Jump to content

Recommended Posts

Tennantia telkkarissa :awesome: (ja Andy Serkis :awesome:) tosin mun aivot ei nyt oikein sisäistä, että se voisi näytellä jotain muuta kuin Doctoria, kun odotan koko ajan että se rupeisi horisemaan jotain hölmöyksiä :LOL:

 

voihan väsy

 

Minäkin kattoin sen ja se oli ihan kiva mutta jooo se tuntuu kuitenkin vähän hassulta muissa rooleissa tai en tiedä jotenkin, ainakin kun sen kattos kakkosen dr who-jakson perrään (paitsi et ne master-jaksot kuinka niistä pidänkään)

 

väsy mullakin mut en osaa mennä nukkuu :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Hmm hmmm telkkari kyllä houkuttais vähän, heh! :p Mites kuin tarkkoja ne on sen tv-luvan kanssa et voiko siitä luistaa niinkun täällä?

 

Asdsg enää vähän reilu kuukausi!

 

no mää en oo ikinä diilannu teeveelupien kanssa missään maassa et en valitettavasti tiedä!

 

ja hei oliko se 27.päivä ku tuut, tais olla sama päivä viimevuonnaki! :awesome:

 

 

ja jännii kaikkia musejuttuja!!!

 

 

huomen töissä mennään kattomaan olympiasoihtua kun se menee wembleyllä. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

hei liina onko teillä tulostinta siellä? mää en voi sille wienin lennolle näköjään tehä check innniä ennenku 30 tuntia ennen. :facepalm:

 

Ei meil oo mutta voidaan tulostaa tuolla toimistolla, siellä on, tosin viimeksi siitä oli musta loppu ja tulosti sinisellä mutta hyvin se silti toimi. :yesey:

 

Mua nyt vähän ahdistaa kö huono hosti oon ollut ku en ees tiedä mistään mitään ja mitä sen Bolognan kaa ja nyt lähen loppuviikoksi intter netin ulottumattomiin. Mutta eiköhän me joku ratkasu keksitä ja sit kierrellään paikoissa, mulla on näillä näk pari puutarhavuoroa joka tarkottaa et mun täytyy olla aamuin illoin yhdeksältä puolisentuntia tekemässä töitä mutta ei mulla jokapäivä oo eikä se oo paha homma ollenkaan. :yesey:

 

 

 

Sellanen oxettava juttu pakko kuitenkin jakaa, että meillä on ollut vähän bedbugeja, ei montaa eikä mun sängyssä mutta kämppiksellä ja on myrkytetty ja nyt ku lähen loppuviikoksi ni vedän sellaset myrkkykaasut meidän huoneeseen että kaikkien pitäis kuolla. Ja nuo vieraspatjat on puhtaita ja niin mutta ihan vaan tiedox että tällanen ongelma täällä, hyi että mua sylettää ja inhottaa sanoa mutta parempikai sanoa ettei tuu yllätyksenä sit, vaikka toivon että nuo tuosta mahdollisimman pian eikä lisääntyis. :vomit:

 

 

 

Joo, pitäis kai nukkumaan tästä sitten että jaksaa huomenna matkustaa, moi, yöt! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

:awesome: siistiii kun Heli lähtee sinne Lontoon maalle!

 

Mulla on vähän liian kuul olo uusissa kengissä. :facepalm:

 

Miksi on tällainen nahkea ilma Mut pilvistä eikä vaikka aurinkoa kun painostaa

 

Niin onkin! Ehkä kohta alkaa jo olla semmonen olo että on oikeesti lähössä johkin kun eilen irtisanoin kämpän jne :chuckle:

 

Uuh uudet kengät! Minkämoiset??

 

no mää en oo ikinä diilannu teeveelupien kanssa missään maassa et en valitettavasti tiedä!

 

ja hei oliko se 27.päivä ku tuut, tais olla sama päivä viimevuonnaki! :awesome:

 

 

ja jännii kaikkia musejuttuja!!!

