absolute radio tarjoaa liput. Tietysti joku UK only ja se siitä sitten :chuckle:

 

Aw oliko tympee päivä vai? :c

 

 

 

 

Oooooooooooooooo dyyyyyyyydddd kansitairetta! En hirveesti tykkää ku mun silmään noi ohjainkeppiasiat näyttää karhupumpuilta. :chuckle: Mut EI SEN VÄLIÄ NYT HUUDETAAN...! :awesome::dance:

 

Meinasin jatkaa "ihanaa kuhnurit ihanaa" mut rupes hävettämään liikaa, kunnon Main Muse -vitsi loläksdee. Mut oli pakko jakaa silti jostain syystä koska muuten toi on vähän irrallaan..? En tiiä enää mitä selitän get hypeeeeeeeee!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...