Jump to content

Recommended Posts

HNNNGH päättäkää te vaa joku typerä teema penkkareihin ni MINÄHÄN OLEN THE DOCTOR, hajotkaa siihe :phu: Ei muute mut se olis loistava tekosyy ostella/maksattaa äidillä kaikkeja soniceja ja muuta jännää :chuckle: Mikä IHME taivutusmuoto on KAIKKEJA Sääli että siihe on puol vuotta ja joooooooo.

 

Mulla on vähintää kaks uutta penkkari-ideaa joka viikko ja mist vetoo et meijä teema on kuitenki joku MUUMIT tai teletapit ja uuuuugh :facepalm:

 

JA KALASTAJAJARVIS sylkäsin oikeesti melkee kahvini koska hnnngh TIESIN

...toisaalta kaikista niistä mun veikkauksista ainaki yhen oli pakko olla oikee

 

MITÄ MONKISSA MYYDÄÄN VIIKSISORMUS HALUAN

 

:chuckle: awwwwwwwwwww penkkareille!! ja doctor who:lle

 

ahahah mä sainjonkun sätkyn kun luin sen ekan rivin, ja sit sun taggit mut jooo lol kai sil pakko on jotain harrastuksia olla :yesey:

mitä ihmeen viiksisormuksia? :chuckle:

 

hitto mul o nälkä ja en oo tehnyt tänään MITÄÄÄN :noey: noh mut jooo...

 

möh oli tullut cdonilta muistutuslaksu ku en ollut muistanut maksaa niitä :facepalm:

ja tilasin eilen kaikenlaista amazonilta mut unohdin sen dalekin :supersad:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Oon kattellu Black Booksia ihan siitä meidän lontoosessiosta innostuneena :shifty:

 

 

 

Ainiin ja ehkä mä en nyt sitten tuu sinne Pendulumjuttuun kun mun kaverilla olis tuparit justiinsa sillon lauantaina ja en oo nähnyt sitä n. puoleentoista vuoteen ja ehkä tahdon mennä sinne koska on kiva olla välillä sosiaalinen ja niin....

Link to comment
Share on other sites

Omgggg oon kotona. :dance: IHANAAAAAA istua taas yksin omas huonees KONEEN ääres ku on koko viikko ollu niin jesuksen paljon sosiaalista elämää - oikeesti hyvin pitkälti valehtelematta 24 tuntia vuorokaudes. :LOL: Woop woop eiku tumblriin fanityttöilemään!

 

PENDULUMPIIPÖL kuka varaa hotellinn?? pe-su vai vaan la-su? Kai se keikka oli la :chuckle: Vai olko siinä ihmisillä jotai keikkacomboi...

 

Määäääää ainaskin ehkä voisin ehkä mennä jo perjantaina Helsinkiin ehkä en kyl tiiä mut mielelläni menisin mut yksin en mee sinne hengaamaan. :yesey: Ja voin varata hotellin kyllä kunhan ihmiset hyvissä ajoin ilmoittavat omat suunnitelmansa jii än ee. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

 

tihihih noh jooo noille kaikille realismi asioille. mut :supersad: oisi vaan joskus kivaa :awesome:

 

ahaahha awwwwwwwwwwwwwwww uni :chuckle:

mit jarvis jutteli? :chuckle:

 

 

 

 

 

No tää on huono juttu mut kerron silti :chuckle: Jarvis siellä lauleli ja sit se alko jossainvälissä keikkaa myymään jotain niiden vanhoja levyjä sillain et "onko teistä joku kiinnostunut" ja Minna sieltä vähän yritti viitata (me siis istuttiin sellasilla penkeillä jotka oli asennettu siihen, sellaset pitkät kapeet penkit :chuckle:) mutta Jarvis ei meinannut huomata ja mä sit aloin siinä jotain seisomaan ja heilumaan ja osoittelemaan et täällä olis yks kiinnostunut :LOL: sit Jarvis tuli sieltä lavalta siihen meidän eteen (istuttiin vielä tosi kaukana) ja kysymään et niin sä olit kiinnostunut ja sit Minna vastas et jo niin olin ja sit se kysy multa et haluanko mä ostaa ja olin et LOL NO EN ja sit Jarvis oli ihan sillain o_O ja jotain että etkö muka tykkää meistä ja sit se päätti et hei no jos oot noin nolo ni sit joudut tulla tuonne lavalle ja sit se _kantoi_ mut olkapäällään lavalle ja Minna jäi sinne sillain :eek: istuskelemaan :LOL: mut sit en muista muuta. :yesey: Ja kun pointti on se et ei munmielestä Pulp ees oikeesti oo missäännimessä huono ja Jarviskin on oikeen karismaattinen :yesey: joo no lool kaikkeasitä.

