Jump to content

Recommended Posts

No, on ihana.. tuommoinen sininen paitakin ja kaikkee...

 

Niin, mutta ku kuitenkin suht yksinkertainen, mutta mun päähän ei vaan mahtunut se :LOL: Lauantaina taas, jospa se menis paremmin.

 

Karmapulut on kyllä :noey: ne sais oikeastaan erottaa.. omg, entäpä.. jos ne jakaa vain pahaa karmaa :pope: mua on huijattu!!!

 

:happy:NOH NIIN! :happy: ja ja se aksentti. joo.

 

noh kyl se siitä. ja voi ku oot reipas :kiss: ku käyt siel salilla tolleen :awesome:

 

jos meidän pitäisi erottaa ne tai ehkä en oli jotain ...pahan puolen ..myyriä..mutta siis puluja :yesey:

ja joo pare ehkä erottaaa ne pulut ennen ku menee asiat liian pitkälle :chuckle::yesey:

Link to comment
Share on other sites

:happy:NOH NIIN! :happy: ja ja se aksentti. joo.

 

noh kyl se siitä. ja voi ku oot reipas :kiss: ku käyt siel salilla tolleen :awesome:

 

jos meidän pitäisi erottaa ne tai ehkä en oli jotain ...pahan puolen ..myyriä..mutta siis puluja :yesey:

ja joo pare ehkä erottaaa ne pulut ennen ku menee asiat liian pitkälle :chuckle::yesey:

 

Jah, aksentti :awesome: ja hösellys :happy:

 

Niin, kolme kertaa viikossa ois tavoitteena käydä :chuckle: hirvittää vaan, että jos opin jo sen väärän tavan tehdä :( tässäkään hommassa ei kuulemma saa liikaa ajatella.. miten semmonen multa muka luonnistuu :eek:

 

Eikö ne pulut oo jotain taudinlevittäjiäkin ja kaikkee.. kukahan oikein keksi, että ne VOIS levittää hyvää karmaa :wtf: ku lokithan ei oo yhtään ärsyttäviä tai mitään :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Jah, aksentti :awesome: ja hösellys :happy:

 

Niin, kolme kertaa viikossa ois tavoitteena käydä :chuckle: hirvittää vaan, että jos opin jo sen väärän tavan tehdä :( tässäkään hommassa ei kuulemma saa liikaa ajatella.. miten semmonen multa muka luonnistuu :eek:

 

Eikö ne pulut oo jotain taudinlevittäjiäkin ja kaikkee.. kukahan oikein keksi, että ne VOIS levittää hyvää karmaa :wtf: ku lokithan ei oo yhtään ärsyttäviä tai mitään :chuckle:

 

NOh niin :happy: :happy:

 

noh :awesome: suunnitelmille!! ja jooo aivot vaan narikkaan :yesey::chuckle:

 

niiin ei ollenkaan miksi näitä karmaa muutenkaan levittää linnut, ku linnut on mu ehkä n:o1 pelkojani ja ällöjä vihaisia lintuja viel...vappu onko meidän systeemis joku virhe? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

N'AWWWWW

 

Edit. jaa, se enteristä lähettää :LOL:

 

Ihana olet.. ja kaunis koti!!! Kyllä mä tuommoisen jakson katsoisin yesey omg, mitkä nojatuolit!!!

 

:chuckle::LOL: noh awww kiitos!

 

viakka se on ihan tyhjä...ja seinil ei oo mitään ja mun levyt on kaikki vanhemmilla ja dvd:t ties missä ja lipastokin vanhemmilla jenjne jne mut joo kiitos

mut joo pare vaan etten puhu siinä koska en vaan kestä mun ääntä nauhoitettuna, kimitänkö mä oikeasti aivan raivostuttavasti :noey: ..joo

nyt mua vaan hämää et se hengaa tääl..kaikkien silmien alla.

