Jump to content

Recommended Posts

6 minutes ago, Meisver said:

Ja, dat vnd ik erg vreemd. Ik schaam me bijna dat ik die code wel heb gekregen. Ik ga proberen zovel mogelijk kaartjes binnen te slepen...wel veldkaarten he

Niks om je voor te schamen toch. Het is gewoon balen want ik heb wel de boxset gekocht en nooit problemen voor de kaarten gehad met de codes. Er zal wel een limiet van 4 kaarten aan vast zitten denk ik hoor. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Meisver said:

Nou, in de wachtrij... even leuk voor de prijzen: regulier tussen 55 en 90 euro. VIP1 standing/seated: 394 euro. VIP2 standing/seated: 239 euro. krijg je er wel een heuse VR experience bij denk ik.

ik heb de code gekregen van een Brit op Twitter!! Dus ik ga ook proberen. Sta je in de wachtrij? Ik heb nog steeds het scherm dat het pas om 10 uur begint.

Link to comment
Share on other sites

Ik zou zweren dat ik zitplaatsen had, ik had ze gechecked en ze waren wel goed, dus ik heb de bestelling afgerond, staat er staanplaatsen op de tickets! Wtf! 

 

Edit: je kon er trouwens maar 4 tegelijk bestellen, dus maar goed dat we allemaal een code hadden.

Edited by Doos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dat je het waagde om niet voor dit zitplaatsen te gaan! Ik was bang dat ik anders helemaal niets zou hebben... maar zo druk leek het inderdaad niet, totaal geen wachtrij ofzo.

Maar wat een stress! Elke keer als er een concert is.... ik word hier te oud voor haha.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik was al erg ver in het proces voor de beste zitplaatsen... maar toen zag ik op een ander tabblad staanplaatsen voorbijkomen....tsja, ik word dan wel oud en grijs, maar ik doe niemand er een plezier mee om bij Muse een zitplaats bezet te houden.  

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, DjDark said:

Ik heb geen code gekregen. Lekker dan. En ik had al zo'n topweek. NOT.. 

Heb je een mail gestuurd naar UK-customerserviceteam@wmgcustomerservice.com? Geen idee of er nog kaarten zijn maar ze sturen je een nieuwe code als je daar recht op hebt.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, DjDark said:

Zijn er nog staanplaatsen beschikbaar? Anders zit er niks anders op dan vrijdag af te wachten. Heb een email naar Customer service gestuurd, maar geen reactie.. 

Een uur geleden nog wel dus doen zou ik zeggen

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Wat een grap. Krijg een mail van Mojo dat ik eerder kaarten heb gekocht voor muse (no shit Sherlock) en dat er daarom een presale is morgen. Lijkt me dat alle goffertparkgangers ook zo’n mail krijgen? Snap hier de logica niet van in. Wel blij  dat muse natuurlijk al langer ons verwend met codes en presales.

Lijkt me dat er vrijdag dan al helemaal nauwelijks nog kaarten verkrijgbaar zijn...

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, RockinJois said:

Wat een grap. Krijg een mail van Mojo dat ik eerder kaarten heb gekocht voor muse (no shit Sherlock) en dat er daarom een presale is morgen. Lijkt me dat alle goffertparkgangers ook zo’n mail krijgen? Snap hier de logica niet van in. Wel blij  dat muse natuurlijk al langer ons verwend met codes en presales.

Lijkt me dat er vrijdag dan al helemaal nauwelijks nog kaarten verkrijgbaar zijn...

Nou, ik kreeg doodleuk te horen dat ik geen pre-order had besteld en dus geen recht op een code had. Terwijl ik toch echt via de officiële store deluxe edition vinyl + cd besteld heb.. 

 

Gelukkig heb ik via Meisver een ticket kunnen regelen. 

 

Valt me tegen van Muse customer service. Saillant detail, de medewerker zijn naam was Mathew (een t te weinig). 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wat raar dat je van diezelfde mathew geen code kreeg want ik kreeg m wel. Misschien omdat ik een dag eerder gemaild had en een voor de zekerheid zelfs een screenshot haha. Maar kan ook dat er misschien ineens heel veel mails binnenkwamen die niet te controleren waren. Zodat opkopers geen kans maken op een code. Wel balen dat jij er de dupe van bent maar wel heel lief van @Meisver !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, RockinJois said:

Wat raar dat je van diezelfde mathew geen code kreeg want ik kreeg m wel. Misschien omdat ik een dag eerder gemaild had en een voor de zekerheid zelfs een screenshot haha. Maar kan ook dat er misschien ineens heel veel mails binnenkwamen die niet te controleren waren. Zodat opkopers geen kans maken op een code. Wel balen dat jij er de dupe van bent maar wel heel lief van @Meisver !

Haha, ik wilde al zeggen. Meisver is een true Muser. Heb ze een bericht gestuurd en aangegeven dat ik te laat ben voor de sale. Mochten ze alsnog een code sturen dan deel ik hem uiteraard ook aan diegene op het forum die hem nodig heeft. 

Edit:

En zojuist heb ik een code gekregen. Echt net 1 minuut geleden.

Edited by DjDark
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...