 

 

 

Oon kattellu Black Booksia ihan siitä meidän lontoosessiosta innostuneena :shifty:

 

 

 

 

 

:chuckle:

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Oon kattellu Black Booksia ihan siitä meidän lontoosessiosta innostuneena :shifty:

 

 

 

 

 

:yesey: approveen.

 

hihiiii!

 

 

 

 

 

kipeenä olemisessa on SE hyvä puoli et iho on aina iha virheetön jostain syystä, huomaa et alkaa olla tervehtymään päin ku naama alkaa taas kukkimaan ku viimestä päivää. :yesey: olkaa hyvä tästä informaatiosta.

minna onko tälle jotain lääketieteellistä selitystä vai jotain yksilöllistä sattumaa vaan?? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

 

Oon kattellu Black Booksia ihan siitä meidän lontoosessiosta innostuneena :

 

 

 

Ainiin ja ehkä mä en nyt sitten tuu sinne Pendulumjuttuun kun mun kaverilla olis tuparit justiinsa sillon lauantaina ja en oo nähnyt sitä n. puoleentoista vuoteen ja ehkä tahdon mennä sinne koska on kiva olla välillä sosiaalinen ja niin....

 

 

 

:awesome::dance:

noh ku black books :awesome

 

 

No tää on huono juttu mut kerron silti : chuckle: Jarvis siellä lauleli ja sit se alko jossainvälissä keikkaa myymään jotain niiden vanhoja levyjä sillain et "onko teistä joku kiinnostunut" ja Minna sieltä vähän yritti viitata (me siis istuttiin sellasilla penkeillä jotka oli asennettu siihen, sellaset pitkät kapeet penkit :chuckle:) mutta Jarvis ei meinannut huomata ja mä sit aloin siinä jotain seisomaan ja heilumaan ja osoittelemaan et täällä olis yks kiinnostunut :LOL: sit Jarvis tuli sieltä lavalta siihen meidän eteen (istuttiin vielä tosi kaukana) ja kysymään et niin sä olit kiinnostunut ja sit Minna vastas et jo niin olin ja sit se kysy multa et haluanko mä ostaa ja olin et LOL NO EN ja sit Jarvis oli ihan sillain o_O ja jotain että etkö muka tykkää meistä ja sit se päätti et hei no jos oot noin nolo ni sit joudut tulla tuonne lavalle ja sit se _kantoi_ mut olkapäällään lavalle ja Minna jäi sinne sillain :eek: istuskelemaan :LO L: mut sit en muista muuta. :yese y: Ja kun pointti on se et ei munmielestä Pulp ees oikeesti oo missäännimessä huono ja Jarviskin on oikeen karismaattinen :yesey: joo no lool kaikkeasitä.

 

 

 

 

 

 

:chuckle:

 

 

 

 

arvostan tota unta kovin kovasti :chuckle:

 

 

 

approveen.

 

hihiiii!

 

 

 

 

 

kipeenä olemisessa on SE hyvä puoli et iho on aina iha virheetön jostain syystä, huomaa et alkaa olla tervehtymään päin ku naama alkaa taas kukkimaan ku viimestä päivää. :yesey: olkaa hyvä tästä informaatiosta.

minna onko tälle jotain lääketieteellistä selitystä vai jotain yksilöllistä sattumaa vaan?? :LOL:

 

ei sille taifa olla :chuckle: mut omg mä oon tehnyt tän ihan saman havannon :awesome::eek::chuckle:

 

mut nyt mu iho o ihan päin peeetä...mut joo ihan sama, mut ku huomen pitää ihmisiäki nähdä, toisaalta et niitä mun iho kiinnostaisi mut joo niin

Link to comment
Share on other sites

Voiko kuolla yhtäkkiä yöllä jos nukkuu jos menee nukkumaan liian kipeellä kurkulla?

 

Enpä ole ainakaan kuullut :supersad:

mut ootko tulossa kippeeksi :supersad: juo jottain lämmintä ja c-vitamiinia ja lääkettä ja semmosta.

