Jump to content

Recommended Posts

Anteeks nyt vaan, mutta musta tuntuu, että muse soittaa ens kesänä kaikkialla PAITSI glastossa, perkele! Paitsi tänään mietin, että jos ne kuitenkin tulis sinne, ne vaan joutuu nyt pimittään sitä viimeseen asti ku glasto on semmonen :chuckle: mä nyt koitan pitää pientä toivon liekkiä yllä ihan viimeseen asti (siis siihen, että joko ne julkistaa siihe päivälle jotain tms).

 

Mä oon aina halunnu Roskildeen :(((

 

Mut niin! Selvisin kotiin asti ja eilen otin vähän punaviintä ja selvisin siitäkin ihan hengissä :LOL::LOL: Nyt sitte kohta kaikki rahat tuhlattu ku black friday ja vaan kaikki lol

 

edit: taitaa tuo roskilde olla vähän samoissa hinnoissa ku glasto

Link to comment
Share on other sites

En kyllä tiiä monelta pääsen ees sängystä ylös, kun meillä on sopivasti pikkujoulut lauantaina :chuckle::facepalm: Mutjoo, pitää kattoa. Olitko siis tulossa silloin su Suomeen?

 

http://www.blogpreston.co.uk/2014/11/in-pictures-muse-playing-at-action-records-15-years-ago/

 

 

Awwwwwww! :happy: paitsi noi Chrisin kahvat, hyi :LOL:

 

no ei munkaan lento oo sielä kun joskus 2-3 välillä et onhan siinä aikaa! :chuckle: sillon sunnuntaina joo, ja maanantaiaamuna takas! pitäskin varmaan vähän katella monen aikaan se ees lähti... :LOL:

 

ja ihana chris! :happy:

 

Anteeks nyt vaan, mutta musta tuntuu, että muse soittaa ens kesänä kaikkialla PAITSI glastossa, perkele! Paitsi tänään mietin, että jos ne kuitenkin tulis sinne, ne vaan joutuu nyt pimittään sitä viimeseen asti ku glasto on semmonen :chuckle: mä nyt koitan pitää pientä toivon liekkiä yllä ihan viimeseen asti (siis siihen, että joko ne julkistaa siihe päivälle jotain tms).

 

Mä oon aina halunnu Roskildeen :(((

 

 

 

edit: taitaa tuo roskilde olla vähän samoissa hinnoissa ku glasto

NO SIIS AIJJAA mullakin on toi oljenkorsi vielä katkeamaton!!! :LOL: mut ei pitäs, kun ei ne kuitenkaan. :noey: toisaalta mitään ___virallista___ juttuahan ei ole kai missään vielä ollu että download ois ainut uk festari, se sen järjestäjä vaan laitto twitterissä häshtägeillä jotain et #notgonnaplayotherukfestivals tms. niinniin. :shifty:

 

roskilden se koko lippu taitaa olla jopa ihan vähän halvempi ku glasto, mut loll et päivälipun hinta vaan puolet siitä. :facepalm:

 

 

ja JJJJEEEEEEEEEE avioliittolaki meni läpi!!! :dance::dance: ei tarvitse enää niin paljon hävetä suomenmaata.

Link to comment
Share on other sites

OKEI jos muse kerran soittaa tommosen kolmen päivän putken festareita hollanti-englanti-puola yhen viikonlopun aikana niin miksei sit myös ruotsi-englanti(=glasto!!!)-belgia. :shifty: nyt jos ei tämä tapahu niin en ala. :phu:

 

Noh niin näin sen täyttyy olla !!!täytyy nä käsken jossei ole :yesey:

 

Tällä viikolla owen !!!!

Link to comment
Share on other sites

Noh niin näin sen täyttyy olla !!!täytyy nä käsken jossei ole :yesey:

 

Tällä viikolla owen !!!!

 

no aijjaa!!!!

 

NO AIJJAA!!! :awesome::awesome: (plus suomenmaan karkkihyllyt <3__________<3)

 

 

 

onneksi sillä on se hipsteriparta niin ei tee ihan niin pahhaa mut silti!!! :chuckle:

 

 

Link to comment
Share on other sites

jokohan suomenmaassa ois menny esmes semmoset fazerin hienot suklaakalenterit alennusmyyntiin? :shifty: oliskohan semmosia enää sit sunnuntaina jäljellä. :chuckle: täältä loppunu kaikki!

