Jump to content

Recommended Posts

voi perseenvittu snow patrolilla ois joku keikka ollu tänään shepherds bushissa se joku "salainen" keikka tai joku ja edibow on twiitannu sielt ja ne on soittanu olive groven! :pope: mun lembbarikappale niinq voi saaaatana luulin ettei ne enää soittais sitä koskaan. :eek::'(

 

awww :supersad:

 

saa kai sitä nyt kikattaa :chuckle: mut awwwww ohan ne ihan söpösiä poikia :yesey:

 

ja siitä harry-naamarista oli liina ottanut ihan ittekuvan joka löytyy kinkkulasta :yesey:

 

piti men ennen puolta yötä nukkuu :facepalm: ei viel toki tarvekaan rytmiä oikaista, mut taitaa tulla vähän hankala tehtävä siitä sit ku kunnolla pitää alkaa joka aamun mennä töihin :noey:

 

edit kööööh ulpu tuo biisi asia

 

nyt vaan aika valuu, joten nukkumaan menen ÖITÄ :kiss: nukkukaa kauniisti

 

ai pahus, en oo sit kattonu kunnolla.

 

öitä! :kiss: voisin kyllä kans mennä tästä nuqquun, vaikka pitikin vasta joskus viiden maissa kouluun (aka saksan alkeiskurssille, bleh) noh ehkä se on ihan hyvä osata jotain perusfraaseja saksaksi vaikkei ne ees puhu Itävallassa mitään ymmärrettävää saksaa :chuckle: ainii siellä paikkakunnalla mihin oon menossa järjestetään joku minifestivaali ja siellä oli tänä vuonna ollut Owen esiintymässä :awesome:

 

nonii nyt sinne nukkumaan, öitä! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

luin just fb:stä kun mun yks vanha koulukaveri kirjotti et sen poika kun alotti nyt koulun niin niitten luokalle on kuulemma tullut kännyköiden käyttökielto.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kännyköiden käyttökielto.

 

 

 

 

seittemänvuotiaille pennuille.

 

 

miks niillä ees on puhelimia.

 

 

 

/i don't want to live on this planet anymore. D:

Link to comment
Share on other sites

ainiin minnan laittamaan videoon unohin kommentoida

 

 

 

sdfdghjggfdf, MIKSI JARVIS NIIN IHANA :'(:'(:'( keksin siinä kyllä katsoessa paljon kommentotiavaa mut sit unohtui, mut ihana awww kaunis, ja awww kun se sen takin aina ravistaa pois :LOL: mut miten kauniilt sen silmät näytti!! :supersad: aaäääääjähgdfsgfdsdsasd en kestä<333<3<3<<4<<56<64553 jarvis<333 ysärijarvis<33333333

 

 

noniin ompa järkevä olo taas. :yesey:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Okei

 

mikä kinkun osote olikaa :facepalm:

 

ja mun suuri dilemma on taas että päällystänkö kalenterin

a) pulpilla

b) doctor wholla

c) sherlockjutuilla

ku kaks noista vielä saiski sillee vaik eri puolil kantta MUT KOLME :'( ja ei niitä ny herranjumala ainakaa sekasin voi laittaa!11 Ja kaikki on rakkaita. Oli mulla joku neljäski mut ehkä se o ny hylätty jos en ees mieleeni saa. Doctor whosta olis värillisiäki juttui ku muut pitäis tulostaa ja on vaa laaseri omg. Mun elämä on nii jännittävää.

 

Jotenki just ny ois kyl semne pulppiolo jostain syystä..

