Jump to content

Recommended Posts

Hema worsten > Bifi worstjes :awesome:

Matt heeft een Bifi als hij geen Hema heeft. Ok waarom begin ik hier over :LOL:

 

/Seksueel gefrustreerd sinds het uit is met m'n vriend, HAHAHA.

 

Kan je wel zeggen. Als je het al gaat maatstaven aan bifi-worsten en Hema-worsten.

Wel grappig, moet ik zeggen.

Allemaal seksueel gefrustreerd hiere? Dat kan nooit goed komen!!!

Link to comment
Share on other sites

Nou , dan ben ik dat zeker , ben nu 7 jaar gescheiden !!!

 

Waarom heeft ie een Bifi , die zijn toch klein en vrij dun (ik ben vegetarier , dus ik weet niks van vlees ;) , dierlijk vlees dan he !!)

 

Ellen, wij moeten op mannenjacht :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Daar gaat mijn Mac.. net courgette soep erover een gesproeid :LOL::LOL:

 

Oh neeeeeee!!! Leeft ie nog?

en IEEEEIEEEK! Matt moet niet zo ontzettend tegen zijn gitaar aan schuren...Misschien krijgt hij niet genoeg aandacht van K.... :$

Sorry kon het niet laten :D

 

Ellen, wij moeten op mannenjacht :LOL:

 

Misschien kunnen jullie een leuke vader en zoon aan de haak slaan ;)

Link to comment
Share on other sites

Oh neeeeeee!!! Leeft ie nog?

en IEEEEIEEEK! Matt moet niet zo ontzettend tegen zijn gitaar aan schuren...Misschien krijgt hij niet genoeg aandacht van K.... :$

Sorry kon het niet laten :D

 

 

 

Misschien kunnen jullie een leuke vader en zoon aan de haak slaan ;)

 

Het sproeien was een beetje overdreven natuurlijk, maar ik verslikte me wel van het lachen :chuckle:

 

Gratis af te halen: huisgenoot, is goed is wassen en zeiken.

Link to comment
Share on other sites

urg... is ze weer bezig? hebben jullie nou al een keer gepraat over dat gedoe?

 

Ik lag lekker te pitten om een uur of 11.20 's avonds toen madame zo nog in bad moest.. Ik weet niet of je onze water tank nog herinnerd maar dat dit is fucking luid!

Nog 5 weken en dan verhuis ik, hoef ik haar niet meer te zien. Geen zin om daar nu nog ophef over te maken. Ik bitch gewoon hier :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik lag lekker te pitten om een uur of 11.20 's avonds toen madame zo nog in bad moest.. Ik weet niet of je onze water tank nog herinnerd maar dat dit is fucking luid!

Nog 5 weken en dan verhuis ik, hoef ik haar niet meer te zien. Geen zin om daar nu nog ophef over te maken. Ik bitch gewoon hier :LOL:

 

Verhuis je omdat je niet meer met haar overweg kan? Want je woont toch best goed? Ik kan me herinneren dat je voor dat gebeuren met dat vriendje best goed met haar overweg kon.. denk je niet dat je je er extra over irriteert omdat het maar opbouwt en je er nooit over praat?

Link to comment
Share on other sites

Verhuis je omdat je niet meer met haar overweg kan? Want je woont toch best goed? Ik kan me herinneren dat je voor dat gebeuren met dat vriendje best goed met haar overweg kon.. denk je niet dat je je er extra over irriteert omdat het maar opbouwt en je er nooit over praat?

 

Ik ga verhuizen omdat ons contract afloopt en zij toch niet weet wat ze gaat doen (in glasgow blijven of ergens anders een baantje proberen te vinden, is nu afgestudeerd) Ik had dat al besloten in September aangezien ik er geen hol meer aan vond met haar. Ik heb met haar over gehad nadat ze me mee 'uit' had genomen naar een film voor mijn verjaardag (een week te laat omdat ze die vergeten was :rolleyes:) en verteld wat ik er van vond. Toen haar vriendje haar gedumpt had was ik opeens goed genoeg om de hele dag tegen aan te zeiken (argh ik wil niet dat hij me belt .. (minuut later) ik wil dat ie me belt :mad: etc etc etc). Als ik iets vertel of luistert ze niet of word het direct weer vergeten. (toen mijn moeder op bezoek was hadden ze het over ziekenhuizen /flauwvallen en vertelde mams over mijn longontstekingen 'ohhh dore dat heb je me nooit verteld!' 'Jawel :rolleyes: vorige maand nog toen je vroeg hoe het ging tijdens mijn ziekenhuis opname/ herstel periode :rolleyes:)

Ja ik krop nu alles op en daarom ben ik ook iedere keer kei sjaggo als ze thuis is maar ik heb geen om met haar in discussie te gaan want er word tegen me gepraat alsof ze tegen een van haar (vele) kleine broertjes /zusjes praat. Het is toch 'oh jaja ja goed we zullen het anders doen' (heeft tegen mij verteld dat ze haar beste eigenschap vond dat ze goed mensen kon manipuleren, nou dan weet ik genoeg).

Ik heb er gewoon geen zin meer in.

 

/bitchfest.

Link to comment
Share on other sites

Tja als jij je best hebt gedaan dan is het misschien ook beter ook. Als ze zelf nog steeds niet in de gaten heeft hoe ze tegen je doet dan is ze misschien gewoon te egocentrisch om er iets aan te doen. En dat lijkt mij heel kut om mee samen te leven. En misschien voelt ze zich wel gewoon kut, maar dat is nog geen reden om het op jou af te reageren.

Link to comment
Share on other sites

dat is nog wat? is het geen weg om dichter te geraken?!

 

Zeg mensjes, is er iemand die meer weet over de remastered versie van Rated R van QOTSA? Je kan het blijkbaar nu pre-orderen via iTunes, maar de belgische is natuurlijk nog niet mee. Maar ik wil de cd, maar geen idee hoe het daarmee zit.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...