 

aaaaa jännättää vähän jo! :awesome: ja yhtään en osaa asennoitua nyt esmes pukeutumiseen (paitsi tietty että _coolisti_) tarviiko pitkät kalsarit ja pipot ja hanskat???? eikai sitä nyt tule ees ulkona paljon hengattua...

 

plus kuin ihana oli owen tänään<3333<3<33<<3333 patrick wolffikin siellä katsomossa melkein mun takana. :LOL: en kestäääääää!

Link to comment
Share on other sites

NO EIKÄ, AWWWWW! <3 :happy: ja sun ava!!

 

Ainiin ostitko sitten lopulta suklaakalenteria?

 

 

Hmmmm, Fionan mielestä nuo maksujutut oli ok, joten pitäis vissiin maksaa sen deposit pois alta.. :awesome:

 

mää löysin jo täältä aikasemmin tälläviikolla suklaakalenterin niin en viittiny kalliilla enää. :chuckle:

plus jee glasto! :awesome: Owen sais soittaa siellä ihan oman settinsä joskus esmes vaikka ens kesänä. *__________*

 

hhmmhnjnjgm määäää en nyt kykene mihinkään. :):):)

Link to comment
Share on other sites

mää löysin jo täältä aikasemmin tälläviikolla suklaakalenterin niin en viittiny kalliilla enää. :chuckle:

plus jee glasto! :awesome: Owen sais soittaa siellä ihan oman settinsä joskus esmes vaikka ens kesänä. *__________*

 

hhmmhnjnjgm määäää en nyt kykene mihinkään. :):):)

 

Aaa nonniin! Ja jooooo niinpä! Mä en vielä saanut ihan täyttä fanityttöilymoodia päälle, niin pitää nähdä useampaan kertaan! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Maksoin Glaston,

ja en pysty siihen että Owen!

 

Ja leikkautin hiukset, en sit niin lyhyeksi kuitenkaan.

 

Mutta OWEN!! <3

 

Samma här! :awesome:

 

Noh hhöh, mutta ehkä se on myös ihan järkevää :yesey: t. en tuu ikinä olemaan pitkähiuksinen, kun ne ei vaan kasva

ootko kuitenkin tyytyväinen? Ja pesikö ne siellä savella? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Trolololol kinkkulissa oli niitä twitpiccejä ja menin vähän googlettelemaan ja kyseinen ihminen on eh.. "levyttänyt" jotain. En uskalla kuunnella :LOL:

 

Yritin ettiä ulkoselta levyltä niitä mesekeskusteluja, mutta ei mulla ollu :supersad: Toivottavasti ne nyt ois vielä toisella koneella tallessa

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

hei minna juttelitko sää owenille jotain kun olit kerenny jo lähtee ja mulla oli kaikki asiat vähän pimennossa siinä sen Tilanteen jälkeen :chuckle:

 

enkä tiiä mitä niistä meidän kuvista ajatella ku voinyt saaatana oikeesti :LOL::LOL: mut joo ehken nyt liikaa ettei tästä tule nyt uutta kekeä (mut eihän täällä eeskukaan enää käy :phu:) mut voisin kyl yhen spämmin tehä tai kaks tai sitten vaan kinkkuun tai jotain. :shifty:

 

pääsin melkein tunniksi kiinni todellisuuteen kun katoin telkkaria mut ei helevetti nyt ei taas kestä :awesome::chuckle: olennaista on paasata tähän tämmösiä tyhjiä lauseita. :yesey: MUTTAKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:supersad::happy::supersad: owen.<3 :happy:

 

plus kuvittelen kokoajan että mulla on tossa sängynpäädyssä joku spottivalo,,alkaakohan univaje jo vähän vaikuttaa...

Link to comment
Share on other sites

Hyvää huomenta! Oikein sellaista sateisen harmaata, eli tutunsuomalaista joulukuista huomenta!

 

Mä niin kerkesin iloitsemaan provinssirockista, mutta kukaan kaveri ei ole yhtä innoissaan ollut. :$ Oon toisinaan vähän kärsinyt siitä, ettei lähipiiristäni yhtä innokkaita Musen kuuntelijoita ole ollut. Kyllä näille Helsingin keikoille olen saanut seuraa, mutta nyt kun pitäisi kauemmaksi lähtee, niin tulee vastaan raha ja muu into... Harmi.