Link to comment
Share on other sites

ihana kämppä minnalla haluun tulla käymään! :happy: millonkahan semmonenki onnistuis. :supersad: ja kappale olin jo unohtanu senkin olemassaolon mut awww! :awesome:

 

noh awww jos vaan joskus siltä tuntuu et siihen suomenkolkkaan eksyy niin ihmeessä saa tulla käymään. tulkaa kaikki ...:yesey: (joo kaikki = koko maailma lol ku joo)

mut teretulemast

ja Weezer :awesome: ja erit se vihreä ja sininen levy :yesey: :yesey:

 

Your video, As es, may have content that is owned or licensed by UMG.

lol arvostan myös tätä mailia :chuckle:

koska jooo.

Link to comment
Share on other sites

Kolomiitti Minnalla joskus! :awesome:

 

mut turku o silleen kulmassa suomenkarttaa ku kattelee.

mut mut minä järkkään enemmän ku mielelläni ja tuolta nyt löytyy lattiatilaa nukkumisellekin :happy:

et JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO mun puolesta :chuckle:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :happy::awesome:

 

tuli mieleen etten oo vielkään laskenut niitä kaikkia lontooasioita empulle ja helille :facepalm: missä ne kaikki kuitit ees o...

Link to comment
Share on other sites

mut turku o silleen kulmassa suomenkarttaa ku kattelee.

mut mut minä järkkään enemmän ku mielelläni ja tuolta nyt löytyy lattiatilaa nukkumisellekin :happy:

et JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO mun puolesta :chuckle:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :happy::awesome:

 

tuli mieleen etten oo vielkään laskenut niitä kaikkia lontooasioita empulle ja helille :facepalm: missä ne kaikki kuitit ees o...

 

No joo, Turku on kyl vähäc kaukana. :supersad:

 

Voisin men nuq, öitä. :kiss:

 

 

 

Ps, pakko kertoo mitä unta näin viimeyönä kun se oli niin hämmentävää, olin New Yorkissa vankilassa koska olin tehnyt jonkun liikennerikkomuksen ja sain 11kk vankeutta. Sit jouduin olemaan siellä ja siellä oli ihan hirveetä! Siellä sai kerran päivässä ruuan joka oli seittemältä aamulla ja aina kun menin sinne ni kaikki pottumuusit oli loppu. :supersad::chuckle: Mua ahdisti ihan hirveesti olla siellä mut sit aattelin et onpahan tämäkin ulkomailla asumista ja ostin sinne sellasen taulun että tiedän, että New York cares silti, vaikka joutuiskin olemaan vankilassa. :yesey:

AAAAAsmtJTMAAAAAABS3uQ.jpg?v=1164601180000

tuollasen. :chuckle:

 

 

Link to comment
Share on other sites

No joo, Turku on kyl vähäc kaukana. :supersad:

 

Voisin men nuq, öitä. :kiss:

 

 

 

Ps, pakko kertoo mitä unta näin viimeyönä kun se oli niin hämmentävää, olin New Yorkissa vankilassa koska olin tehnyt jonkun liikennerikkomuksen ja sain 11kk vankeutta. Sit jouduin olemaan siellä ja siellä oli ihan hirveetä! Siellä sai kerran päivässä ruuan joka oli seittemältä aamulla ja aina kun menin sinne ni kaikki pottumuusit oli loppu. :supersad::chuckle: Mua ahdisti ihan hirveesti olla siellä mut sit aattelin et onpahan tämäkin ulkomailla asumista ja ostin sinne sellasen taulun että tiedän, että New York cares silti, vaikka joutuiskin olemaan vankilassa. :yesey:

AAAAAsmtJTMAAAAAABS3uQ.jpg?v=1164601180000

tuollasen. :chuckle:

 

 

niin paitsi turusta kattottuna :chuckle: muth joooh ku se on tääl kulmas eikä tääl oo kauheesti mithää sellasta TAPAHTUMAA ikinä joka ihmisiä motivoisi tänne matkaamaan :chuckle:

 

 

 

voi ei sinun unta :supersad:

mut voi awww tota taulu asiaaa :happy:

katoin tänään jay-z 99 problems musavideon silleen AWWWW-tyytyväisenä ku siinä oli brooklyn -bridge, ja uutisis sanottin just interpol..toki varmaan meinaten sitä toista asiaa kuin paulin bändiä :chuckle:

 

 

 

hyvät yöt :kiss:

Link to comment
Share on other sites

joo ei kyllä kannata semmoseen paskaduuniin jos on jonkilaine koulutus :noey:

mä oon vaan kaks kertaa autokoulussa ja muuten ei oo tullu tarvetta (tai sit oon maagisesti aina jättäny vähä kauemmaks.. ku ei viitti johku keskustaan jäädä auton kanssa säätää et se menis siihe) :chuckle:

 

joo mä kans oon aina välttäny auton parkkeeraamista pieniin väleihin tai taskuparkkiin mut ku täs kämpän luona on aina hirveesti autoja parkis ja vaan muutama vapaa parkkipaikka ni oli pakko joskus tehä taskuparkki mut kesti kyllä aika kauan ennenku mä sain sen auton siististi siihen parkkiin :LOL:

 

ja minnan kämppä on kiva! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

niin paitsi turusta kattottuna :chuckle: muth joooh ku se on tääl kulmas eikä tääl oo kauheesti mithää sellasta TAPAHTUMAA ikinä joka ihmisiä motivoisi tänne matkaamaan :chuckle:

 

 

 

voi ei sinun unta :supersad:

mut voi awww tota taulu asiaaa :happy:

katoin tänään jay-z 99 problems musavideon silleen AWWWW-tyytyväisenä ku siinä oli brooklyn -bridge, ja uutisis sanottin just interpol..toki varmaan meinaten sitä toista asiaa kuin paulin bändiä :chuckle:

 

 

 

hyvät yöt :kiss:

 

 

 

Joo mäkin olin kun näin hesarin sivuilla sanan interpol sillain et :pope: mut sit tajusin et lol joo. :chuckle:

Ja Brooklyn Bridge :supersad::awesome:

 

Lähtään Minna oikeesti New Yorkiin. Sit vuokrataan auto ja ajetaan ameriikan läpi Kaliforniaan ja mennään makoileen Venice beachille eikä tehdä muuta enään sitten kun vaan maataan siellä rannalla ja kuunnellaan aaltoja.

 

 

 

Mutta lol mun nukkumaanmeno menee aina siihen et "no käyn äkkiä vielä tumblrissa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

Joo mäkin olin kun näin hesarin sivuilla sanan interpol sillain et :pope: mut sit tajusin et lol joo. :chuckle:

Ja Brooklyn Bridge :supersad::awesome:

 

Lähtään Minna oikeesti New Yorkiin. Sit vuokrataan auto ja ajetaan ameriikan läpi Kaliforniaan ja mennään makoileen Venice beachille eikä tehdä muuta enään sitten kun vaan maataan siellä rannalla ja kuunnellaan aaltoja.

 

 

 

Mutta lol mun nukkumaanmeno menee aina siihen et "no käyn äkkiä vielä tumblrissa :chuckle:

 

 

lähetään ihan oikeasti lähetään, milloin lähdetään? koska oisi parasta mut sellasta pitää vähän suunnitella. :yesey:

 

awwwwww äääää koska oisi parasta!

 

 

Link to comment
Share on other sites

lähetään ihan oikeasti lähetään, milloin lähdetään? koska oisi parasta mut sellasta pitää vähän suunnitella. :yesey:

 

awwwwww äääää koska oisi parasta!