:yesey::kiss:

 

tylsääääääääääääääääääääääääääää noin muuten muthjooh. en jaksa mitään tehdäkään et turhaa valitan, mut tää sisällä kotona päivät pitkät möllöttäminen...joo teke hyvää :yesey: jooo.

onpa paljon spoilereita meidän sivulla...ihan vaan huomio

Link to comment
Share on other sites

Enpä ole ainakaan kuullut :supersad:

mut ootko tulossa kippeeksi :supersad: juo jottain lämmintä ja c-vitamiinia ja lääkettä ja semmosta.

:yesey::kiss:

 

tylsääääääääääääääääääääääääääää noin muuten muthjooh. en jaksa mitään tehdäkään et turhaa valitan, mut tää sisällä kotona päivät pitkät möllöttäminen...joo teke hyvää :yesey: jooo.

onpa paljon spoilereita meidän sivulla...ihan vaan huomio

 

Enmä tiedä kurkku hirveen kipee! Ehkä tää tästä, join vähän hunajateetä ja sit en aio koko viikonloppuna tehdä muuta kuin maata sohvalla paitsi huomenna vielä töihin.

 

Mutjoo minkääntekeminen :noey: Tai siis kaikki sellaset, jos ei oo mitään tekemistä on huono, jos on liikaa tekemistä ni sekin on huono. Missä on tasapaino!1 :chuckle:

 

Mutjoo ehkä öitä :kiss: toivottelen että jaksan huomenna herätä. Oon myös vakaasti harkinnut sellaista, että viikonloppuna leikkaan mun Reading-rannekkeen pois. :yesey::chuckle: Vakavista päätöksistä pitää päättää tarpeeksi etukäteen. :yesey::chuckle:

 

Ja piti vielä sanoo että näin sattumalta et Seinäjoella esiintyy viikonloppuna Kalle Päätalo ja olin ihan et :eek: että niin se pändi ja sit tuli kauhee nostalgia ja oli pakko kattoo Pitkä kuuma kesä ja voi että se oli ihana ja voi ei sellasta kaikkea ihanaa nostalgiajuttuja ja kaikkea niitä asioita mitä sillon teini-ikäisenä kun se tuli ja sitä katteltiin ni niitä sit höpöteltiin niitä asioita ja awwwwwwwwww! Ja Tavastia! Kun siellä on joskus ollut jotain W.A.S.ta kattomassa :supersad::awesome:

Link to comment
Share on other sites

Enmä tiedä kurkku hirveen kipee! Ehkä tää tästä, join vähän hunajateetä ja sit en aio koko viikonloppuna tehdä muuta kuin maata sohvalla paitsi huomenna vielä töihin.

 

Mutjoo minkääntekeminen :noey: Tai siis kaikki sellaset, jos ei oo mitään tekemistä on huono, jos on liikaa tekemistä ni sekin on huono. Missä on tasapaino!1 :chuckle:

 

Mutjoo ehkä öitä :kiss: toivottelen että jaksan huomenna herätä. Oon myös vakaasti harkinnut sellaista, että viikonloppuna leikkaan mun Reading-rannekkeen pois. :yesey::chuckle: Vakavista päätöksistä pitää päättää tarpeeksi etukäteen. :yesey: : chuckle:

 

Ja piti vielä sanoo että näin sattumalta et Seinäjoella esiintyy viikonloppuna Kalle Päätalo ja olin ihan et :eek: että niin se pändi ja sit tuli kauhee nostalgia ja oli pakko kattoo Pitkä kuuma kesä ja voi että se oli ihana ja voi ei sellasta kaikkea ihanaa nostalgiajuttuja ja kaikkea niitä asioita mitä sillon teini-ikäisenä kun se tuli ja sitä katteltiin ni niitä sit höpöteltiin niitä asioita ja awwwwwwwwww! Ja Tavastia! Kun siellä on joskus ollut jotain W.A.S.ta kattomassa :supersad::awesome:

 

paranemisia ja lepäile minkä kerkiät :kiss:

 

noh niin ja sellainen huonolla tavalla mitäänt ekeminen ku haluaisi tehdä jotaoin mut ei saa itsestään sitä irti :noey: onvähän sellainen saamaton ..kaikkea olo muth jooh.

 

Öitä ja hyvää työpäivää! :kiss: awww rannekkeella, omani leikkaisn jo viakkei varmaan oisi tarvinnut ku ei me tehty sillo mitään töissä eirkoisempaa muthjooh.

 

awwww pitkä kuuma kesä :happy: herranjestas siitä elffasta o aikaa :eek:

ja WAS <3

 

:yesey:

Link to comment
Share on other sites

ai snow patrolilla ois lontoos keikka lokakuun lopussa taasen ja nyt on jo loppuumyyny. :) mut forumissa lol, oletan ettei toi ole vielä mitään kiertuetta koska täytys nyt joku isompi paikka olla. :shifty:

/ai huh se oliki joku q awards juttu.