 

Mutta joo, onneksi tässä on vielä aikaa sumplia. Toisaalta, koska en juuri koskaan ole missään yksin ollut, tommoinen itsenäinen reissukin vois houkutella, eipähän ainakaan tarttisi tehdä kompromisseja sen suhteen mitä bändejä katson :LOL:

 

Mitäs ajatuksia teissä päivän (tai, no eilinen uutinenhan se) erouutinen herättää? .....Johtuiskohan se siitä, ettei Matt ole suostunut leikkaaman hiuksiaan? :LOL: Sorry, en vaan niin yhtään lämpee miesten pitkille hiuksille :D ....Varsinkaan kun silloin kun niitä ei oo yhtään laitettu vaan ne vaan... roikkuu.

Edited by Muffini
Link to comment
Share on other sites

joo mulla on kans semmonen kuva ettei tommosia juttuja tänne sais linkata.. eikä oo minun asia koko hoito, en ole kyllä kauheen yllättynyt mut joo.

 

ja vappu raporttia on tulossa!!!!!! :awesome: kirjotin jo livejournaliin sellasen "tiivistetyn" version ja n0l0 blogipostauskin on tulossa! :chuckle:

 

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1418014910187?jako=3de314e2476aea3d2aada4e70fcb9339&ref=tw-share hihihihih toimittajakin on sitä mieltä että huokailla pitää. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

edit: melkein poistaisin ton kuvan.. mä oon joskus saanut varoituksia ku oon laitellut tuommoisia kuvia tänne :shifty:

 

 

Kiitos vinkistä ;)

 

 

Tuo Owen on mulle ollu täysin tuntematon tyyppi, mutta ihan teidän hehkutuksen perusteella tässä tutustuin... Aikas jees on! Sopii mainiosti tämän vapaapäivän fiilareihin :)

Link to comment
Share on other sites

hei minna juttelitko sää owenille jotain kun olit kerenny jo lähtee ja mulla oli kaikki asiat vähän pimennossa siinä sen Tilanteen jälkeen :chuckle:

 

enkä tiiä mitä niistä meidän kuvista ajatella ku voinyt saaatana oikeesti :LOL::LOL: mut joo ehken nyt liikaa ettei tästä tule nyt uutta kekeä (mut eihän täällä eeskukaan enää käy :phu:) mut voisin kyl yhen spämmin tehä tai kaks tai sitten vaan kinkkuun tai jotain. :shifty:

 

pääsin melkein tunniksi kiinni todellisuuteen kun katoin telkkaria mut ei helevetti nyt ei taas kestä :awesome::chuckle: olennaista on paasata tähän tämmösiä tyhjiä lauseita. :yesey: MUTTAKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:supersad::happy::supersad: owen.<3 :happy:

 

plus kuvittelen kokoajan että mulla on tossa sängynpäädyssä joku spottivalo,,alkaakohan univaje jo vähän vaikuttaa...

En mä muuta uskaltanut kun et viitsisitkös tähänkin laittaa nimen ja et kiitti oli hyvä keikka olen niin kekseliäs :chuckle:

 

Luin sun raportin ja ääähhhhh en tajunnut et tuollainen posetus kuvassa oli

 

Ja spämmmmmmplzzzx

Link to comment
Share on other sites

En mä muuta uskaltanut kun et viitsisitkös tähänkin laittaa nimen ja et kiitti oli hyvä keikka olen niin kekseliäs :chuckle:

 

Luin sun raportin ja ääähhhhh en tajunnut et tuollainen posetus kuvassa oli

 

Ja spämmmmmmplzzzx

 

no eiku just hyvä! mää en varmaan muistannut sitä kiitosta ees :LOL::facepalm: mut joo ööh. hittoku en kans yhtään kuullu/tajunnu mitä se ees vastas vai vastasko mitään johonki mun juttuihin ku piti keskittyä omaan olemiseen niin paljo! :LOL:

 

ja joo heh hyvä posetus oli se :awesome::chuckle: spämmi tulee kuhan saan jottain aikaseksi blogin puolella, jos nyt jätän ton nolopostauksen kesken niin en saa ikinä valmiixi plus huomennahan alkaa taas musevuosipäiväjaarittelut :eek: ei yhtäänn jaksais nyt ajatella sellaisia vaikka ihana kiertue oli se tai siis se joulukuun reissailu sillon, ehkä yks parhaista musejutuista, mut nyt plöööh joku muse, everything is owen and nothing hurts tai vaikka tekee kipeää niin ei haittaa.<333____________________<333

Link to comment
Share on other sites

noniin kuka halusi spämmin?! :awesome: täältä tulee :):):)

 

 

 

