Jump to content

Recommended Posts

Jooo :LOL:

 

me katsottin siskon kanssa 2.5 biisiä, se lauantai meni sellaiseksi haahuiluksi, koska fail :noey:

 

sunnuntain oli kuraisaa, ja liukasta mutaaa ja lätäköitä :LOL: (ja kannatti varmaan ne kuraset vaatteet ja varsinkin kengät ku en löytänyt kumppareita, niin jättää vaan kuivumaan vessan lattialle kasaan :facepalm: ) mut ei se mitään HC-mutaa ollut

 

ja joo Keane :happy:

ja mitäs vappu menee tekkee?

 

mikäs siinä lauantaissa?

 

mihinkäs sä olit kumpparit hukannu? kyllähän kokeneen festari kävijän pitäis osata varautua :LOL:

 

mä meen ottaan ripsiin pidennykset

 

:pope:

Link to comment
Share on other sites

L O L nicolas cage jutskaah

 

Lähde mukkaan :awesome:?

 

Jos ei olis töitä tai jos ei olis niin kovaa tarvetta sille rahalle niin toki änkeäisin mukaan, mutta nää tekijät vähän estää toteuttamasta tätä. Bleh. Piti kyllä taas vähän kitkutellen painella tänään menemään, kun ei olis yhtään huvittanu tehdä töitä. :noey:

 

Yks mun luokkalaisista pääsi sitten nyt syksyksi Uuteen-Seelantiin opiskelemaan ja en oo yhtään kateellinen enenen :)

ja se oli jo pistäny kuviakin sieltä ja en vaan kestä ;______; vaikka se paikka onkin se pahin maanjäristysalue niin silti

 

noh vielä jonain päivänä

Link to comment
Share on other sites

mikäs siinä lauantaissa?

 

mihinkäs sä olit kumpparit hukannu? kyllähän kokeneen festari kävijän pitäis osata varautua :LOL:

 

mä meen ottaan ripsiin pidennykset

 

:pope:

 

ei siel vaan ollut mulle mitäääääääääääääääääääääääääääääääääään

 

noh en mä tiedä, mun sidskon kumpparit on autos, mut omat ..jossain..mut meni se näinkin kun kotiin nukkumaan niin ei se haittaa, mut miksiköhän oli nyt aamulla kuumetta ja flunssa :facepalm:

 

OOh....mistäs sä sellaiset oo keksinyt otattaa...mitä siin ees tehdään laitetaan tekoripset jotenkin ripsiin kii vai??

 

Jos ei olis töitä tai jos ei olis niin kovaa tarvetta sille rahalle niin toki änkeäisin mukaan, mutta nää tekijät vähän estää toteuttamasta tätä. Bleh. Piti kyllä taas vähän kitkutellen painella tänään menemään, kun ei olis yhtään huvittanu tehdä töitä. :noey:

 

Yks mun luokkalaisista pääsi sitten nyt syksyksi Uuteen-Seelantiin opiskelemaan ja en oo yhtään kateellinen enenen :)

ja se oli jo pistäny kuviakin sieltä ja en vaan kestä ;______; vaikka se paikka onkin se pahin maanjäristysalue niin silti

 

noh vielä jonain päivänä

aaaaaaaaaaaaaaaah :( noh mut tartteehan sitä rahhaa ja ja ja kaikkea

 

awwwwwwwwwwwwwh mut ehdithä sinäkin joskus :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ei siel vaan ollut mulle mitäääääääääääääääääääääääääääääääääään

 

noh en mä tiedä, mun sidskon kumpparit on autos, mut omat ..jossain..mut meni se näinkin kun kotiin nukkumaan niin ei se haittaa, mut miksiköhän oli nyt aamulla kuumetta ja flunssa :facepalm:

 

OOh....mistäs sä sellaiset oo keksinyt otattaa...mitä siin ees tehdään laitetaan tekoripset jotenkin ripsiin kii vai??

 

 

aaaaaaaaaaaaaaaah :( noh mut tartteehan sitä rahhaa ja ja ja kaikkea

 

awwwwwwwwwwwwwh mut ehdithä sinäkin joskus :yesey:

 

mun kummisedän nyksä tekee niitä ja rohkaistuin kyseleen siitä :chuckle: mä en kyllä tiiä, mitä se käytännössä tarkottaa.. paitsi, että pitää kaks ja puol tuntia hillua siel :eek:

Link to comment
Share on other sites

OOh....mistäs sä sellaiset oo keksinyt otattaa...mitä siin ees tehdään laitetaan tekoripset jotenkin ripsiin kii vai??

