Jump to content

Recommended Posts

Suomessa yhtye oli kuuluvasti esillä kokoomuksen Rovaniemen puoluekokouksessa. Pääministeri Jyrki Kataisen suosikkeihin kuuluvan yhtyeen Uprising-kappale raikui muun muassa tämän puoluekokouspuheen jälkeen.

 

Miten ihmeessä Kokoomuksen leirissä voidaan olla niin pihalla ettei tajuta, että Uprising on kirjoitettu nimenomaan Kokoomuksen ajamia arvoja vastaan? :facepalm::facepalm::facepalm:

 

No, onhan David Cameronkin The Jam ja The Smiths -fani.

Link to comment
Share on other sites

Voi saksa :(

 

Joooo tule! :awesome: mun pitäis lehdet ehtii jakaa siinä aamulla ja sit sählään busseilla porin kautta. Kunha irrationaaleihi kerkiän :happy: mikkä muu ei sit oikeetaa erityisemmi sykähdytä ni voidaa ottaa porispere vol 2 ja *~hengaan~* ja möllötän kaikki keikat ja vetelen metrilakua :yesey:

 

metrilaku :thumbsup::awesome:

Link to comment
Share on other sites

No höh Saksa. Nyt en tiiä kumpaa tässä pitäisi kannattaa :chuckle:

 

Piti kuunnella toi Survival uudestaan ja paras kohta koko biisissä on se ihan alku :chuckle: Olkoot kuinka disneymäinen tahansa, sopii hyvin olympialaisiin. Mutta sitten se rupeaa ihan hirveästi muistuttamaan jotain Mikan biisiä. Ja Queenia. Ugh

Ja voihan lol Katainen :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Miten ihmeessä Kokoomuksen leirissä voidaan olla niin pihalla ettei tajuta, että Uprising on kirjoitettu nimenomaan Kokoomuksen ajamia arvoja vastaan? :facepalm::facepalm::facepalm:

 

No, onhan David Cameronkin The Jam ja The Smiths -fani.

 

No huh huh!

Mutta jooh, Keskustahan soitti Coldplayta, Jutta Urpilaisen suosikkia. Mitäs voidaan päätellä meidän "eturivin politiikoista" :LOL:

Link to comment
Share on other sites

minna hei

 

viikko ja pari tuntia

 

ut huh!!!! :awesome:

 

 

The Shins oli ihaaaaaaaaaanaaaaaa. Mut Charlotte gainsbourgh perui.... Ja 2 tuntia odottelua oisi ollut ja Regina spwktor oltais kuitenkin jätetty kesken niin päätettiin ettei jäädä.......vaanjunassa et hmm.mmm en ole varma ratkaisun oikeelllisuudesta

Link to comment
Share on other sites

eikö logiikka kun on tullut palkkaa med lomarahat tms, et voisin ostaa itselleni andrew bird -paidan, uudet kengät ja silleen? :yesey:

 

miksi mua nykyään väsyttää ennen puolta yötä, menee hyviä tunteja hukkaan...prioriteetit :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Minnnnaaaaa nyt on ongelma mulla on maanantaina työt aamukuudelta ja siks tarttis tulla autolla mikä o tosi jees ko oona ja mä molemmat inhotaa ajaa mut löytyiskö sieltä josai joku parkkipaikka pariks päiväks

 

Jee rauma ja kelvottomat liikenneyhteydet

Link to comment
Share on other sites

Minnnnaaaaa nyt on ongelma mulla on maanantaina työt aamukuudelta ja siks tarttis tulla autolla mikä o tosi jees ko oona ja mä molemmat inhotaa ajaa mut löytyiskö sieltä josai joku parkkipaikka pariks päiväks

 

Jee rauma ja kelvottomat liikenneyhteydet

 

minun kadulla on tilaa, siihen vaan ja mulla on oma parkkihallipaikka, et eiköhän löydy paikka

Link to comment
Share on other sites

minun kadulla on tilaa, siihen vaan ja mulla on oma parkkihallipaikka, et eiköhän löydy paikka

huh hyvä! sit vaa ko päästäis vielä yhteisymmärryksee siitä kumpi ajaa, mä en autokoulun jälkee oo maanteillä ajanu ja _rauman keskustassaki_ vaa kahdesti ja oona taas on ajellu vaikka ja missä mut jos kumpikaa ei haluu.. mut musta silti selviytymistödennäkösyysprosentit on oonan ajellessa korkeemmat. pitää varmaa lahjoa/kiristää