 

tumblr_lk4ridyhl41qh91iho1_500.png

 

tumblr_lkaoouCOUA1qd17dro1_500.jpg

 

tumblr_lk27142UNP1qf8f74o1_400.jpg

 

tumblr_lkkolfXzT11qa1szco1_500.png

 

tumblr_lkn23sNctq1qc266lo1_r1_500.jpg

 

tumblr_llb8o6PiQ21qf8f74o1_500.jpg

 

tumblr_llb8sbsK6A1qf8f74o1_500.jpg

 

tumblr_lmjkaabx931qfgdg0o1_500.jpg

(tää on paras photoshoot ikinä)

 

 

(ihan outoo selata tumblrista näitä vanhoja kuvia kun on jo tottunu risuparta-oweniin. :chuckle: mut ihana silti. <3_____________________________________<3 ei kykene, onx pakko, jne.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Trolololol kinkkulissa oli niitä twitpiccejä ja menin vähän googlettelemaan ja kyseinen ihminen on eh.. "levyttänyt" jotain. En uskalla kuunnella :LOL:

Aw shiiiiitttt pitiki lähtä gingguun seikkaileen hoo! :awesome: Aina kiva ku joku muistuttaa sen olemassaolosta.

 

Ja omg kiitti ku toit tän HENKEÄSALPAAVAN UPEAN MUSIIKKI...ASIAN mun elämääni. :facemelt: Nyt kyl koko ilta repeatilla aijai.

 

 

noniin kuka halusi spämmin?! :awesome: täältä tulee :):):)

 

 

 

 

ERROR 404

 

 

 

Ah, täysin vioista vapaa ihmispapu. :yesey: Tosin karvainen naama pareNpi naama imo.

 

 

 

Nii joo edit

Mä niin kerkesin iloitsemaan provinssirockista, mutta kukaan kaveri ei ole yhtä innoissaan ollut. :$ Oon toisinaan vähän kärsinyt siitä, ettei lähipiiristäni yhtä innokkaita Musen kuuntelijoita ole ollut. Kyllä näille Helsingin keikoille olen saanut seuraa, mutta nyt kun pitäisi kauemmaksi lähtee, niin tulee vastaan raha ja muu into... Harmi.

 

Mutta joo, onneksi tässä on vielä aikaa sumplia. Toisaalta, koska en juuri koskaan ole missään yksin ollut, tommoinen itsenäinen reissukin vois houkutella, eipähän ainakaan tarttisi tehdä kompromisseja sen suhteen mitä bändejä katson :LOL:

 

Tähän piti sanomani, et jos ei mitää muuta seuraa löydy, nii boardilta kyl melko varmasti joku suostuu miittaamaan tjtn. Ite voin ainaki alustavasti lupautua hätävaraseuraks, jos näihin kekkereihin osallistun. :awesome: :awesome: Ettei siihen ny ainakaan kannata kaataa tota reissua. Ja jos ei boardilaiset nappaa, ni äkkiäkös sitä festareilla uusia parempia kavereita saa muutenki. :chuckle:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

En mä muuta uskaltanut kun et viitsisitkös tähänkin laittaa nimen ja et kiitti oli hyvä keikka olen niin kekseliäs :chuckle:

 

Luin sun raportin ja ääähhhhh en tajunnut et tuollainen posetus kuvassa oli

 

Ja spämmmmmmplzzzx

 

Mä en varmaan ees muistanu kiittää keikasta :facepalm: hupsan :LOL:

 

 

 

 

Computer says no

 

 

:facemelt: tosin eeeääöööhhh parta sopii sille hyvin :yesey:

 

Aw shiiiiitttt pitiki lähtä gingguun seikkaileen hoo! :awesome: Aina kiva ku joku muistuttaa sen olemassaolosta.

 

Ja omg kiitti ku toit tän HENKEÄSALPAAVAN UPEAN MUSIIKKI...ASIAN mun elämääni. :facemelt: Nyt kyl koko ilta repeatilla aijai.

 

Ah, täysin vioista vapaa ihmispapu. :yesey: Tosin karvainen naama pareNpi naama imo.

 

En uskaltanu kuunnella, enkä uskalla vieläkään. Oliko kamalaa ja mitä se ees oli? Vai haluanko edes tietää :LOL:

 

:yesey:

 

Ja tuo yllä oleva quote oli muuten Musen uutiskirjeen lopusta. Kukapa nyt jaksaisi selata uutiskirjeitä loppuun? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...