Jump to content

Recommended Posts

Vrijdag al? Ik heb zo veel zin in een festivalletje na wat ik donderdag meemaakte. Klinkt mss bizar, maar ja... Volgens mij ben ik toch nog niet helemaal in orde op mentaal vlak :erm:

 

Aj... ja dat begrijp ik, ik las het gesprek in de Belgische thread. Zwaar kut. Gaat het weer een beetje? En ja, dan is een week idd erg snel...

Link to comment
Share on other sites

Aj... ja dat begrijp ik, ik las het gesprek in de Belgische thread. Zwaar kut. Gaat het weer een beetje? En ja, dan is een week idd erg snel...

 

het gaat weer een beetje. Toch nog even raar gevoeld toen het vandaag begon te onweren hiere.

Maar hé, komt allemaal goed.

Net gelezen dat Chokri Mahassine echt alles op alles gaat zetten om Pukkelpop te laten bestaan. Thank God!!!

Link to comment
Share on other sites

Lilia ga jij op donderdag nog in utrecht slapen? Kunnen we vrijdag samen met de trein :)

 

Was het niet van plan, er gaan hier heel vroeg al treinen en ik heb nog slaappillen kwam ik achter, ;) dus ik heb geen slaapplek geregeld... We kunnen anders wel in de trein afspreken, de trein naar Schiphol komt uit Eindhoven. Welke neem jij? (PS: de spanning begint te groeien. En daarmee ook de misselijkheid.

 

het gaat weer een beetje. Toch nog even raar gevoeld toen het vandaag begon te onweren hiere.

Maar hé, komt allemaal goed.

Net gelezen dat Chokri Mahassine echt alles op alles gaat zetten om Pukkelpop te laten bestaan. Thank God!!!

 

Tja het werd hier ook pikzwart vanmiddag en moest er ook aan denken idd.. En goed zo! De organisatie kan hier niks aan doen, het was een ongeluk en het zou zonde zijn als dit het einde van het festival zou betekenen.

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde de trein van 06.17 naar Schiphol pakken (bareuh, vroeg) omdat ik paranoia ben en de NS niet vertrouw en omdat Schiphol zo bizar groot is... Die vertrekt om 07.13 vanaf Utrecht, is om 07.44 op Schiphol. Kun je daarmee leven?

De volgende (06.47/07.43/08.14) zou ook nog kunnen, alleen dan sta ik niet in voor mijn stresslevels. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehehe ja zeg het maar...Volgens mij hoeven we geen van allen iets in te checken maar je moet altijd nog door de security en soms duurt het 20 minuten voor je bij de gate bent... En Dore, zeg het maar ;) Een half uur xtra slaap vind ik ook niet verkeerd maar dan hoop ik niet dat de trein naar Schiphol weer eens vertraging heeft...

Link to comment
Share on other sites

Hehehe ja zeg het maar...Volgens mij hoeven we geen van allen iets in te checken maar je moet altijd nog door de security en soms duurt het 20 minuten voor je bij de gate bent... En Dore, zeg het maar ;) Een half uur xtra slaap vind ik ook niet verkeerd maar dan hoop ik niet dat de trein naar Schiphol weer eens vertraging heeft...

 

Stomme NS.. daarom twijfel ik :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ik had eigenlijk wel op Leeds willen zijn. Al die modder, wat een lol. Mijn all stars hangen toch nog vol met modder van op Pukkelpop. En op Leeds was er precies wel een goed feestje. Wat zijn de filmpjes op Youtube geweldig, die intro van Muse alleen al.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...