Jump to content

Recommended Posts

joskus täytyy sit pitää helille tuparitkin! :yesey: tuli vaa mieleen. :chuckle:

 

 

ja 69 puntaa vain makso menopaluu pariisiin! :awesome::dance: tämäpä varsin mukavaa ja kätevää!

:chuckle: PIDETÄÄN!!!! :yesey: voisi olla vähän haastavaaa mut silti

 

:awesome: JEE! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

pitäs taas sattua joku sellanen eeppinen tapahtuma tänne. :shifty: no ehkä ens vuonna glaston aikaan viimestään. :chuckle:

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin eeppiset tapahtumat oisi kyl hyvä :yesey:

 

awwhw joo glasto mut sinne on miljoona vuotta

tai siis vuosi exact, mut äääh. mut sillo sit joo ainaskii! kauheata ajatella asioita vuoden päähän

Link to comment
Share on other sites

OH NO!

 

 

en kyl ees muista millaiset hiukset sil oli :LOL:

 

 

 

 

:chuckle:

 

 

Aattelin huomenna lähtä käymään merellä mut just tajusin etten ees pysty käymään uimassa jos yksin meen kö kuka kattoo mun tavaroiden perään enkä tasan aio jättää niitä sinne vartioimati. Mutta löysin sellasen ihanan valkosen hiekkarannan eihirveenkaukaa. Noh on aika kaukana mutta sillälailla että pystyy menemään päiväseltään ja se on sillon aika lähellä. :yesey: Ja vaikka sekin tietty näyttää kuvissa ihanalta mut sitku sinne pääsee ni se on täynnä jotain rumia turisteja mutta eikai sen väliä. Ja miksei mulla oo autoo ni pääsis niin paljon helpommin jokapaikkaan.

Link to comment
Share on other sites

joskus täytyy sit pitää helille tuparitkin! :yesey: tuli vaa mieleen. :chuckle:

 

 

Joooo! :awesome: tosiaan vaikka sitten kun jotain eeppistä tapahtuu :chuckle:

 

jussit kaikille! meitsi lähtee porukoille! (säälittävää vähäsenkö? :chuckle:)

 

Ei ollenkaan tai sitten ollaan molemmat säälittäviä :chuckle: koska samat suunnitelmat on mulla kunhan oon tiskannu ja imuroinu ja lakannu kynnet :awesome:

 

Hyvää jussia :happy:

Link to comment
Share on other sites

HANSKII! Mä oon kans miettiny että mitä sulle kuuluu ja aina aika-ajoin oon törmänny sun sateenvarjoon mun vaatekaapissa... Meidän pitää nähä joskus jotta voin palauttaa sen :yesey:

Mut mitäs ihmeitä mulle, hassun valkosen hatun painoin päähäni 2.6. ja nyt olis edessä välivuosi :happy: teen töitä ja reissaan ja sitten katellaan uudestaan että mitäs sitä tekis. En edes hakenu mihinkään kouluun ettei tulis houkutuksia opiskella :chuckle: Pakko saada nyt hengähtää!

Mitäs sulle? :happy:

 

ainiin joo mun sateenvarjo :LOL: mä vietin viime syksyn tampereella ja opiskelin avoimes yliopistos kauppatieteitä ja kävin töissä muutamas cittaris hyllyttämäs. mut kyllästyin siihen työpaikkaan ja irtisanouduin joskus joulukuus ja sit tän alkuvuoden oon lukenu pääsykokeisiin jotka oli viime viikolla mut ei kyllä menny varmaankaan kovin hyvin :chuckle: mut onneks sain viime syksynä opiskelupaikan jyväskylän läheltä korpilahdelta kulttuurituotantoon ja lykkäsin sen opintoja vuodella eli mitä luultavimmin meen sinne nyt opiskeleen :yesey: tällä hetkellä oon s-marketis töissä ja meinas mennä eilen niin hermot ku koko työpäivän vaan vein juomia myyntiin ja tietenki juomavarasto ja juomapuoli kaupassa on ihan eri puolilla ja ihmiset ei osaa yhtään väistää :noey: hyvä etten menny jotain päin isojen juomarullakkojen kanssa. mut niin muuten on töis ihan kivaa paitsi kaikki 15 vuotiaat kesätyöntekijäharjottelijat on ärsyttävän laiskoja :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Hjellow!

 

Päätin etten tänä vuonna vietä jussia olleskaan, shocking :LOL: töissä joudun oleen kuitenkin ja ei mikään kuiskaan vois topittaa viime vuotta :supersad: mutta mä yritän ajatella positiivisesti: toivottavasti ens vuonna tähän aikaan taas GLASTOSSA :awesome:

 

mitäs koloon muuta?