 

 

huomen töissä mennään kattomaan olympiasoihtua kun se menee wembleyllä. :LOL:

 

Joo no katotaan sitten :chuckle: ja juu 27. päivä, joskus oliskohan kolmen aikaan se lento ollu perillä mut hengailen sit jossain jos et oo kotona sillon :yesey:

 

Ja :awesome: olympiasoihdulle!

Link to comment
Share on other sites

Niin onkin! Ehkä kohta alkaa jo olla semmonen olo että on oikeesti lähössä johkin kun eilen irtisanoin kämpän jne :chuckle:

 

Uuh uudet kengät! Minkämoiset??

 

 

 

Joo no katotaan sitten :chuckle: ja juu 27. päivä, joskus oliskohan kolmen aikaan se lento ollu perillä mut hengailen sit jossain jos et oo kotona sillon :yesey:

 

Ja :awesome: olympiasoihdulle!

 

:awesome: OOH jänskättääkö? joko on suunnitelmis et mitä siellä lontoonmaalla?

:happy:

 

ja mun ihanat dr martensit :chuckle:

 

 

tumblr_m7krwlNYlB1qfijeto1_1280.jpg

 

 

 

Ihana John Simmin Master en tiedä miks mutta ku se vaan on niin kiva hahmo. :yesey: tai

ei ehkä KIVA mut hieno.

 

ja tennantin dr ku se on noin reipas ja tollainen :awesome:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAHAHGFDSDFASDAAAAAAAA MISSÄ ON TUKIRYHMÄ?!?!?!?SDDSF sdfgfa aaaaa :LOL:

 

ehkä jatkan spoilereissa.

 

 

siis <3____________________<3 niin juutaanmoinen keikka!!!

-kiva oli se paikka

-NIIN HYVÄ YLEISÖ. oikeesti. paras ikinä. ainaki lontoon keikoilla missään äääÄÄÄÄÄÄ!

-keithin hiukset ei luonnossa näytä ollenkaan rumalta. :yesey::chuckle:

-andyn hiukset hulmusi kokoajan kun sillä oli tuuletin siellä

/oleellisimmat asiat :yesey:

-chris<333<3<3<3 ja sen jutut :LOL:<3 en nyt muista yhtään tähän hätään tietenkään mut kaikkea semmosta perus, hitto miten se jonkun kappaleen esitteli jotain että the next song is one fucking song about it (TAI jotenkin toisellalailla mut tonne päin) ja keith jatkoi että this definitely is OUR song ja jatkoi tätä sepustusta vielä intron aikana, en muista nyt mikä kappale mut joku WLASilta, ei kuulosta nyt yhtään hauskalta ku tos tolleen kirjotin kun en ees muista tarkalleen miten se meni :LOL::facepalm: mut oli silti hauskaa. niin ja pitspurkkia ennen se sanoi että this is the sex song and if you can't have sex to this one you're not listening :LOL: ja after hoursia ennen kun sanoi että se on nyt viimenen laulu niin en tiedä mitä joku lie yleisöstä huutanu mut siihen se sanoi että it's not great you're right ja hihhihhhihih on olennaista quotata tähän kaikki MUTTAKUN!!! ja jotain olympialäppää vielä.

-ja sit!! kun se siinä selitti vielä että you're the fucking best you know it niin siitä ne alkoi jotain säätämään että kuka on best ja osoitteli yleisöstä tyyppejä ja keith sitte otti jonkun tytön sieltä eturivistä lavalle ja voijjee se oli niin ihana :LOL: sellanen fanityttö siinä et i love you i love you mut ei mikää nolo niinkun se shepherds bushin se vaan se tanssi ja hyppi siin lavalla ja oli vaan silleen hyvällä tavalla asdkjhfs ja pussas niit molempia poskelle ja sit hyppäs ja crowdsurffas hetken voijjee se oli jotenki parasta!

