Jump to content

Recommended Posts

jep, tuli tossa tehtyä yks päivä hankintamatka ikeaan ni sieltä tarttu mukaan kaikkea mitä nyt ikinä saattaiskaan tartteta :yesey: ja toki matkan varrella on jo aikasemminki karttunu kaikenlaista. Jepjep! Yliopistoon musiikkitiedettä! Olen iloinen! :happy:

 

Onnea! :awesome::party: Mäkin mietin tuota ja hainkin kerran, mutta en sitten erinäisistä syistä johtuen saanut luettua joten en ees mennyt pääsykokeisiin, kuulosti kyllä kuitenkin tosi mielenkiintoiselta! Hienoa!

Link to comment
Share on other sites

Onnea! :awesome::party: Mäkin mietin tuota ja hainkin kerran, mutta en sitten erinäisistä syistä johtuen saanut luettua joten en ees mennyt pääsykokeisiin, kuulosti kyllä kuitenkin tosi mielenkiintoiselta! Hienoa!

 

kiitti :happy: mä oon oikeesti niin onnellinen, ku se yks päivä oikeen iski muhun, että saan oikeesti OPISKELLA musiikkia niinku kokopäiväsesti! Vaikka oonhan mie sitä nyt tehny musiikkiopistolla jo natiaisesta lähtien, mut nyt niinku ihan kokonaan!

Link to comment
Share on other sites

jep, tuli tossa tehtyä yks päivä hankintamatka ikeaan ni sieltä tarttu mukaan kaikkea mitä nyt ikinä saattaiskaan tartteta :yesey: ja toki matkan varrella on jo aikasemminki karttunu kaikenlaista. Jepjep! Yliopistoon musiikkitiedettä! Olen iloinen! :happy:

 

n'awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ONNEA :happy::awesome::party:

 

 

kuuma on /itsestäänselvyyksien toteaminen

Link to comment
Share on other sites

kiitti :happy: mä oon oikeesti niin onnellinen, ku se yks päivä oikeen iski muhun, että saan oikeesti OPISKELLA musiikkia niinku kokopäiväsesti! Vaikka oonhan mie sitä nyt tehny musiikkiopistolla jo natiaisesta lähtien, mut nyt niinku ihan kokonaan!

 

No niin mäkin mut lopetin kaikki ku Ass-joelle muutin ja sen jälkeen on aina sellanen olo ollut että voi kun tekiskin jotain sellasta ku harmittaa ku kaikki sellanen on jäänyt. Mutta onnea vielä ja toivottavasti se on kivaa! :happy:

 

Mulla piti olla tänään Kuumimman Miehen kanssa treffit mut ne peruuntui mut meen siltiki ulos tosin ei läheskään niin kuuman miehen kanssa, ehkä nyt voin sitten jopa pystyä sanomaan jotain, eikä vaan kuolata. :yesey: Parempi näin. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

n'awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ONNEA :happy::awesome::party:

 

kiitti :happy:

 

No niin mäkin mut lopetin kaikki ku Ass-joelle muutin ja sen jälkeen on aina sellanen olo ollut että voi kun tekiskin jotain sellasta ku harmittaa ku kaikki sellanen on jäänyt. Mutta onnea vielä ja toivottavasti se on kivaa! :happy:

 

aww se on aina harmi jos joutuu lopettamaan :(! mut joo, :happy: ja ainahan sitä voi itekseenki :yesey:

Link to comment
Share on other sites

kiitos nimpparionnitteluista :yesey: löysin alelaarista kakunkin, alle kaks puntaa!!

 

ja pauliski onnea! :awesome: meinasin itekkin kerran hakee musiikkitiedettä mut pääsykoekirjan takakansi jo tais olla sellasta hepreaa et se sitte jäi. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

aww se on aina harmi jos joutuu lopettamaan :(! mut joo, :happy: ja ainahan sitä voi itekseenki :yesey:

 

Niin voi, ja niin mä oonkin! Mutta ei se silti oo sama. Ja nyt varsinkin kun viimeseen neljään kuukauteen en oo ees nähnyt pianoa ni se vähän surettaa. Mutta kyllä mä sitten ehkä vielä jotain muistan ku pianon ääreen pääsen ettei ihan kaikki oo unohtunut. Toivottavasti! :happy:

Link to comment
Share on other sites

MÄ HALUAN KAKKUA JA KAIKKEA!

ostin töihin keksejä huomiseksi ja haluan SYÖDÄ NE!

ja oitäisi siivota tai laittaa ees vaatteet lojumasta kaappin MUTTEN JAKSA; EMPPU ei sit saa olla liian tarkka (ja taidan itte olla omassa kotonai mut ääh sekasta ) mutta kone...

nälkäkin!

