Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

ich bin nicht gestorben! nur so halb....also wegen den tickets fürs paléo: ich hätte ev. interesse. muss das noch mit der schlechteren hälfte besprechen. ich war eben beim vorverkaufsstart in den ferien und habs deshalb voll vergeben.....(war zu faul, mir ein internetcafe zu suchen)

 

cheers

ps: i love the monkeys! Sie sind für ne "teeny band" wirklich gut und vor allem rotzfrech und sehr von sich selbst überzeugt,aber das zu recht. gefällt mir!

 

dann werd ich meine 2 Tix mal auf hold setzen. Wär trotzdem froh, wenn du mir schnell bescheid geben könntest.

 

Gruss, Lukas

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nai nai.. isch nu biz ruhiger worde :D

 

Ha gad viel z'tue mitm Schueltheater..aber i zwei Wuche isch alles verbii.. :p

 

Oh mann, i freu mi echt uf s Moon & Stars...etz heissts nuno uf guets Wetter hoffe!!

 

(d Monkey hani letscht Johr am Southside gseh...sind schono okay gsi :) Aber det hend natürli Muse alli andere überschattet... Oh Mann, da isch e grandioses Konzert gsi *träum*)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

aso tot bini au no nöd, nur äbe nüm so vill am pc, vor allem am wochenend nüme.

 

hey morn ime monat, moon & stars. gits eigentli döt a vorband, weissma das scho? (isch ächt das irgendwie a mir verbii gange? ) na isch jo eigentli glich, hauptsach muse :-)

 

woners do gad vo dä arctic monkeys händ: i kenns no nöd so guet, aber das wird sich am openair st. galle ändere. döt wirdis gseh, sofern mir freund alkohol kein strich dur drechnig macht ;) zudem no arcade fire, kaiser chiefs, beatsteaks, placebo und no meh so rockigi bands. da johr freuts mi s erst mol würkli richtig uf d musig, und zwor uf vill bands :)

(vor allem kaiser chiefs, di säbe hani jo z lissabon im vorprogramm vo U2 schomol gseh, und di händ mer no passt)

Link to comment
Share on other sites

aso tot bini au no nöd, nur äbe nüm so vill am pc, vor allem am wochenend nüme.

 

hey morn ime monat, moon & stars. gits eigentli döt a vorband, weissma das scho? (isch ächt das irgendwie a mir verbii gange? ) na isch jo eigentli glich, hauptsach muse :-)

 

woners do gad vo dä arctic monkeys händ: i kenns no nöd so guet, aber das wird sich am openair st. galle ändere. döt wirdis gseh, sofern mir freund alkohol kein strich dur drechnig macht ;) zudem no arcade fire, kaiser chiefs, beatsteaks, placebo und no meh so rockigi bands. da johr freuts mi s erst mol würkli richtig uf d musig, und zwor uf vill bands :)

(vor allem kaiser chiefs, di säbe hani jo z lissabon im vorprogramm vo U2 schomol gseh, und di händ mer no passt)

bis jetzt steht noch nichts von einer vorgruppe. ist zwar egal, aber nicht sehr üblich.

sonst hats doch immer 'ne vorband.

 

zurzeit zählt für mich aber eh nur das konzert am nächsten samstag in paris!

habt ihr fotos/videos vom wembley-gig gesehen? wahnsinn.

Link to comment
Share on other sites

hm ja dann werden wir auf jeden fall frühzeitig bei der piazza sein, nicht dass ich noch was verpass weil ich denke dass ja eh zuerst noch ne langweilige vorband kommt...ich hoffe, es ist dann nicht grad ganz soo heiss.....

 

ich hab bis jetzt nur ein einziges konzert erlebt wo keine vorband kam. das war billy idol, letztes jahr am blue balls in luzern. hab nicht schlecht gestaunt als püntklich zum konzertbeginn der aufm ticket stand, billy da auf die bühne kam und es sicher zwei stunden lang so richtig rocken lies. (übrigens eins von den genialsten konzerten die ich gesehen hab bis jetzt, liegt sicher auch daran dass es nicht so ein riesen konzertsaal war)

Link to comment
Share on other sites

hm ja dann werden wir auf jeden fall frühzeitig bei der piazza sein, nicht dass ich noch was verpass weil ich denke dass ja eh zuerst noch ne langweilige vorband kommt...ich hoffe, es ist dann nicht grad ganz soo heiss.....