 

 

aaaaaaaaaaaaaaaah :( noh mut tartteehan sitä rahhaa ja ja ja kaikkea

 

awwwwwwwwwwwwwh mut ehdithä sinäkin joskus :yesey:

 

eikös niitä yksittäisiä ripsiä liimailla (tai no en tiiä onko liimailu oikea sana) siihen luomelle/ripsien tyveen niin ettei tuhota niitä omia ripsiä? Kyllähän ne näyttää hienoilta ja helpottaa varmasti elämää kummasti kun ainakin tietää, että ripset on joka päivä hyvännäköiset :yesey: Paitsi jos ne on ihan liian pitkät

 

 

hmmm niiiiin :yesey: ja pitää nyt kuitenkin syksyksikin koittaa ettiä töitä jos sitä joskus meinaa toteuttaakin nää haaveet ja muutenkin rahoittaa kaikkea keikkailua ja sensellaista :chuckle:

 

 

"Alcide, you sure know how to treat a lady"

ahh TB <3 :LOL:

Link to comment
Share on other sites

mun kummisedän nyksä tekee niitä ja rohkaistuin kyseleen siitä :chuckle: mä en kyllä tiiä, mitä se käytännössä tarkottaa.. paitsi, että pitää kaks ja puol tuntia hillua siel :eek:

2.5 tuntia et vaan silmiä sörkitään, niin onpa se kai kätevää mut silti :eek:

Link to comment
Share on other sites

As part of your reward for winning the Pottermore House Cup, Slytherins can now explore the first chapters of the Chamber of Secrets before anyone else.

10/07/2012

 

ASGHJGSAHKEIOWPAIAAA :eek:

 

ja kyllä, tein uuden tunnuksen Pottermoreen :shifty: ennen tätä siis :shifty: en tykännyt olla ainaisten luusereiden häviäjien tuvassa

 

ja nyt selaamaan :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ulpuuuu miks sulla ja mun serkulla on yhtenen kaveri facebookissa, tuo joku laura :LOL: vahingossa äsken itteki melkee lisäsin sen ko se tykkäs yhestä mun kommentista ja luonnollisesti stalkin ja kännykällä tyrin :chuckle:

 

pieni maailma

 

whaatttt :LOL: hmm kukakoha, mulla on ainaki neljä lauraa siellä. :shifty:

 

 

on kyl ollu maailmam hirvein päänsärky tänään. :noey: vois opetella nukkumaan ja syömään paremmin MUTTA ois myös kiva jos töissä olis happea, ei tarviisi semmosessa suljetussa tilassa hengata 9 tuntia. :)

Link to comment
Share on other sites

whaatttt :LOL: hmm kukakoha, mulla on ainaki neljä lauraa siellä. :shifty:

 

 

on kyl ollu maailmam hirvein päänsärky tänään. :noey: vois opetella nukkumaan ja syömään paremmin MUTTA ois myös kiva jos töissä olis happea, ei tarviisi semmosessa suljetussa tilassa hengata 9 tuntia. :)

joku helsinkiläine pulp-fani :yesey:

 

herranjumala neil gaiman o yli 50 :pope: oisin veikannu fortysomething, ehkä se et sen vaimoke o 36 hämäs /tärkeitä asioita

Link to comment
Share on other sites

joku helsinkiläine pulp-fani :yesey:

 

herranjumala neil gaiman o yli 50 :pope: oisin veikannu fortysomething, ehkä se et sen vaimoke o 36 hämäs /tärkeitä asioita

 

aaaaa se :yesey:

 

 

en arvosta et mun huoneessa ei ole Yhtään signaalia taas, heti ku menee oven toiselle puolelle niin johan on täydet palkit. :noey: ja sit pitää dataa keittiössä ja kaikki musiikit on ulkoisella kovalevyllä ja en jaksa sitä tänne raahata ja muutenkaaan tykkää täs hengailla yleisissä tiloissa niin paljoa onneksi spotify sentään toimii toistaiseksi mut kohta seki varmana tökkää miksen jo ostais sitä kaapelia niin pääsis tästäki. :facepalm:

/firstworldproblems

Link to comment
Share on other sites

^moh signaalittomuus :(

josta tuli mieleen et pitäisi ehkä korjauttaa mun mokkula, mut en oo jaksnaut

 

seriously voisko joku kehittää sen palkintojärjestelmän laiskuudesta :facepalm: syytän flunssaa mut siis oikeasti naurettavaa tämä on :facepalm: jos ees yhden asian sais (syömistä ja nettiä ei lasketa) tehtyä töiden jälkeen, mut ei

