Jump to content

Recommended Posts

En oo oikein seurannu kauheesti tätä albumihommaa (koska edelliset), mutta tässähän alkaa jo vähän innostuttaa :LOL:

 

Iltaa :yesey:

 

moi!!!!!!!! :awesome:

 

mua jännättää nyt vielä enempi nyt kaikkien noitten psykopaattijuttujen jälkeen... %DD ja 'too offensive for radio' lol, onneksi ei ole siis tulossa mitään kaupallista pascaa!!111+ :chuckle:

 

haluun sinne rockavariaan mikä on nyt näillänäkymin ensimmäinen keika mut miksei voi olla päivälippuja :'( haluisin lennot puukata jo nytten siltä varalta että niitä tulis kun on suht halpaa vielä.. mut mitäs jos ei tuukkaan. paitsi jos voitan lotossa huomenna niin sittenkai ei mitään hätää. :yesey:

 

asiasta kukkaruukkuun vähän kyllä tekis mieli ostaa lippu sinne blurtsuun, ettei ihan niin paljon kyrpis että jää provinssi välistä. :shifty: (no ihanniinkun... :rolleyes:) mut kyrpii ehkä se 75 puntaa lipuista. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

mää oletan että areenakiertue tulee talvemmalla, BHAR kun tuli kesällä niin eihän ne paljo muutakun festareita tehny?? + jotain promokeikkoja, kiertue joskus marraskuussa(???) vissiin.

 

No jos joskus sillon on tulossa, niin kelpaa mulle :yesey: Kesällä toivottavasti on töitä, niin vois olla muutenki hankalampi tuo festarihomma.

Link to comment
Share on other sites

happy-anniversary-3.gif

 

 

Onnittelen myös erinomaisesta vuosipäiväpäivämäärävalinnasta. :yesey::awesome:

 

hihhih kiitos :chuckle: vaikka oikeestaan huomenna on se thö vuosipäivä jonka jälkeen ei ollu enää paluuta... :awesome:

 

mut oon ihan varma et tänään sit vihdoin tapahtuu jotain kun mun pitää olla ties mihin asti illalla valmistelemassa alennusmyyntejä. :):):)

 

ps marse musta on ihanaa että sulla on aina joku reaktiogiffi/kuva tilanteeseen kun tilanteeseen! :')

 

pps oon vähä hidas mut sulla on myös synttärit?? :chuckle: siis PALJON ONNEA!!! :party::kiss: en nyt löydä yhtä hienoa kuvaa tähän.

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

Uuh Noora hei! Mitä kuuluu?

 

Ja onnea Marselle vanhenemisesta jos tänään on sellainen juhlapäivä :awesome::party:

 

Onnea myös Ulpuskan ja abson kohtaamispäivälle :awesome:

 

Katsoin äsken hultsan ja voi Muse, :supersad: sellainen lämmin olo typerää bändiä kohtaan, mutta joooo näin joohan? / hämmentävän optimistinen :happy:

 

Ja e tiedä kuinka mainstreamiksi flow o muuttunut - aikalailla kai - mut ei ne Helsingin tärkeät ihmiset kestä odottaa elokuulle tms. Mut siis hmm ei ihan pöllöä tuo ..

Link to comment
Share on other sites

Helou! Ja onnea m-arse! :party:

 

 

mitä helevettiä onko flow jo niin _mainstream_ että helsinkiin pitäny laittaa uus hipsterifestari?? :LOL:http://nyt.fi/a1305934099822 oikeen k-18. :chuckle: ihan hyvä line up kyllä!

 

seuraava asia: 11 vuotta sitten tänään ostin absolutionin. :eek::happy::love:

 

No ilmeisesti. Jäihän tuohon muutenkin hyvä festariviikonloppu vapaaksi, kiitos Provinssin :phu::supersad:

/En vieläkään osaa hyväksyä tätä muutosta :LOL:

 

Ooooh, onnea merkkipäivän johdosta :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Kiitos onnitteluista muruset. :kiss::happy:

 

ps marse musta on ihanaa että sulla on aina joku reaktiogiffi/kuva tilanteeseen kun tilanteeseen! :')

:LOL: Ihana et niitä arvostetaan. Oikeesti mun gif game on aika heikkoo, mut en osaa lopettaakaan. Toi vuosipäivä-gif oli kyl lottovoitto: ClipArt-kuvat, MySpace-glitterit, KIRJOITUSVIRHE. :'( Ylistin ääneen Jeesusta kun se tuli vastaan.

 

Katsoin äsken hultsan ja voi Muse, :supersad: sellainen lämmin olo typerää bändiä kohtaan, mutta joooo näin joohan? / hämmentävän optimistinen :happy:

Tää on niin sulonen kommentti! Mut niiiiiinpä! Ite oon tumblrissa ikään kuin yrittäny ottaa kiinni näitä viimestä kolmee neljää vuotta, jotka missasin oikeestaan kokonaan, ja niin käsittämättömiän helliä tunteita on heränny tässä. :'( Hyi miten siirappista. Ehkä Drones on sit kuitenkin ihan täyttä kuraa ja lopullisesti murskaa kaikki nää meidän luonnottoman epäkyyniset harhakuvitelmat. :awesome:

 

Ahhh mulla on niin monta vapaapaivaa talla viikolla (!!!KOLME!!!) etta ihan liikaa aikaa odotella uutisia :chuckle: mutta silti PANIICCI alkaa kohta olemaan jo ja niin! Tai siis janskattaa!