-setlisti ihan perus, muutama uus kappale, ihan ookoolta kuulosti sellaiselta perus-wasilta, niiitten kai piti lopettaa ilman encorea mut ilmeisesti niil olikin aikaa vielä niin soitti muutaman lisää! ja aiijjjjjjeesus kun dinosaurs on niin hyvä!!! niin hyvä livekappale. keith kiipesi jonnekki sinne lavan sivuun ylös (en nähny oli kaijjuttimet edessä) ja hyppäsi sieltä.

-ja kun kaikki laulaa the great escapen riffiä ja se on aina keithin mielestä niin ihmeellistä kun se näyttää niin hämmästyneeltä ja iloiselta. :')))

-ja ai että kun nekin niin tykkäs! oli niin hyvä meininki!

 

aaaaaah iiiiiiih oli ihana keikka! juuri tälläistä tarvitsin. <3 ja virnuilin siel keskenäni ku mikäki idiootti. :LOL:

myös erittän hauska tapahtumasarja kävi yhdessä vaiheessa, varmasti ihan toisiinsa täysin liittymättömät perkkäiset tapahtumat toki :yesey: mut yhes vaihees kun keith hymyili niin heti horjahti pari tyyppiä yleisössä siinä mun eessä. :LOL::

 

että semmoista!!! mahtaakohan postata näitten hymiöiden kanssa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAHAHGFDSDFASDAAAAAAAA MISSÄ ON TUKIRYHMÄ?!?!?!?SDDSF sdfgfa aaaaa :LOL:

 

ehkä jatkan spoilereissa.

 

 

siis <3____________________<3 niin juutaanmoinen keikka!!!

-kiva oli se paikka

-NIIN HYVÄ YLEISÖ. oikeesti. paras ikinä. ainaki lontoon keikoilla missään äääÄÄÄÄÄÄ!

-keithin hiukset ei luonnossa näytä ollenkaan rumalta. :yesey::chuckle:

-andyn hiukset hulmusi kokoajan kun sillä oli tuuletin siellä

/oleellisimmat asiat :yesey:

-chris<333<3<3<3 ja sen jutut :LOL:<3 en nyt muista yhtään tähän hätään tietenkään mut kaikkea semmosta perus, hitto miten se jonkun kappaleen esitteli jotain että the next song is one fucking song about it (TAI jotenkin toisellalailla mut tonne päin) ja keith jatkoi että this definitely is OUR song ja jatkoi tätä sepustusta vielä intron aikana, en muista nyt mikä kappale mut joku WLASilta, ei kuulosta nyt yhtään hauskalta ku tos tolleen kirjotin kun en ees muista tarkalleen miten se meni : LOL:: facepalm: mut oli silti hauskaa. niin ja pitspurkkia ennen se sanoi että this is the sex song and if you can't have sex to this one you're not listening :LOL : ja after hoursia ennen kun sanoi että se on nyt viimenen laulu niin en tiedä mitä joku lie yleisöstä huutanu mut siihen se sanoi että it's not great you're right ja hihhihhhihih on olennaista quotata tähän kaikki MUTTAKUN!!! ja jotain olympialäppää vielä.

-ja sit!! kun se siinä selitti vielä että you're the fucking best you know it niin siitä ne alkoi jotain säätämään että kuka on best ja osoitteli yleisöstä tyyppejä ja keith sitte otti jonkun tytön sieltä eturivistä lavalle ja voijjee se oli niin ihana :LOL : sellanen fanityttö siinä et i love you i love you mut ei mikää nolo niinkun se shepherds bushin se vaan se tanssi ja hyppi siin lavalla ja oli vaan silleen hyvällä tavalla asdkjhfs ja pussas niit molempia poskelle ja sit hyppäs ja crowdsurffas hetken voijjee se oli jotenki parasta!

-setlisti ihan perus, muutama uus kappale, ihan ookoolta kuulosti sellaiselta perus-wasilta, niiitten kai piti lopettaa ilman encorea mut ilmeisesti niil olikin aikaa vielä niin soitti muutaman lisää! ja aiijjjjjjeesus kun dinosaurs on niin hyvä!!! niin hyvä livekappale. keith kiipesi jonnekki sinne lavan sivuun ylös (en nähny oli kaijjuttimet edessä) ja hyppäsi sieltä.