 

JA hitto ostanko tori amoksen keikalle lipun, sikäli kun on enää, viimeviikol ainakin oli vai oliko se tän viikon alussa, tekis kyllä vähän mieli! :eek:

Link to comment
Share on other sites

ai snow patrolilla ois lontoos keikka lokakuun lopussa taasen ja nyt on jo loppuumyyny. :) mut forumissa lol, oletan ettei toi ole vielä mitään kiertuetta koska täytys nyt joku isompi paikka olla. :shifty:

/ai huh se oliki joku q awards juttu.

 

JA hitto ostanko tori amoksen keikalle lipun, sikäli kun on enää, viimeviikol ainakin oli vai oliko se tän viikon alussa, tekis kyllä vähän mieli! :eek:

 

Koska tumblr jo kertoi että ostit niin jeee keikoille ! :awesome: :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Koska tumblr jo kertoi että ostit niin jeee keikoille ! :awesome: :awesome:

 

:chuckle:

 

no mut pakko oli! koska oli se semmonen pieni juttu vuosia sitten ja pitäähän sitä ny. kun kerran pystyy. vaikka en varmaa tunnista mitään kappaleita mut silti. :LOL: on istumapaikka niin voin tsillailla ja pianonsoitto on aina kivaa kuunneltavaa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

 

no mut pakko oli! koska oli se semmonen pieni juttu vuosia sitten ja pitäähän sitä ny. kun kerran pystyy. vaikka en varmaa tunnista mitään kappaleita mut silti. :LOL: on istumapaikka niin voin tsillailla ja pianonsoitto on aina kivaa kuunneltavaa. :yesey:

 

noh mut niin keikkoja :awesome: ja piano:happy: ja sellaisia tsillailukeikkoja on ihan kiva olla :yesey: ja mitä vaan sellaista live-musiikkia :yesey:

 

ja tumblr myös kertoi et hankit sen live-dvd:n :awesome:

pitäisi mennä nukkumaan mut en halua koska eilen ei tullut uni ja se oli ahistavaa.

huomen pitää olla koko päivä ihmisten kanssa ja mua ahistaa :facepalm: ei nyt pahasti mut vähäsen :chuckle: joo. huomen illalla ahistaa varmaan viel enemmän koska niin mua aina kun joudun sosiaalisiin tilanteisiin ihmisten kanssa joitten kanssa ei ole mitään muuta kuin entinen opiskelupaikka ja ammatti yhteistä :chuckle:

olen hengannut tänään liikaa itsekseni kun tällaisia vuodatuksia vaan tulee ilman suurempaa kimmoketta...joo.

 

tuli keikoista mieleen et en ikinä palauttanut niitä wombats lippuja ja se keikka oisi ens viikolla jaksaiskohan sitä men, ku en oo ees kuunnellut niitä ikuisuuksiin ja en tiedä muuta ku sen yhden levyn ja en sitäkään kunnolla..lol.

 

...onkohan olemassa kuulokkeita jotka päässä oisi hyvä nukahtaa. ku kaikki sattuu aina korviin tai ei pysy missään, tai on liian isot nukkumiseen...oleellisia pohdintoja, mut haluan sellaiset

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

noh mut niin keikkoja :awesome: ja piano:happy: ja sellaisia tsillailukeikkoja on ihan kiva olla :yesey: ja mitä vaan sellaista live-musiikkia :yesey:

 

ja tumblr myös kertoi et hankit sen live-dvd:n :awesome:

pitäisi mennä nukkumaan mut en halua koska eilen ei tullut uni ja se oli ahistavaa.

huomen pitää olla koko päivä ihmisten kanssa ja mua ahistaa :facepalm: ei nyt pahasti mut vähäsen :chuckle: joo. huomen illalla ahistaa varmaan viel enemmän koska niin mua aina kun joudun sosiaalisiin tilanteisiin ihmisten kanssa joitten kanssa ei ole mitään muuta kuin entinen opiskelupaikka ja ammatti yhteistä :chuckle:

olen hengannut tänään liikaa itsekseni kun tällaisia vuodatuksia vaan tulee ilman suurempaa kimmoketta...joo.

