Jump to content

Recommended Posts

http://www.ebay.co.uk/itm/130569958853?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

:stunned:

 

:facepalm:

 

:noey:

 

ei mulla siis mitään hyväntekeväisyyttä vastaan oo, mut toi hinta mitä tollasista laseista ollaan maksamassa on ihan naurettava :LOL:

 

:LOL: noh ohan siihen tuherrettu myös nimi sankaan :chuckle:

noh mut menee sentään hyvään tarkoitukseen rahat eikä jonkun taskuun. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:happy:

 

noh mut mitäs neitokainen? paitsi pahoja muffinsseja :chuckle: ?

mun tekee NYT mieli leipoa, miksi se inspiraatio tulee aina yöllä? ja ku jääkaapis ei oo mitään tarvikkeita.

 

Ei muuta. :yesey:

 

En haluais mennä huomenna töihin. :noey:

 

Mitä sinulle, muutaku leipomisinspiraatiota jolle ei nyt voi mitään.

 

edit, miks Serge Kasabianista on niin kuuma. :stongue:

Link to comment
Share on other sites

Ei muuta. :yesey:

 

En haluais mennä huomenna töihin. :noey:

 

Mitä sinulle, muutaku leipomisinspiraatiota jolle ei nyt voi mitään.

 

edit, miks Serge Kasabianista on niin kuuma. :stongue:

 

Awww työt :noey: mut rahhaa ja semmosita :happy:

 

ei yhtään mitään, ei särje päätä mikä o :awesome: ja sit kelaan päässäni miten auto käännetään silleen suorassa kulmassa :chuckle: jooo semmosta :yesey:

 

ja tuohon edittiin en mä vaan tiedä ku ei se silleen uloita kuumuus-aaltojaan minuun :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ainiin paska muistin just et mun pyörästä on kumi puhki joka tarkottaa et joudun kävelemään töihin. :noey: Miten voi olla aina!

 

Mutjoo, nukkumaan et jaksaa huomenna _kävellä_ töihin joskus aamuyöllä ennen yhdeksää :fear:

 

Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Ainiin paska muistin just et mun pyörästä on kumi puhki joka tarkottaa et joudun kävelemään töihin. :noey: Miten voi olla aina!

 

Mutjoo, nukkumaan et jaksaa huomenna _kävellä_ töihin joskus aamuyöllä ennen yhdeksää :fear:

 

Öitä. :kiss:

 

miten sulla voi olla aina pyöränkumi puhki? :eek: oikeasti?

Mut öitä :kiss:

ja aamuyölläpä :chuckle:

mut miten alkaa olla jo kaheksalta pimeetä :'(

 

PULP <3333333333333 ei mulla muuta, mut ei nukuta tänään varmaan ikinä :chuckle:

mut herrajestas ku tässä keskittyneenä on kuunnellut tätä vanhempaa pulp biisistöä...niin näissä on jännittävät sanoitukset indeed tai kylhä se emppu näistä jutteli mut mulla ei ollut esim P.T.A:sta niin kovin selkeää muistikuvaa..

/kiintoisaa

Link to comment
Share on other sites

noh niiiiiiiiiiiii :supersad:

jokos sä oot voitonpuolella sen flunssan kanssa?

 

gäääääääääääh tylsäää

ja miten mun Pulp live dvd jumittaa jo nyt...:'( mitä oon sil muka tehnyt..

 

no en tiedä, luulisin et vähän mut silti on vaan pää täynnä räkää (mistä sitä oikeesti vaan tulee????? eilen vietin töissä varmaa viis minuuttia vessassa ihan vaan nenää niistämässä) ja yskittää iha vitusti mut ostin nyt tota tujumpaa yskänlääkettä niin ehkä se siitä. :yesey:

 

mua ahistaa kun mullei ole rahaaaaaaaaaaaa tahon ostella juttuja :LOL: esim pulp livedeeveedeen ja niitä vanhoja.