 

buuu ko mars volta ja two door cinema clubbi kehtaaki tolla tavalla mennä päällekkäi :noey: koska jälkimmäine ois nii semne JEE KESÄ JA ILO ja volta taas joko tajunnanräjäyttävää tai sit vaa puhdasta mitähelvettiätapahtuumiksenolemuualla. hah ehkä pitäis vaa lähteä ennen, ehtisin bussiin ja säästyisin valinnalta :chuckle:

 

sovittii jo oonan kaa että molemmat o sit täyspulsuina siellä ku ei jakseta vaatteista stressata, voit minna etukätee harkita kehtaatko meijä kanssa esiintyä :yesey: paitsi että edellisvuonnaki oli enemmä tai vähemmä ja sama juttu ja eiköhä oonaa silti mettästetty sieltä jonneki katutyylimuotilehtinettiasioihin ni enköhä se kuitenki ole mää joka edustusryönäilee

 

mites mitä pitää ottaa muute mukaa? jottai makuupussia ja sen semmost? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

huh hyvä! sit vaa ko päästäis vielä yhteisymmärryksee siitä kumpi ajaa, mä en autokoulun jälkee oo maanteillä ajanu ja _rauman keskustassaki_ vaa kahdesti ja oona taas on ajellu vaikka ja missä mut jos kumpikaa ei haluu.. mut musta silti selviytymistödennäkösyysprosentit on oonan ajellessa korkeemmat. pitää varmaa lahjoa/kiristää

 

buuu ko mars volta ja two door cinema clubbi kehtaaki tolla tavalla mennä päällekkäi :noey: koska jälkimmäine ois nii semne JEE KESÄ JA ILO ja volta taas joko tajunnanräjäyttävää tai sit vaa puhdasta mitähelvettiätapahtuumiksenolemuualla. hah ehkä pitäis vaa lähteä ennen, ehtisin bussiin ja säästyisin valinnalta :chuckle:

 

sovittii jo oonan kaa että molemmat o sit täyspulsuina siellä ku ei jakseta vaatteista stressata, voit minna etukätee harkita kehtaatko meijä kanssa esiintyä :yesey: paitsi että edellisvuonnaki oli enemmä tai vähemmä ja sama juttu ja eiköhä oonaa silti mettästetty sieltä jonneki katutyylimuotilehtinettiasioihin ni enköhä se kuitenki ole mää joka edustusryönäilee

 

mites mitä pitää ottaa muute mukaa? jottai makuupussia ja sen semmost? :awesome:

 

awww sinne halliin ajaminen on ainakin mulle liian peloittavaa, Mut siinä kadun varressa on kyllä.hyvin se menee kyl!

 

JOoooo minäkin stressasin samaa päälekkäisyyttä, Mut kattoo nyt

 

Mä en tiedä kuinka teidän pulsuiluun uskoisin Mut :chuckle: pidetään sitten tarvittaessa sellainen hajurako :yesey:

 

Ja mul on peittoja, tyynyjä, makuupussi, sohva ja ilmapatja, etteivälttist sellaisia kai tarvitse?

Link to comment
Share on other sites

Mä en tiiä yhtään mitä maailmassa on tapahtunut viimeseen kahdeksaan päivään.

 

Mutta.

 

1. miten maailmassa voi olla kuuma. Niin käsittämättömän kuuma ettei voi olla ku alasti eikä sekään riitä.

2. miten käsittämättömän hankalaa on vetästä päiväkännit ja sen jälkeen kävellä tunti vuorelta alas, en suosittele.

3. miten paljon intter netissä voi olla tehtävää viikon jälkeen.

4. älkää italian pojaat hävitkö :supersad:

5. mutta miten käsittämättömän ihana viikko oli, niin ihana. <3.

Link to comment
Share on other sites

Mä en tiiä yhtään mitä maailmassa on tapahtunut viimeseen kahdeksaan päivään.

 

Mutta.

 

1. miten maailmassa voi olla kuuma. Niin käsittämättömän kuuma ettei voi olla ku alasti eikä sekään riitä.

2. miten käsittämättömän hankalaa on vetästä päiväkännit ja sen jälkeen kävellä tunti vuorelta alas, en suosittele.

