Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

yes! nog tot vrijdag examens en dan vakantie!

 

 

hmmz ma kmoe voortdoen nu :eek:

Hebben ze in belgie ook herkansingen zeg maar direct naar de examens of doen ze die in augustus?? Ze hebben het hier handig gepland op de donderdag/vrijdag van het Roskilde/Werchter weekend.. :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Hebben ze in belgie ook herkansingen zeg maar direct naar de examens of doen ze die in augustus?? Ze hebben het hier handig gepland op de donderdag/vrijdag van het Roskilde/Werchter weekend.. :rolleyes:

 

"herexamens" in België zijn in augustus en september

 

pff ik ga er weer een paar hebben dus neem ik enkel in juli wat vakantie :(

 

vorig jaar moesten we op de 2de dag van Werchter om onze resultaten gaan!! gelukkig hebben ze het verschoven naar een andere datum :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

:noey:

 

Werken, da trekt toch op niks. Trouwens, werkt gij nog om 22.15 's avonds? :p

workaholic als ik ben :p

 

 

nee :p maar het feit da ik de volgende dag om kwart voor 8 moet werken is goe genoeg voor mij om ni te laat in mn bed te kruipen :p

Link to comment
Share on other sites

dudes, aiaiai, waarom stemmen op muse?

 

hmmmm waarom zou dat nou?

 

beter dan al die andere crap, 'k luister er in feite ook nie naar ze, ma ze kunnen maar meer hun album ermee verkopen waar

 

of mss net niet

 

haha

ok

 

:stunned:

Link to comment
Share on other sites

dudes, aiaiai, waarom stemmen op muse?

 

hmmmm waarom zou dat nou?

 

beter dan al die andere crap, 'k luister er in feite ook nie naar ze, ma ze kunnen maar meer hun album ermee verkopen waar

 

of mss net niet

 

haha

ok

 

:stunned:

 

mja ik hou voorlopig meer van de oude muse :stunned:

 

es zien of Werchter dat kan fixen...

Link to comment
Share on other sites

ja, tis wel wa anders natuurlijk dan de goeie ouwe muse é

 

eigenlijk vond ik OOS ook nie zo te pruimen toen ik het voor het eerst oplegde ze..kdenk dak teveel was vastgeroest in showbiz en fuck take a bow is toch megagoe ale!! en de rest dan..shiiit..werchter...mwaahaha..werchter is mijn bitch

Link to comment
Share on other sites

Showbiz blijft toch hun beste album :) Oos was ook echt goe, maar daarna zijn ze toch een beetje bergaf gegaan...wat niet wilt zeggen dat er ook geen bangelijke nummers op Absolution staan en zo.

 

 

 

trouwes :p als we allemaal op Muse stemmen in de afrekening komen er nog meer n00bs naar dit board en gaat het blijven crashen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...