Jump to content

Recommended Posts

Kewwwwwwlllll. :dance:

 

 

...Paitsi et mulle on ny tota Knife Partya kuunnellessani tullu ihan hirvee halu lähtee sinne Joensuuhunki. :shifty: Vaikka se onki Pendulumin setti eikä KP:n eli en kuulis mitään näitä helmiä siellä ja matkat maksais ihan törkeesti enkä viittis Joensuusta mitään majotusta hankkia joten tsillailisin sit vaan koko yön kaupungilla tai jossain ja olisin koko viikonlopun jälkeen taatusti ihan kuollu ja mulla on tentti sit maanantaina ja joo, mut voi jeevana ku mieli tekee niin jukelisti! :LOL:

 

Emppu vakuuta mut siitä että tää on huono idea. :LOL:

:LOL: Voi eeeiii. No ainaki siinä mielessä toi on kelvoton idea että musta ei ainakaa oo seuraks koska mulla on lokakuussa tää pendulum + barcelona + mikä ikinä reissu me tehäänkää syyslomalla ja tilillä rahaa noin kakssataa euroa tähän kaikkee :supersad: plus oon ainaki minnalle velkaaki jottai kolikoita...

 

Mut siis muutenhan ihan suositeltavaa. :yesey: Siellä kouludiskoilla. ÄÄÄÄH HALUISIN MYÖS koska asdasgfdkj mut joskus vaa pitää yrittää olla tyytyväine johonki. :yesey:nimim. IKUINEN ANGST ku en ollu molemmilla keikoilla brixtonissa

Link to comment
Share on other sites

äää mä niin haluisin kattoo sitä sarjaa mut en oo päässy ekan kauden jaksoista minnekään kun se on jotenki, en tii, tylsää :'(

 

Se on niin hyvä, niin hyvä! Mua peloittaa koko ajan ja pitää pitää puolet ajasta kättä näytön edessä mutta pakko kattoo silti! Ja on tätä neloskautta odotettu. Mullon kauheen ristiriitaset suhtautumiset tuohon mut kaikesta huolimatta oon ihan koukussa ja Jax vaan niin :stongue::yesey: Kantsii kattoo!

Link to comment
Share on other sites

Se on niin hyvä, niin hyvä! Mua peloittaa koko ajan ja pitää pitää puolet ajasta kättä näytön edessä mutta pakko kattoo silti! Ja on tätä neloskautta odotettu. Mullon kauheen ristiriitaset suhtautumiset tuohon mut kaikesta huolimatta oon ihan koukussa ja Jax vaan niin :stongue::yesey: Kantsii kattoo!

se on kyl todella mielenkiintosen ja jännän ja kaiken kivan kuulonen että pitää yrittää päästä tosta "tylsää"-fiiliksestä eroon :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: Voi eeeiii. No ainaki siinä mielessä toi on kelvoton idea että musta ei ainakaa oo seuraks koska mulla on lokakuussa tää pendulum + barcelona + mikä ikinä reissu me tehäänkää syyslomalla ja tilillä rahaa noin kakssataa euroa tähän kaikkee :supersad: plus oon ainaki minnalle velkaaki jottai kolikoita...

 

Mut siis muutenhan ihan suositeltavaa. :yesey: Siellä kouludiskoilla. ÄÄÄÄH HALUISIN MYÖS koska asdasgfdkj mut joskus vaa pitää yrittää olla tyytyväine johonki. :yesey:nimim. IKUINEN ANGST ku en ollu molemmilla keikoilla brixtonissa

 

Aww. :supersad: Rahapula on niin ketusta. Olis kyl outoo mennä jonnekin Pendulum-tapahtumaan ilman sua ja olla fanityttöilemättä ennen ja jälkeen. D: En osaa ees kuvitella, jos totta puhutaan. :chuckle:

 

Mut mä kans vähä pelkään sitä et sit se Helsingin setti on taas niin uskomattoman hieno ja todellakin ikuinen angst ja harmitus ku se o vaan siinä ja sit pitää palata Jyskälään (lue: todellisuuteen) seuraavana päivänä ja sit vielä matikan tenttiin sitä seuraavana. Senki takia mua huvittais pitkittää sitä edes sillä yhellä illalla. Ja nyt ku sitä rahaa vielä ON, niin pitäis ehkä ottaa siitä ilo irti. (Lol oon niin uskomattoman kaukonäköinen tän mun rahankulutukseni kans herp derp.)