Link to comment
Share on other sites

 

Toi hinta on aika hyvä mut mitä noi kaikki asiat muuten tossa :chuckle: ja miksi sil on tollainen nimikin :LOL: ahha, ei joo näytä tätihostellilta, mut sama mulle sinänsä :LOL:

 

kuinka pal sitä voi oikein nukkua?! nukahdin eilen yöllä naps kun aajttelin vaan hetkeksi levähtää, ilman iltapalaa mitään ja joo. heräsin klo 4 ja siirryin sohvalta sänkyyn, nukahdin kännykkä kädessä kesken herätyksen laiton. ja nyt nukkusin päikkärit

 

hyvät jussit kaikki! minäkin vanhemmilla :yesey:

Link to comment
Share on other sites

jussia vaan kaikille ketkä sitä viettää. :yesey: minä aijjon istua neljän seinän sisällä ja mässätä. :yesey:

 

ja olipa _indie_hipster_hetki tänään kun kävin ostamassa pari ólafur arnaldsin levyä ja levykaupan setä sanoi ettei ole koskaan tämmöisestä kuullutkaan. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

jussia vaan kaikille ketkä sitä viettää. :yesey: minä aijjon istua neljän seinän sisällä ja mässätä. :yesey:

 

ja olipa _indie_hipster_hetki tänään kun kävin ostamassa pari ólafur arnaldsin levyä ja levykaupan setä sanoi ettei ole koskaan tämmöisestä kuullutkaan. :chuckle:

:chuckle: indie_hipster_hetkelle :chuckle::awesome:

 

me käytiin vanhempien kanssa syömässä nonomnom.

ajeltiin, ja oli rasittavaa ( :facepalm: ) Ja kaunis auringonlasku, kokkoja ja äsken tuli käteen. Hurja jussi mulla.

 

Hyvät Jussit siis myös täältä!

Link to comment
Share on other sites

ja olipa _indie_hipster_hetki tänään kun kävin ostamassa pari ólafur arnaldsin levyä ja levykaupan setä sanoi ettei ole koskaan tämmöisestä kuullutkaan. :chuckle:

 

:chuckle:

 

Meri oli ihana. :happy: Miksi se on niin kaukana. Ja poltin sitten koko kropan päästä varpaisiin lol vaikka laitoin aurinkorasvaa. Mutta olipa ihana polskutella sellasessa lämpimässä turkoosissa vedessä jossa pohja pehmeää pienenpientä hiekkaa.

Link to comment
Share on other sites

hyvvväää jussia tyhjä kolo :awesome:

 

on kyllä yks nii turha juhlapäivä :noey: mut ehkä opin arvostamaa sitä sitte ku oon Vastuullinen Työssäkäyvä ihminen

Samoin!

 

ja en minä ainakaan, jos nyt noihin kategorioihinkuulun :chuckle: noh 3 vapaa päivää mut siihen sen huvit mulla rajoittuu...

Link to comment
Share on other sites

Samoin!

 

ja en minä ainakaan, jos nyt noihin kategorioihinkuulun :chuckle: noh 3 vapaa päivää mut siihen sen huvit mulla rajoittuu...

 

vapaapäiviä just meinasinki ku en tiiä mitä muuta iloa siitä on paitsi et saa syyä makkaraa mut mitä jos ei tykkää makkarasta ja saaha sitä muutenki syyä... :noey:

Link to comment
Share on other sites

vapaapäiviä just meinasinki ku en tiiä mitä muuta iloa siitä on paitsi et saa syyä makkaraa mut mitä jos ei tykkää makkarasta ja saaha sitä muutenki syyä... :noey:

UTHUH!! ja tok on kesä, mutta on se siinä ympärilläkin, eli joo en käsitä ehkä joku jossian käsittää.

 

 

Olen joutunut tällaiseen 1.5tunnin vielä yksi jakso Nevermind the buzzcocks kierteeseen, jonka yritin katkaista musiikkivideoilla joissa olen nyt ollut jo vartin...."vielä yks ja sit nousen tästä koneelta" :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

määkin haluan ylimääräsen vapaapäivän, voisikohan olla töistä pois sanomalla et on niin tärkeä juhlapäivä suomessa.

:yesey:

Noh totta kai, pitäisihän sitä nyt :yesey:

 

täytyy polttaa tulia ja veden äädessä itsensä melkein hukuttaa. Heinänuhasta kärsiä. ja en tiedä mitä muuta mutta tärkeää ainakin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...