Link to comment
Share on other sites

no en tiedä, luulisin et vähän mut silti on vaan pää täynnä räkää (mistä sitä oikeesti vaan tulee????? eilen vietin töissä varmaa viis minuuttia vessassa ihan vaan nenää niistämässä) ja yskittää iha vitusti mut ostin nyt tota tujumpaa yskänlääkettä niin ehkä se siitä. :yesey:

 

mua ahistaa kun mullei ole rahaaaaaaaaaaaa tahon ostella juttuja :LOL: esim pulp livedeeveedeen ja niitä vanhoja.

 

:/ noh kuulostaapa paskalt taudilta :( paranemisia :kiss:

 

minäkin haluan niitä vanhoja ostaa, mut en tiedä mitä nyt ensin, ja kun on sellaisia vanhoja niin hmm. Mut tahdon silti.

 

Mul on joku ongelma, :facepalm: laitoin koneen lattialle soittamaan musiikkia, ja aattelin men nukkumaan. Mut sit tulin kännykällä nettiin. :noey:

 

addiktio..mulla:)..

Link to comment
Share on other sites

:/ noh kuulostaapa paskalt taudilta :( paranemisia :kiss:

 

minäkin haluan niitä vanhoja ostaa, mut en tiedä mitä nyt ensin, ja kun on sellaisia vanhoja niin hmm. Mut tahdon silti.

 

Mul on joku ongelma, :facepalm: laitoin koneen lattialle soittamaan musiikkia, ja aattelin men nukkumaan. Mut sit tulin kännykällä nettiin. :noey:

 

addiktio..mulla:)..

 

kiits :kiss: eiköhän tää tästä.

 

hmv:n internetti ei niitä vanhoja hirmusesti tarjonnt, katon varmaan amazonista tai jostain mut pitää hillitä nyt, perjantaina sitten ku rahaa tulee :LOL:

 

ja awww :chuckle: internetti.

 

 

mul on tää mun taustakuvana nyt ja itken vähä jokakerta ku avaan työpöydän :'( <3

tumblr_lo7swnLhjs1qmxpdro1_500.png

 

//jarviksen värit sopii jotenki boardin väreihin niin hyvin oos-taustan kanssa.<3

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

kiits :kiss: eiköhän tää tästä.

 

hmv:n internetti ei niitä vanhoja hirmusesti tarjonnt, katon varmaan amazonista tai jostain mut pitää hillitä nyt, perjantaina sitten ku rahaa tulee :LOL:

 

ja awww :chuckle: internetti.

 

 

mul on tää mun taustakuvana nyt ja itken vähä jokakerta ku avaan työpöydän :'( <3

http

 

//jarviksen värit sopii jotenki boardin väreihin niin hyvin oos-taustan kanssa.<3

 

amazon kyl tarjosi kaikenmoista :chuckle: mä vaan päätin hillitä vähän itteäni.

ja jooo

 

byyhyyyyyyyyyyyyyyyy jarvis :supersad:

 

:fear: täää päänsärky :fear:

Link to comment
Share on other sites

MOI!!!! en oo taaskaan käyny täällä vähään aikaan.. mut mitäs tänne kuuluu?

 

mä oon nykyisin tampereella eli jos joku eksyy tänne joskus ni mun luo saa tulla kyläilemään :yesey: kävin äskön työhaastattelus ja jos ny oikein ymmärsin ni mä sain sen paikan mut oli kyllä vähä ihme haastattelu ku se mies kyseli kysymyksiä ni se vähä niinku ite jo vastas niihin ennenku mä ehdin ees suutani avaamaan ja sit mä vaan nyökyttelin :LOL: joo ja siis se on joku siivoojan työ mut laitoin äskön pakkahuoneelle tai no siis klubille viestii et ei ne sattuis tarviin ketään työntekijää mut ehkä ei riitä et haluu tapahtumatuotannon alalle ni ehkä pitäis olla jotain kokemusta kyseisestä alasta ja miks mä ees laitoin sinne mitään viestii :facepalm:

 

mulla oli eilen eka luento ja meinasin kuolla tylsyyteen ku se on joku kirjanpidon perusteet kurssi ja en oppinu eilen yhtään mitään ku se oli ihan tuttua asiaa. ja on aika ahdistavaa olla siä luennolla ku kaikki muut opiskelijat on jotain yli 30 vuotiaita joilla on vakituiset työt ja mä oon siä sen takii etten päässy kouluun :LOL:

Link to comment
Share on other sites

en ottanukkaa sitä siivouspaikkaa vastaan :facepalm: ku ei se ny kovin paljo kiinnosta vaikka työtä seki ois ja siitä sais rahaa mut toisaalta ku mulla on kaupan alan koulutus ni haluisin kyllä tehä jotain muuta ku siivota..

 

ja oon niin ylpee ittestäni ku oon jo kaks kertaa peruuttanu auton taskuparkkiin!! :awesome: siis edellisen kerran ku peruutin taskuparkkeihin ni se oli yli vuos sitte autokoulus :LOL:

Link to comment
Share on other sites

en ottanukkaa sitä siivouspaikkaa vastaan :facepalm: ku ei se ny kovin paljo kiinnosta vaikka työtä seki ois ja siitä sais rahaa mut toisaalta ku mulla on kaupan alan koulutus ni haluisin kyllä tehä jotain muuta ku siivota..

 

ja oon niin ylpee ittestäni ku oon jo kaks kertaa peruuttanu auton taskuparkkiin!! :awesome: siis edellisen kerran ku peruutin taskuparkkeihin ni se oli yli vuos sitte autokoulus :LOL:

 

Hanski moi!! :awesome:

noh mut sopii sitä kai ettiä itselleen sopivaa työtä :happy: toiv tärppää jotain kivaa homma! :happy:

 

jeee taskuparkit!

mä en tajua parkkeeramisesta enkä mistään muutakaan mitään autoilussa :noey:

 

kauhian kaunista ulkona ku on tummia pilviä mut silti paistaa aurinko ja hämmentävän vihreää ja muutama keltainen lehti nurmikolla ja aurinko paistaa niihin ja äääääääääh!! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Minä kaipaan teetä ja sympatiaa :supersad:

 

Salin jälkeen menin suihkuun ja lattiakaivo oli tukossa ja sain kaks ämpäriä vettä luututa vessan lattialta ja jouduin mennä kotiin uusinta suihkuun :supersad:

 

Joo, ei oo kovin iso asia näiden viime päivien tapahtumien varjossa, mutta se on tuo karma ku se nyt kostaa mulle- ei auttaneet karma-lokit :noey:

Link to comment
Share on other sites

en ottanukkaa sitä siivouspaikkaa vastaan :facepalm: ku ei se ny kovin paljo kiinnosta vaikka työtä seki ois ja siitä sais rahaa mut toisaalta ku mulla on kaupan alan koulutus ni haluisin kyllä tehä jotain muuta ku siivota..

 

ja oon niin ylpee ittestäni ku oon jo kaks kertaa peruuttanu auton taskuparkkiin!! :awesome: siis edellisen kerran ku peruutin taskuparkkeihin ni se oli yli vuos sitte autokoulus :LOL:

joo ei kyllä kannata semmoseen paskaduuniin jos on jonkilaine koulutus :noey:

mä oon vaan kaks kertaa autokoulussa ja muuten ei oo tullu tarvetta (tai sit oon maagisesti aina jättäny vähä kauemmaks.. ku ei viitti johku keskustaan jäädä auton kanssa säätää et se menis siihe) :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Minä kaipaan teetä ja sympatiaa :supersad:

 

Salin jälkeen menin suihkuun ja lattiakaivo oli tukossa ja sain kaks ämpäriä vettä luututa vessan lattialta ja jouduin mennä kotiin uusinta suihkuun :supersad:

 

Joo, ei oo kovin iso asia näiden viime päivien tapahtumien varjossa, mutta se on tuo karma ku se nyt kostaa mulle- ei auttaneet karma-lokit :noey:

 

Byääääh rikkinäinen läppäri ja kuume ja tyhmä työkkäri :'(

 

:fear::fear:

 

Teetä ja sympatiaa nyt molemmille teille. :kiss:

 

Voih höh lattiakaivolle. mut :awesome: salilla käymiselle. :happy: voi mitäs pahaa karmaa vappu on voinut muka kerätä!