 

ich hab bis jetzt nur ein einziges konzert erlebt wo keine vorband kam. das war billy idol, letztes jahr am blue balls in luzern. hab nicht schlecht gestaunt als püntklich zum konzertbeginn der aufm ticket stand, billy da auf die bühne kam und es sicher zwei stunden lang so richtig rocken lies. (übrigens eins von den genialsten konzerten die ich gesehen hab bis jetzt, liegt sicher auch daran dass es nicht so ein riesen konzertsaal war)

ich bevorzuge ja mittlerweilen auch kleinere und vor allem intimere konzerte. für muse

mache ich am samstag aber nochmal eine ausnahme. sehr gern sogar.

:D

Link to comment
Share on other sites

Hellooouuuuu so be au weder mol zrog em Land

he am 16 ond 17 se d'muse also de Hammer gsi en London. Hammershow o Geils Publikum. Do werd halt au uf de Setzplätz ufgstande o abgange. Ned so we e de Schwiz wo muesch Angscht ha das di de hende amotzt

Do no D'set Lischtene

 

Setlist

01. Knights of Cydonia

02. Hysteria

03. Supermassive Black Hole

04. Map Of The Problematique

05. City Of Delusion

06. Butterflies and Hurricanes

07. Citizen Erased

08. Hoodoo

09. Feeling Good

10. Sunburn

11. Invincible

12. Starlight

13. Man of Mystery

14. Time is Running out

15. New Born

 

16. Soldier's Poem

17. Unintended

18. Blackout

19. Plug in Baby

 

20. Micro Cuts

21. Stockholm Syndrome

22. Take a Bow

 

Setlist

01. Knights of Cydonia

02. Hysteria

03. Supermassive Black Hole

04. Map of the Problematique

05. Forced In

06. Sing For Absolution

07. Butterflies and Hurricanes

08. Hoodoo

09. Apocalypse Please

10. Feeling Good

11. Sunburn

12. Invincible

13. Starlight

14. Time Is Running Out

15. New Born

 

16. Soldiers Poem

17. Unintended

18. Blackout

19. Bliss

 

20. Plug In Baby

21. Stockholm Syndrome

22. Take a Bow

 

En Locarno o Nyon werds de dänk weder chli chörzer aber freu mi glich

SUPERMUSE

Link to comment
Share on other sites

zurück aus paris und leider schon wieder am arbeiten.

dennoch immer noch mit einem glücksgefühl im bauch und stolz,

dabei gewesen zu sein.

 

setlist:

 

01 Knights Of Cydonia

02 Hysteria

03 Supermassive Black Hole

04 Map Of The Problematique

05 City Of Delusion

06 Butterflies And Hurricanes

07 Microcuts

08 Hoodoo

09 Apocalypse Please

10 Feeling Good

11 Sunburn

12 Invincible

13 Starlight

14 Man Of Mystery

15 Time Is Running Out

16 New Born

–––

17 Unintended

18 Blackout

19 Bliss

–––

20 Plug In Baby

21 Stockholm Syndrome

22 Take A Bow

Link to comment
Share on other sites

die schweizerInnen glänzen mal wieder durch ihre abwesenheit.

aber egal. bringe diesen thread eben alleine nach oben.

 

wie schon einmal erwähnt, war paris wunderbar und ich befürchte schon fast,

dass locarno ein wenig entäuschend sein wird. obwohl mich muse ja eigentlich

noch nie entäuscht haben.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

in locarno bin ich debii. nyon passt terminlich leider nid. denke aber nid, dass die beide konzert au nur annähernd a die superlative vo london und paris anecho werdäd. und so schön das au wär, irgendwie hoffi, dass das öpis speziells bliibt.

 

so chömer eusne enkel mal verzelle, dass mir a de bedüütenschte konzert vo de musiggschicht live debii gsi sind!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Isch öpper vo eu schomol amene Moon & Stars Festival gsi?

yep, vor 2 jahr am konzert vom richard ashcroft und coldplay!

isch wunderbar gsi. super atmosphäre, wunderbars wetter, guets esse ...!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...