Link to comment
Share on other sites

minkäköhän multiquotefailin tein kun kaikki katosi jonnekn :(

 

7v kännykkälapset :noey: ei vaan ollut 91 mittään sellaisia :chuckle::phu:

 

kinkkulista.proboards.com :yesey: ol se osoite

 

ja ja ja Jarvis tuolla mitkä' kuulostaa oikeasti kirjamessuilta :chuckle::LOL:

ja emppu päällystä kalenteri sillä mistä löytyy kauneimpia kuvia...:yesey:

 

Pulp :'(

 

olpa hienosti otettu kantaa asioihin

 

Ajoin tänään päin seinää autollani ...siis jooo-o...onneksi o vakuutukset

yöllä en saanut unta ollenkaan, perehdytys meni kivasti ja sit oli järjetön migreeni et nukuin 3-4 tuntia voi ku ihana tiistai tämä

Link to comment
Share on other sites

käänsin vaan autohallin ovesta kurvatessani (kurvaaminen on vähän huono sana ku mennään ramppia alas ja ajetaan vaan ovesta sisään,muth joh) liikaa toiseen suuntaan ku väistin toista kulma :facepalm: well done me :noey:

naaw :( mut onneks on vakuutukset!

 

ja miks kiusaan itteeni queen-videoilla nyyh

Link to comment
Share on other sites

naaw :( mut onneks on vakuutukset!

 

ja miks kiusaan itteeni queen-videoilla nyyh

 

noh niiinpääää!!!

 

awww queen -videot...:happy:

 

 

voiku mun tekee mieli ostaa asioita, pulp levyjä noita vanhempia mut miksi (tai ymmärrän kyl miksi) mut MIKSI? Separations maksaa esim 30...ja haluaisin myös noi deluxe editionit :'( :facepalm:

ja different classista tulee joku lp-julkaisu haluan senkin :chuckle:

jooehken oikeasti nyt just osta mitään...mut tahtoo.

tahtooo myös levysoittimen mut niistä en tajua mitään

ja asioita! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Akustista folkia ja indiepopia yhdistelevä norjalainen Kings of Convenience saapuu klubikeikalle Suomeen. New acoustic movement -liikkeen kärkinimi esiintyy Nosturissa torstaina 29. syyskuuta. Konsertin liput tulevat myyntiin torstaina 8. syyskuuta.

 

MIKS JUST TOLLOIN MIKSIIIII?! :fear:

ois ny ollu ees se perjantai niin olis päässy sinne :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Sori Minna ku katosin mesestä :kiss:

tuli vaan mitta täyteen, ei suhun kuitenkaan :chuckle:

 

edit: Dylanilta näyttäis olevan tulossa uus dvd:awesome:

ei yhtikäs mitään :chuckle:

mun tekniikkakeskustelut vaan ahisti :yesey:

 

NIIHÄ SILTÄ O!

 

 

Akustista folkia ja indiepopia yhdistelevä norjalainen Kings of Convenience saapuu klubikeikalle Suomeen. New acoustic movement -liikkeen kärkinimi esiintyy Nosturissa torstaina 29. syyskuuta. Konsertin liput tulevat myyntiin torstaina 8. syyskuuta.

 

MIKS JUST TOLLOIN MIKSIIIII?! :fear:

ois ny ollu ees se perjantai niin olis päässy sinne :supersad:

 

mitä hittoo tuleeko :'(

just sillo ku on airship keikka

ÄITI EN NYT ALA EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! /liioiteltua vähän mut ei ees

kääääh mitä mä nyt teen

Link to comment
Share on other sites

mitä hittoo tuleeko :'(

just sillo ku on airship keikka

ÄITI EN NYT ALA EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! /liioiteltua vähän mut ei ees

kääääh mitä mä nyt teen

 

no joo-o :supersad: rupesin kans miettimään et kumman tässä nyt pistäisi etusijalle. Toisaalta Airshipin on nähny pariin otteeseen ja ei niillä nyt varmaan ihan kauheesti oo uutta tarjottavaa, mutmut.. eka oma keikka niin jotenkin äääääh ei sitäkään haluaisi missata kun ei sinne varmaan ees oo tulossa niin paljoa porukkaa.