 

Jah minkä taudin Heli oot saanut? :supersad: paranemisia...ja pöh rikkinäisille asioille ja työkkärille :fear:

Link to comment
Share on other sites

Tämmösen jonkun flunssajutun... kauan sillä kestikin tulla kun olin jo siellä Lontoossa vähän kipeenä. :supersad::fear: mut joo kai tää tästä.

 

noh niinpä...toiv katoaa nopeammin kuin on tullut päälle se tauti... paranemisia tollaisista tylsistä flunssista :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Teetä ja sympatiaa nyt molemmille teille. :kiss:

 

Voih höh lattiakaivolle. mut :awesome: salilla käymiselle. :happy: voi mitäs pahaa karmaa vappu on voinut muka kerätä!

 

Jah minkä taudin Heli oot saanut? :supersad: paranemisia...ja pöh rikkinäisille asioille ja työkkärille :fear:

 

Kiitos :kiss:

oli kyllä vähän noloa ku ei osanu tehdä liikkeitä oikein :rolleyes:

No, oonhan mä keränny sitä karmaa vaikka millä tavalla :eyebrows: ja ei ne karma-pulut ollu sitte yhtä tehokkaita ku karma-lokit :(

 

Mutta katon Dylan Moranin Monsteria ja kaikki on ihanaa.. kaunis pörröpää kun ruudussa, niin voisko olla huolen häivää :chuckle:

 

Ja mä toivotan kanssa kovasti paranemisia kaikille flunssan kourissa kärsiville :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Kiitos :kiss:

oli kyllä vähän noloa ku ei osanu tehdä liikkeitä oikein :rolleyes:

No, oonhan mä keränny sitä karmaa vaikka millä tavalla :eyebrows: ja ei ne karma-pulut ollu sitte yhtä tehokkaita ku karma-lokit :(

 

Mutta katon Dylan Moranin Monsteria ja kaikki on ihanaa.. kaunis pörröpää kun ruudussa, niin voisko olla huolen häivää :chuckle:

 

Ja mä toivotan kanssa kovasti paranemisia kaikille flunssan kourissa kärsiville :supersad:

 

voih ihana dylan pörrö pää, voi sen niitä hiuksia ja jooo kaikkea...voisin ottaa sellaisen yhden jos nyt ei jotain ysäri jarviksia tms liikene :chuckle:

 

noh ja ne liikkeet oppii harjoittelemalla, ei kai mitään voi osota heti alkajaisik :kiss:

noh karmapulut on vähä :noey: mut vai et karmaa o kerätty :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

voih ihana dylan pörrö pää, voi sen niitä hiuksia ja jooo kaikkea...voisin ottaa sellaisen yhden jos nyt ei jotain ysäri jarviksia tms liikene :chuckle:

 

noh ja ne liikkeet oppii harjoittelemalla, ei kai mitään voi osota heti alkajaisik :kiss:

noh karmapulut on vähä :noey: mut vai et karmaa o kerätty :chuckle:

 

No, on ihana.. tuommoinen sininen paitakin ja kaikkee...

 

Niin, mutta ku kuitenkin suht yksinkertainen, mutta mun päähän ei vaan mahtunut se :LOL: Lauantaina taas, jospa se menis paremmin.

 

Karmapulut on kyllä :noey: ne sais oikeastaan erottaa.. omg, entäpä.. jos ne jakaa vain pahaa karmaa :pope: mua on huijattu!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...