 

 

 

 

Joskus mut pitäis ehkä vähäc suunnitella ja kerätä rahaa plus opetella ajamaan autoa plus opettelemaan erimaata :LOL: mutta mä oon niin romantisoinut tään jutun että mun on pakko tehdä se joskus ja sit käydä San Fransiscossa kattomassa siltaa ja ajaa ainakin osa matkaa route 66:ta pitkin. :yesey:

 

Mutjoo! Ps näin unta et oltiin Pulpin keikalla Readingissä joka oli sittenkin meidän ala-asteen piha ja Jarvis tuli juttelemaan meille. :yesey:

 

 

 

:sleepy:

Link to comment
Share on other sites

mut turku o silleen kulmassa suomenkarttaa ku kattelee.

mut mut minä järkkään enemmän ku mielelläni ja tuolta nyt löytyy lattiatilaa nukkumisellekin :happy:

et JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO mun puolesta :chuckle:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :happy::awesome:

 

tuli mieleen etten oo vielkään laskenut niitä kaikkia lontooasioita empulle ja helille :facepalm: missä ne kaikki kuitit ees o...

HAAAAA noita rahajuttuja mun pitiki muistaa kysyä :yesey: Tai siis samalla ko totean että VIIKONLOPPU ja PRELIT ohi mut en silti tilaa sitä paitaa koska maailmassa on kauniimpiaki vaatekappaleita PLUS velkoje maksu ekaks iha järkevää. Ja sassy moriarty on lähetetty :awesome:

 

PENDULUMPIIPÖL kuka varaa hotellinn?? pe-su vai vaan la-su? Kai se keikka oli la :chuckle: Vai olko siinä ihmisillä jotai keikkacomboi...

 

Jonku Hienon Toteamuksen olin vielä miettiny mut lahopääää.

Link to comment
Share on other sites

 

Joskus mut pitäis ehkä vähäc suunnitella ja kerätä rahaa plus opetella ajamaan autoa plus opettelemaan erimaata :LOL: mutta mä oon niin romantisoinut tään jutun että mun on pakko tehdä se joskus ja sit käydä San Fransiscossa kattomassa siltaa ja ajaa ainakin osa matkaa route 66:ta pitkin. :yesey:

 

Mutjoo! Ps näin unta et oltiin Pulpin keikalla Readingissä joka oli sittenkin meidän ala-asteen piha ja Jarvis tuli juttelemaan meille. :yesey:

 

 

 

:sleepy:

 

 

 

tihihih noh jooo noille kaikille realismi asioille. mut :supersad: oisi vaan joskus kivaa :awesome:

 

ahaahha awwwwwwwwwwwwwwww uni :chuckle:

mit jarvis jutteli? :chuckle:

 

 

 

Ihana koti :awesome:

 

Ja aww Liinan uni :supersad:

 

Itsehän näin unta että olin sirkuksessa ja siellä jellonien seassa esiintyi XL5. What.

 

lol xlviisi :awesome: ja kiitos.

 

mä sain unta puol viideltä aamulla et on mennyt päivä kumassa usvassa ja torkahdellen...:noey: noh joo ei kai se haittaa

 

ja koitan laskea niitä juttuja oikeasti :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

HNNNGH päättäkää te vaa joku typerä teema penkkareihin ni MINÄHÄN OLEN THE DOCTOR, hajotkaa siihe :phu: Ei muute mut se olis loistava tekosyy ostella/maksattaa äidillä kaikkeja soniceja ja muuta jännää :chuckle: Mikä IHME taivutusmuoto on KAIKKEJA Sääli että siihe on puol vuotta ja joooooooo.

 

Mulla on vähintää kaks uutta penkkari-ideaa joka viikko ja mist vetoo et meijä teema on kuitenki joku MUUMIT tai teletapit ja uuuuugh :facepalm:

 

JA KALASTAJAJARVIS sylkäsin oikeesti melkee kahvini koska hnnngh TIESIN

...toisaalta kaikista niistä mun veikkauksista ainaki yhen oli pakko olla oikee

 

MITÄ MONKISSA MYYDÄÄN VIIKSISORMUS HALUAN

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...