 

mut KoC :supersad: vaikken oo niitä niin paljoa kuunnellu mut äsken piti vähän ja se on niin ihanaa fiilistelymusaa :happy: enkä ees tienny että ne on norjalaisia ja jotenkin lisäs heti pojoja mun silmissä :chuckle::$

 

bleh. mitähän sitä oikeasti nyt tekis

Link to comment
Share on other sites

no joo-o :supersad: rupesin kans miettimään et kumman tässä nyt pistäisi etusijalle. Toisaalta Airshipin on nähny pariin otteeseen ja ei niillä nyt varmaan ihan kauheesti oo uutta tarjottavaa, mutmut.. eka oma keikka niin jotenkin äääääh ei sitäkään haluaisi missata kun ei sinne varmaan ees oo tulossa niin paljoa porukkaa.

 

mut KoC :supersad: vaikken oo niitä niin paljoa kuunnellu mut äsken piti vähän ja se on niin ihanaa fiilistelymusaa :happy: enkä ees tienny että ne on norjalaisia ja jotenkin lisäs heti pojoja mun silmissä :chuckle::$

 

bleh. mitähän sitä oikeasti nyt tekis

 

Noh siis just noi kaikki airship pointit ja jotnekin oma eka keikka ja oisi niin kiva nähdä

 

mut sit toi kings of convenience, ku mä tykkäään niiiiin ja en oo ikinä nähnyt livenä ja ne oli flowssa joskus vuonna äx eikä kukaan tullut mukaan enkä nähnytniitä sillo. mutmut :'(

 

ja airshippiinki oisi jo lippu ja ääääh...ei suomessa pitäis olla tällasii ongelmia :eek.

Link to comment
Share on other sites

Gggyyahhhhhh 11-tuntinen koulupäivä tänään. Lol.

 

No, oikeestaan kaks viimestä tuntia ei ollu koulua, mut se oli heti laskareiden jälkeen ja yliopiston järkkäämä juttu eli se lukeutu ainakin mun päässäni koulupäivään.

 

Mut siellä oli Semmarit. :happy: Ja Semmarit oli ihanaaaananananana.

 

Huomenna onki sit aamu ysistä jonnekin pitkälle aamuyöhön asti ohjelmaa. :awesome: Fucken schön. :awesome: Ja torstaina sama uusiksi, mut voi olla, että sen päivän aktiviteetteihin jätän kyl suosiolla osallistumatta.

 

 

 

tumblr_lr2enfBZxM1r29yreo1_500.jpg

He's so fluffy I'm gonna dieeeeeeeee. Awww mikä pallopää.

 

Link to comment
Share on other sites

Noh siis just noi kaikki airship pointit ja jotnekin oma eka keikka ja oisi niin kiva nähdä

 

mut sit toi kings of convenience, ku mä tykkäään niiiiin ja en oo ikinä nähnyt livenä ja ne oli flowssa joskus vuonna äx eikä kukaan tullut mukaan enkä nähnytniitä sillo. mutmut :'(

 

ja airshippiinki oisi jo lippu ja ääääh...ei suomessa pitäis olla tällasii ongelmia :eek.

 

Noo niii-iiin kun tietää senkin ettei kukaan halua ostaa tuota Airship-lippusta :supersad: ihan hölmöä tällainen. Miksei ne voinu laittaa sitä keikkaa perjantaille niin sit mulle ois tullu varma neljän päivän keikkaputki :LOL: :'(

 

edit. iuh, otan osaa marse. ja rankkaa toi opiskeluelämä :chuckle: ainakin eka vuonna se on noitten pippaloiden takia :LOL:

 

voi Semmarit <3

Link to comment
Share on other sites

Voi vitunvitunvittuuuuu miksei kukaan kertonu mulle et eilen oli 5.päivä :facepalm: unohdin maksaa vuokran perkele ja arräakgoaogpjoapjdaopkiaopaopaaasaakeli toivottavasti ei tuu mitään karhuamiskirjettä perästä ja voi sun saatana miten voin just nyt unohtaa mun pankkitunnukset kun oon aina ne muistanu. no muistin sentään, mut ristus ku löi aivot tyhjää :facepalm:

 

oon tollo sieltä pahimmasta päästä :facepalm:

 

mun velikin ois vissiin menossa tonne KoCin keikalle... äääsh. Jotenkin nyt kyllä huvittais se enempi niistä aiemmin mainituista syistä johtuen :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...