Link to comment
Share on other sites

eeikun tumblrissa vähän oon törmännyt sentyyppisiin juttuihin, toivon et jotain vitsejä vaan. :LOL:

 

Minä en törmännyt tolölaisii olleskaan

Ehkä ne oli vitsejä vaan, parempi usko et joku tolkku maailmassa joskus edes :chuckle:

 

OH MY JESUS löysin jonku asian interneetistä missä voi opiskella islantia aöskdlgfjjlkghjl! :awesome::awesome:

 

:awesome:

 

miksen tee mittää, tai ees nuku :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee Higgsin hiukkasesta aina mieleen itkiksen se piisi jossa lauletaan et maauimalan pohjalla puhutaan higgsin hiukkasesta kun ei vielä uskalleta puhua muusta. Aww.

 

Onnea, Minna :party::kiss: Onnea kun voitit 27-ikävuoden :party::kiss: Ja muutenkin :party:

Link to comment
Share on other sites

Mulle tulee Higgsin hiukkasesta aina mieleen itkiksen se piisi jossa lauletaan et maauimalan pohjalla puhutaan higgsin hiukkasesta kun ei vielä uskalleta puhua muusta. Aww.

 

Onnea, Minna :party::kiss: Onnea kun voitit 27-ikävuoden :party::kiss: Ja muutenkin :party:

 

Sama täällä :LOL: rauman makis woooooop

 

ja hanna ok ja kyllä tänne raumalle oikeesti pääsis tai ainaki voisin olla seurana jos et olaviyliannostusta pelkää ja jos se ei estäi sun karmailua :p mut odotetaa juu sun vuorot

 

MINNA ONNEA ONNEA ONNEA VAAN ja huomena ja apua. Turkuileekoha ne yhtää, swaava keikka nääs vasta su :shifty: vitsit ku ei oo twittereitä mitä stalkkia :LOL:

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Kiitoksia allihoppaaaa! :kiss:

SUvi juhlisti oikein hienosti ak. synttärei!

 

ja mäkin oon miettinyt Pulpin mahdollisuutta turkuilun, koska siis :chuckle: hihih joo olen normaali

 

näin mun yläkerrannaapurinkai, ja juoksin karkuun :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kiitoksia allihoppaaaa! :kiss:

SUvi juhlisti oikein hienosti ak. synttärei!

 

ja mäkin oon miettinyt Pulpin mahdollisuutta turkuilun, koska siis :chuckle: hihih joo olen normaali

 

näin mun yläkerrannaapurinkai, ja juoksin karkuun :chuckle:

 

:happy:

 

:awesome:

 

:chuckle::LOL::chuckle: awwww! Pitää nauttia nytku vielä kerta ootte hetken naapureita!

Link to comment
Share on other sites

ja mäkin oon miettinyt Pulpin mahdollisuutta turkuilun, koska siis :chuckle: hihih joo olen normaali

 

oon niinki pitkälle päässäni visioinu että pitäiskö ottaa toi brixtonsettilista mukaa ni olis edes jotai sanottavaa jo johonkuhu sattuis oikeestioikeesti törmää :LOL::facepalm: mut se ny viimeistää jinxais sen plus ihanku se riittäis, no ehkä jotai candidaa tai markkii uskaltaisinki se käes lähestyy just ja just

 

mut joo se jää kiltist toho seinäl :yesey: ja jeesus kristus ko on pakkailu taas niiiiiii!!!111 ku shortsit on muka liia lyhyet ja mekko kans, ärsyttävä ruissi ko aina eka meinaa tukehtua ja sit onki jäätävän kylmä ni ehkä miniminishortsit ei oo iha viisaaaaaaat paitsi rusketusrajojen kannalta :chuckle: /ongelmat

Link to comment
Share on other sites

oon niinki pitkälle päässäni visioinu että pitäiskö ottaa toi brixtonsettilista mukaa ni olis edes jotai sanottavaa jo johonkuhu sattuis oikeestioikeesti törmää :LOL::facepalm: mut se ny viimeistää jinxais sen plus ihanku se riittäis, no ehkä jotai candidaa tai markkii uskaltaisinki se käes lähestyy just ja just

 

mut joo se jää kiltist toho seinäl :yesey: ja jeesus kristus ko on pakkailu taas niiiiiii!!!111 ku shortsit on muka liia lyhyet ja mekko kans, ärsyttävä ruissi ko aina eka meinaa tukehtua ja sit onki jäätävän kylmä ni ehkä miniminishortsit ei oo iha viisaaaaaaat paitsi rusketusrajojen kannalta :chuckle: /ongelmat

 

:chuckle: aww mut niin siis joo en tiedä miksi mut tää pulp turussa aatos ahistaa minua :facepalm: fangörl -problems jnejne. :LOL:

 

 

MÄ EN tiedä yhtää mitä laittaisin pääl, koska en tiedä ku en jaksaisi vaihtaa töifen jälkeen ja sit kuumuus-kylmyys aspekti ja kaikki epämukavuus tms aspekti ja ääh. plköääg

onnea minna! :party::party::awesome:

niin ja kiitos

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...