-ja kun kaikki laulaa the great escapen riffiä ja se on aina keithin mielestä niin ihmeellistä kun se näyttää niin hämmästyneeltä ja iloiselta. :')))

-ja ai että kun nekin niin tykkäs! oli niin hyvä meininki!

 

aaaaaah iiiiiiih oli ihana keikka! juuri tälläistä tarvitsin. <3 ja virnuilin siel keskenäni ku mikäki idiootti. :LOL:

myös erittän hauska tapahtumasarja kävi yhdessä vaiheessa, varmasti ihan toisiinsa täysin liittymättömät perkkäiset tapahtumat toki :yesey: mut yhes vaihees kun keith hymyili niin heti horjahti pari tyyppiä yleisössä siinä mun eessä. :LOL::

 

että semmoista!!! mahtaakohan postata näitten hymiöiden kanssa.

 

 

 

 

 

Hiuspointit :awesome::LOL:

ihanat Chrisin jutut ja awwwwhhhhhhh voi että ku oisi ollut kiva olla mukana ja kaikkea....ihanat vaan nyt kaikki, en osaa järkevämpäätähän nyt

haluaa was keikalle ja keikalle ja ikävä tota kaikkea ja äääh

 

 

 

prkl ku oli paska yö. menin oikeasti ajoissa nukkuu ja joku nuorisolauma (anteeksi nuoriso) oli siinä laiturilla ja lauloi leevi and the leavingisa kitaralla säestäen aamu pouoli kahteen KOVALLA ja silleen et aina aatteli et nyt loppus mut ei ja melkein tulin kiukkuisena tätinä ja huutelemaan parvekkeelta alas niille, mut en sit kuitenkaan mut ARGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

aahhah joo töis o tylsää ja tänään pitäisi körötellä jonnekin kaverille kauemmas, mitä jos en löydä.

Link to comment
Share on other sites

ja mun ihanat dr martensit :chuckle:

 

 

tumblr_m7krwlNYlB1qfijeto1_1280.jpg

 

 

 

Ihana John Simmin Master en tiedä miks mutta ku se vaan on niin kiva hahmo. :yesey: tai

ei ehkä KIVA mut hieno.

 

ja tennantin dr ku se on noin reipas ja tollainen :awesome:

 

 

UIH! Ihanat :awesome:

 

Mulla tuli heti kauheat agret sitä hahmoa kohtaan, joten kyllä se hyvin uskottavasti osasi näytellä sellaista kamalaa henkilöä :LOL:

 

Eikös muuten elokuussa ala uus kausi? :awesome:

 

http://yle.fi/uutiset/olympiakappale_kauhistuttaa_liikuntasosiologia/6230447

 

kuulin eilen ensimmäistä kertaa Survivalin radiosta, kun olin tulossa kotiin ja kun käynnistin tänään auton niin se soi heti taas ja sitten ne puhui tuosta ja mua jotenkin vaan nauratti kuinka sellaisista (kököistä) lyriikoista on joku noin kauhistunut :LOL:

 

saatoin myös hieman naurahtaa tolle is:n lööpin kuvalle :chuckle: (http://is12.snstatic.fi/img/658/1288486684789.jpeg)

Link to comment
Share on other sites

UIH! Ihanat :awesome:

 

Mulla tuli heti kauheat agret sitä hahmoa kohtaan, joten kyllä se hyvin uskottavasti osasi näytellä sellaista kamalaa henkilöä :LOL:

 

Eikös muuten elokuussa ala uus kausi? :awesome:

 

http://yle.fi/uutiset/olympiakappale_kauhistuttaa_liikuntasosiologia/6230447

 

kuulin eilen ensimmäistä kertaa Survivalin radiosta, kun olin tulossa kotiin ja kun käynnistin tänään auton niin se soi heti taas ja sitten ne puhui tuosta ja mua jotenkin vaan nauratti kuinka sellaisista (kököistä) lyriikoista on joku noin kauhistunut :LOL:

 

saatoin myös hieman naurahtaa tolle is:n lööpin kuvalle :chuckle: (http://is12.snstatic.fi/img/658/1288486684789.jpeg)

 

minä perversisti tykkään siitä hahmosta :$:chuckle:

 

aawwwwhh ahahhahahaha muse lol ja liikuntasosiologit ja matt kaisaniemessä ja voi vaan lol.

Link to comment
Share on other sites

minä perversisti tykkään siitä hahmosta :$:chuckle:

 

aawwwwhh ahahhahahaha muse lol ja liikuntasosiologit ja matt kaisaniemessä ja voi vaan lol.

 

hmmm :shifty: no ei, saahan siitä tykätä. mut on aika helppo aivopestä inhoamaan kaikkia pahiksia :LOL:

 

hmjaa näköjään 2nd lawin sais nyt ennakkotilattua. Mistähän sitä tilaisi vai tilaisiko ollenkaan :chuckle:

 

http://www.youtube.com/watch?v=UznHTBZIa8E

 

ja en vaan kestä kuinka ihanananana se tai tämä tai siis hän voi olla :'(

Link to comment
Share on other sites

September 08 2011 ().

 

Pulp "Freaks"

Estimated arrival date: August 02 2012 - August 08 2012

 

Siis ihan oikeasti. Whhhhaaattttt ku ostin jo levyn muualta....

 

Kesäinen päivä, liikaa herneitä ja kohta avajaisia

 

Edit olen vähän pettynyt ettei survivalia ainakaan viel olejoka välissä :LOL:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Ootko Ulpu kokeillu jotain streamia kattoa? Vai onko sun netti niin hidas ettei toimi?

 

Tän shöyn parasta antia oli kyllä Rowan Atkinson ja Bond kuningattaren kans :chuckle: niin ja Saku Koivun kuvaaminen parin sekunnin ajan, awwww se on kyllä edelleen hyvännäköne :awesome:

 

Muuten on kyllä ollu vähän mehhh.. noo sitä loppuhuipennusta odotellessa

Link to comment
Share on other sites

Ootko Ulpu kokeillu jotain streamia kattoa? Vai onko sun netti niin hidas ettei toimi?

 

Tän shöyn parasta antia oli kyllä Rowan Atkinson ja Bond kuningattaren kans :chuckle: niin ja Saku Koivun kuvaaminen parin sekunnin ajan, awwww se on kyllä edelleen hyvännäköne :awesome:

 

Muuten on kyllä ollu vähän mehhh.. noo sitä loppuhuipennusta odotellessa

 

ehei mun yhteys + koneen ylikuumentuminen taitais oikeen kestää sellaista. :LOL: mut ei se mittään. ehkä menen tohon katolle istuksimaan iltateen kanssa ja odottelen ilotulitteita. :yesey:

oletan että siellä sellaiset on. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

no lol olipa eeppiset parin minuutin ilotulitukset :LOL: mut joo jee. nyt vaan kuluis äkkiä nämä viikot. :yesey:

 

 

 

DSCN2486.jpg

 

semmoiselta näytti, liekkö soittanut paul mccartney kun naapuritalosta ainakin laulettiin hey judea. :yesey: niillä oli iso telkkari niin näin vähän sitä ohjelmaaki.

 

 

Link to comment
Share on other sites

kuinka hienoa on elämä nyt?? :awesome:

 

no Aikamoista! :awesome:

 

mut hittoku mua on ruvennu harmittamaan et pitikin ottaa se myöhempi lento hampuriin! :LOL: ei kerkee turisteilla. mut ehkä joskus toiste sitten..

ainiin se hostelli voisi puukata, steffin sisko tulee kans meidän kaa jos on ookoo. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...