Mun keho on ollut niin helkkarin valmis siitä THE RIFFI -videosta lähtien ja jokainen sen jälkeen kulunut päivä, joka ei meille yhtä hypetettävää uutista/teaseria oo antanu, on jättäny mut niin seksuaalisesti turhautuneeksi.

 

lhjhbB9.gif

Link to comment
Share on other sites

Kiitos onnitteluista muruset. :kiss::happy:

 

 

:LOL: Ihana et niitä arvostetaan. Oikeesti mun gif game on aika heikkoo, mut en osaa lopettaakaan. Toi vuosipäivä-gif oli kyl lottovoitto: ClipArt-kuvat, MySpace-glitterit, KIRJOITUSVIRHE. :'( Ylistin ääneen Jeesusta kun se tuli vastaan.

 

 

Tää on niin sulonen kommentti! Mut niiiiiinpä! Ite oon tumblrissa ikään kuin yrittäny ottaa kiinni näitä viimestä kolmee neljää vuotta, jotka missasin oikeestaan kokonaan, ja niin käsittämättömiän helliä tunteita on heränny tässä. :'( Hyi miten siirappista. Ehkä Drones on sit kuitenkin ihan täyttä kuraa ja lopullisesti murskaa kaikki nää meidän luonnottoman epäkyyniset harhakuvitelmat. :awesome:

 

 

Mun keho on ollut niin helkkarin valmis siitä THE RIFFI -videosta lähtien ja jokainen sen jälkeen kulunut päivä, joka ei meille yhtä hypetettävää uutista/teaseria oo antanu, on jättäny mut niin seksuaalisesti turhautuneeksi.

 

lhjhbB9.gif

 

Aww giffit :happy:

 

SANOPPA MUUTA! Niin ma oon kanssa NIIN valmis jo etta oon jo melkeen ylikypsa. Tulee ihan mieleen kaikki vanhat ajat kanssa ja nyyhkis, ihana semmonen... noniiin, siis siirappinen olo kait sitten :chuckle:

 

Ah en yhtaan tykkaa noista Applehuhuista nyt.

Link to comment
Share on other sites

Unohin quotata, mutta eipä mulle mitään järisyttävää kuulu. Hiihtolomailemassa oon parhaillaan (huono netti :noey:) ja kandiutua pitäis vielä tämän lukuvuoden aikana. Pitäis vaan se ite kandi kirjottaa :rolleyes:

 

Myöhäiset onnittelut Marselle :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mää en kanskaan tykkää mistään applejutuista. :phu: oli mulla joku Asiakin miksi tähän nyt tulin postaamaan mut lol just kun laitoin zanen vikan shoun kuulumaan niin supermassive alko. :LOL: niin aivot nollautui. :yesey:

 

Juu mutta ma vahan laskeskelin niin tosiaan tasmaa se 6 paivaa ja 15 tuntia siita kun ne postast sen instagramin siihen kun se Apple eventti on maanantaina.... joten joko se on iso sattuma tai sitten ei :LOL:

 

Ma kuuntelen kans taalla alakerrassa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Juu mutta ma vahan laskeskelin niin tosiaan tasmaa se 6 paivaa ja 15 tuntia siita kun ne postast sen instagramin siihen kun se Apple eventti on maanantaina.... joten joko se on iso sattuma tai sitten ei :LOL:

 

Ma kuuntelen kans taalla alakerrassa :chuckle:

 

byhyyyyyy ja jossai jenkeissä se vielä, oletan...? nooh tää levy onkin kuulostanu tähän mennessä vähän liian hyvältä ollakseen totta. :chuckle: (kun kaiken pitäis oikeesti tapahtua niinkun MINÄ haluan.)

Link to comment
Share on other sites

mää en kanskaan tykkää mistään applejutuista. :phu: oli mulla joku Asiakin miksi tähän nyt tulin postaamaan mut lol just kun laitoin zanen vikan shoun kuulumaan niin supermassive alko. :LOL: niin aivot nollautui. :yesey:

 

ei nyt tuu äkkiseltään mieleen tilannetta, milloin olisi innostunut SMBH:n kuulemisesta niin paljoa, mitä äsken :chuckle:

 

Mua jotenkin huvittaa tuo albumithreadissa käytävä (yli)analysointi. Mutjooooh toisaalta ihanaa tämä kaikki, on ollu jo ikävä kaikkea fanityttöilyä ja keikkoja ja ja ja kaikkea sellaista :awesome:

Link to comment
Share on other sites

byhyyyyyy ja jossai jenkeissä se vielä, oletan...? nooh tää levy onkin kuulostanu tähän mennessä vähän liian hyvältä ollakseen totta. :chuckle: (kun kaiken pitäis oikeesti tapahtua niinkun MINÄ haluan.)