 

Vaikka tokihan me kolmistaan Ompuskin tai jossain Helsingin yökerhos voitais jotku mielettömät etkot pitää perjantai-iltana ja silleen virittäytyä tunnelmaan. :chuckle: Mut en tiiä haikailisinko sillon liikaa sinne kouludiskoon ja olisin ihan möks. Mut toisaalta te ihanuudet olisitte siellä ja jos meen Joensuuhun niin näkisin teitä nii vähän ja FUUUUUUU tää on vaikeeta. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

se on kyl todella mielenkiintosen ja jännän ja kaiken kivan kuulonen että pitää yrittää päästä tosta "tylsää"-fiiliksestä eroon :yesey:

 

Mua hämää tuo tylsää-fiilis kun musta tuntuu että siinä on koko ajan niin paljon kaikkea ettei tylsää ehdi tulla mut kaikilla kuitenkin eri fiilikset eri asioista! Mä en voi sietää väkivaltaa enkä sellasia ja sentakia on niin lol kattoo koko sarjaa kun en kestä sellasta mut kaiken muun takia sit kuitenkin katon. Mut olipa jännä tuo neloskauden aloitus :eek::stunned::awesome: Tosin jouduin aika kauan olemaan taas silmät kii. :yesey::chuckle: t.NöSSö_87^^

Link to comment
Share on other sites

omägä, suonenjoki on tuhoon tuomittu http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/suonenjoella-poikkeuksellisen-ilkivalta-aalto/701648 mut se on mun yläaste. :supersad: vaikka kakkaahan siellä oli mut silti jotenki haiceaa et puretaan yhyy. tai outoa.

 

n'awwwwwwwwww!

luin muuten haiceaa, niinkuin haise(v)aa päässäni ja oli vähän pohtimista aivoilleni et mitä hittoa :chuckle:

 

olpa kivaa pitkästä aikaa nähdä opiskelukavereita, ja syödä ruokaa HYVÄÄ ruokaa himskatisti ja jutella pelkkiä läääkärijuttuja ja semmosta :yesey: viiniäki oli ja ja kahvia tänään olen tunkenut itseeni, niin että sitä on elimistössä niin pal ettei varmaan nukuta ikinä enäää. tai jooh.

Link to comment
Share on other sites

ei internetin maailmassa oikeesti voi olla näin vitun tylsää.

 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 

mul o hämmentävästi llut samankaltainen fiilis tässä hetken :erm:

SII MITEN MILLOIN JA MIKSI näin o tapahtunut?

Link to comment
Share on other sites

mul o hämmentävästi llut samankaltainen fiilis tässä hetken :erm:

SII MITEN MILLOIN JA MIKSI näin o tapahtunut?

mä en tiedä, mutta ei saisi :'(

kun kun kun, siis ei mitään.. nytkin vaan tumblassa rebloggaan ja haluun pois koneelta mukku ilman konettakaan ei oo mitään tekemistä ni sit tulee takasi koneelle eikä siltikään mitään sniiiiiif

Link to comment
Share on other sites

mä en tiedä, mutta ei saisi :'(

kun kun kun, siis ei mitään.. nytkin vaan tumblassa rebloggaan ja haluun pois koneelta mukku ilman konettakaan ei oo mitään tekemistä ni sit tulee takasi koneelle eikä siltikään mitään sniiiiiif

 

NOH NIIIIN :supersad: vaan justiinsa noin :yesey:

/sad

Link to comment
Share on other sites

Aww. :supersad: Rahapula on niin ketusta. Olis kyl outoo mennä jonnekin Pendulum-tapahtumaan ilman sua ja olla fanityttöilemättä ennen ja jälkeen. D: En osaa ees kuvitella, jos totta puhutaan. :chuckle:

 

Mut mä kans vähä pelkään sitä et sit se Helsingin setti on taas niin uskomattoman hieno ja todellakin ikuinen angst ja harmitus ku se o vaan siinä ja sit pitää palata Jyskälään (lue: todellisuuteen) seuraavana päivänä ja sit vielä matikan tenttiin sitä seuraavana. Senki takia mua huvittais pitkittää sitä edes sillä yhellä illalla. Ja nyt ku sitä rahaa vielä ON, niin pitäis ehkä ottaa siitä ilo irti. (Lol oon niin uskomattoman kaukonäköinen tän mun rahankulutukseni kans herp derp.)