3. miten paljon intter netissä voi olla tehtävää viikon jälkeen.

4. älkää italian pojaat hävitkö :supersad:

5. mutta miten käsittämättömän ihana viikko oli, niin ihana. <3.

 

1. hyi!

2.ei kuulsota edes kivalta

3. :chuckle:

4. huonolta näyttää...

5. Voi awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!! kestit hyvin lapsilaumat ? ja oliko kivat kaikki? :happy:

Link to comment
Share on other sites

1. hyi!

2.ei kuulsota edes kivalta

3. :chuckle:

4. huonolta näyttää...

5. Voi awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!! kestit hyvin lapsilaumat ? ja oliko kivat kaikki? :happy:

 

Haluan kaikki ne lapset omaksi, oli niin ihania etten kestä. :supersad: Sit mua vähän itkettki kö se leiri loppu. :supersad::LOL: mutta kun vaan oli niin ihanaa. :yesey: Eli kestin hyvin ja kaikki meni ihanasti ja vuorilla oli ihanaa ja Viileämpää ja tuuli vähän ja kaikki ja nyt on niin kuuma ja seisova ilma täällä etten tiiä mitenpäin olis ja pitäis nukkumaan mennä ku en oo nukkunut hyvin aikoihin ja en tiiä mitenpäin olisin tän väsyn kanssa.

 

Mitä tänne. Paitsi et onnea musen uudesta kappaleesta, kuuntelin sen aika puolellakorvalla ku en jaxa hakea kuuloikkeita mut ihan hyvältä kuulosti. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Haluan kaikki ne lapset omaksi, oli niin ihania etten kestä. :supersad: Sit mua vähän itkettki kö se leiri loppu. :supersad::LOL: mutta kun vaan oli niin ihanaa. :yesey: Eli kestin hyvin ja kaikki meni ihanasti ja vuorilla oli ihanaa ja Viileämpää ja tuuli vähän ja kaikki ja nyt on niin kuuma ja seisova ilma täällä etten tiiä mitenpäin olis ja pitäis nukkumaan mennä ku en oo nukkunut hyvin aikoihin ja en tiiä mitenpäin olisin tän väsyn kanssa.

 

Mitä tänne. Paitsi et onnea musen uudesta kappaleesta, kuuntelin sen aika puolellakorvalla ku en jaxa hakea kuuloikkeita mut ihan hyvältä kuulosti. :yesey:

 

voi ei lapsille ja leirin loppumisille :supersad: n'awwwwwwwwwwwwwwwwww!!

nuku ihmeessä ja hyvin :happy:

 

joo ja ei tänne muuta :yesey: sellaisen olympiakappaleen ne teki ja niin:yesey:

Link to comment
Share on other sites

niin ne kai siirsi kaikkia euroopan keikkoja?

 

mut hei oot kotiutunu! :awesome: leiri oli ilmeisesti kiva? :happy:

 

Joo, siirsi. :yesey: Mut tuonne Bolognaan vielä sais lippuja :shifty: Tosin 57,50 mutta maksoinhan Musestakin mutta se on eri mutta hmmmmmmmmmmmm.

 

Ja joo niin oon. Nukuin kakstoistatuntia ja tuntuu et mut olis hakattu, joka lihas jumissa ja jalat naarmuja täynnä, lolll. Mutta oli ihanaa, niin ihanaa. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Joo, siirsi. :yesey: Mut tuonne Bolognaan vielä sais lippuja :shifty: Tosin 57,50 mutta maksoinhan Musestakin mutta se on eri mutta hmmmmmmmmmmmm.

 

Ja joo niin oon. Nukuin kakstoistatuntia ja tuntuu et mut olis hakattu, joka lihas jumissa ja jalat naarmuja täynnä, lolll. Mutta oli ihanaa, niin ihanaa. :happy:

 

awww :happy: ja mene ihmeessä! jos on mahollisuus! :yesey: ei tainu ton halvemmalla kyl lippuja lähtee tolle kiertueelle.

Link to comment
Share on other sites

awww :happy: ja mene ihmeessä! jos on mahollisuus! :yesey: ei tainu ton halvemmalla kyl lippuja lähtee tolle kiertueelle.

 

Ei se onnistukaan kun meillä on EHKÄ alotusalmennus sillon. Ihana Italia ja miten täällä hommat hoidetaan. :noey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...