Jump to content

Recommended Posts

Mulle tuli kauhee hinku kuunnella NSC! :stunned::awesome: Ja kuulostaa hyvältä! :yesey:

 

Mielenkiintonen ilmiö kö ensin hikoilee kö sika tuolla italian auringossa ja sit taluttaa heppoja pölisevällä hiekkakentällä, on nyt myös rusketusrajojen lisäksi paskapölyrajat. :yesey: Olkaa hyvä tästä mielikuvasta. :LOL:

 

niin ja Ruissilaisille hyvää reissua siis myös minulta ja Hauskaa Jarviksenkoikkelehtimista! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

hauskaa pulppia kaikille ketkä siellä onkaan! :happy:

 

ärsytttäääää kun ex kämppisten pitäs tulla hakemaan postinsa ja soitti jotain tunti sitten että puolen tunnin päästä tullaan ja nyt en voi täs alottaa tekemään mitään Eeppistä esim islantituntia tai laittaa väriä etuhiuksiin kun pitää Odotella. :fear:

miksei kaikki voi olla sellaisia suomalaisen tarkkoja ajan kanssa. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAASDKLFJFKJFKJKSJJGFJK RAPORTTIA!!!!!!!! haluun kuulla Kaiken!!! :awesome:

 

oli alkutekstit Suomeks<3<3

Oli hittikimara :):) Mut musta kivaa silti Ja Like friend.

Ja Aeno Laeno ja random suomiasioita. Ja sanoja tai en muista mitä asioit.

 

Ihana oli <3 moovsit ja rypäleet ja karkkia. Ooikkelehti siitä ohikin muttei hi5:nu. Ja en nyt muista mitä. Steve oli cool ja aewe sen takkatulen lämmitysnäytteleminen nyt aweeee

Link to comment
Share on other sites

oli alkutekstit Suomeks<3<3

Oli hittikimara :):) Mut musta kivaa silti Ja Like friend.

Ja Aeno Laeno ja random suomiasioita. Ja sanoja tai en muista mitä asioit.

 

Ihana oli <3 moovsit ja rypäleet ja karkkia. Ooikkelehti siitä ohikin muttei hi5:nu. Ja en nyt muista mitä. Steve oli cool ja aewe sen takkatulen lämmitysnäytteleminen nyt aweeee

 

:awesome:! awwwww! onkohan niillä aina alkutekstit eri maitten kielillä, tuli vaan nyt mieleen kun en oo muualla keikkoja nähny ku englanninmaassa. :chuckle:

 

mimmonen oli yleisö, oliko hillittyä diggailua? :chuckle:

 

 

ompa täällä ollu hiljasta kkokopäivän.

mää olen ommellu tänään niin paljon ettei oo todellistakaan! :eek: ja siivonnu.

Link to comment
Share on other sites

Mua vähän masentaa ku luen pulp keikka-arvosteluja ja ne on kaikki et joo ihan kiva, ja musiikkillisesti ok, mut laulaja on resuinen ja jos viakka oisi lopetelleet jo ysikytluvulle.... :phu: sanon mä...jossain sanottiin et ne soitti liian kovaa :chuckle:

ja olihan se nyt näistä keikoista perus, ja varmaan joo totta että monelle kaikki paitsi common people ja disco 2000 on vähän vierasta, ja vaikea sitä on arvioida mitä siel takana oli meininki (paitsi kai sielläkin mukana, ja ei nyt sellaista seisoskelua ainakaan missään siin eessä ollut)

mut niink en tiedä mitä höpötätätän :chuckle:

 

http://www.ts.fi/kulttuuri/musiikki/366115/Kun+disko+paattyy

 

ja miksi puhun itsekseni, avasin muitakin internet palveluja kuin tämän mut en nyt jaksa koostaa ajatuksiani

 

ja tuli vaan mieleen lol arhinmäen angstailut lol. :chuckle:

mutta päälimmäisenä miksi huomenna työt miksi :'(

Link to comment
Share on other sites

Mua vähän masentaa ku luen pulp keikka-arvosteluja ja ne on kaikki et joo ihan kiva, ja musiikkillisesti ok, mut laulaja on resuinen ja jos viakka oisi lopetelleet jo ysikytluvulle.... :phu: sanon mä...jossain sanottiin et ne soitti liian kovaa :chuckle:

ja olihan se nyt näistä keikoista perus, ja varmaan joo totta että monelle kaikki paitsi common people ja disco 2000 on vähän vierasta, ja vaikea sitä on arvioida mitä siel takana oli meininki (paitsi kai sielläkin mukana, ja ei nyt sellaista seisoskelua ainakaan missään siin eessä ollut)

mut niink en tiedä mitä höpötätätän :chuckle:

 

http://www.ts.fi/kulttuuri/musiikki/366115/Kun+disko+paattyy

 

ja miksi puhun itsekseni, avasin muitakin internet palveluja kuin tämän mut en nyt jaksa koostaa ajatuksiani

 

ja tuli vaan mieleen lol arhinmäen angstailut lol. :chuckle:

mutta päälimmäisenä miksi huomenna työt miksi :'(

liikkeissään tutun androgyyni :chuckle: watttt

 

ja joo hesarista katoin se tää koko lause "Laulaja Jarvis Cocker, 48, näytti resuisessa parrassaan nukkavierulta, ei vaan suorastaan räjähtäneeltä, yliopiston luennoitsijalta, mutta hänen vastentahtoinen poptähden karismansa ja yliampuva teatraalisuutensa olivat yhä läsnä." jessus :LOL:

 

http://www.ruisrock.fi/fi/galleria/?category=30&page=6#

juttelen itsekseni, mut tihihih tuo toisiks vika kuva......