 

Vaikka tokihan me kolmistaan Ompuskin tai jossain Helsingin yökerhos voitais jotku mielettömät etkot pitää perjantai-iltana ja silleen virittäytyä tunnelmaan. :chuckle: Mut en tiiä haikailisinko sillon liikaa sinne kouludiskoon ja olisin ihan möks. Mut toisaalta te ihanuudet olisitte siellä ja jos meen Joensuuhun niin näkisin teitä nii vähän ja FUUUUUUU tää on vaikeeta. :LOL:

Yritin tossa vielä ihan kattoa junia ja busseja että ilmeisesti mun on kyllä siinäki mielessä mahdotonta ilmaantua sinne.. Terveystiedon kirjotukset siinä perjantaina ei ainakaa auta asiaa. :chuckle: Jos jotenki maagisesti livahtaisin sieltäki etuajassa mitä en kyllä oikee oo tekemässä ni siltiki olisin Joensuussa aikasintaa yhdeltätoista... :facepalm:

 

Rahankäytön kaukonäköisyys :LOL:<3 Tuttu tunne tuo. Mut oon ehdottomasti helsinkihengailun ja etkojen kannalla, Oonaki on jo 18! :LOL: Wooooop. En kyllä myöskään kuole katkeruuteen jos päätät ittekses lähteä sinne Joensuuhu. Mut pidä mut ajan tasalla jottei jäädä ilman yöåaikkaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kaks viikkoa sitten. :supersad:

 

Mua ärsyy kun mun musebootlegs-tunnari on mennyt umpeen enkä pysty rekkautumaan uudestaan. Enkä saa ladattua readinginkeikkaa vaikka niin kovasti haluaisinkin.

 

Ja ja ja menin nukkuun puol yks, laitoin herätyksen kahdeksitoista että ei mee ihan rytmi sekaisin mut heräsin puol kaks. 13 tuntia, haha. en muista millon olisin nukkunut näin kauan. Oon ihan hirveen tokkurassa kyl, ei tällasia öitä enää hirveen usein:noey:

 

Mutta ei mulla muuta. Ihana kun aurinko paistaa.

Link to comment
Share on other sites

Yritin tossa vielä ihan kattoa junia ja busseja että ilmeisesti mun on kyllä siinäki mielessä mahdotonta ilmaantua sinne.. Terveystiedon kirjotukset siinä perjantaina ei ainakaa auta asiaa. :chuckle: Jos jotenki maagisesti livahtaisin sieltäki etuajassa mitä en kyllä oikee oo tekemässä ni siltiki olisin Joensuussa aikasintaa yhdeltätoista... :facepalm:

 

Rahankäytön kaukonäköisyys :LOL:<3 Tuttu tunne tuo. Mut oon ehdottomasti helsinkihengailun ja etkojen kannalla, Oonaki on jo 18! :LOL: Wooooop. En kyllä myöskään kuole katkeruuteen jos päätät ittekses lähteä sinne Joensuuhu. Mut pidä mut ajan tasalla jottei jäädä ilman yöåaikkaa :chuckle:

 

No voi jösses, kylläpäs ny joka jumala pyllistää sulle täs asias. :LOL: Mut mä harkitsen tätä hyvin huolellisesti ja joka kantilta ens viikon ajan ja ilmoittelen sitten. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Sulatin sitte omatoimisesti meijän pakastimen ja kaikki ruoat siellä :facepalm: Mutku läppärin laturi tartti pisorasian! :phu:

 

sähän oot taitava :LOL:

 

brrrrr, mihin nää 10 vuotta on menny :stunned:

 

ainii minen tiedä vielä satavarmasti mitä teen sen Pendulumin yöpymisen kans. Onko joku kattonu paljon maksais yöpyminen ompussa?

 

edit: no kattoin sit ite ja Lönnrotinkadulla maksais 65,90 1.-2.10. eli ei paha eli pitäiskö varata? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

sähän oot taitava :LOL:

 

brrrrr, mihin nää 10 vuotta on menny :stunned:

 

ainii minen tiedä vielä satavarmasti mitä teen sen Pendulumin yöpymisen kans. Onko joku kattonu paljon maksais yöpyminen ompussa?

 

edit: no kattoin sit ite ja Lönnrotinkadulla maksais 65,90 1.-2.10. eli ei paha eli pitäiskö varata? :awesome:

Ennnn tiä ku on vähä marsen suunnitelmat auki ja että ollaanko pe-la-su vai vaan la-su :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...