 

tuli keikoista mieleen et en ikinä palauttanut niitä wombats lippuja ja se keikka oisi ens viikolla jaksaiskohan sitä men, ku en oo ees kuunnellut niitä ikuisuuksiin ja en tiedä muuta ku sen yhden levyn ja en sitäkään kunnolla..lol.

 

...onkohan olemassa kuulokkeita jotka päässä oisi hyvä nukahtaa. ku kaikki sattuu aina korviin tai ei pysy missään, tai on liian isot nukkumiseen...oleellisia pohdintoja, mut haluan sellaiset

 

niin tumblr kertoo kaikkea :chuckle:

 

kertoi sun twitter myös eilen tosta unenpuutteesta :supersad: (oon niin onnellinen täst internetti_stalkkauksesta :LOL:)

ja hyi sosialisointi, munkin pitää nähä yhtä kaveria huomenna mikä on kyl ihan ok koska en oo nähny sitä varmaan 3 vuoteen mut silti jotenki ahistaaaaaa koska miksi nyt ei ahistais. ja kun sillon joskus kun näin sitä pari kertaa niin oli hirveästi jotenki awkward momentseja mut joo ehkä keksin puhumista tälläkertaa.

 

ja mene ihmees katsomaan jos kerran liput on. :yesey: vaikka wombats ööh lol. mut silti.

Link to comment
Share on other sites

niin tumblr kertoo kaikkea :chuckle:

 

kertoi sun twitter myös eilen tosta unenpuutteesta :supersad: (oon niin onnellinen täst internetti_stalkkauksesta :LOL:)

ja hyi sosialisointi, munkin pitää nähä yhtä kaveria huomenna mikä on kyl ihan ok koska en oo nähny sitä varmaan 3 vuoteen mut silti jotenki ahistaaaaaa koska miksi nyt ei ahistais. ja kun sillon joskus kun näin sitä pari kertaa niin oli hirveästi jotenki awkward momentseja mut joo ehkä keksin puhumista tälläkertaa.

 

ja mene ihmees katsomaan jos kerran liput on. :yesey: vaikka wombats ööh lol. mut silti.

internetstalkaus :awesome: on

niin kovasti.

 

Noh voi niinpä noitten puhunisten kanssa. Ja niin ymmärrän ahdistuksen. :yesey: mut joo on kai se sosiaalinen elämä ihan suotavaa välillä.

Ja tulee ihan oikein kavereitakin ja niitä on kiva nähdä et turhaan valitan kai. Mut niin ehkä kestän eri taajuuksia huomisen.

 

Niin wombats lol ja helsinkiin pitäisi matkata et en tiedä mut joo.

 

Katsoin 30min Conoria äsken joten jospa nyt nukkumaan. :supersad::chuckle: hyvää yötä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

 

no mut pakko oli! koska oli se semmonen pieni juttu vuosia sitten ja pitäähän sitä ny. kun kerran pystyy. vaikka en varmaa tunnista mitään kappaleita mut silti. :LOL: on istumapaikka niin voin tsillailla ja pianonsoitto on aina kivaa kuunneltavaa. :yesey:

 

Tori on :awesome: musta on niin hassua, että se aloittaa kiertueensa Suomesta :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Määäääää ainaskin ehkä voisin ehkä mennä jo perjantaina Helsinkiin ehkä en kyl tiiä mut mielelläni menisin mut yksin en mee sinne hengaamaan. :yesey: Ja voin varata hotellin kyllä kunhan ihmiset hyvissä ajoin ilmoittavat omat suunnitelmansa jii än ee. :yesey:

Kyyyllä soppii tulla mun puolesta jo pe :yesey: eli mä ja oona ja sä ainaki pe-la-su

Link to comment
Share on other sites

Kyyyllä soppii tulla mun puolesta jo pe :yesey: eli mä ja oona ja sä ainaki pe-la-su

 

Kewwwwwwlllll. :dance:

 

 

...Paitsi et mulle on ny tota Knife Partya kuunnellessani tullu ihan hirvee halu lähtee sinne Joensuuhunki. :shifty: Vaikka se onki Pendulumin setti eikä KP:n eli en kuulis mitään näitä helmiä siellä ja matkat maksais ihan törkeesti enkä viittis Joensuusta mitään majotusta hankkia joten tsillailisin sit vaan koko yön kaupungilla tai jossain ja olisin koko viikonlopun jälkeen taatusti ihan kuollu ja mulla on tentti sit maanantaina ja joo, mut voi jeevana ku mieli tekee niin jukelisti! :LOL:

 

Emppu vakuuta mut siitä että tää on huono idea. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...