 

Juuh tottahan toki, tosin olikohan 6pm meidan aikaa joten on jopa mahdollisuus etta oon kotona sillon kun nayttaa silta etta teen lahinna aamuvuoroo toissa.

 

No tottakai taytyy tapahtua niinkun me halutaan :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ei nyt tuu äkkiseltään mieleen tilannetta, milloin olisi innostunut SMBH:n kuulemisesta niin paljoa, mitä äsken :chuckle:

 

Mua jotenkin huvittaa tuo albumithreadissa käytävä (yli)analysointi. Mutjooooh toisaalta ihanaa tämä kaikki, on ollu jo ikävä kaikkea fanityttöilyä ja keikkoja ja ja ja kaikkea sellaista :awesome:

 

JOO toi keikkajuttu se oli mitä mun piti äsken, tai lähinnä nyt kun on tämmöset ajat että porukka alkaa hiljalleen taas palautua tänne ja aktivoitua ja tulee sellainen kollektiivisen fanityttöyden tunne.... sitten kun ei oo kuitenkaan tulossa sellasta keikkaa mihin oikeen Isolla Porukalla pääsis. :supersad: tai ainakaan vielä. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Juuh tottahan toki, tosin olikohan 6pm meidan aikaa joten on jopa mahdollisuus etta oon kotona sillon kun nayttaa silta etta teen lahinna aamuvuoroo toissa.

 

No tottakai taytyy tapahtua niinkun me halutaan :yesey:

 

no percn suti, paree olla mun kans aamussa töissä! :eek:

 

mut se kyrsii jenkeissä että niinkö ne nyt isolle kirkolle lähti promoamaan, entäs kotimaan markkinat?! :phu: plus lolll että tommosen evil korporaation kanssa (potentiaalisesti) tekisivät yhteistyötä, olkoon kuinka geekkejä tahansa.... no mut niinkai.

Link to comment
Share on other sites

EIJJUMALAUTA SE UUS VIDEO!!!!!!!!! :eek::stongue::love::happy::'( NIIN paljon old skool muse mielleyhtymää tulee siitä ei hitto en kestä. <3________________________________<3 voisko tämä levy tippua esmes NYT tai huomenna ja saanko keikkoja ison läjän kiitos.

Link to comment
Share on other sites

Kiitti Noorushka! :kiss:

 

EIJJUMALAUTA SE UUS VIDEO!!!!!!!!! :eek::stongue::love::happy::'( NIIN paljon old skool muse mielleyhtymää tulee siitä ei hitto en kestä. <3________________________________<3 voisko tämä levy tippua esmes NYT tai huomenna ja saanko keikkoja ison läjän kiitos.

 

NO ÄLÄPÄ. :'( Hultsa-fiiliksethän siitä tuli ja aivan kyyneliä meinas kihota silmäkulmiin. :'(

 

Tää kiusottelu alkaa oikeesti ottaa seksuaalisia mittasuhteita. Kunnon orgasminviivästystä saatana. EN ANTANU SUOSTUMUSTANI TÄMMÖSEEN. :fear:

Link to comment
Share on other sites

Kiitti Noorushka! :kiss:

 

 

 

NO ÄLÄPÄ. :'( Hultsa-fiiliksethän siitä tuli ja aivan kyyneliä meinas kihota silmäkulmiin. :'(

 

Tää kiusottelu alkaa oikeesti ottaa seksuaalisia mittasuhteita. Kunnon orgasminviivästystä saatana. EN ANTANU SUOSTUMUSTANI TÄMMÖSEEN. :fear:

no aijjaa! mää en nyt oikeen tiiä mitä voisin elämälläni tehhä silläaikaa kun pitää tätä nyt odotella. :LOL: kaikki muu on ihan pointless. </3

 

ps kuka lähtee mun kaa downloadiin?! :'(

Link to comment
Share on other sites

no aijjaa! mää en nyt oikeen tiiä mitä voisin elämälläni tehhä silläaikaa kun pitää tätä nyt odotella. :LOL: kaikki muu on ihan pointless. </3

 

Oh fo sho. Tää on prioriteettilistan kärjessä ehdottomasti. :chuckle: Kaikki päivät pitää roikkua netis tekemättä mitään, et on koko ajan uusimpien huhujen hermolla. Gross. :noey:

 

Tänhetkinen ajantuhlausaktiviteetti:

http://board.muse.mu/showthread.php?t=89483&page=261

 

Ton sivun vika viesti on ihan paras. Just ennenkö kakka iskeyty tuulettimeen... :awesome: Ja sitä seuranneet epäuskon hetket. Heeeehehehe.

 

Taitaapi myös olla aika kaivaa SE video taas Youtuben syövereistä, ny kun kerran ruvettiin fiilistelemään.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...