n'aww kololaiset ei huomaa mua :chuckle: mut nii oona o sillee u srs? ja mn poskipäällä on selvästi joku Ongelma :LOL:

 

vähän oli rankkaa töissä eikä äänikää oo vielä takas, wohooooo

Link to comment
Share on other sites

liikkeissään tutun androgyyni :chuckle: watttt

 

ja joo hesarista katoin se tää koko lause "Laulaja Jarvis Cocker, 48, näytti resuisessa parrassaan nukkavierulta, ei vaan suorastaan räjähtäneeltä, yliopiston luennoitsijalta, mutta hänen vastentahtoinen poptähden karismansa ja yliampuva teatraalisuutensa olivat yhä läsnä." jessus :LOL:

 

 

n'aww kololaiset ei huomaa mua :chuckle: mut nii oona o sillee u srs? ja mn poskipäällä on selvästi joku Ongelma :LOL:

 

vähän oli rankkaa töissä eikä äänikää oo vielä takas, wohooooo

 

joo mäkin lollasin räjähtäneelle vastentahtoiselle karismalle :LOL:

 

ja awwwwwwwwwwwwww niin ei ne huomannuuuu vaiks sä nyt oot ihan yht esil ku minäkin :chuckle: Ja heheh

 

awww ääneille :supersad: muin kurkkuun sattuu, ja pohkeet on kipeet aina kun asentoa vaihtaa :facepalm:

Kyllähän se Pulp kuitenkin oli hyvä.

However, it was good, after all, a Pulp. (Translated by Bing)

 

:LOL: voi bing kännökset ja itkiksen/L-M:n päivitys

n'awww :LOL: BING

 

mää pongasin empukin tuolta! :awesome: ihanat te ootte niin onnellisen näkösiä! :happy: ja jarvis tietty kanssa. :yesey:

ja lol journalisteille.

:happy: onnellisuuuus :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ulpuuuu miks sulla ja mun serkulla on yhtenen kaveri facebookissa, tuo joku laura :LOL: vahingossa äsken itteki melkee lisäsin sen ko se tykkäs yhestä mun kommentista ja luonnollisesti stalkin ja kännykällä tyrin :chuckle:

 

pieni maailma

Link to comment
Share on other sites

Ulpuuuu miks sulla ja mun serkulla on yhtenen kaveri facebookissa, tuo joku laura :LOL: vahingossa äsken itteki melkee lisäsin sen ko se tykkäs yhestä mun kommentista ja luonnollisesti stalkin ja kännykällä tyrin :chuckle:

 

pieni maailma

maailma on kyl pieni

mä just huomasin et vapulla ja mun työkaverilla on yhteinen kaveri ja joo jännää jne

 

 

http://www.setlist.fm/setlist/pulp/2012/bestfest-summer-camp-bucharest-romania-3df45b7.html

MIKSI jossain romaniassa tollainen settilista...tai ei siin nyt maailman suurimpa eroa mut dogs are everywhere encorena...siis tota oikeasti? :LOL:.......ja se monday morning...paitsi et mä kyl tykkään misshapesistäkin ja joo niin.

 

 

ja edelleenkin miksei tollaisia meksikon keikkoja voisi olla http://www.pulpwiki.net/Pulp/Live23April2012PalacioDeLosDeportesMexicoCity

 

seriously

 

sairaspäivänä saakin vaan..pulppeilla rauhassa

Link to comment
Share on other sites

maailma on kyl pieni

mä just huomasin et vapulla ja mun työkaverilla on yhteinen kaveri ja joo jännää jne

 

ai on vai :shifty:

 

mun velikin tosiaan oli ruississa ja toi mulle ruissipaidan.. ei ollu hokannu heti perjantaina kahtella paitoja, tilasin kyllä cardigansin paidan :phu: kävittekö kattoon niitä?

 

Nekö olikin mutafestarit? veli oli postannu faceen "mutakuvan" oli ihan pakko kommentoida, että eihän tuo vielä mitään :LOL:

 

edit: ens viikolla Keane :dance: ja huomenna meen tekeen jotain niin out of character, että ihan jänskättää :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

ai on vai :shifty:

 

mun velikin tosiaan oli ruississa ja toi mulle ruissipaidan.. ei ollu hokannu heti perjantaina kahtella paitoja, tilasin kyllä cardigansin paidan :phu: kävittekö kattoon niitä?

 

Nekö olikin mutafestarit? veli oli postannu faceen "mutakuvan" oli ihan pakko kommentoida, että eihän tuo vielä mitään :LOL:

 

edit: ens viikolla Keane :dance: ja huomenna meen tekeen jotain niin out of character, että ihan jänskättää :chuckle:

 

Jooo :LOL:

 

me katsottin siskon kanssa 2.5 biisiä, se lauantai meni sellaiseksi haahuiluksi, koska fail :noey:

 

sunnuntain oli kuraisaa, ja liukasta mutaaa ja lätäköitä :LOL: (ja kannatti varmaan ne kuraset vaatteet ja varsinkin kengät ku en löytänyt kumppareita, niin jättää vaan kuivumaan vessan lattialle kasaan :facepalm: ) mut ei se mitään HC-mutaa ollut

 

ja joo Keane :happy:

ja mitäs vappu menee tekkee?

Link to comment
Share on other sites

L O L nicolas cage jutskaah

 

Asfhhkfghhh vanhemmat rupes suunnittelemaan matkaa Löndöniin olympialaisten aikaan ja jos ne oikeasti menee niin joo en yhtään oo kateellinen tai mitään. Tosin mietin vaan miten ne pärjää niiden englannilla siellä :chuckle:

 

Lähde mukkaan :awesome:?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...