Link to comment
Share on other sites

^moh signaalittomuus :(

josta tuli mieleen et pitäisi ehkä korjauttaa mun mokkula, mut en oo jaksnaut

 

seriously voisko joku kehittää sen palkintojärjestelmän laiskuudesta :facepalm: syytän flunssaa mut siis oikeasti naurettavaa tämä on :facepalm: jos ees yhden asian sais (syömistä ja nettiä ei lasketa) tehtyä töiden jälkeen, mut ei

agreeeeed, oon koko viiko menny sillee töihi, kotiin, viiden tunnin päikkärit, ruokaa ja datailua, nukkumaan :chuckle: jee. paitsi tänää peräti menin salil, wooop! lisäks oon uskaltautunu autolla menee ja aiheuttanu Vaaratilanteita et anteeks vaa kaikki fellow naiskuskit ko aiheutan stereotypioide vahvistumista

 

ja miten paljon voi haluta vaatetta joka on kallis ja jota ei kummiskaa ikinä käytä MUTKU

 

starrynight-front-Edit.jpg?9755

NUO LEGGINSIT WÄÄÄÄ

 

 

miks youtube-kommentit curen just say yesissä o nii häijyjä :LOL: joo ei se video todellakaa hyvä oo mut ööh curen huonoin biisi muka? pyh sehä o just symppis?

Link to comment
Share on other sites

ja Ärsyttävää ko kone tai spotify tai joku o failannu ja jääny pääl ja last.fm -statsit iha sekasin ko soitellu mitä sattuu :phu:

 

hirveä ongelma tämä

last.fm listatha kertoo ihmisestä kaiken et on tärkeetä :yesey:

mä en ehkä ihan tajua kuvio-leggingsejä, mut voi olla et koska ei ole sellaisia sääriä et näeyttäisi kivalta tai en tiedä.

ja joooo kyl minäkin kaikkien peruutustaitojen tms en halua parkkihallien asioiden kanssa olen pikkuinen stereotypia.

 

ja miksi olen niin tohelo, et löin pään rappusiin viewdessä roskia ja kun kurkkasin alas ja notin päätäni. nyt tuntuu vähän pääkipeeltä ja semi paha olo. :noey:

mut nätti taivas!! <2333

Link to comment
Share on other sites

Miksi pitää tulla aina niin syyllinen olo jos hakee sairaslomaa? Vaikka oli ihan syystäkin. Käsi on tiistaista asti kipuillut sen verran, että jos nyt lähtisin töihin riehumaan eli ylipäätään kiireessä tekemään töitä niin se saattaisi vaan kipeytyä entistä enemmän ja aiheuttaa entistä enemmän ongelmia. Mut silti, tuntuu et aiheutan nyt ihan hirveästi vaivaa ja kuormitusta muille :$

 

Mut pääsen keskiviikkona akupunktioon, toivottavasti se auttaisi tuon käden kanssa :awesome: Ja muutenkin olisi kivaa eikä kivuliasta

 

Ja musta last.fm statsit on erittäin tärkeitä! :yesey: Paitsi jos on vuodesta 2007 asti kertynyt sinne kirjastoon kaikkea mahdollista ja jos on joskus kuunnellut vähän zomg n0l00 musiikkia, mutta ei siltikään viitsi poistaa niitä kuuntelukertoja :chuckle::shifty: no ainakin siitä näkyy millainen sekamelska meikäläisen musiikkimaku on (ollut)

 

Ja sekamelska on tyhmä sana. Piti oikein tarkistaa kirjoitetaanko se edes noin

Link to comment
Share on other sites

mikä last.fmmää vaivaa, mun overall artistien määrä vaihtelee ja myös jotku kaikki noi montako kertaa mitäki on soitettu on jotkut vähän vähemmän ku ennen?! :erm:

/KRIISI

 

:eek: mikä sitä nyt sekoituttaa :erm: paitsi et ne jotku soitetut määrät aina joskus heittelee ihan omituisesti kyl mullakin, mut niin mikä lie :erm:

 

mä haluan jonnekin reissuun, ja nyt pian en vastga sit muse asioita joulun. ja ei oo mitään keikkojaan sit keskiviikon keanen jälkeen ei ainakaan kunnollisia :'( ja en arvosta /prioriteetit

Link to comment
Share on other sites

OH GOD mun kämppis ja sen kaverit kokkaa tuol jotain ja kutsui minutkin syömään sit kunhan se on valmista (tekee ihan kasvisruokaa voijjee) ja yhyyy ajattelin pitää mukavan lauantai-illan pizzan ja monty pythonin parissa mut nyt joudun sosialisoimaan joittenki ventovieraitten kanssa apua :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...